40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Pyrstis:flower:..kylläpä tämä elo tästä vaan jatkuu, vaikka toisin luulin :) Hyviä vointeja sinullehin:heart:

..tänään pääsi pitkästä aikaa itku,:'( kun kertoilin tilanteeni naapurille, hän rv 26..hän oli niin empaattinen ja hali ihan, vaikka ollaan vain naapureita(lapsemme leikkivät keskenään)..se halaus tuntui hyvältä ja sopivalta..yleensä en kauheasti tykkää jos vieras tullee kovin liki, ellen itse tee aloitetta..

..näitä haikeita ja kipeitä hetkiä varmaan tulee monasti..nyt olisi menossa miulla jo rv 10+1..sattui silmiini tuolla selaillessa vanhoja kirjoituksia, joissa tuo lilypie laskuri..tämmöttii tämä on, välistä ihan ok..ja sitten suru tulee yllättäin..kaikkinensa kuitenkin sellainen positiivinen, toiveikas olo sanoisinko :) ..tällä tarkoitan tuota jatkoa kuumeilun suhteen..halu olisi kova mutta vielä en ole aivan varma..
 
Heippa pyrstotahti :wave:
Onhan noita varmaan viinitiloja tuolla Anatoliassa, keski- ja etelaturkissa, mutta kun on jaanyt niin vahiin tama viininjuonti, niin eipa ne oo kauheesti kiinnostaneet. Jos viinipullon kaupasta loytaa niin se riittaa mulle :p

mur-mur joo, on ne ikavia kun naita paivia laskeskelee ja miettii, missa vaiheessa millonkin ois. Pitaa vaan yrittaa katsoa kaemmas tulevaisuuteen, josko siella valoa nakys ja haikara jo sielta pikkusta kiikuttais pian :)




 
Little Bear..sellaiset haaveethan miulla hiukan on, vaikka pikkasen mietityttää ja miehenkin kanssa vielä asiasta jutusteltava myöskin..onneksi on tuota pakollista paranteluaikaa hieman, muutama viikko ja saan fundeerata hieman.. :)
 
Heips, Ompa täällä ollut paljon juttua. :)
Mitäs mieltä arvon leidit olette tästä pariskunnasta!! http://www.people.com/people/article/0,,20340731,00.html
Meillä ollut vieraita ja "häätohinaa" heidän kanssa. :D
 
Lumeton kuohari on tosiaan hyvä juoma, erityisesti pidän siitä keväällä.

Nillanilla toivotaan toisaan, että jatkaa nämä mahat kasvuaan...

Mahdotontako, emily,LB,Inia,Mur-Mur kiitos mukana elämisestä.

Mimmimamma Kiitos. Kompaan Pyrstistä, tuossa patti jutussa.

Mur-Mur mitenköhän se onkin niin, että se punainen väri haalistuu hiuksita niin helposti? Kivalta kuulostaa sinun iltasi, mukavaa.

Emily tumma kaakao on tosiaan hyvää, mutta en yleensä kotona sitä tee, mutta välillä valitsen kaakaota kahvilassa.

Pyrstis kiva kuulla sinusta, niin sitä jo ollaan tosiaan menossa kevättä kohti.
 
Heippa! Myöhästyin viini-illasta, kun lähettiin sitten siskosten kanssa iltaa viettämään. Nuoriso lähti omille teilleen. Tulin snakarin kautta kotiin ja kohta oman kullan viereen tutimaan :heart:
Näin sitä nyt kaikki on niin ruusunpunaista.
Palaillaan aamulla. Täti on kyllä nyt yltynyt oikein....välihuom.
 
Huomenia niin että pätkähti! Piti heti herättyä tulla kurkkiin miten teidän viini/lonkero istujaiset meneet... =) Harmi etten mukaan päässyt... Tulin kotiinkotiin vasta kympin jälkeen ja olin ihan poikkirättiväsynyt ja ihan totaalisesti kaaduin sänkyyn.

Ottis On nuo miehet sitte niin miehiä... Ja eikö olekkin kumma, että vaikka hermo niiden kans aikalailla koetuksella, niin silti niitä hinkuaa??? :LOL:

Nyt täytyy rientää suihkuun ja sitte toinen harjoittelupäivä jo kutsuu... Hui!!
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas 40..................kp1/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp1/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp2/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp3/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp4/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)..........kp4/23-24..........y.n.3v................1.
happihyppy (39).........kp5/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp6/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp7/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp8/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp8/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp9/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp13/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp15/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp16/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp17/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp18/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)...........kp19/27-32.........y.n.3v.........2./1.yht.
Ämy (41)......................kp21/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp22/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp24/29-35........yk9.........2.
liiza (43).......................kp25/24-25......yk21........4.
haave2010 (43)..........kp26/29-30.........yk12......4./1.yht.
Ottis (42).....................kp27/23-27........yk7........1.
AinoEmilia (45)............kp28/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp28/28................yk22........1.
Sariella09 (43)...........kp32/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp37/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp40/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Ottis (42).......................dpo14
liiza (43)........................dpo12
Solakka Silakka (40)....dpo10
ninni-70 (39).................dpo6
Haave3 (43).................dpo3
Mahdotontako (45).......dpo2


[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Ottis
Hupsista tupsista! Täällä karmee kankkunen. Meni sitten vähän pitkäks ilta kai. Kotoa lähtiessä olin ottanut vahingossa auton avaimet mukaan ja jättänyt kotiavaimet kotiin ja kai mä olen vähän koluutellut ku mies aamulla asiasta huomautteli. Moitti mua juopoks, kun juon viinipullollisen illassa. Näinhän se tiety olis, mutt pullon otin mukaani ja siitä kuka joi mitä ei ole varmuutta, paitsi ett emäntä teki mulle paukun eikä tainnut se laimeinta olla ku tuntuu päässä vieläkin :ashamed:. Mutt tän vauvaprojektin unohdin ja sehän oli pääasia :). Mutt siitä en tuollakaan päässyt eroon, ett mun mies on ihmeellinen olio, sillä emäntä muisti kyllä hänestä paasata.

Sepä siitä. Aamulla tein r-testin niinkuin lupasin ja negaahan se näytti. Tavallaan olen helpottunut kun noin tuli illalla juotua, ettei tarvi ainakaan sen vuoksi kärvistellä. Tänään se täti varmaan sitten tulee. Mitään oireita ei kyllä ole mihinkään suuntaan. Tisut arat ja siinä kaikki.

Rominas Musta tuntuu, ett mä en tuota miestäni edes hinkua :(. Osaa se sen verran hankala olla, ett on ainakin toistaiseksi kaikki tunteet kuolleet :ashamed:.
 
Heippis ja huomenta. Ei ole krapulaa juuri ollenkaan =) Eli lonkku ei sovi mulle. Siitähän mulle tuli se kauhea päänsärky kahdesta mukista. Nyt join boolia ja siiderin, ja ei juuri mitään. No, täti on nyt tukevasti kylässä, joten odottelen hänen poistumistaan, että pääsee odotteleen sitä toista, mukavampaa. Kutsutaanko ovista oiliksi..? Vai olenko nyt ihan harakoilla :eek:
 
Voi Ottis :hug: , munkin miekkonen osaa välillä olla sellainen, että tunteet ovat nollissa. Mutta sitten hän näyttää taas parempaa puoltansa...mutta jos sitä inhottavaa näkyy jatkuvasti, kyllähän ne tunteet aika pohjille menevät itsekullakin. Sulle parempaa fiilistä toivotan. :heart:
 
Hei kaikille!

Täällä yksi palstalla hiljaiseloa elänyt, jolla tänään kp1. Eli kiitos päivittäjälle, kun viet tilanteeni tuonne listalle.

Miten te koette sen predictorin r-testin? Testasin eilen ja sain aika vahvan viivan ja nyt sitten ihan normikuukautiset alkoivat. Näitä selviä viivoja olen saanut predictorilla ennenkin. Ärsyttää!

Mur-mur en ole palstalla käynyt aikoihin ja olen mielessäni iloinnut sun plussasta. Mutta ettei sitten jaksanut kantaa loppuun asti. Suuret halaukset sulle ja jaksamisia kovasti :hug:

Ja Emilylle hurjasti onnea plussasta.

Joudun edelleen elelemään hiljaiseloa palstan suhteen. Mulle sopii se, etten niin aktiivisesti jaa ja pohdi tätä vauva-asiaa, vaikka tämä ihana palsta onkin. Toivottavasti on kaikille ok, että roikun tuolla listalla kuitenkin.

Miessuhteeni on järkyttävä edelleen tai sanoisinko pahempi kuin koskaan, mutta vauvatoive saa tekemään yhtä sun toista näköjään. Keväällä kyllä ratkaisun paikka.
 
No niin... :( Tökkäsin tuossa r-testin kusipurkkiin ja aloin pyyhkiin... mitäkäs papruun sitte tulikaan... täti. Kiitti!! Tuota voi jo sanoa testin tuhlaamiseksi!!

Eli nyt sitte uutta kuuta vaan. Mulle vois sitte varmaan myös vaihtaa kierroksi 25-27...Mitä ihmettä mun keho hommii...?? Ja kp 1.

Mistä olette ovis-testejä hankkinu ja mitä suosittelette?

Ai niin, testi tuossa näyttää... suprise! negaa...

Mä taidan ottaa ne vinkut sit tänä iltana...
 
Rominas lohdutus:hug:tädin hyökkäyksestä..ota vaan vinkut ja sure hetkinen..sitten jaksaa taas odotella sitä mukavampaa ladyä, "Oilia"(Rinja Oiliksihan sitä ovista sanotaan)


Leena65 Hei, pitkästä aikaa!!:wave:
..niin miulle kävi, surulisesti :'( ..ei pienen sydän jaksanut kuin hetken pompotella ja sitten hiljeni..elämä antaa ja ottaa, minkäs teet..

..vaan vielä olisi jonkinasteinen halu kokeilla hetken vielä..ehkäpä tuonne elokuulle saakka(6kk), silloinhan miulla mittarissa jo 45v..sitten on kai asia hyväksyttävä ja luovutava haaveesta, ellei mitää tapahdu..senhän olin jo joulukuulla -09 tekemässähin ja sitten + yllättäin tuli..siksi vielä jäi pieni toivonkipinä että "jospa"..

Kovasti mie siullekin sitä pienen pieniäistä olen toivonut, ikävä että suhdeasiat lukossa..voi kun sie löytäisitkin kunnon miehen, joka haluaa sitä samaa siun kanssais ja oikkein todella!!:heart: Kovasti toivottelen siulle Onnea matkaan, kaunista&plussakasta tulevaa kevättä :) :flower:
Pahoitteluni tädin tulosta, vaikka plussaa testi näyttikin:hug:

Ps. Vaihda jo suosiolla testiä =) ..Predictorista moni ei tykkää ja kirjoittelujen perusteella, en yhtään ihmettele!! Suosittelen tuota Apteekin omaa, se ei liian herkkä-muistaakseni 20 tai 25.

Onko siulla nyt esim. Lugesteroni käytössä?..muuta? ..miulle lääkäri ei Lugeja kirjoitellut..katsoi että kiinnittyminen tapahtui ja tiukasti,(ei vuotoja) ei siis limiksessä vikaa..
 
Hei kaikille!

Leena pahoittelut tädistä, mutta onnea uuteen kiertoon. ON se varmaan sinulla ollut uudestaan sitä kiinnitymisyritystä, eikö se lääkärikin ollut sitä mieltä. Olen vain kerran testannut predictorilla, ei ollut mitään + viittaavaa, ja oli kyllä ihan tädin tulopäivä silloin.

Rominas nega ja täti pahoittelut, onnea uuteen kiertoon.

Ottis nega, voi ei! RKTT loppuun asti kuitenkin vaikka ymmärrän, että ei itse enään tuossa vaiheessa toivo mitään +, kyllä sitä jo tässä iässä tunnetaa tädin merkit kohdallamme. Toivttavsti se mies olisi sitten taas oilin lähestyessä kiinnostavampi ja mukavampi.

Rinja oiliksi myös ovista täällä kutsumme.

ON ihan hyvä vointi on ja olen jo pyykkiä pessyt, nyt sitten jatkan keittiö hommia. Huomenissa, kun en varmaan mitään jaksa tehdä ( edes ruokaa ) niin on mitä sitten lämmitää.

RKTT:läisille++++++ :whistle: samoin oilin tikuttajille!
 
Ottis
Leena65 Pahoittelut tädin tulosta :hug: ja totisesti toivon sinulle parempaa onnea myös miesrintamalla. Ei ole omakaan heppu helpoin käsiteltävä :ashamed:.

Rominas :hug: ja pahoittelut, ett täti sinutkin yllätti. Tuosta testin tuhlaamisesta, mulla on joskus käynyt samoin ja siitä viisastuneena TEP-päivän testin olenkin tehnyt purkista. Katsopas, kun jos pyyhkiessä tulee papruun punaista, voi lorotukset kaataa menemään ja säästää testin parempaan kertaan.

Rinja Mua käy kateeks toi sun krapulattomuus. Tässä on karmeinta tämä henkinen puoli, kun tietää ihan itse tilan aiheuttaneensa :ashamed:. Onneks tätä ei todellakaan tapahdu usein mun elämässä.

mur-mur Kiitos tsempistä! Morkkis on kova, mutt tän olen ansainnutkin. Vähän huvittaa ku sanoin, ett siitä punkusta ei saa jysäriä. Ei varmaan niin kun sitä juo lasin tai pari :LOL:.

Oivikki Kiitos! Kurjaahan tämä on, ei voi mitään, mutt elämää silti. Kovasti peukutuksia sulle huomiselle, olet ajatuksissa :heart: + :heart:.

ON Sitä minä vaan ihmettelen kun ei nämä tisut ota ollenkaan läsähtääkseen, eikä pöksyissäkään näy mitään vaikk kuin kurkkis. On tämä elo kovaa, ku ei tuu negaa eikä tuu tätiäkään sitten kun sitä viimein suostuu odottelemaan, ts. kaikki on vähän päin p:tä :(.
 
Ottis: Tästä lähtien pyyhin ennnen kun alan tikkua purkkiin lykkiin... Äsken oli MUKA niin kiire saada testi käyttöön että piti samantien hosua... Ja taas jotain opittiin.. Heh, vanha koira siis oppii uusia temppuja! :p
 

Yhteistyössä