Sunnuntaita kaikille!
Nillanillalla ja Oivikilla on sitten jännät paikat. Parin viikon päästä sitten plussat tikkuun.
Mimmimammalla erikoinen tilanne. Tuo plussa kyllä kutkuttaa, mutta ymmärrän oikein hyvin pattihuolenkin. Itse käyn 1,5 vuoden välein mammografiassa ja ultrassa, koska suvussa on enemmänkin ollut rintasyöpää, vielä erittäin ärhkääkkää sellaista.
Uusia kiertoja on alkanut useammallakin. Harmin harmi, mutta jospa uusi kierto olisi se kauan odotettu. Leenakin poikennut moikkaamassa. Rankkaa on varmasti yrittää jaksaa vauvahaaveissa ja mieskuvion kanssa. Tuu tänne, jos haluat purkaa sydäntäsi. Joskus on hyvä kun voi kirjoittaa pahaa oloaan pois.
Ottiksen täti leikkii piilosilla. No pysyköön poissa sitten tarpeeksi kauan.
Mur-mur taitaa liittyä haaveilijoihin. Kiva, sillä onhan sulla oikeasti mahdollisuuksia, kun jo tärppäsikin. Hyvä, että tulehdusepäilyt eivät ilmeisesti enää ole pinnalla.
Nyt en enää pääse taaksepäin sivuja, joten en muista mitä kaikkea piti kommentoida. Sopuisaa sunnuntaita vaan kaikille ja pönkitkää ovet, ettei täti pääse sisään. Ja jos se pahus on jo ängennyt itsensä kylään, niin potkikaa pian pois, jotta pääsette uusi koitoksiin.
Mulla ei mitään oireita. Tänään oli taas piikityspäivä ja tähän on jo ihan tottunut. Tiistaina menen uusintaultraan ja toivotaan, että yksi tai kaksi palleroa olisi kypsymässä. Saan myös kilppariarvot silloin, joten nähdään miten lääkitys on tehonnut. Olo on edelleen ihan mukava eli kaitpa siitä apua on.
Uudille halitus takaisin.
Krapulasta kun puhutaan, niin yhden ainoan kerran olen elämässäni ollut megakrapulassa. En päässyt seuraavana aamuna töihinkään. Se oli sellainen opetus, että ei enää koskaan milloinkaan. Kyse oli työpaikan illanistujaisista, jossa juotiin vähän kaikkia merkkejä sekaisin. Tosin ihan vaan alkuryyppyä, ruokajuomaa, jälkiruokalikööriä ja pari saunakaljaa. Mutta voi pojat, että olin kipeä. Sen jälkeen olen oppinut, ettei kaikkea pidä juoda, mitä tarjotaan, vaikka kuuluisi "ruokalistalle". Yäk! Vieläkin tulee kylmät väreet kun ajattelen sitä. Vasta iltasella alkoi jokin maittamaan ja heti tietysti tilasin pizzan.