40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis miulla on parisen kertaa täti myöhästynyt päivällä, kun oikein TO-SI kovasti niillä kierroilla kuumeilin.. :/ ..toivon että siulla ei käy niin, vaan tulisi Vahva :heart:+:heart:!!!!:wave:..Huom!!..minäkin vasta kp29/27-29 plussasin :) ..miun kierto kyllä ollut yleenä 28 pari kertaa ollut juuri tuon 29..kun ne edelliset marraskuun menkat alkoi sillä tapaa että vuoti pikkasen siteeseen 27.11 ja loppui..sitten aamuyön tunteina 28.11 vasta kunnolla alkoi holajamaan :p..

..eli plussailin tuosta laskien, kun menkat vuorokauden myöhässä!!..peukutan siulle huomiselle:wave::heart:..
 
Rominas :hug: sinäkin sitten liityit meidän tämän kiertolaisten jännittäjiin. Niin sitä Oilia tässä kylään odotellaan ja sitä hyvänä pidetään =) tuo täti ei oikein saa samanlaista vastaanottoa huonon käytöksensä vuoksi :LOL:
Ottis ei tarvi olla kade. Mulla on yleensä hirmukrapuloita. Siksi olenkin nyt innoissani. Yleensä oksentelen tunnissa noin neljä kertaa tuonne iltapäivään. Viime pikkujoulujen jälkeen vasta illalla kahdeksan pintaan pystyin syömään ja aamulla piti lähteä töihin =)
Oivikille tsemppiä huomiselle!
 
Ottis
Mur-mur Kiitos Tiedosta! Jos ei täti ole aamuun mennessä tullut niin testaan Apteekin omalla testillä, vaikken paljon enää toiveita elättelekään. Oikeastaan voisin odotella sittenkin sitä testaamista tiistaihin.

Rominas Katohan onko nyt oikein. Ihan pelkän ja puhtosen 8:n yk:aan laitoin.

Rinja Ok, enpäs sitten kadehdikaan. Mulla alkaa olo helpottaa jo. Eikä mieskään ole kovin paha ollut, joten elämä voittaa :saint:. En ole varmaan 2 kertaa useammin krapulaani oksennellut. Toinen kerta kävi niin, ett viel sinkkuna elellessä olin hissuksiin juonut uuden vuoden yönä pari sidukkaa ja kun veli tuli kaverinsa kanssa käymään ja tarjosivat viskiä, tuli oksennus heti ja uni kans. Pojat vähän ihmettelivät. Eli ei oo kova viinapää mulla :headwall:.
 
Miulle ei päässynnä kahdesta lonkerosta jysäriä tulemaan..mutta kunhan tuota kaveriani tapailen pitkästä aikaa-oli reissunpällä äskettäin, niin otetaan taas ja parannellaan mualimooo!!!:D ..noiden kertojen jälkeen on okulaattori kipiä :$ ..okselle ei onneksi tartte venyä..mie tartten aika ajoittain sellaisen kunnon "rentoutuksen";) kun aika hissuksiin tässä kotosalla yleensä olen ja kuumeilun takia en kauhisti ole nautiskellut %juomia ..
 
Ottis, maltatkohan sie sinne tiistaille?.. ;) ..Ihanaa, jos sinnuu kohtaisi sellainen pikkuinen ylläri:heart:

Minulla on ollunna aiemin parempi viinapää..vaan kun nykysellään niin harvakseltaa tulee enämpi otettua, täytyy sanoa että harjoituksen puutteesta sitten olen kipiä :eek:..huonoa oloa&päänsärkyä..
 
Odotellaan tässä mummia&ukkia kyläilemään..tosin, mie en niinkään:|.. mutta mies ja poikanen sitten siitähin edestä..en ole varma, onko poikanen kerinyt siellä mummulassa ollessaan mitään vaavista jutella heille..en jaksaisi millään nyt, jos anoppi alkaa utelemaan jotain :( ..ja kyllähän tuo poikanen varmaan mainitsee miun sairaala reissustani..minkähän hätävalheen keksisi?:whistle:..naistenvaivoja?(ko)..tästä keskenmenostani en halua heille jutella..he jo jonkin matkaa yli 70v ja aika vanhanaikaisesti monestakin asiasta ajattelevat :/ ..
 
Ottis
mur-mur Kyllä ajattelin tiistaille malttaa, sillä jotenkin tuntuu, ett nyt voi täti hyvinkin huomiseen viipyä. Se olis vielä 'normaalia', mutt jos ei sittenkään punanuttua kuulu, niin on syytä jotain epäilläkin. Kyllä tämä piinailu niin kaikille hermoille käyvää touhua on, ett saattaapi mennäkin pasmat sekaisin.

Tsemppiä sulle appi-vanhempien kohtaamiseen. Ota hätävalheeks vaikka 'naisten vaivat', niin ei mene pahasti huti.
 
Nillanilla ja Oivikki paljon voimia teille maanantaille ja
plussatuulta. :hug:

Murmur voimahalitus ja tsemppiä jatkoon, mihin sitten päädyttekään. :hug: :heart:

Emily67 onnea plussasta. :flower:

Mimmimamma sinulla ollut kyllä paljon harmia noiden kiertojen ja plussien kanssa. Toivotaan, että jatkossa menee paremmin ja tulee se pysyvä plussa.Toivon myös ettei kyhmykään mitään vakavaa olisi. Voimia ja tsemppiä. :hug:

Ottis puhalletaan sulle se plussa sinne ja täti kuusikkoon. Aika änkyrä sun mies kyllä osaa olla, voimia sinne arjen vääntöön. :hug:
Kyllä se munkin ukkeli osaa välistä niin ärhäkkä ja ärsyttävä olla, että taitaapa tuota olla miehillä ihan geeneissä, siltä ainakin tuntuu.

Kaikille negan testanneille ryhmähalitus. :hug: Kaikille kuumeilijoille hyvää mieltä ja runsaita plussatuulia. :heart: Tv taustahäirikkö Uudi :wave:
 
Ottis
Uudi Kiitos plussatoivotuksista :flower:! Kummasti nyt veskissä hyppyyttää tarkistuttamassa onko mitään tulossa, vaan eipä vielä mitään näy. Mutt onhan tätä päivääkin vielä jäljellä. Mun ukkelini lähti johonkin. Ei kertonut, vaikka kyselin eli nyt ei ainakaan voi sanoa, ettenkö olis vähän niinku tyrkyttänyt itseäni mukaa. No, jos hänen mielensä tuosta paranee, niin liuhtokoon pitkin kyliä :saint:.
 
Sunnuntaita kaikille!

Nillanillalla ja Oivikilla on sitten jännät paikat. Parin viikon päästä sitten plussat tikkuun.

Mimmimammalla erikoinen tilanne. Tuo plussa kyllä kutkuttaa, mutta ymmärrän oikein hyvin pattihuolenkin. Itse käyn 1,5 vuoden välein mammografiassa ja ultrassa, koska suvussa on enemmänkin ollut rintasyöpää, vielä erittäin ärhkääkkää sellaista.

Uusia kiertoja on alkanut useammallakin. Harmin harmi, mutta jospa uusi kierto olisi se kauan odotettu. Leenakin poikennut moikkaamassa. Rankkaa on varmasti yrittää jaksaa vauvahaaveissa ja mieskuvion kanssa. Tuu tänne, jos haluat purkaa sydäntäsi. Joskus on hyvä kun voi kirjoittaa pahaa oloaan pois.

Ottiksen täti leikkii piilosilla. No pysyköön poissa sitten tarpeeksi kauan.

Mur-mur taitaa liittyä haaveilijoihin. Kiva, sillä onhan sulla oikeasti mahdollisuuksia, kun jo tärppäsikin. Hyvä, että tulehdusepäilyt eivät ilmeisesti enää ole pinnalla.

Nyt en enää pääse taaksepäin sivuja, joten en muista mitä kaikkea piti kommentoida. Sopuisaa sunnuntaita vaan kaikille ja pönkitkää ovet, ettei täti pääse sisään. Ja jos se pahus on jo ängennyt itsensä kylään, niin potkikaa pian pois, jotta pääsette uusi koitoksiin.

Mulla ei mitään oireita. Tänään oli taas piikityspäivä ja tähän on jo ihan tottunut. Tiistaina menen uusintaultraan ja toivotaan, että yksi tai kaksi palleroa olisi kypsymässä. Saan myös kilppariarvot silloin, joten nähdään miten lääkitys on tehonnut. Olo on edelleen ihan mukava eli kaitpa siitä apua on.

Uudille halitus takaisin.

Krapulasta kun puhutaan, niin yhden ainoan kerran olen elämässäni ollut megakrapulassa. En päässyt seuraavana aamuna töihinkään. Se oli sellainen opetus, että ei enää koskaan milloinkaan. Kyse oli työpaikan illanistujaisista, jossa juotiin vähän kaikkia merkkejä sekaisin. Tosin ihan vaan alkuryyppyä, ruokajuomaa, jälkiruokalikööriä ja pari saunakaljaa. Mutta voi pojat, että olin kipeä. Sen jälkeen olen oppinut, ettei kaikkea pidä juoda, mitä tarjotaan, vaikka kuuluisi "ruokalistalle". Yäk! Vieläkin tulee kylmät väreet kun ajattelen sitä. Vasta iltasella alkoi jokin maittamaan ja heti tietysti tilasin pizzan.
 
Terry64 juu, kyllä mie taisin ehkä päästä vain säikähdyksellä tuon tulehduksen suhteen. Vuotokin on hyvin, hyvin vähäistä ja aina yön jäljiltä, aamuisin tuo "haiskahdus" käy nenuun..mutta ei ole ainakaan voimistunut, ehkäpä jo vähentynyt. Lämpöä&kipuja ei myöskään ole. =)..niin ja miun nenu on aikas tarkka nyt, kun tupekki jäi poijjes ja hajuaisti parantunut:D..


Tuota..niin taitaa olla että "haaveilija" ainaskin olen, jos en vielä varsinainen "kuumeilija" kuiteskaan ;) Miullahan on 19.2 Kolposkopia ja toivon kovasti, ettei olisi siellä mitään solumuutoksia näkyvissä..sekin ratkaisee osaltaan tuon jatkon..

..Itse asiassa, miehän olen "taustailija", vaikka ei uskois :D ..kirjoittelen piiitkäääät luritukset ja usiamman kerran vuorokaudessa..menköön nyt näin jonkin aikaa..siirryn sitten listoille takaisin, jos päädyn "kuumeilijaksi" :)
 
Mulla täti tanakasti kylässä. Ehkä huomenna alkaisi helpottaa...ja sitten uusia tuulia. Terrylle ultraukseen onnenkantamoisia :heart:
mur mur, mä olen kans sellanen, et mun on vaikea valehdella. Mutta toi naistenvaivat on sellanen sopiva. Ei voi väittää valehdelleensa.
Ottis, täähän meneekin jännäksi, jos sulla onkin se +++ =)
Huh, kyllä pitää jännityksessä.
Mulla on joskus käynyt niin, että kierto venyi sinne 27. Mulla normi siis noin 24. Ja heti kun negan testasin, alkoi vuoto...ehkä se jännitys laukesi. Mutta Ottis, sä olet negan testannut ja täti viipyy yhä...kiintoisaa. Nyt kun maltat olla testailematta liian aikaisin. Jos täti ei tiistaihin mennessä ilmaannu, testaa.
 
Ottis
Rinja Tuntuu menevän vähän liiankin jännäksi. Tuntuu, ett kohta hypin seinille. Veskissä ramppaan puolen tunnin välein vain tsekkaamassa tilanteen. Huomisaamun haluan tosiaankin pyhittää töihin paluulle. Täytynee laittaa vaippa kuitenkin varuulta :). Mies lähti 3:n jälkeen omille teillensä eikä ole tullut takaisin. Olis kiva saada siitä piinailukaveri.
 
Ottis, me piinaillaan täällä sun kanssas. Toi on niin raastavaa, kun koko ajan tuntuu siltä, että jotain valahtaa pikkareihin ja on pakko mennä tarkastamaan. Mikäs muuten sun lämpötilanteesi on nyt? Onko vielä nousun puolella?

Rinjalla täti on parkkeerannut Ferrarinsa pihaan. No sitten kun lähtee ja antaa kaasua koneeseen, niin ehkä näet takavalot viimeisen kerran vuoteen.

Mur-mur, onko sillä koploskopian ajankohdalla mitään merkitystä? Meinaan ettei tarvi olla alku tai loppukierrosta? Toivotaan hyviä tuloksia. Miten nopeasti saat ne?

Mulla on vähän flunssanpoikasta iskenyt. Ei oo kivaa, kun olo on löperö. Piti lähteä hiihtämään, mutta en nyt uskalla, ettei villiinny.
 
Kiitos Uudi :flower:

Hei Ottis, onpa jännää.....täällä on sormet ja varpaatkin pystyssä että jotta se tädin reuhake älyis nyt pysytellä kaukana ja että sulla plussaa pärähtäisi siihen testipuikkoon!! Vauvapölyä ++++++
 
Terry64 Kolposkopian ajankohdalla ei ole väliä..mutta lääkäri sanoi että kun raskaudesta niin pikku hetki, se on voinut saada aikaseksi jotain muutosta solutasolla :/ ..jos siis kovinkin hälyttävää, katsellaan uudemman kerran hetken päästä..kai näin se menisi sitten..nyt en ihan äkkiseltään muista, kuinka pian saan sitten vastaukset..ehkäpä parisen viikkoa menee..

Tietenkin jos TODELLA vahvaa solumuutosta, on Loop-konisaatio taas edessä..ja se on hyvinkin mahdollista :( ..monesti raskaus voi saada aikaan sellaisen "villiintymisen" tuolla solutasolla..kovasti mie koetan ajatella että ei mitään tuollaista olisi..
 
Moikka Terry64 :flower: =) Minä täällä työn tekemisen lomassa jotenkin aina 'eksyn' näille sivustoille, ajatus lievästi sanoen harhailee vähäsen... Kiitos kysymästä, ihan tämä mukavasti on alkanut, ainakin toistaiseksi ja päivä kerrallansa. Pientä ällöä oloa on joku päivä enemmän ja joku päivä vähemmän, niin ja huimausta. Jännittää, jännittää, miten tämä etenee.... Toivonpa sinulle oikein rutkasti onnea sinne ultraukseen ja vauvapölyä & plussaisia tuulahduksia!! Peukut pystyyn d =) b
 
Ottis, ei saa pitää tämän ikäisiä tälleen jännityksessä ;) Peukkuja...

Minnimamma,
varmaan olisi hyvä käydä lääkärillä tsekkaamassa ettei mitään häikkää. Saisi mielenrauhan. Minäkin käyn ultrassa ja mammografiassa, ei ole sukurasitusta, mutta tuttavapiirissä ikäviä tarinoita ja jos todetaan varhain, niin paranemisprosentit tosi hyvät.

Mua närästää, eikä mua närästä koskaan. Jo kolmatta päivää, pah!
 
Ottis Hyvältä näyttää. :D Ja oikeinhan se oli ennenki. :)

"Unohdus-vinkku" kylmässä... :whistle: Ja lämmin sidukka kädessä.. hyi hitto, ku äklöä!! :/

Toinen työharjoittelupäivä siis takana ja en kuulkaas ees muistanu kuinka rankalta tuntuikaan täydellisesti uusien asioiden opettelu hirveällä kiireellä ja vauhdilla...(onneksi vasta ens pe iltana seuraava työkeikka pvä! huhuh!). Välillä en muistanu ees omia nimikirjaimia, kun piti jotain kuitata...tai ehkä se onkin tää ikä joka teki tepposet! :LOL:
 

Yhteistyössä