40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos sinulle Terry, kun toivottelit ja anteeksi tämä kömmähdys... :ashamed: Mur mur kivasti korjasi =)
Rominas, mua nauratti toí teidän saunakeskustelu :LOL: osasit hyvin kuvailla tunnelmat.

Mä kirjoittelen täällä tähän aikaan, kun sain tädin lisäksi nyt vatsataudin, jee. Eli joka reiästä tulee jotain :LOL: Kyllä on ilkeä olo, täytyy sanoa. Mut kolme päivää sain saikkua, kun soitin terv.hoitajalle. Haen todistuksen, kun paranen.
Että tällänen yrjöklubi täällä...
 
Hyvää viikon alkua! Viikonloppuna kyläreissulla sain pitää sylissä ihan pientä nyyttiä ja lisäksi tunnustella meillä kyläilleen siskoni vauvamahaa ja pienen liikkeitä siellä (rv muistaaksi 35).

Vauvakuume kohosi taas hurjasti! Nytkin yritän taas kuulostella onko jotain raskausoireita. Tein äsken tilauksen mammaksi raskaustesteistä. Niitä onkin tullut viime aikoina tilailtua :) Nyt kun testaa seka ovista että raskautta niin tuntuu että saa olla tikuttamassa harva se päivä. Nyt kun rtestin voisi tehdä ehkä aikaisintaan ensi la, niin edessä on toiveiden kohoamisen aika. Minulla on tapana lukea tähän aikaan kiertoa vauvakalentereitä ja käydä selailemassa netissä mammavaatteita B)

Mukavaa, tällä viikolla on aika hiustenleikkaukseen ja vyöhyketerapia-aika. Pyysin mieheltä lahjaksi "lahjakortin" vyöhyketerapiaan. Nyt olen käynyt kaksi kertaa ja tällä viikolla kolmas kerta. En välttämättä usko että sillä olisi vaikutuksia lapsen saamiseen (paitsi että ehkä salaa vähän uskontaitoivon) , mutta ainakin se on taivaallisen rentouttavaa ja jo siitä voin maksaa nää jotkut hoitokerrat mitä siellä aion käydä.

Lohdutushalaus :hug: tädin kohdanneille ja plussatuulia kaikille!
 
Mullakin on Rinja mahatauti :( . Tulee onneksi vaan peräpäästä. Oon tän päivän kotona.

Ottis älä pidä meitä enää jännityksessä!!!!!

Mun sisko on parhaillaan niskapoimu-ultrassa ja odottelen siltä kuulumisia. Voi ku siellä olis kaikki hyvin. Se on käyny alkuraskauden ultrassa. Oli odottanut kahta, mutta yks oli vaan lähteny kasvaan. Mun sisko on kaksonen niinku minäkin (ei olla kuitenkaan keskenään kaksosia), joten jännättiin sitä, että montako siellä on.
 
Heipä hei kaikki,

olen ollut hiljaa kun on pelottanut tämä nyt jo yli viikon jatkunut vuotelu, eilen tuli taas ihan punaista verta, ei kuitenkaan niin paljon kuin kuukautiset....
Huomenna iltapäivällä mulla on se ultra yksityisellä, sen jälkeen ehkä viisaampi olo.
Minua oksettaa ihan kauheasti, en kuitenkaan oksella, mutta yökkäilen ja melkein oksennan, kiva kun en töissä halua puhua kenellekään, ja ajattelen että huomaako nuo että rinnat on ihan pinkeenä ja olen välillä ihan kalpeana kun on niin huono olo.
Pidän näitä yökkäilyjä hyvänä asiana, jotenkin tuntuu että raskaus jatkuu kun on niin huono olo.
Ihme juttu vaan, kun poikien odotuksessa ei ollut tällaista, jokainen raskaus on näköjään erilainen.
Mun mies on nyt sitten ollut ihan KULTA, tosi hellä ja kiva, voi kun nyt menis kaikki hyvin kun kerrankin mies on ihan lääpällään tästä tilanteesta.
Plussatuulia alkavalle viikolle !!!!!!
 
Heti alkuun Rinjalle, no problem. Mä oon itte välillä niin sekaisin, että tulee kirjoiteltua ihan höpöjä. Meitä on täällä pinoutunut niin iso liuta, ettei millään voi muistaa, missä kukin menee.
Mulla on vielä jonkinlainen hahmottamisongelma, sillä jostain syystä tietyt nickit menevät keskenään sekaisin, vaikka hyvin tiedänkin kuka on kukin. Samaa ilmenee välillä töissä. Sekoitan vaikka Pekan ja ja Kallen nimet keskenään, vaikka oikein hyvin tietä kumpi on kumpi.

Ottiiiiis!!! Olitko sä sittenkin niin tiukka tätsy, ettet testannut aamulla. Hattua nostan ja korkealle, jos pystyit jättämään tikut avaamatta.

Nillanilla ja Oivikki ovat sitten tänään ihan oikeissa tositoimissa. Kaikkea hyvää kumpaankin suuntaan! Meillä muutoin tuo 3 vee vesseli on armoton Anna Puu -fani. Sanoo aina, että hassu täti laulaa. En tiedä mitä hassua löytää hänestä.

Erka valmistautuu taistoon kunnon testiarsenaalilla. Niin sitä pitää. Sitkeydellä sitä tulosta aikaan saadaan.

MamaStellallakin on kohta Oilin vierailupäivät. Hän on kyllä toivottu vieras. Toisin kuin se nimetön Täti, joka valitettavan usein änkeää sitten pari viikkoa Oilin jälkeen. Ovis kuulemma heittelehtii näin vanhemmilla päivillä ennemmän kuin ennen. JOten ehkä parin päivän päästä
kannattaa alkaa testailemaan. Ainakin näin ensimmäisessä yrityskierrossa, kun ei ihan tiedä kierron pituutta.

Toivotaan mur-murillakin kierron löytävän vanhan rytminsä pikapuoliin. Ainakin oireet kuulostavat hyviltä.

Rominas ja mur-mur keskustelivat jyystävmisestä. Vähän minuakin nyt jännittää, sillä kun on nämä hormonit päällänsä, niin oikea-aikainen yritys on tositärkeää. Ei kertakaikkiaan ole mahdollisuutta kummankaan osapuolen päänsärkyihin tässä kierrossa.

Rinjalle ja happihypylle paranemisia vatsatautiin. Muutoin on teidän äidillä ollut vipinää, happihyppy. Ainakin kahdet kaksoset. Huh!

Vauvatoiveelle taas ekstratsempit. On kyllä raskasta tuo vuotelu. Onneksi pääset taas huomenna ultraan. Ja pahaolo on ainakin hyvä merkki.

Mulla ei edelleenkään mitään kunnollisia oireita. Ehkä vähän limaisuus lisääntynyt. Mutta rupeaa vähän mietityttämään, että jospa minä en reagoikaan Menopuriin niin kuin pitäisi. Äh ja Pöh! No huomenissa kuullaan tuomio. Toisaalta ei mulla nyt mitään mahtioireita muutenkaan ole ennen ovista. Joskus ovis kyllä kipunoi oikein kunnolla.
 
Ninni mun hieroja joka on kans tehnyt vyöhyketerapiaa oli ehdottomasti sitä mieltä ettei raskaana ollessa voi tehdä, vaikka et vielä todistetusti olekaan raskaana kerro tekijälle että suunnittelet raskautta että ottaa huomioon ettei käsittele kohdun pisteitä,ihan varmuuden vuoksi.
Itse kävin raskauksien loppu vaiheessa teettämässä jotta olisi vauhdittanut synnytyksen alkua,kuopuksen kohdalla ekasta kerrasta olikin sen verat apua että käsittelyn jälkeen n 1h tunti niin alkoi lupaavia suppareita jotka ei kuitenkaan vielä synnytystä käynnistänyt :snotty:

Rentouttavaa päivää hemmottelujen kanssa :wave:
 
Ottis
Pikamorjenstus! Ei ole täti tullut, mutt Terry64, en ollut kova tätsykkä, vaan kyllähän mä sen apteekin testin aamulla tuhlasin. Ja negaan tuhlasinkin, vaikka yöl näin unta jo paljosta punaisesta siteessä ja se uni oikeastikin tietää aina tädin tuloa. Nyt sitten jo kuvittelen, ett rinnatkin olisivat löpsähtäneet, mutt en ole varma. Toivo hiipunut kuitenkin, sillä testissä pitäis kyllä jotain näkyä. Mutt odotellaan nyt vain |O |O. Väsyttää!
 
No sitähän minäkin, Ottis, ettei tuossa tilanteessa voi olla testaamatta. Harmin täti, missä oikein viipyy, jos kerran ei anna plussaakaan testiin tulla, niin tulis itte jo.

Ninnillä on mukava viikko leikkauksineen ja terapioineen. Taitaa munkin olla aika mennä parturiin. Niin kauhea kuontalo on tällä hetkellä. Ja värit ihan ylikasvaneet. YÄKS!
 
Huomenta!

Pikaluku lapi ja vatsatautisille Rinjalle ja happihypylle pikaista paranemista toivottelen kurja tauti! !
Ottis pitanyt jengia jannityksessa taalla ja jannitys vaan jatkuu. Missas se tati viipyy jos ei plussaa sulle nayta?

Ja Oivikille ja nillanillalle tanaan peukutusta!!!!

Me kaytiin eilen vihdoin ja viimein kattomassa Avatar, olihan se hieno mutta jotakin siita puuttui, ei saanu mua huokailemaan etta "voih oih ku hienoa" Enemman huohailin Ice agea III katellessani :D

Nyt tuli mamaksi.fi ja babyplus.fi vastaukset etta lahettavat tanne. Onko kellaan kokemuksia niista putiikeista? Ajattelin noita ovisliuskoja tilata, kokemuksia niista?
 
Solakka Silakalla ja liizalla on jo hienonnäköiset rktt-päivät. Onko r-testejä uitettu?

Munkin täytyy varmaan tilata LB:n tavoin r-testejä netistä. Taidan samalla tilata ovistestejäkin ja toivon voivani lahjoittaa ne jollekin parin viikon päästä. No toivoa voi, sillä kaitpa ne tulee taas ihan omaan käyttöön.
 
nillanilla toivottavasti jakautumiset meni hyvin ja sait kyytiläisen(-t) mukaan! :heart: Tule kertomaan, miten meni..

oivikille peukkuja punktioon ja toivotaan että kaikki mennyt hyvin! :heart: Ota rennosti kun kotiudut!

Ottis pahoittelut negasta :hug: mikähän sitä tätiä nyt pidättää??

Little Bear on kokemuksia mammaksilta. Muistaakseni toimittavat todella nopeasti ja minulla luskatestit näyttäneet ovisplussan ihan hyvin, mutta näillä palstoilla olen vähän kuullut moitetta, että kaikilla ei näytä, joten riippuu ihmisestä miten testit sopii.

emily ja vauvatoive kiva kun käytte kertomassa vointejanne! Ihanaa odotusta teille! Hyviä uutisia ultraan!

Leena mukava kuulla sinustakin välillä. Toivottavasti parisuhteeseen löytyisi kivempi ratkaisu..! :hug:

Rominas pahoittelut tädin tulosta! :hug:

mimmimamma mulla ollut vuosia sitten herneen kokoinen patti rinnan päällä. Leikattiin pois ja tutkittiin, oli vain koteloitunut talirauhanen.. ei sen kummempaa.

Mukavaa alkuviikkoa palstan naisille, päivitän iltamyöhällä uudelleen.. :wave:
 
Oma kokemus vyöhyketerapiasta on, että kävin vuoden ennenkuin tulin raskaaksi (terapeutti tiesi hoidoista) ja kävin myös koko raskausajan. Onkohan siinä nykyään joku laki ettei saisi raskaana ollessa käydä? En oikein muista kun olen ollut tässä säästöbudjetilla enkä ole hetkeen käynyt. Olen kyllä taas menossa.
 
mäkin täällä suunnittelen testien ostoa netistä =) ja olo on kauhea, ei voi olla paikallaan, kuume yli 38 :| voi ottis :hug: . mä eilen aloin miettii,et onk vauva, jos raskaaksi tuut, sun ihka eka ?hidasta tää kirjoittaminen yhdellä kädellä...toinen on lämpimässä, kun PALELEE.
 
lumeton ei vyöheteripan tekoon käsittääkseni ole lakia vaan mun hoitaja sanoi ettei tee sen takia ettei ota vastuulleen jos tulisikin km tai ennen aikainen synnytys koska kohdun pistettä kun käsitellään se aktivoi kohtua tyhjenemään ja raskaana olevahan ei sitä ennen aikojaan halua tapahtuvan,näin minulle ainakin kerrottiin..

ottis harmi negasta :hug:

little bear minä olen käyttänyt mammaksin liuska ovistestejä ja kohdallani toimineet ihan ok eli plussan näyttäneet kun sen aika ollut.testaus onnea sinne!


ovistestejä tilattu,pääsee huomenna tikuttamaan eli mulla ei ollut vielä ovis bongausta vaikka joku taisi jo siitä onnitellakin :)

rinjaparanemisia ja lämmin :hug:
 
Ottis
Kiitos kaunis kaikille negaharmistuksista. On tämä kumma, että kun viimein suostuu täti odottelemaan, ettei se sitten tulekaan. Tänään laitoin miehelle textarin, kun olin töihin päässyt, ett nyt eletäänkin jänniä aikoja, ku menkkojen olis eilen pitänyt alkaa eikä ole vieläkään alkanut. Vastaus tuli n. 3 tunnin päästä ja sekin kuittasi vain sen, ett hän oli vasta silloin huomannut sen viestin :LOL:. Vähän on hauskaa kulkea rätti persiessä ja tuijotella valkosta veskissä käydessään kun odottais jotain hyökkäävämpää väriä :(. Nyt päätinkin lähteä uudestaan liikkeelle ilman rättiä, jos se tepsisi :p.

Rominas Kaikesta karuudestaan huolimatta toi sun ja miehen saunakeskustelu oli hyvin paljonpuhuva :headwall:. Sitähän se on jyystämistä, jos ei tärppiä tule :|.

Rinja Toi ei ole kiva tauti. Parane pian!
 
Ottis
Minä aloitan sitten syyslomani käymällä gynen vastaanotolla. Varasin ajan 26.2.2010 klo 14:40 lähimpään Terveystaloon. Tuli täti tai ei niin nyt sinne on sitten mentävä :/ .
 
Ottis:hug: negasta..missähän täti nyt sitten luuranneekaan?..:(

Rinjalle&happihypylle paranemisia!!!:heart:


ON..miun lämmöt näytäisi laskusuuntaa, eilen vielä 37.2C ja nyt 36.65C..laskevatkohan jo ennen vuotoa..vai kertoisiko siitä että menkat kohta tuloillaan sitten..tuohon hcg:n määritykseenkin vielä pit-kä aika.. :/ ..pitänee muutama r-testi tässä ottaa käyttöön lähipäivinä ja seurailla.



Kaikille paljon plussapölyä!!!
 
Ottis
Niitäpä juuri, apuja mur-mur ajattelin kysellä :saint:. Viikkokos siitä vasta on kun olit siellä tyhjennyksessä? Toivotaan kropan pian palautuvan, ett pääsette uuteen yritykseen. Voi olla tuo lääkkeellinen kuitenkin sen verran pehmeämpi vaihtoehto, ett palautuminen on nopeampaa kuin kaavinnan jälkeen. Mulla palautui yllättävän hyvin kierto ihan oikeine tuntemuksineen ja kp17 kaavinnasta laskien oli eka ovis :).
 
iOttis.hyvä , kun menet sinne gynelle, oli tilanne mikä oli. Hyvä, että miehesi sentään vastasi viestiin. Ehkä se on hänen karu tapansa huomioida..? Äh, ei heistä tiedä. Itse on ihan täpinöissä ja toinen vastaa mitä sattuu..
Voiskohan mur mur olla tätiin liittyviä juttuja noi lämmöt. Jotainhan siellä tapahtuu. Mutta kun ei mitään hälyttävää, niin ei auta kuin odotella.
ON: Kuume on 39 joten on enää KUUMA JA päänsärky. Odotan miestä kotiin ,jos se tois mulle limua.
 
Rinja mee hyvä ystävä nyt vällyjen alle lepäilemään:heart:..ei me täältä karata ;) ..ymmärränhän mie että meidän jutustelut ON tosi kiinnostavia ja ei malttais niin millään.. :D

Troppeja, juotavaa ja hellää hoitoa-piat oletkin jo täydessä terässä sitten!!! :)
 

Yhteistyössä