Heti alkuun Rinjalle, no problem. Mä oon itte välillä niin sekaisin, että tulee kirjoiteltua ihan höpöjä. Meitä on täällä pinoutunut niin iso liuta, ettei millään voi muistaa, missä kukin menee.
Mulla on vielä jonkinlainen hahmottamisongelma, sillä jostain syystä tietyt nickit menevät keskenään sekaisin, vaikka hyvin tiedänkin kuka on kukin. Samaa ilmenee välillä töissä. Sekoitan vaikka Pekan ja ja Kallen nimet keskenään, vaikka oikein hyvin tietä kumpi on kumpi.
Ottiiiiis!!! Olitko sä sittenkin niin tiukka tätsy, ettet testannut aamulla. Hattua nostan ja korkealle, jos pystyit jättämään tikut avaamatta.
Nillanilla ja Oivikki ovat sitten tänään ihan oikeissa tositoimissa. Kaikkea hyvää kumpaankin suuntaan! Meillä muutoin tuo 3 vee vesseli on armoton Anna Puu -fani. Sanoo aina, että hassu täti laulaa. En tiedä mitä hassua löytää hänestä.
Erka valmistautuu taistoon kunnon testiarsenaalilla. Niin sitä pitää. Sitkeydellä sitä tulosta aikaan saadaan.
MamaStellallakin on kohta Oilin vierailupäivät. Hän on kyllä toivottu vieras. Toisin kuin se nimetön Täti, joka valitettavan usein änkeää sitten pari viikkoa Oilin jälkeen. Ovis kuulemma heittelehtii näin vanhemmilla päivillä ennemmän kuin ennen. JOten ehkä parin päivän päästä
kannattaa alkaa testailemaan. Ainakin näin ensimmäisessä yrityskierrossa, kun ei ihan tiedä kierron pituutta.
Toivotaan mur-murillakin kierron löytävän vanhan rytminsä pikapuoliin. Ainakin oireet kuulostavat hyviltä.
Rominas ja mur-mur keskustelivat jyystävmisestä. Vähän minuakin nyt jännittää, sillä kun on nämä hormonit päällänsä, niin oikea-aikainen yritys on tositärkeää. Ei kertakaikkiaan ole mahdollisuutta kummankaan osapuolen päänsärkyihin tässä kierrossa.
Rinjalle ja happihypylle paranemisia vatsatautiin. Muutoin on teidän äidillä ollut vipinää, happihyppy. Ainakin kahdet kaksoset. Huh!
Vauvatoiveelle taas ekstratsempit. On kyllä raskasta tuo vuotelu. Onneksi pääset taas huomenna ultraan. Ja pahaolo on ainakin hyvä merkki.
Mulla ei edelleenkään mitään kunnollisia oireita. Ehkä vähän limaisuus lisääntynyt. Mutta rupeaa vähän mietityttämään, että jospa minä en reagoikaan Menopuriin niin kuin pitäisi. Äh ja Pöh! No huomenissa kuullaan tuomio. Toisaalta ei mulla nyt mitään mahtioireita muutenkaan ole ennen ovista. Joskus ovis kyllä kipunoi oikein kunnolla.