40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Yes mur-mur! Samana päivänä kävin magneettikuvauksessa ja viel neurologilta kysyin, onko vaaraa ko. tutkimuksesta. Sanoi, että ei ole ku siinä ei käytetä rtg-säteitä. Silti aina ajattelen, ett takuulla ne tärinät ja jyrinät irroitti alkion, ku sitten illalla kotona jotain puol 9:n aikaan alkoi tuntua pienen pientä supistelun kaltaista ja myöhemmin alkoi tuhruttaa ja aamulla olikin täti jo kaikessa komeudessaan paikalla. Tästä viisastuneena olen toivoni sen +:n suhteen heittänyt. En jaksa uskoa, ettei vain testeissä näkyisi, vaikka tiedän, ett joillain on niin käynyt ja eka + pamahtanut ruutun vasta rv9.

Psst. Neurologi oli sitä mieltä, ett olenpa varhain testannut kun täti oli vain päivän myöhässä ja nolotti :ashamed:. Se todellakin oli siihen mennessä varhaisin testaus koskaan :saint:.
 
Heips kaikille :flower:

Sanoin ensimmäisenä hoitajakätilölle että illalla ja yöllä oli kovia menkkamaisia tuntemuksia, jalkaa veti ym semmosta. Hän sanoi että ovulaatio saattaa aiheuttaa semmoista tai sitten on jälkituntemuksia punktiosta. Tarkistin kalenterista ja kas! mulla ois normaalisti tänään ovispäivä. Laitan ne kipuilut ovisken piikkiin. Eli hyvä päivä siirtoa ajatellen.

Yhdeksän siis punktioitiin, 8 hedelmöittyi, kaksi top-alkiota siirettiin, kaksi top-alkiota pakastettiin samaan olkeen, yksi pakastettiin yksikseen ja kolme jätettiin jatkoviljelyyn loppuviikosta tulee tieto että miten niitten kävi. Ne mitkä siirettiin olivat jo jakaantuneet 8 kertaa. JÄNNITTÄVÄÄ :whistle:

OTTISSun piinailu senkun jatkuu toivon totisesti hyvää lopputulosta

TERRY kyllä ne piikit auttaa, älä hätäile. Milloin viimeinen piikki heilahtaa?

OIVIKKI toivottavasti kaikki meni hyvin, lepäile ja juo vettä. Siirtohan sulla taitaa olla ke tai to?
 
Ottis
Nillanilla Onnea :flower: + :heart: + :heart: :saint:! Ei ihme jos jännittää. Kiitos + toivotuksista myös sulle, vaikka mä en enää toivokaan. Toivon vaan, ett joku tolkku tulis.
 
TERRY Anna Puu oli kyllä aivan ihana, sillä kiva mekko päällä ja sehän on kuin pieni keiju ja ääni mitä ihanin

SOLAKKASILAKKA kuinka siellä voidaan? onko sulla mitäääään tuntemuksia? testit tietenkin rivissä odottamassa h-hetkeä vai mitä?

VAUVATOIVEELLE tsemppiä
 
Ottis mitäs se siun neurologi on höpäjänny?? :eek: ..kyllähän r-testin voi tehdä JUURIKIN sinä päivänä kun on vuodon oletettu päivä ja viimeistään kun päivän myöhässä!!..ja nykyisillä herkillä "kymppi" testeillä jo 2-3vrk:tta ennenkin..että silleen, terkkuja sille neurologille vaan!! :wave: ;)
 
Minnuu nyt hieman alkanut ahdistamaan tällainenkin juttu..onkohan miulla "toiveet" liian korkialla tuon uudestaan raskautumisen suhteen?..monilla näin ihanasti käynytkin:heart: ..ja osalla sitten ei taaskaan pikkuinen jaksanut pysyä kyydissä..toisilla on mennut pit-kään-kin, ennen kuin taas tärppi käynyt..osalla ei olleskaan..mihinkähän joukkoon mie sitten?..

..taitaa nuo hormonit tehdä miulle tepposia..ja se Kolposkopiakin mietityttää, mitä lähemmä päivä tulee..on tämä kans taas..no, lähden kylpee ropsauttamaan, jospa se siitä helpottaisi :)
 
Onnea nillanilla :flower: Samaa mieltä mur mur in kanssa siitä, että kyllä TEP-päivänä voi hyvin testata. Eiköhän melkein kaikki testaa!
Päätä särkee, kuumetta, paha olo... ei raskaana edes :LOL: Kauhea tauti tää.
 
vauvatoive10 minä kun tunnen itteni kuitenkin nyt sillä tapaa "levänneeksi" että voisin heti kun vain mahdollista(yhdet kuukautiset ensiksi)yrittää uudemman kerran..en koe olevani väsynyt tai masentunut..ja henkinenkin puoli on Ok..kait ;) ..vaan tosissaan, kyllä olisin siis val-mis uuteen yritykseen!!:)..itsekkin hieman yllätyin tätä..kuvittelin ennen sairaalareissua että menee kaaaauaaaan, jos yritän enää olleskaan..

Tämä on kyllä ihan selvästi luonne kysymyskin, olen KAUHEAN kärsimätön immeisen lapsi:p..jep jep..en tiedä onko sitten tässä asiassa hyvä, vaiko huono juttu..mutta enhän mie voikkaan alkaa tässä odottelemaan useita kuukausia..se tuo biologinen kello ja silleen.. :/ ..

Tuo "kuumeilu" maaliskuu-joulukuu -09 kysyi jo miun kärsivällisyyden sietokykyä kovin..niin, tiedän että monet on PALJON pidempääkin yrittäneet..jokainen taplaa tavallaaan..ja ymmärrän erka sinuukin nyt paremmin; kun on kova halu jo päästä yrittämään heti kunhan vain kroppa/kierto tajuaisi toimia entiseen tapaan =)

Kyllä tämä elo on sellaista etä jos ei riskejäkään uskalla ottaa, on kuin "haaleassa vedessä koko ajan kylpisi".. ei passaa mulle!!..on tässä elon polkuja kulkeissa kaikkea nähty ja koettu, niitä tosi raskaitahin juttuja..porskuteltava vaan on..Pläääh :p ..nyt tämä meni tällaiseksi..mutta kuiteskin: Olen valmis kuin partiolainen!!:D ..vaan nyt on pakko jotain puraista-Heips:wave:
 
Ottis
mur-mur Eihän sitä todellakaan voi tietää mihin 'ryhmään' itse kuuluu. Kun kuulin alkion kuulleen, mulle antoi suunnattomasti toivoa se, kun lääkäri heti sanoi, ettei missään nimessä kannata lopettaa yrittämistä, koska km:n jälkeen uudelleen raskautuminen on helpompaa. En tiedä oliko se sitten uskoa vai mitä, mutt kun kahdelta ensimmäiseltä kierrolta ehti jo plussatkin tulla, olin ihan varma, että meitä vielä onnistaa. Mutt täytyy tunnustaa, ett heti ekan ei-tärppi kierron jälkeen alkoi toivo hiipua ja toinen oli paha pettymys. Silti minäkin vielä kuitenkin toivon ja uskokaa tai älkää, mutt niin tyhmäkin olen, ett osa minusta alkaa jo taas suunnitella, ett mitä jospa sittenkn viel huomenaamuna testaisin. Mutt mitä järkeä siinä olis? Ei mitään, sillä negahan se vastas olisi huomenaamunakin. Ollaan me naiset vain eri sitkoja :).
 
..vielä tämän verran..tuossa hiukan ylemmä kirjoittelin että mitä jos tärppi ei sitten käviskään heti..tai kävisi samoin kuin aiemmin-keskenmeno..nämä on niitä pelkoja tuon yrittämisen suhteen ja uskon kyllä että ne kestän-PAKKO on, jos meinaa vielä vauvaa yrittää..

Iso poru&suruhan miulle tulee, jos se huonompi päätös tulee kuumeilun kanssa, se on varma:(..mutta pientä toivetta kuitenkin olemassa ja siitä taidan napata kiinni!!! :)
 
Ottis
Rinja Osanotto sun kipuiluihis :hug:. Musta alkaa tuntua, ett hieronnan jäljestä vähän lihakset kuumottaa ja kipeät ne varsinkin. Suihkuun pitäis malttaa, mutt sattuu jo ajatuksena vesi iholla. Mutt ei auta, mentävä on.. :wave:

Vauvatoive10 Ei todellakaan ole kivaa, varsinkaan kun mulla ei koskaan ennen ole täti myöhästynyt ilman pätevää syytä ja ne kiinnittymisyritykset olen pitänyt sellaisina. Vatsaan sattuu ja tisut on edelleen kipeät, lämpökin koholla, joten ei tässä totisesti tiedä mitä odottaa, mutt sen vain jossain sisälläni tunnen, ett plussaa on turha odottaa :(.
 
Ottis
mur-mur Pidä toivosta kiinni :). En minäkään täällä roikkuisi, jos ei se toivonkärpänen olisi jossain välin päässyt puraisemaan ja kovasti. Kyllähän ne huonot vaihtoehdot mielen taka-alalla kummittelee, mutt ei niihin saa uskoa, jos aikoo jaksaa jatkaa. Näin minä sen olen ajatellut.

Vaikeampaa olis varmaan tästä näin kylmiltään päättää tai joutua päättämään, ett enää ei yritetäkään. Se olisi luovuttamista ja silloin saattaisi jäädä kaihertamaan se 'ehkä' tai 'mitä sitten jos..'
 
Ottis yritetään vaan sitkeästi yhdessä, joohan :) ..tai siis EI "yhdessä" silleen-tietenkään :p .vaan tsempataan kovasti toinen toisiamme ja niin kuin muitahin tietty!!! :wave:..mie jo haastelen vaikka mitä hölyn pölyä kohta..pitää mennä syöpöttelemään nyt :D
 

Yhteistyössä