vauvatoive10 minä kun tunnen itteni kuitenkin nyt sillä tapaa "levänneeksi" että voisin heti kun vain mahdollista(yhdet kuukautiset ensiksi)yrittää uudemman kerran..en koe olevani väsynyt tai masentunut..ja henkinenkin puoli on Ok..kait
..vaan tosissaan, kyllä olisin siis val-mis uuteen yritykseen!!
..itsekkin hieman yllätyin tätä..kuvittelin ennen sairaalareissua että menee kaaaauaaaan, jos yritän enää olleskaan..
Tämä on kyllä ihan selvästi luonne kysymyskin, olen KAUHEAN kärsimätön immeisen lapsi
..jep jep..en tiedä onko sitten tässä asiassa hyvä, vaiko huono juttu..mutta enhän mie voikkaan alkaa tässä odottelemaan useita kuukausia..se tuo biologinen kello ja silleen.. :/ ..
Tuo "kuumeilu" maaliskuu-joulukuu -09 kysyi jo miun kärsivällisyyden sietokykyä kovin..niin, tiedän että monet on PALJON pidempääkin yrittäneet..jokainen taplaa tavallaaan..ja ymmärrän
erka sinuukin nyt paremmin; kun on kova halu jo päästä yrittämään heti kunhan vain kroppa/kierto tajuaisi toimia entiseen tapaan =)
Kyllä tämä elo on sellaista etä jos ei riskejäkään uskalla ottaa, on kuin "haaleassa vedessä koko ajan kylpisi".. ei passaa mulle!!..on tässä elon polkuja kulkeissa kaikkea nähty ja koettu, niitä tosi raskaitahin juttuja..porskuteltava vaan on..Pläääh
..nyt tämä meni tällaiseksi..mutta kuiteskin: Olen valmis kuin partiolainen!!
..vaan nyt on pakko jotain puraista-Heips:wave: