Terveisiä ihmemaasta
Eli voi hyvät hyssykät että elämä voi olla niin tohinaa täynnä että ei muka ehdi edes tänne! Nyt vain lukasin tämän viimesen sivun, en tiedä mitä on juteltu edellisellä sivulla siis eilen, toissapäivänä, lauantaina? Tässä hässäkässä on säästynyt 6.95e koska en ehtinyt raskaustestin ostoon apteekkiin ja täti kurkkii, saattaa tänään aueta hanat. Sitten mennään
Ottis samoilla kiertopäivillä .. Tätipahoittelut sulle...
En kyllä tajua mitä nuo ovisplussat viime viikolta oli? Tänään dippaan kyllä yhden ovistikun vielä, eihän noissa ole mitään itua jos ne näyttää ovista vaikkei sitä ole? Ja kellä muka olisi kolmen päivän ovis? PÖH!
Ukkokin on rauhoittunut taas. Tosin eilen kun yksi lapsista soitti kyytiä kymmenen jälkeen illalla, suuttui taas, kun lähdin hakemaan että "mene sitten vi**u, on tää sa***na kun pitää keskellä yötä!!!" Höh, eikä hänen tarvinnut mihinkään lähteä, minähän se rattiin hyppäsin... No, se on kai hänen tapansa reagoida yllätyksiin, alan pikkuhiljaa oppia suodattamaan. Ja nyt hän vi**uili mulle eikä lapsille, eli ihan ok.
Murmur ihanaa kun olet kuumeilemassa kaiken kurjan jälkeen. Kyllä se elämä voittaa. Ja vaikka meille ei ikinä enää nyyttiä suotaisi, jotain muuta ihanaa tulee tilalle. Meillä molemmilla on kuitenkin lähitulevaisuudessa mahdollisuus lapsenlapsiin, tai sitten jotain muuta kautta. Sijaisperheenä voisi toimia... sitä olen kovasti miettinyt. Tai viikonloppuperheenä jollekin. Mun avoliitossa asuva pienokainen (178cm) ihmetteli ääneen jo kuinka huonot edut saa kelasta jos opiskelijana saa lapsen. Eli on sielläkin mietitty...