40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Jeps! Teemmä näin mur-mur :hug:. Mutt nyt mie kipasen sinne suihkuun. Mies ei ole muuten sanallakaan kysynyt tai vihjannut, ett sitä kiinnostas alkaako menkat vaiko ei. Ja sen verran sinni olen minä, etten kyllä kysymättä kerro, sama miten käy, pärk**les!
 
nillanilla onnittelut hyvin jakautuneista alkioista!! :heart: Ja huuru-ukkojakin sait. :) Lisäsin sinut reippaasti rktt-listalle! Ja sitten kahden viikon päästä plussia tikkuun!!

oivikki toivottavasti vointisi hyvä ja että sinutkin saadaan laittaa tukevasti rktt-listalle =)

mur-mur sanon seuraavan positiivisessa mielessä. Muista että ikävästä keskenmenosta huolimatta tunnut raskautuvan "melko helposti" eli tarkoitan, että ihan luomusti ja alle vuoden sisään jos laskee yk:t. Täällä on paljon sellaisia joille ei raskautuminen ole ollut helppoa, jos edes koskaan raskautuu. Siispä uuden yritykseen vaan, uskon että siulla voisi tärpätä pian uudelleen. Ja ole onnellinen siitä, että onni on sinun puolellasi, kun olet niin hedelmällinen! :flower:

ON täällä alkoi tänään selkeät menkkakivut. Tuntuu, että tätsy tulee paikalle jo ennen torstaita.
 
SS Mie vähän mietin että jos laittelen suoraan mitä pikku päässäni liikkuu, saatan jotain tahtomattani "satuttaa"..ja se EI todellakaan ollut tarkoitus!!

Tiedän että olen ollut onnekas, kaksi tervettä lasta jo..toisilla ei vielä sitä yhtäkään, niin kuin täällähin pinossa muutamalla..olen pahoillani heidän puolestaan, todella:ashamed:..

Kun kirjoittelin tuosta "yritys ajasta"..se oli miulle, JUURI miulle raskasta!!..nämä ovat herkkiä asioita ja se mikä toisen mielestä esim. on piiiitkäää kun nälkävuosi, on toiselle lyhyt aika!

Toiset jaksavat myös sitkeytensä ja jonkin "voiman" ansiosta..en tiedä..mie en vain jaksaisi esim. tässä nykyisessä suhteessani yritystä jatkaa useita kuukausia/pariakin vuotta, eikä mitään mieltäkään enää iänkään puolesta..miulla alkaa tulla nyt raja vastaan.

Kovasti koetan hypätä sellaisen pöksyihin, jolla ei sitä ensimmäistäkään lasta vielä ole ja miettiä miltä hänestä tuntuu?..enhän mie sitä kipua ja kaipuuta täysin pysty tuntemaan :( ..aavistella voin kyllä oikein hyvin..sekin tuntuu jo pahalta..


Plussapölyä kaikille tasapuolisesti!!!:heart:
 
Ottis
Voi SS jos se täti on sinne etukäteen tulossa. Venkuroi mokoma :ashamed:.

Oivikki Toivottavasti sinäkin sait hyvät 'talletukset' :heart: + :heart:.

ON Täällä ei selkeitä menkkakipuja, mutt suihkussa tuli pikkasen tuota tätipaikkaa kaiveltua ja aikalailla syviin vesiin sai sukeltaa ennenkuin löytyi mitään, mutt kyll mä sormen päähän pikkasen verensekaista limaa sain. Toivossa siis elän, ettei täti niin kamalasti myöhästykään. SS Mä voin pidellä sen ketaleen täällä sitten, enkä päästä sun luokse lainkaan.

Aamulla aikainen herätys, joten lähdenpä tästä lueskelemaan ja nukkumattia vokottelemaan. Gu natt allihuuppa :wave:.

MamaStella sulle vielä sananen sittenkin, kun siitä oviksen tikuttamisesta kyselit. Mur-mur taisi vastatakin, mutt minäkin ottaisin varman päälle ja alkaisin tikuttaa jo kp10-kp11 tolla sun kierrolla, ettei pääse varmana Oili karkaamaan. Onnea teille peiton heilutteluun!
 
Ottis
Mulla on sellainen oletus, ett ekasta haaveilevien on ehkä 'helpompi' pitää haaveestaan kiinni, tai sen haaveen toteuttamiseen on suurempi 'pakko'. Näin ei ehkä ole kaikilla, mutt näin minä omalta kohdaltani ajattelen. Mutt nyt, silt.. Öitä murmelit :saint:!
 
Ottis
Mullon täällä ihan suu korvissa, vaikka täti kurkkiikin nurkan takana ja se on ihan teidän ihanaisten naisten ansiota. Tää vois olla paljon paljon takkusempaa, jos mulla olis vain tuo mies seurana näissä puuhissa. *kaivautuu huopaan lukemaan 'Luolien suojatteja'*.. :wave:
 
Ehkä mie ajattelen tästä kolmannesta lapsosesta jota kuumeilen, jotta se olisi jo kyllä "extraa"..ylimääräinen lahja..ja ihan senkin takia kun näin myöhään sitä ymmärsin haluta..aika on kyllä tässähin lajissa se tärkeä tekijä, vaan ei tietenkään se ainoa..paljon, paljon muutahin ongelmaa voipi olla mukana. Täällä meidänhin pinossa ja muuallahin samanmoisella, sen vasta olen KUNNOLLA tajunnut.

Kuten jo joskus aiemminkin on ollut puhetta, "tieto tuo tuskaa"..näistä asioista en ollut tietoinen tai, "tietoisesti ajatellut" kun tuota poikastani yriteltiin ja mitä voisikaan olla edessä..kovasti vain pelkäsin lapsivesipunktioita ja sitten niitä vastauksia :( ..ei käynyt esim. mielessä keskenmeno, tuulimuna, kohdunulkoinen..ja mitä kaikkea sellaista, mikä voi mennä pieleen.

..vaan nyt mie lopettelen näiden vatvomisen..ikäviä juttujahan nuo ovathin, vaikka totta..

..miulla muuten menkkamaista jomotusta vattalla/seljässä..mikähän se siellä nyt.. :|

..kertaalleen vielä..hyv yöt kaikille!! :wave:
 
joo toivotaan että on jotakin kivaa kerrottavaa.
mur-mur sitä minä vaan tarkoitin, että kropalle on kova rasitus raskaus ja mitä sen jälkeen tapahtui, että kunhan kroppa palautuu ja hormonit tasaantuu niin sitten....kyllä minä tiedän että sun pää kestää, olet vahva nainen :heart:
 
Heippa!
Mulla olo huomattavasti parempi. Kuumekin laskenut 37.00 eli ei enää ole. Vähän heikko olo.
Ai Ottis kaivelit sieltä vähän tätiä =) No, jospa se tulisi. Sekin parempi kuin tämä tiedottomuus?
vauvatoive10 , kerro ultrakuulumiset! Jännät on paikat, ei muuta voi sanoa.
Voi SS, liitytkö sinäkin meidän tädin kylättäjien joukkoon? Mutta eihän sitä vielä tiedä...
mur mur, varmaan se on niin, että ekaa lasta sitä kauemmin jaksaa yrittää.
Mut palaillaan taas, kun tulee enempi ihmisiä linjoille ja uusia uutisia, vaikka oivikiltakin.
 
Ottis
Huometus! Tuli se täti sittenkin :saint:. Oikeasti tämä parempi, koska tiesin, ett +:aa ei ainakaan ollut tulossa. Täysillä uutta päin!

Paranemista Rinjalle!

Vauvatoive10 ja Oivikki Kuulumisia odotellaan!

Päivittäjä: Mulle saa laittaa kp-listalla kp1/23-28...........yk8..............1.
 
No, voi Ottis vai pitäisikö olla helpttunut...pikemminkin niin, sillä se, että sitä plussaa ei tikussa ollut, oli kyllä sen merkki, että jotain hämärää oli tekeillä. NÄin hyvä. Kohti uusia tuulia! :hug:
Mä tein ihmeen: tilasin juuri ovistikkuja peräti 5 kappaletta! Onko tämä epätoivoisuuden merkki? Ja riittääkö viisi? En ole ikinä käyttänyt. Siis, miten sitä käytetään..no tuleehan siinä ohjeet. Mut nekin on tietysti niin tulkinnanvaraisia...apua. Joku testikauppa.fi se oli, josta tilasin.
 
Täällä taas muutaman päivän tauon jälkeen :wave: Töissä on niin kiirettä, että ei ehdi käydä kuin pikaisesti vilkuilemassa, että mitä täällä tapahtuu :saint: Ja kotona pikkuneiti pitää huolen siitä, että äiti ei roiku netissä, tyttö nostaa kamalan haloon heti kun lähestynkin konetta :LOL:

Ottis, tsemppiä uuteen kiertoon, ei muuta kuin suunnataan ajatukset uuteen yritykseen :)

Nillanillallako on jännät paikat, hurjasti onnea :heart: Ja oliko joku muukin, en enää muista kaikkia juttuja, kun täällä oli taas niin paljon uusia viestejä.

ON: täällä on jo ajatukset suunnattu seuraavaan yritykseen, menossa on jo kp5/28. Ajattelin aloittaa oviksen tikutuksen jo sunnuntaina kp10, kun tämä edellinen kierto oli lyhyempi kuin normaalisti. Parempi siis pelata varman päälle, ettei ovis vaan pääse livahtamaan ohi huomaamatta :LOL:

Hurjasti plussatuulia kaikille ++++++ :heart:
 
Ottiseihän sitä tätiä olisi sinulle toivonut,mutta nyt sitten uuteen yritykseen :hug:

mur-murkiva "kuulla" että olet jo reippaalla mielellä mukana kuumeilussa toivotaan nopeaa kropan palautumista ja sitten eikun uutta yritystä.

Eilen miehelä mainitsin että ammuksia tarvittaisiin tässä seuraavan viikonaikana niin kommentti oli vaan jaa,eli ei tuntunut kauheasti kiinnostavan :headwall: no toivotaan ettei ovis tule tässä kierrossa yhtä aikaiseen kuin viimeksi jos sen miehenkin saisi innostumaan puuhailusta,tiimalasi tikittää koko ajan ikää lisää, ei niinkään omalla kohdallani vaan tuon miehen ,on jo nyt rajamailla että olen saanut hänet innostumaan asiasta,siis hän sen 47v,itse pinon nuorimmaisia olen mutta taitaa tuo mies olla mulla vanhimmasta päästä :saint:

Paljon +++++ :whistle: :whistle:
 
Ottis onnea uuteen kiertoon, eiköhän se mies siitä lämpene, kun on aika käsillä.

LB hyvä, kun löysit testejän edullisesti.

Nilla valtavasti onne nyt mukaan saaduille, pakkaseen laitetuille ja kasvamaan vielä jäänneille.

ON eilinen meni tosi hyvin. Olin tosi väsynyt lääkkesitä kuten oletinkin. Saatin 6 solua kerättyä. Huomenna sitten toivottavasti pääsen hakemaan yhden mukaan. Ihana, kun eivät karaneet ennen aikojaan! Vieläkin väsyttä, taidan mennä taas lepäämään.
 
Terveisiä ihmemaasta ;) Eli voi hyvät hyssykät että elämä voi olla niin tohinaa täynnä että ei muka ehdi edes tänne! Nyt vain lukasin tämän viimesen sivun, en tiedä mitä on juteltu edellisellä sivulla siis eilen, toissapäivänä, lauantaina? Tässä hässäkässä on säästynyt 6.95e koska en ehtinyt raskaustestin ostoon apteekkiin ja täti kurkkii, saattaa tänään aueta hanat. Sitten mennään Ottis samoilla kiertopäivillä .. Tätipahoittelut sulle...

En kyllä tajua mitä nuo ovisplussat viime viikolta oli? Tänään dippaan kyllä yhden ovistikun vielä, eihän noissa ole mitään itua jos ne näyttää ovista vaikkei sitä ole? Ja kellä muka olisi kolmen päivän ovis? PÖH!

Ukkokin on rauhoittunut taas. Tosin eilen kun yksi lapsista soitti kyytiä kymmenen jälkeen illalla, suuttui taas, kun lähdin hakemaan että "mene sitten vi**u, on tää sa***na kun pitää keskellä yötä!!!" Höh, eikä hänen tarvinnut mihinkään lähteä, minähän se rattiin hyppäsin... No, se on kai hänen tapansa reagoida yllätyksiin, alan pikkuhiljaa oppia suodattamaan. Ja nyt hän vi**uili mulle eikä lapsille, eli ihan ok.

Murmur ihanaa kun olet kuumeilemassa kaiken kurjan jälkeen. Kyllä se elämä voittaa. Ja vaikka meille ei ikinä enää nyyttiä suotaisi, jotain muuta ihanaa tulee tilalle. Meillä molemmilla on kuitenkin lähitulevaisuudessa mahdollisuus lapsenlapsiin, tai sitten jotain muuta kautta. Sijaisperheenä voisi toimia... sitä olen kovasti miettinyt. Tai viikonloppuperheenä jollekin. Mun avoliitossa asuva pienokainen (178cm) ihmetteli ääneen jo kuinka huonot edut saa kelasta jos opiskelijana saa lapsen. Eli on sielläkin mietitty... :D
 
Minä kun hehkutin että kaavinnan jälkeen ei oo ollut juuri ollenkaan vuotoa niin viime yönä lapsen pottaillessa :kieh: huomasin et mun housut kastus ihan märäksi ja vessassa totesin että ihan punaista verta valuu siis kirkasta uutta verta kun aikaisemmmin oli vain pyyhkiessä tullut aavistus ruskeaa limaista. Tämän kirkkkaan joukossa oli pieniä hyytymiäkin. Soitin sitten lääkärille (sairaalaan) että siteen täydeltä yhtäkkiä tullut verta mut sairaalan polilla olivat "yllättäen" :kieh: sitä mieltä eet oo kotona vaan ja seuraile....tyypillistä. ohjeissakin luki et jos vuoto yhtäkkiä yltyy niiin soittoa sairaalaan. No nyt ei enää valumalla valu berta ja on vähän ruskeempaa mut outoa. Ensin luulin et kuukautiset tulee mut ei oo kuulemma vielä mahdollista. Limakalvot saattaavt kuulemma kaavinnan jäljiltä olla niin ohuet et vuotavat ohuuttaan :whistle: . Ja kuukautiskipuja mulle kans yöllä tuli ja on edelleen mut kuulemma kohtu saattaa supistella. Kattellaan nyt sitten :attn:
 
Päiviä!
Mur-mur :hug:
Ottis Ja taas mennään... Uudessa kierrossa sitte ei tätiä päästetä lähellekkään, vai mitä?

Omaa napaa: Tilasin Kotitestiltä perhepakkauksen kumpiakin testejä.. heheh, familypack... Mitenköhän se nyt on... jos ne tulee pe, niin voinko heti alkaa sitä ovista metsäsätään, kun silloinhan mulla on kp 8 ? Ja noista netissä tehtävissä testeistä sain, että hedelmällisyys alkaa nousemaa 14.pvä eli sunnuntaina mutta niden mukaan ovis alkais olla 18.pvä ovella...

Sitä tuossa ihmettelin, että miten nuo nettitestit (vau.fi ja perhesuunnittelun sivut) antaa erilaisia päiviä vaikka samoilla tiedoilla tein... Oletteko huomanneet?
 
Oivikki, kiva että meni hyvin.

Ottis, uutta kiertoa kohti.

Mur-mur, joo, toivottavasti ei vatsatauti iske, sitä on täällä liikkeellä. Ihmeellinen olo, jos en tietäisi etten ole raskaana, niin sanoisin että tää on raskauspahoinvointia - ihan samanlaista kuvotusta. Kai ne hormoonit on tuon hoidon jälkeen sekaisin tai sitten on joku kohdunulkoinen (en kyllä oikeasti usko). Possupiikin kävin tänään hakemassa.
 

Yhteistyössä