40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rinja Kyllä me ensimmäistä tehtaillaan :kieh:.

Minä kyllä toivoin, ett saisin tuolla RKTT-listalla olla ainakin siihen dpo14:sta asti, mutt nyt meni vähän överiksi. Saisinko kimppapeukutuksen, ett pääsisin hyppäämään vihiroon ton kp-listan kärkeen. On nää tuuliset paikat näemmä mulla nyt. Vaan eipä auta ku lähteä vähän lapsia leikittämään taas. Sit mulle tuleekin 5:ltä hieroja ja kun olen käynyt muutamat testit läpi, joita tuossa jo välillä korjailin, onkin ilta jo pitkässä. Onneksi! Näin jää vähän vähemmälle tämä piinailu. Metkaa on myös katella miehen naamaa miltä se näyttää, kun hän kotiutuu. Palaillaan :wave:!

Psst. Tilasin sittenkin kotitestiltä vielä muutaman testin :LOL:.
 
Taidan miekin lapselle lähteä evästä laittaa, pottumuusia&kalapuikkoja-Nam:p

..niin lämmöistä..miekin mietin että josko noin nopsaan jo tätsy olisi tulollansa..kovasti odotteleisin häntä sitten kuun vaihteeseen-Kiitos&Teretulemas!! :)..:attn: jospa tämän viestini näet "punahelmainen"..
 
Ottis hyvä että testiarsenaali siellä valmihina kohta!!..eihän sitä tässä elämässä tiedä ;) ..kaikkii niin salaperäistä ja jännää :)..:heart:..ihuna, jos se + siulle pärähtäisi-Peukutan edelleen.:wave:
 
Kiitos tiedosta onlydream. Terapeuttini kyllä tietää että yritän. Ja on pitkä työkokemus. Little bear, minä olen kokeillu mammaksi ovulaatiotikkuja. Minulle ne eivät sopineet hyvin, sillä kaksi muuta merkkiä, jota olen kokeillut (first sign ja onni) näyttivät paremmin sen ovulaation. peukutus sinulle ottis!
 
Joo, vällyjen alla on koko ajan oltu. Läppäri tässä sylissä keikkuu välillä, ja välillä nukun.
Kyllä Ottista nyt piinaillaan. Onko sulla aiemmin moisesti ollu täti myöhässä? Oot varmaan kertonutkin.
Kiitos ninni- 70 ovulaatiotikkutietoudesta..olen taas harkitsemassa,jospa ostaisin.
 
no en minä ihan 40 o.testiä sitten tilannut vaan "vain" 28 ovistestiä + 6 r.testiä ;) kotitestiltä. Saa nähdä koska tulee kun en pikana tilannut ja viimeksi kesti pitkälle toista viikkoa :whistle: .
Niin Ottisko toivotteli hyvää työpäivää :D ? Taisin johdatella vähän harhaan kun puhuin sairaslomasta koska oikeasti olen vielä hoitovapaalla ....mutta kyllä tämäkin työstä käy ;) varsinkin nyt kun kuopus opettelee pottailua ja pottailee YÖLLÄKIN ja jemmaa kakkaa sisuksiinsa kun ei uskalla kakata minnekään (tai jännittää kakkaamista ja siksi pidättelee):attn: . Kunpa nyt tuo jo pian oppisi tuon kakkaamisen. Pissaaminen kyllä onnistuu ja eipä hän muuta tekiskään kuin istuis potalla ja väkisin väkertää aina pikkupisut ja sitten on ylpeenä aikaansaannoksestaan :LOL: .
 
erka hyvä on määrä tuokin, millä aloitella ;) ..mutta..mites siulla on NOIN pitkään kotitestiltä kestänyt tilauksen tulla?..mie jos tilaillu sillä edullisemmella,(economy)ovat testit kuitenkin tulleet 3-4vrk:n sisällä!!

Esim. Jos tilaat maanantaina, ennen klo. 15.00 uskon lähetyksen tulevan torstaiksi, viimeistään perjantaiksi!..miulla tuli halvemmalla postitustavalla kolmessa vrk:ssa!!

MamaStella no voi sinnuu ;) ..kertoileppas niiden testiesi nimi/merkki?..jos vaikka netin ihmeellisestä maailmasta löytyisi ohjeet :wave:
 
Onlydream, noinhan se vissiin juuri onkin. Mulla myös terapeutti tiesi/tietää missä ollaan menossa, joten ei varmaan juuri niitä pisteitä pistellyt. Vikalla kerralla silloin ennen raskautta sanoi avittavansa synnytystä, en tiedä auttoiko, mutta mulla synnytys meni sitten nopsasti ja 'mukavasti', jos siitä nyt koskaan ihan niin voi sanoa.

Mulla yhä kummallinen outo olo. Onkohan tää jotain vatsatautia :eek:
 
MamaStella:wave:

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=9909780(yabasecatalog)&category=intiimituotteet(yasalescatalog)/ovuaatiotestit(yasalescatalog)

Valmistaja suositteleekin näitä tehtävän aamuvirtsasta!!!!!
 
Fertest ovis testit myös aamuvirtsasta!!..jos joku näitä käyttävä ei tätä tiennyt..joskus oli tässä pinossa kyllä jo puhettakin kun etsiskeltiin testejä, jotka voi tehdä aamuvirtsaan.

http://www.findout.se/fakta_fi.html
 
Rinja toivottavasti kuume laskee pian! Muista juoda paljon! :hug:
Ma en muistakaan millon mulla ois viimeksi ollu kuumetta yli 38, aina vaan sellasta pienta lampoa, mutta sekin vetaa ihan veltoksi ja toisiin sfaareihin.

erkakin jo ovistesteja tilailee, hyva hyva! :)

Nyt ma loysin paikalliselta ebaylta ovulaatiotesteja, wau! :) ja vain 22 liiraa(n.10?) 16 kpl ovisliuskoja + 4 r-testia ja ilmainen lahetys! Taidan laittaa tilauksen menemaan sinne :)

Tanaan ollu taas vahan blues paiva. En tiia onko nama maanantait aina tammosia, vaikka ei ois edes tati tulossa? bah!

 
LB Ovatpas edullisia, pistä ehdottomasti tilaus menemään!!:wave:
..juu, kylläpä tuo alkuviikon ekapäivä on aina vähän "blues"..miulla ihme kyllä, ei sitten tänään ollutkaan :D ..olen olluna oikistaan aika reipaalla tuulella..mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa?.. :p
 
LB näin saattoi olla..oli niin naama korvissa ja näytin "hampaita" :D

kattokaapas tuoltahin, ketkä o-testejä vailla..

http://riemun.huuto.net/kohteet/ovulaatiotesti-25kpl-20-miu_ml-ei-hv/128267983

..itse olen huutiksestahin rohkeasti tilaillut testejä, postitus nopsaa ja testit toimivat mainiosti =) ..
 
Ottis
Kiitos Ninni, mur-mur ja Emily67!

Rinja On kerra justiinsa tälleen ollut päivän myöhässä km:n jälkeen täti, mutt silloin oli kiinnittymisyrityksiä ja näin päivän TEP-päivän jälkeen sain haamusen. Nyt ei ole tullut edes haamua eli vähän eri tilanne. Pitäis kai saada pää hyväksymään, ett täti saa tulla niin vois ehkä tullakin. Kun hieroja aloitti hieronnan, tuntui alakerrassa, ett vois täti tullakin, vaan eipä vieläkään näy :(.

Mutt palataan taas. Teen vähän työjuttui välillä :ashamed:.
 
..testailinpa tuossa O&R-testeillä..

O-testin viiva vielä vahva(hieman vahvempi kuin control viiva)..mutta sel-väs-ti heikompi kuin testatessa 3.2..silloin tuli heti to-del-la vahva viiva, syvän viininpunainen.
R-testin viivakin oli o-testin viivaa vaaleampi kun vertailin ja muutoinkin + testien jälkeen testailtuja haaleampi..hyvältä siis näyttää..

..testailen aika ajoittain, muutaman päivän välein :) ..
 

Yhteistyössä