40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos teille kaikille ihan hirmusesti myötäjännäämisestä. Kävin saunassa ja suihkussakin yritin koitella, ett eikö sieltä todellakaan ole verta tulosta. Ei ainakaan vielä, mutt just nyt taas tuntuu siltä, ett pakko laukata vessaan tsekkaamaan. Miehelle en kuitenkaan uskalla sanoa vielä mitään, mutt kyllä ennenkuin nukkumaan menee, tai sit en :).

mur-mur voipi olla, ett menee yöunet :saint:.

Rominas Leppoisaa unohdusiltaa sulle :p!
 
Voin kuvitella Ottis, kun ravailet pitkin seiniä ja käyt vessassa vähän väliä. Eikös mies ala ihmetellä =) Olis se hänellekin paukku, jos plussa pärähtäisi =)
Jänskättää! Peukkuja :heart:
 
OTTIS toivotaan parasta ja pelätään pahinta! Jännittävää, koita nyt kuitenkin unenpäästä saada

Mites mulla voi nyt jo tuntua että menkat alkaa??? vasenta jalkaa venyttää siihen malliin että täti tulee just nyt! vai onko nää jalkojen tuntemukset ollenkaan olleet enteitä menkoista. Tosin huomennahan minä sen solun saan itelleni mutta mitä sitä kannattaa ottaa mukaan jos täti jo kurkistelee nurkan takana :eek: on tää naisen elämä ihmeellistä... ai, mutta johtuukohan noi tuntemukset Lugeista :whistle: juu, se tähän on syynä. Kävin Anna Puun konsertissa Finlandia talossa oli aivan ihana! sen takia m-
kävin että saisin ajatukset välillä johonkin muuhun mutta kuinkas kävikään, täällä sitä omaa vointiaan vain ihmettelee...

Tikuttajille plussa tuloksia
 
Minä täällä jo valmistaudun tulevaan :LOL: eli aion tilata kotitestiltä 42kpl ovistestitikkuja ja joitakin r. testejä :xmas: . Laskin et halvimmaksi tulee tilata ne tuosta osoitteestakun tartten niitä paljon. Mur-mur ilta tuon idean sainkin että metsästän ovista nyt jotta tietäisin milloin suurinpiirtein ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen alkavat. Täytyyhän sitä jotain jännnitystä olla kehissä nytkin :LOL: eli pian alkaa ovistestidippailut. R.testeillä testaan miten hcg-hormoni laskee....viimeksi päivää ennen kaavintaa oli vielä kaks viivaa. mutta täytyy todeta että olo oli parempi jo heti kaavinnan jälkeen kuin mitä oli ennen kaavintaa. mun "sairasloma" loppuu tänään ja huomenna kai voi jo olla ihan normaalisti. Silti vähän "morkkisolo" on edelleen mutta ei mitenkään itkuinen.

Plussatuulia kaikille toivottelen :heart:
 
Ottis
Kiitos teillekin Nillanilla ja Rinja :flower:!

Nillanilla: Hienoa, ett olet saanut ajatukset välillä jonnekin muualle. Anna Puun konsertti oli varmasti ihana ja Finlandia-talon akustiikka mahtava. Onnea olen varmastikin jo huomiselle sulle toivottanut, mutt toivotanpa edelleen+ :heart:.

Rinja Jännää on todellakin ja aivan ihanaa, ett näin moni ihminen mun kanssani jännää :saint:. Mun mieshän ei huomaa mitään, jos ei siitä sille erikseen huuda, mutt kyllä mä luulen, ett hän muistaa mitä päivää eletään. Nukkumaan mokoma ehti ennenkuin pääsin juttujani sille kertomaan. Sisko sattui soittamaan pahaan saumaan. Mutt toisaalta ehkä parempi, etten nyt toiveitaan herätellytkään, jos täti sittenkin yön aikana tulee :ashamed:.

Päätä oli alkaa särkeä, mutt se on varmaan ihan jännitysjuttuja vaan. Yöksi laitoin jo varuulta 'vaipan', ettei tarvi ainakaan sitä pelätä, ett pikkarit sotkeentuu. Oli miten oli, mutt oman muruni viereen mä aion mennä tänä yönä nukkumaan ja suosiolla. Tää valumisjuttu on metka ilmiö, muistanpa kuinka kesällä varmaan 5 päivää kuljin vaippa pöksyissä ihan varuulta, kun en osannut uskoa, ett oikeasti raskaana olisin enkä uskaltanut testatakaan ;).
 
Ottis
Erka Kiva, että sulla jo noin toiveikkaan fiilikset! Mahtavan paketin olet tilaamassa, mutt tulee ne todellakin paljon halvemmaksi netistä kuin kaupoissa, joten ihan järkevähän sinä olet :saint:. Ekoja juttuja mitä tällä palstalla luin olivatkin noi sun dippailut, mutt plussahan se sieltä sitten viimein tuli. Ikävä, että kävi niinkuin kävi, mutta elämä voittaa. Tsempitykset sulle huomiseen työpäivään ja :hug:.
 
Ottis
Emily67 Kiitos vauvapölyistä :)! Ei ihme jos sua jänskättää kun kuitenkin tiedät olevasi raskaana ku minä olen ihan sekopää pelkästä ajatuksesta, että mitä jos sittenkin..
 
Ottis oi kun sulla jännät ajat edessä. Tuntuu tutulta tuo jatkuva vessassa ramppaaminen. :) bd
bd myös muille jännäilijöille!
Itse olen alkanut kuulostella hiljalleen ovis tuntemuksia! :heart: erittäin lemmekkäällä tuulella myös olen ollut.
 
Rinja..hmmm..en tainut olla mie kun sitä tätiä Ferrarin kera pyysin pois poikkeen?..vaan voinhan miekin, tietenkin "huh hus, pois poikkeen huru akka"!!!!! :eek: .. :D ..jep, Terry64 se oli, joka noin sanoi: "Rinjalla täti on parkkeerannut Ferrarinsa pihaan. No sitten kun lähtee ja antaa kaasua koneeseen, niin ehkä näet takavalot viimeisen kerran vuoteen."
 
erka sie tyttö et aikaile..ja se hyvä!!! =) ..mitä suotta, jos tunnet olevasi jo kuntoinen ja suunnitelmat selvät-se pieni vaavi:heart:..kellohan raksuttaa ja sen me tiedämme kaikki..

..miekin jo pikku satsin tilailin testejä ;) ..vielä vain pitää se Kolposkopia kattoa ja sen vastaukset..kauhistuttaa ihan kyllä edeltä, jos sieltä löytyykin vahvaa muutosta KN:sta :(..en taida uskaltaa edes ajatella..
 
Ottiskella jännä yö edessä, aamulla sitten kuullaan miten kävi, peukutus.

Rinja, Uudi, Terry kiitos.

Nilla hyvä saada ajatukset muualle oli varmasti mukavaa. Minä olen tohunnut koko päivän niin on mennyt nopeasti. Onnea huomiselle sinulle.

MamaStella eikö testeissä ole ohjetta milloin aloitaa testaus? Mukavaa Oilin odotusta.

Erka mukavaa, kun on testi jo tilattuan, katse eteenpäin.

Mur-Mur toivottavasti kaikki on hienosti siinnä skopiassa.

ON kiitos veilä kaikille, jotka minua kannustatte, mukavalta tuntuu. Älkää ihmetelkö, jos en huomenna tule täällä käymään. Aikaisemmin, kun on minulla ollut toimenpiteitä, missä käytetty rauhoittavia, olen niin väsynyt, että en jaksa koko päivänä lukea puhumattakaan kirjotamisesta, joten tulen sitten aikaisintaan tiistaina.
 
MamaStella jos siun kierto tuo 28, yleensä ohjeiden mukaan voisit aloitella testailut kp12..

..mutta kun et ole aiemmin niitä käytellyt, aloittaa voisit vaikka kp10 ja EI aamupisusta-vai onko siulla CB:n digi?..tai joku muu testi, missä sanotaan että aamuvirtsasta voi jo testailla?..muutoin test. ajakoht. klo. 10-20.00 ja aikas samoihin aikoihin päivästä mieluiten..niin ja virtsa rakossa vähintään 4h ja älä juo paljoa sinä aikana, virtsa lantrautuu-Onnea siulle testailuun!! =)
 
Miulla on ollut tämmöinen olo koko päivän: Vatsaa turvotellut ja tuikkinut, rinnat hieman kipiät, selkää särkenyt, jaloista repinyt..juu ja huonoa oloa pukkaa..juuri konsanaan kun Ovis tai tätsy tulossa..ei kai voi mitenkään olla mahdollista vielä kumpikaan?..

..voisi kyllä olla muniksien kasvukipuja, noin mie monasti reagoin..noista km:sta kun olen lueskellut, on toisilla tätsy tullut jo parinkin viikon päästä..aika pian kyllä..myös ovista bongailleet monet aika pian, jonka jälkeen kuukautiset tulleet sitten n. 10-18vrk:n päästä..tai + testiin..

Uskon kyllä siihen että kierto hakee sitä tuttua rytmiänsä..jos laskeskelisi tuosta miun tyhjennyksestä 28vrk, saattaisi menkat tulla jopa maaliskuun alkupäivinä..ennen raskautta niiden aika olisi ollut 21.2..
 
mur-mur: Mulla meni niin että 30pvä syyskuuta -09 hoitaja laittoi ne viimeset tabut kohdunsuulle sairaalassa ja ekat kuukautiset sitte alkoi 27.pvä lokakuuta -09.
Ei tuonne huhtikuun/toukokuun odottajiin vihti kahtella... :'( Noh, eteenpäin, sanoi mummu hangessa...

Kiva ilta ollut, lupsakasti luikahtanu, hetken tyhjä hiljaisuus saunassa, kun isäntä kysyi, että "alkoiko ne?"johon sanoi "alkoi". Sitte ei puhuttu toviin mitään, varmaan kumpikin mietti, että voi hvtin hvtti.. taas se jyystö alkaa... pakkopulla prkl...mutta emme jääneet asiaa ääneen puhumaan ja puimaan. Katellaan sitte Oilin aikaan kuinka viivaksi suu kääntyy .... :/

Voi kamalaa, onko klo jo noin paljo? Äkkiä nukkuun... ( yks Mafia Wars facebookissa vielä =) )ja sitte pehkuihin!! Ihania unia plussa- tuulineen!! Heippa! =)
 
Rominas veit kyllä sanat suustani..tai kirjaimet näppikseltäni, juuri noin miekin ajattelin aina tädin kurvattua meidän nurkille: "nyt se jyystö taas per**le alkaa :eek: ..ehkäpä mieskin joskus..ittelläni kyllä Oilin kyläilyn aikoihin on suukki monasti "messingillä" :p ..vaan jos mies ei JUURI silloin ollutkaan hanakka, ei paljoa hampaita sitten naurattanut :( ..tätähän se monella, monasti on..onneksi ei aina..jäisi muutoin vaavin yrittämiset varmaankin vähemmälle..

Hyv yötä kaikille tasapuolisesti!!!:wave:
 

Yhteistyössä