40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Joo, vatsatautia en toivo kenellekään. Mähän just toivun siitä. Tein jopa pizzan ja vähän söin. Ja huominen´vielä saikkua =) Mutta eilinen päivä oli hirveä. Oksensin ja kuumetta se 39, päätä särki koko ajan.
Rominas, mulla on ihan sama juttu kun sulla, eli kierron puoliväli olis siinä kp.10 jotaa, mutta laskurit näyttää mullakin, että hedelmällinen aika alkaa kp12-12 ja ovulaatio kp15-17, laskurista riippuen. Että sillai ihan hauska nyt, kun niitä ovistestejä tilasin, että mikä on se oikea...ja neuvoja kaipaan minäkin.

mur-mur: Olen samaa mieltä, että tieto lisää tuskaa...
Ei mullakaan poitsua odottaessa käynyt edes mielen vieressä, että keskenmeno voisi tulla, eikä myöskaan nyt kun sitten toisen kerran raskauduin...
Tokihan sen alitajunnaassaan tiesi, että sellainenkin mahdollisuus on mutta ei sitä omalle kohdalleen osannut ajatella, ennenkuin se sitte osuikin omaan napaan.
Nyt varmaan, jos onni kävisi ja tulisin raskaaksi, niin pelkäisin koko ajan, että menee kesken...

Mua on kovasti harmittanut, että itse heräsin yleensäkään haluamaan lapsia vasta lähes 38-veenä.. Ja olisi voinut, etten olis hoksannut asiaa silloinkaan mutta mies onneksi potki mua "pseelle" asian suhteen, kun musta aina vain tuntui että onhan tässä aikaa ja työt jne... tuntuivat aina niin paljo tärkeemmiltä asioilta. Nyt ajattelen että voi vee mikä idiootti sitä olinkaan!!

Mua ei ollut koskaan vauvakuume vaivannut, toki oli aina ollut niin, että haluan lapsia, sitten joskus... Nyt sitten esikoisen synnyttyä, näyttää kuume kierto kierrolta pahenevan... Ja tuon KM:n jälkeen kuume senkun pahenee...

Mutta turhaanpa sitä itteensä soimaa myöhäisestä heräämisstä, kun kelloja ei takaisin päin saa käännettyä, ja olen ajatellut, että aika/paikka ei varmaankaan aikaisemmin ole ollut oikea. Että tarkoitus on ollut asioiden näin mennä. Heh, ainahan sitä kuitenkin jossittelee...

Liiza kivoja mietteitä on sinun lapsosella, lapsenlapsi ihanaa....

Erka voi.... :hug: ja noista vastauksista sairaalasta, ensin ohajtaan soittamaan ja sitten sanotaan jää vaan sinne kattelemaan.... :( ihmen meininkiä nykyisin.

Rominas :D hyvä, että tilasit kunnon testipaketit.

RKTT ++++++ kaikille.

Ottis
Kiitos kiitos Rinja, Minnihiiri68, onlydream, oivikki, liiza ja Rominas tätipahoitteluista :flower:! Pahempihan se tässä tapauksessa olisi ollut, ellei täti olisi tullut vielä, sillä silloin sitä häikkää vasta olisi peleissä ja vehkeissä ollutkin.

Homman nimi on nyt se, että itseäni päivän (töissä :ashamed: ) tutkisteltuani ryntäsin kotona ekana koneelle vaihtamaan eilen varaamani gyneajan. Sain sen ensi viikon torstaille ja silloin eletään kp10:ntä ja kun talossa on ultrauslaitteet, uskon, ettei mun tarvi tätiä kovin ympäripuhua, kun kurkkaa mun naiseuteeni sisään ja saan tietää niin sen onko yhtäkään follikkelia kasvamassa kuin limakalvojen paksuudenkin jne. Ts. aikaa halusin varhemmaksi nimenomaan siksi, ettei taas yksi kierto menisi pelkästään parempaa odotellessa ja toivoessa. Ehkäpä saan myös joitakin apuja. Miehelle pitää tietenkin tänään tai lähitulevaisuudessa asiasta puhua, sillä enhän minä tässä kuitenkaan ole lasta yksin puuhaamassa.

Rinja ja Rominas ovat sitten ovistestejä tilailleet :). Rinja Se ei ole ollenkaan merkki toivottomuudesta, vaan päinvastoin. Turha haaskata hyviä panoksia siihen, ett summan mutikassa laukoo, ku voi tähdätäkin ;).

Rominas Jos et kiertoas yhtään tunne, niin se testailu kannattaa aloittaa todellakin hyvissä ajoin. Jos sulla ovis kp14, niin tikuttelun ehtii kyllä aloittaa joko maanantaina tai tiistainakin. Mutt pupuilua ei kannata tikutellessa kuitenkaan unohtaa :saint:.

Eri ovislaskurit antaa erilaisia vastauksia ja senpä tähden mm. minä en luota niihin enää pätkääkään, vaan tikuttelen ovista mieluiten ihan ite. Voisin melkeinpä sanoa, ett meidän vauvahaaveilusta meni puoli vuotta harakoille noihin laskureihin luottaessa. Aina oltiin joko liian varhain asialla tai myöhässä, varsinkin kun ei tuota miestä saanut niin usein pupuilemaan ja usein loppui itseltäkin puhti.

Minnihiiri68 Onnea oviksen tikutteluun ja uuteen yritykseen, perässä tullaan :wave:!

Onlydream Muistanpa minäkin, kun km:n jälkeen ekoja kertoja oikein innoissani suunnittelin pupuiluja ja miehelle asiasta mainitsin, että hän melkein ääneen ähkäisi. Ilmekin olisi riittänyt kertomaan, ettei hän kovin innoissaan ollut. Silloin tuntui oma viehätysvoima saavan pienen kolauksen :LOL:, mutt on siitäkin jysäristä selvitty. Mun mies täyttää maaliskuussa 46 v. eli taitaa olla vähän iän mukanaan tuomia ongelmia noi haluttomuudet. Harmi vaan ku meidänhän pitäisi tässä 40 molemmin puolin naisina elää kukoistavinta aikaa seksirintamalla :).

Oivikki Ihanaa, ett saalis oli hyvä. Onnea sulle huomiselle ihan hirmusesti. Voit uskoa, että täällä ollaan hengessä mukana + :heart:.

Liiza Harmi jos se täti lupaavasta o-testistä huolimatta nyt jo ovelle kurkkii, mutt silti ihan kiva päästä samoilla päivillä jännäämään ;). Yllätetään nuo äkäisyyteen taipuvaiset ukkomme vahvoilla plussilla noin kuukauden päästä :saint:.

Ottis
Rominas Minä löysin 38 vuotiaana ton mieheni ja hänestä elämäni ensimmäisen soveliaan isäkandidaatin ja sen vuoksi minäkin olen myöhäisherännäinen, vaikka sinänsä olen aina toivonut lasta, enkä olisi niin murheellinen ollut, vaikka olisi muissakin suhteissa vahinko sattunut :saint:.

Lumeton Ne hormonit saa ihmisen voimaan pahoin eli voipi hyvinkin olla sitä. Toivotaan, ettei tuota vatsataudin kurjimuksta kuitenkaan, vaikka se voisi olla nopeammin ohi. Mutt luulisi, että hormonit myös auttaa, jos ne aiheuttaa oireita.

Erka Tsemppiä tuohon piinailuun. Saisivat nuo vuodot jo loppua ja tulla ne ekat kunnon kuukautiset, ett pääsisit tositoimiin.

Mulla on eilisestä hieronnasta selkä niin kipeä, ettei tänään kannata kovin koneella istuksia. Mutt muapa odottaakin ulkona lumityöt. Jospa sinne tästä suuntaisin ja onpa mulla vino pino 2 lk:n äikän testejäkin korjattavana ja arvioitavana.

Jotenkin on sellainen olo, ett nyt vaan haalisin mahdollisimman paljon töitä ja muuta ajateltavaa, ett pääsisin tästä pähkäilystä miksi taas kävi näin. Kun suhdekin on mitä on, niin ei tiedä mistä niitä solmuja lähtee aukomaan. Tuntuu, ett ollaan edellisten 2 vkon aikana miehen kanssa kasvettu toisistamme erilleen entisestäänkin ja alapa tässä taas lämmitellä suhdetta, ett olis sitten mitä pyytää, kun ovisaika lähenee. Ei ole reilua, ei :headwall:.

Kiva, että Rinja on jo parantumaan päin. Pizzan mieliteko on kyllä parantumisen merkki :)

Ottikselle se täti sitten vihdoin löysi. Hyvä, että löytyi, ettei lähtenyt syyttä suotta muualle harhailemaan. Gynelle tosiaan kannattaa mennä juuri oviksen alla, niin silloin löydökset kertovat eniten. Hieno juttu, että sait ajan muutettua.

Minnihiiri tikuttelee, niin sitä pitää, ettei pääse Oili karkaamaan Simoitta.

Onlydream, niin ikävää kuin se meidän naisten kannalta onkin, niin miehen ikä ei ole ollenkaan niin kriittinen. Muutama vuosi sinne tai tänne ei heillä merkkaa mitään, mutta meille ne saattavatkin olla juuri ne vihoviimeiset, jotka vievät mahdollisuudet lapseen.

Olen niin iloinen puolestasi, Oivikki. 6 solua napattu ja nyt toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että huomiseksi saat kyytiläisen ja loput sitten pakkaseen. Vaikka yksikin riittää, kunhan se vain nappaa kiinni.

Liiza joutui sitten alkamaan uuden kierron. Pöh, höh, olin niin varma, että oli napannut sen ovistestin jälkeen.

Erka, olehan tarkkaavainen vuotojen kanssa, ettei tule mitään suurempaa komplikaatiota. Tiukkana vaan menet polille, jos oikein alkaa valumaan.

Rominas, nuo nettiovistestit ovat kyllä niin suuntaa-antavia, ettei kannata luottaa. Kyllä sen oviksen osaa samalla tarkkuudella itsekin laskea. Kierto voi venähtää alkupäästä, jolloin oviskin viipyy. Kunnon testit vaan peliin, niin ei tarvi miestä viikkokaupalla kiruttaa. Niin ja älä sure mennyttä, sillä kuten sanoit sitä et voi muuttaa. Nyt keskityään vaan tuleviin lapsiin :)

Lumettomalle toivotaan kivutonta possupiikistä "toipumista". Mulle nousi vuorokauden kuume siitä. Mutta nyt se sitten on otettu, eikä tarvitse raskaana ollessa miettiä ottaako vai ei. Hah! niinkuin nyt koskaan raskautuisin.

Mur-mur, joko vuoto on loppunut?

Nillanillalla, kiitos rohkaisusta. Vikoja pistoksia tässä laitellaan. Joko jalkojenrepimiset on ohi?

Kävin tänään lääkärissä ja näyttäisi olevan jo yksi folli "johdossa". Oli 13 millinen, kun muut olivat
10 millisiä. Torstaina vielä pistetään ja perjantaina sitten ultrataan. Jos on tarpeeksi suuri, niin sitten se irroittaminen. Limakalvo kuulemma seuraa hyvin follin kokoa.

Huolestuttavaa oli, että viimekerralla pongattu "reikä", jota epäiltiin viimekierron follinpaikaksi, oli
edelleen siellä. Näytti nyt samealta ja gyne heitti ilmoille endon mahdollisuuden. Se tästä nyt sitten puuttuisikin, sillä sehän vaikeuttaa raskaaksituloa. On vielä niin pieni, ettei sitä leikattaisi. Siihen auttaisi raskaus ja kortisoni, joten nyt olisi ihan just oikea hetki laittaa pulla uuniin. Munasarjat toimivat hyvin, mutta jos se endo alkaa siellä jylläämään, niin sitten ollaankin ihmeissään.

Ottis
Terry64 Mahtava löydös sulla, se johtofolli siis. Peukutellaan nyt perjantaille hyvää ultrausta ja mahdollisesti myös sitä irroitusta. Hyvältä kuulostaa kaikitenkin paitsi toi endo-epäily. Mutt jos siihen raskaus ja kortisoni auttavat, niin eihän sun auta kuin raskautua nyt. Se olisi parasta lääkettä ihan kaikkeen :). Onnenpapusia + :heart:!

Lumeton olisi kyllä ihan logista, että hormoonit vielä vaikuttavat. Kiitos

Ottis hyvä, kun muuti sen gyne ajan juuri otolliseksi!!!

Terry hyvä, että siellä on jo johtaja löytynyt. Toivottavasti tästä tulee sinulle se pysyvä +. Etkös sinä ole saannutkin sitä kortisonia tähän kiertoon, että jos tosiaan olisi vähän endoa, niin oikean lääkeen sitten olet saannut.

Vauvatoive miten meni ultrassa???

Voi Terry, kun nyt sulla lähtisi siitä ja plussaan päätyisit ja endoepäilyt poistuisi häiritsemästä.
Olis kiva, kun pääsisi joka kierrolla gynelle varmistamaan oviksen tuloa. Nyt Ottis
ota ilo irti. Mullekin tulee vähän erilainen kierto ovispuikkojeni kanssa...heh heh. Niitä sitten tihrustelen ja tulkitsen täällä.
Joo, asian voi nähdä myös niin´kuin sanoit Ottis: ovistestit ovat suurempi mahdollisuus.
Oikein odotan , että pääsen niiden kanssa leikkimään. =)

Eka ovistesti tuhottu ja nega niinkuin oletinkin ja hyvä niin, on tässä aikaa tuota miestä lämmitellä petipuuhiin,ettei menisi pakko meiningiksi,toivon todella että kierto normalisoituisi tuon viime kertaisen jälkeen ja ovis olisi normaalilla puolenvälin paikkeilla.

terry hienoa että siellä "pesässä" on kasvua tapahtunut ja toivotaan ettei muita harmeja nyt matkaan enää tulisi.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp1/23-27........yk8........1.
Rominas 40..................kp3/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp3/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp4/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp5/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp6/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp6/23-24..........y.n.3v...............1.
happihyppy (39).........kp7/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp8/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp9/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp10/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp10/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp11/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp15/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp17/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp18/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp19/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp20/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)..............kp21/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
Ämy (41)......................kp23/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp24/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp26/29-35........yk9.........2.
liiza (43).......................kp27/24-25......yk21........4.
haave2010 (43)..........kp28/29-30.........yk12......4./1.yht.
AinoEmilia (45)............kp30/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp30/28................yk22........1.
Sariella09 (43)...........kp34/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp39/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp42/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

liiza (43)........................dpo14
Solakka Silakka (40)....dpo12
ninni-70 (39).................dpo8
Haave3 (43).................dpo5
Mahdotontako (45).......dpo4
nillanilla (42)................pp1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

nillanilla, onnea kyytiläisille! Hienolta kuulostaa noi sun alkiot!

oivikki, jaksuja odotteluun, ja onnea huomiseen siirtoon!

MamaStella, mulla kierto myös useimmiten 27-28 päivää, ja ovisplussa tulee yleensä kp10-13, useimmiten kp12 (ja silloin kierto tuon 28 pv).

Rinja kiva, jotta tauti alkaa jo talttumaan :) ..ja testejäkin olet tilailut..ne 5kpl saattavat nippa nappa riittää siulle tälle tulevalle kierrolle. Ensimäistä kertaa kun tikuttelee ja sitä "Oili" odottelee, voi mennä vaikka 6-7kpl..mutta nopsaanhan sie tilailet, tai ostat vaikka marketista/apteekista lisää sitten tarvittaessa =)
.. tuo laskuri toiminut ainahin miulla aika hyvin..siinä kun katsellaan kolmen kierron mukaan tuota ovis/hedelmällisyys ajankohtaa..

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Ottis halitus negasta:hug: ja nenu kohti uutta kiertoa:wave:..onneksi tätsy tajusi sitten tulla, eikä vitkutellut liikoja.

Rominas miullahan noilla lapsilla on juuri sen takia pitkä väli, 17v kun ensimmäinen mies oli renttu ja sitten noin pitkän ajan päästä löytyi tuo sopiva isäehdokas ;)..olin miekin silloin jo 38v...en kuitenkaan heti poikasen perään olisi jaksanut uutta raskautta..mutta ehkä siinä 06-07 olisi voinut kyllä "heräillä" yrittämään sitä vaavia, pari vuotta aiemmin..mutta ja mutta..eihän se jahkailu mitään auta..mennään näillä eväillä sitten =)

Terry64 jep, vuotoa ei juuri olleskaan =) ..yön jäljiltä pikkasen ja muutoin ei edes siteeseen, pyyhkäistessä sitten vaan. "Haisukin" onneksi hävinnyt poijjes!! :p ..sairaalaan kun soittelen niin hoitaja kyseli, "olenko peseytynyt tarpeeksi usein"..just just..pesen niin että on pe**e ruvella..:whistle::x

Siulla siellä muhevan tuntuinen Folikkeli jo..onkohan se juuri:heart:SE:heart:..toivotaan kovin :)

En ehtinyt lukea teidän juttuja, yritän myöhemmin vielä palailla..Jotain ihanaa on ainakin Oivikilla ollut? ja nillanillallan mutta mitä..ehkä ehdin lukea.Ja jospa vauvatoiveen uutiset selviää jo sitten ultra reissulta..
Kipin kapin nyt lumet harjailemaan rapuilta, ja pyykit koneesta kuivamaan on laitettava.. =)

onlydream Mie uskon että meillä miehellä-kunhan tästä kuntoudun, "maistuu" ne pupustelut varmasti :p ..onhan siitä jo aikaa..mutta miten sitten jatkoa ajatellen..voipipa olla taas välistä NIIN kuin tervanjuontia.. :/ ja lähinnä siksi kun mies "rättipoikkiväsy" ..meillä kun ei satu yksiin nuo "halutkaan" Miun mies ei ole kyllä mikään "pupu" joka haluaisi joka päivä/ilta..ja siksipä sitä kovasti aina jännään että mitens nyt, saakos niitä simppasia silloin kun olisi SE aika??.. :|..osaanhan mie tietty "vokotella" jos vaan itte olen sillä tuulella :D ..vaan kun se monasti on sellaista "pakkopullaa"..

..välistä onneksi innostun hurrrrjimaaaan!!!:whistle: ;):D..ja se on menoaaaaa..:LOL:..taisipa tuo viimonen plussa olla juuri niiltä kerroilta kun mie lämpenin kunnolla ja vieläpä usiampana päivänä..heh :D..härre gyyyd sentäs:saint:

mur mur, tiedän tuon laskurin ja sitä suht varmana pidänkin. Mutta liene mennyt nyt niin sekaisin, etten ole sitä oikein totellut, ja siksikin ostin näitä ovistestejä. Ja pääsen niiden kanssa leikkimään. =)
Toivotaan I-K, että kuuri auttoi.

Heissan arvon naiset!!

Täältä taustalta olen teitä kyllä ahkerasti seuraillut,vaan en ole jaksanut kommentoida:( Ollut niin kovasti väsynyt vaan että loman tarpeessa kyllä jo olisin!Ei ole hoitajan työ helppoa ei!Onneksi se loma tässä parin vkon päästä jo häämöttääkin!

Omaa napaa sen verran että tasan 1 kerran tuli ovis hyödynnettyä tässä kierrossa

:( Että kyllä on taas mahikset aika miinuksella..Tuossa mittailin lämpöjä ja sehän sahaa ees taas 36,4-36.9 välillä,miten se voi puolen tunnin sisään vaihdella puoli astetta?
Muistatteko oliko täällä joku sivu mistä sai näitä lämpökäyriä seurailla?Muistan tässä klikanneeni auki sellaisen sivun joku päivä sitten.Siinä oli lämpökäyrää raskautuneelle ja ei raskautuneelle..Aivan hirrrvittävä väsy on..voi kun pääsisi pian nukkuun!!

Ottikselle oikein lämmin ja iso lohtu :hug: Nenu kohti uutta kiertoa....

Oivikki ja Terry64 ja Nillanilla Oikein isot peukutukset teille, jotta kaikki osuis justiinsa kohdalleen tässä kierrossa =)

Minä täällä melko tasasta vauhtia tallailen...eipä juuri pahoinvointia ole mutta alavatsalla tuntuu ihme pallero ja rinnat yhä kipeät & viluttaa päivät/illat läpeensä. Varasin neuvolaa 25.2 ja harkitsen samalla viikolla ultrakäyntiä, jos tämä hyvin etenee. Päivä kerrallaan.....

Ottis
Kiitos mur-mur ja Emily67 :flower:! Tulihan se täti sieltä sittenkin ja parempi näin, kun pääsee nopeammin uuteen yritykseen. Olin 2 ja puol tuntia lumia luomassa ja nyt on selkä niin jäkissä, ettei oikein lukitestien korjaaminen meinaa onnata. Miesreppana mua ihan säälittää ku ei vieläkään ole uskaltanut kysyä ja minä jäärä en vaan ole sanonut, ett täti tuli jo. Keitteli mulle kahvit ja hoputteli ulkoa sisälle ja kaikenlaista sellasta teki mitä ei ihan aina tee. Mutt älkää huoliko, en mä häntä koko iltaa piinassa pidä. Luulis kyllä mun kiukustani jotain jo huomanneen, mutt eihän noista miehistä koskaan tiedä :ashamed:.

Rauhallisesti Emily67 oletkin ottanut. Onnea sulle edelleen matkaan ja rekkalastillinen vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikenlaista vauvajuttua :saint:.

Yhteistyössä