mimmimamma Ihan sulle ensinnähi (tarttuu mur-murin murre), ett miullahin noita pahkuroita pihkuroita tuntuu aina erilailla kierron eri vaiheissa ja niitä aina tunnustelen. Niinkus nytkin, ett onko tätipahkuroita vai mitä mitalie.. Raskaana ollessa ne kovat jutut hävisi ja olen kovasti jo taas koittanu ounastella, että onko tisut niin kovat ku yleensä ennen tätiä vaiko ei.. Sitä siis yritän sanoa, ett hormonaaliset jutut kyllä vaikuttaa noihinkin. Kaikitenkin kuitenkin toivon, ett vaarattomia pahkuroita sinulla olisivat ja tiedä tuota vaikka hCG-hormonit saisivat tisut jotenkin muuttumaan. Joka tapauksessa, kun sinä nyt sen plussan sait, niin minä toivon, ett se pysyy kans + :heart:!
mur-mur Meillä on mies monta kertaa sanonut, ett pitäis toinen töllö hommata, vaan en siihen suostu. Ennen häntä asustelin täällä yksikseni kissojeni kanssa netti, radio ja ajatukset seuranani (niinkuin vanhatpiiat konsaan) ja siinä pysyn. Tämä töllö tästä ku lähtee, niin se menee mökille ja sillä selevä. Alunperinhän mua niin suunnattomasti mökilläki jurppi ku sielläki piti aina vaan töllöttää, ku olin oppinut siihen, ett mökillä on seurana vain luonto ja omat ajatukset. Vaan niin on ollut minunkin vain pakko taipua toisen tahtoon, ett meillä töllö määrittää elämää. Mutt nyt.. just nyt minä lähden käymään tois puolel jokkee, sillä otin teleksin ystävälleni ja hän siellä ukkonsa kans kahden iltaa viettää (lapset maailmalla) ja pyysivät minuahi siellä käymään. Tokkiisa menen jos seura kelpaa.
Psst. Tossa lorvaillessa värjäsin kulmakarvani. Saas nähdä huomaako mies, ett emäntä on entistä ehompi aamulla
. Hyviä öitä, rakkaat. Mä palaan huomenna ruudulle viimeistään päivityspuuhiin, mutt tietty teen sitä ennen r-testin, jos ei täti ole vielä tullut.