40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
nillanilla, peukkuja maanantain siirtoon!

oivikki, sulle punktio-onnea! Kyllähän niitä muniksia yleensä useampi löytyy kuin mitä ultrissa näkyy. Ja tosiaan mulla ainakin vähempi oli parempi (laadultaan).
 
Voi Ottis tuota siun siippaa..vai ei siun seurais kelpaa :( ..ei taida mies parka nyt ymmärtää mitään hyvän päälle!!!!:headwall:..siinä ihan nenun alla ja ei bonjaa, ei..:eek:

Katteltiin poikasen kera tuossa ohjelmaa "meidän isä on parempi kuin teidän isä" ja tällä kertaa kisailivatkin mammat =) ..kyllä meillä naurua piisas kun mietittiin, miten mie olisin selviytynyt niistä eri koitoksista..esim. Äidit kiipes puuhun ja keräilivät variksia koreihin, puusta alas ja korin tyhjennys..äideillä oli tietysti turvavaljaat ja siellä oli pari miestä sivuilla valmiina jos sattuisi mamma putuamaan..naurettiin ihan kippurassa että jos MIE olisin pudonnu sieltä puusta, olisi turvamiehet sinkoutuneet puun oksille-eihän ne minua olisi jaksaneet pidellä, reilusti yli 100kiloista mammaa!!!!!!!.. :LOL::LOL::LOL:..tällaiset hetken on niiiin mukavia kun yhdessä saapi nauraa..ja vielä miun kustannuksella :D
 
Ottis
mimmimamma Ei ollut tossa edellisessä viestissä tarkoitus vähätellä sun syövänpelkoas :ashamed:. On varmasti todella ahdistavaa huomata rinnoistaan jotain poikkeavaa varsinkin kun tietää äitinsä kuolleen rintasyöpään :hug:. Mun ala-asteeen lemppariopettajani sairasti rintasyöpää ja kertaalleen siitä jo mukamas parani, mutt niin se katala tauti hänet lopulta vei :'(.

Nillanilla Täältäkin peukutukset maanantaille :wave:!

Punkkupullon todellakin korkkasin, mutt ekan lasillisen kyytipojaksi tein epätyypillisesti (juustolautasen sijaan) kaksi aivan ihanaa voileipää: metvurstia, maustekurkkua ja kipparijuustoa, jam :p. Keliakiassa ja Gluteenittomissa leivissä on se 'etu', ett leivät ovat mukamas 'ainavihantia' kun ne sulattaa pakkasesta ja paahtaa vielä tarpeeksi. Taidanpa alkaa katsella illan jännäriä, mutt varmaa on, ett joka mainostauolla kipaisen koneelle :). Lupsakkaa ehtoota, toivotteleepi ekan punaviinilasillisen poskilta punaama Ottis :saint:.
 
Ottis
mur-mur Sitähän minäkii ihmettelen, kun ei seura kiinnosta. Jotenkin haljua on ku ollaan ilta kuin kohteliaasti väistelty toisiamme. Mutt mies ei ole tänä iltana kuitenkaan ottanut alkoholia tippaakaan, se hänelle plussaksi laskettakoon. Eikä hän ärissyt, vaikk näki minut keittiössä herkuttelemassa viinilasillisen kera ihkuja voileipiä, vaan eipä poikennut lähemmäksikään. Päivän on ollut tosi-ihana ja puhelias, ett epäilin jo jotain kavalaa suunnittelevan, mutt hän kai vain viihdytti niin itseään kuin minuakin. Nyt kuuluu tuolla huutelevan kissaa nukkumaan. Ei se toivoton tapaus ole, mutt alkoholi on ongelma. Siis silloinkin kun minä sitä otan :LOL:.
 
Voi, voi..vaikia on noita uroita miellyttää välistä :(..ai hän ei nyt sitten itse halunnutkaan naukailla?..mikäs sen mukavampaa kun yhdessä..miun mies ei myöskään halunut tällä kertaa mitään viikonloppu juomista..
..joi kyllä tuossa pari viikkoa takaperin pe-la vajaan salmari pullon, minkä miun tytär antoi että vie mamma poijjes kun hälle ei maistunut ja ei maistunut miullekkaan:$ mutta mies siitä tykkäsi..

Miulle maistui nyt ja siksi ostin, eikä tartte millään tavoin selitellä juomisiani! me ei aina otetakkaan samaan aikaan, yleensä mie olen se joka haluaa pari kolme siidukkaa, mies ei aina halua..ja nyt kun hän on painoansa tarkkailut, ei kai sitten maistu..viimeiksi yhdessä juotiin silloin jouluna.

Kyllä me yhdessähin otetaan ja istuksitaan, jutellaan..kesällä mukava kun voipi ola ulkosallahin ja syksyllä fiilistellä kynttilän loimussa :) ..mutta monasti se menee niin että mies ottaa ja katsoo telkkua, sitten mammimaan..mie taas otan ja istuksin konehelle omia juttujani tekemässä myöhäänkin.
..vaan mukavampi on silleen kahdelleen maistella ja jutustella =) ..
 
Ottis
mur-mur Sitähän minä just (Kylää),) mutt ku pääsi se ihan alku livahtaan, niin tuntuu, etten pääse kärryille ja vilkuilin minä Babyloniakin välillä :). Sellanen on meillä peli, että jos yhdessä otetaankin, niin minä vain yritän viihdyttää itseäni jossain muualla kaukana TV:stä, ett mies saa sitä rauhassa töllöttää ja sit ku hän menee nukkumaan, etin mä jonkun mieluisen ohjelman ja alan sitä katella, mutt maut ei käy meillä yksiin ollenkaan. Kerta kaikkiaan tuntuu, ett kaikissa asioissa olla vastahankaan :ashamed:. Ja kaukana on ne ajat, jolloin oltas yhdessä ihan vaan makusteltu ja juteltu. Ehkä silloin ihan alussa, ekan parin kk:n aikana, mutt ei sit enää ku yhteen muutettiin. Mutt syynä onkin se, ett mies löytää ilonsa varkain juomisesta ja jos tietää/näkee ett minä juon, ei yleensä ota. Epistä!
 
en minä todellakaan miettinyt tuota pattia, vaan minulle kun vaan noita plussia siunautuu aina näin sopivasti epäsopiviin aikoihin. Tuota ihme vuotoa ja pattia mietin vaan niiden osallisuutta tällaisiin hormonaalisin muutoksin. Eli löydä sitten heinäsuovasta tuota ovista :headwall:

Toivottavasti ymmärrät epätoivoani ja sitä paitsi vastasit kyynisen viestini jälkeen :)

mimmimamma
 
Ottis onhan se surku, kun noin kauas toisistanne olette eksyneet..eipä meilläkään se niin auvoista ole tuo elo monastikkan ja mie tuolla olen siitä jo aiemmin kirjoitellutkin. Alkuun se seurustelun eka 6kk:tta on sitä "kuherrus" aikaa ja sitten vasta toista alkaapi paremmin tuntemaan. Asiat, mitä on sietänyt aiemmin, ruopeaakin kovasti ärsyttämään.. :/ ..miekin kun elelin 15v. yh:na oli vaikia ottaakin äkkiseltään toinen huomioon..ja meillä myöskin mies muutti siihen "minun" asuntoon, isompi kun oli..mies ei oikein tykänyt siinä asustella ja Poikasen synnyttyä -04 muutimme sitten kesällä -05 tänne rivari kolmioon..näin onhin parempi sitten miustakin ja tilaakin tietysti enämpi, poikasellahin oma huone :)

Tuosta elokuvasta..miekään en tarkkaan enää muista tuota "loppu huipentumaa"mutta yllättävä se oli!!

mimmimamma mie en muistanut tuota äitisi sairautta..käythän näyttämässä rintaasi lääkärillä..käyhän varmasti:hug:

((muoks)) ..juuri luinkin uuden viestisi..voi olla hyvinkin hormonaalinen tuo rinnan patti..mutta kannatan käyntiä siellä ammattilaisen pakeilla :)
 
ensimmäinen patti ja ensimmäistä päivää???? pitääkö silloin tosiaan lääkärille rynnätä? Eikö voi olla rintatulehduksen oire? kivulias patti, kun on?

Viimeksi syys/lokakuussa gyne tarkisti rinnat eikä mitään ollut.

Mutta ajattelin mennä koska ikinä ei tiedä mikä on ja mistä johtuu.

mimmimamma
 
Iltaa taas. Mie tossa horppasin pienen lasillisen viinia miekkoseni kanssa, kylla on niin harjotuksen puutetta kun nyt jo tuntuu etta huimaa.

mimmimamma en osaa sanoa tosta patista yhtikas muuta kun etta jos yhtaan tuntuu epailyttavalta kay nayttamassa.

Mulla ollu nyt sen keskenmenon jalkeen ihan omituiset rinnat, kokoajan ihan "turvoksissa" ja aattelin etta kun nama menkat alkaa niin ne lopsahtaa vaan ei. Etenkin oikee on pullea ja tietylla lailla kun puristaa niin sattuu. Ei normaalit ollenkaan. En tiia mista tama johtuu, voikohan se kysta tehda tammosta...

ottis kylla toi sun mies melkonen konsikas on, voi etta! :( Mutta muista pitaa pintas ja tee omia juttujasi, ettet vaan sen mieltymyksia seuraile.
 
Ottis
mimmimamma Ihan sulle ensinnähi (tarttuu mur-murin murre), ett miullahin noita pahkuroita pihkuroita tuntuu aina erilailla kierron eri vaiheissa ja niitä aina tunnustelen. Niinkus nytkin, ett onko tätipahkuroita vai mitä mitalie.. Raskaana ollessa ne kovat jutut hävisi ja olen kovasti jo taas koittanu ounastella, että onko tisut niin kovat ku yleensä ennen tätiä vaiko ei.. Sitä siis yritän sanoa, ett hormonaaliset jutut kyllä vaikuttaa noihinkin. Kaikitenkin kuitenkin toivon, ett vaarattomia pahkuroita sinulla olisivat ja tiedä tuota vaikka hCG-hormonit saisivat tisut jotenkin muuttumaan. Joka tapauksessa, kun sinä nyt sen plussan sait, niin minä toivon, ett se pysyy kans + :heart:!

mur-mur Meillä on mies monta kertaa sanonut, ett pitäis toinen töllö hommata, vaan en siihen suostu. Ennen häntä asustelin täällä yksikseni kissojeni kanssa netti, radio ja ajatukset seuranani (niinkuin vanhatpiiat konsaan) ja siinä pysyn. Tämä töllö tästä ku lähtee, niin se menee mökille ja sillä selevä. Alunperinhän mua niin suunnattomasti mökilläki jurppi ku sielläki piti aina vaan töllöttää, ku olin oppinut siihen, ett mökillä on seurana vain luonto ja omat ajatukset. Vaan niin on ollut minunkin vain pakko taipua toisen tahtoon, ett meillä töllö määrittää elämää. Mutt nyt.. just nyt minä lähden käymään tois puolel jokkee, sillä otin teleksin ystävälleni ja hän siellä ukkonsa kans kahden iltaa viettää (lapset maailmalla) ja pyysivät minuahi siellä käymään. Tokkiisa menen jos seura kelpaa.

Psst. Tossa lorvaillessa värjäsin kulmakarvani. Saas nähdä huomaako mies, ett emäntä on entistä ehompi aamulla :). Hyviä öitä, rakkaat. Mä palaan huomenna ruudulle viimeistään päivityspuuhiin, mutt tietty teen sitä ennen r-testin, jos ei täti ole vielä tullut.
 
pyrstötähti
Pitkästä aikaa kaikille palstalaisille paljon onnea ja kivaa kevään odotusta. Olen tippunut kärryiltä kauan sitten mutta kaksi viimeistä sivua lukaisin ja onnea toivotan plussaajille, teitä ties kuinka monta joten kaunista keväistä odotusta.

LittleBearin luutajuttu oli hauska mutta onhan meilläkin pölyimuri aika vinkeä sana. Missähän päin Istanbulia mahdat asustaa? Turkissa on ihan viinitilojakin joten tutustu ihmeessä paikalliseen kulttuuriin, aika harva turkkilainen tosin hallitsee homman,suurimmalla osalla on uskonto kieltänyt moisen homman ammoisista ajoista alkaen mutta kun oikeasta paikasta osaat etsiä niin jo lähteepi B)

Aurinkoista ja kaunista kevättä kaikille ja paljon onnea plussajahtiin toivottaa Pyrstis :heart:
 
Little Bear oikeassa olet että joskus ne rinnat ei palaudu normaaliksi, ja aivan kuten Ottis sanoi enhän minä normaalisti noita rintoja kuukauden puoli välissä ole hieronnut. Gynethän sanoo että menkkojen jäkeen pitää tutkia. Minun pahkura tai patti on tosiaan nännin alla eikä missää rintakudoksessa :headwall: :headwall:

Eli saattaa olla turhaa panikointia....ja jopa hormonaalista muutosta josta tuo plussa tänään kertoi. Huomenna testaan uudestaan, jolloin tiedän oliko tänään kyseessä ns. virheellinen testi.

tervehdys pyrstikselle :)

mimmimamma
 
Juu, rentouttavaa iltaa Ottikselle..meillä mie kattelen tv:tä vain oikiastaa öisin, toki jotain määrättyjä ohjelmia seurailen muulloinhin..poikanen kun laukkaa tuolla pihalla niin paljon, kattelee sitten subjunioria alkuillasta ja mies omia ohjelmiaan.
 
pyrstötähti
kyllä ne hormonit meitä vanhoja kanoja heitteleepi ja varmasti on sinun herneesi tätä perua jos olet säännöllisesti rintasi tutkinut niin eipä se niin äkkiä ehtisi kasvaa. Viikko kuukautisista on tietysti se varmin aika, muina aikoinahan on jos jonkinoloista hernettä ja myhkyrää kun etsiskelee. Itse tutkin tuohon säädettyy aikaan ja väliaikoina olen heittänyt herran haltuun, kiitettävästi on vielä hommansa hoitanut :D

Päivät taas pitenee ja kevät tulee kohisten ihana talvi, meillä täällä se ei kyllä onneksi koskaan yllätä, osaamme odottaa joka vuosi näillä leveysasteilla.

Voikaa hyvin koko joukko, ja hirveästi onnea plussa metsästykseen :heart:
 

Yhteistyössä