40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oivikki, se on oikeasti parempi ettei tule hurjaa määrää soluja. Sillä silloin ne yleensä ovat huonompilaatuisia. Itse olen siitä hyvä esimerkki, niillä kerroilla kun soluja on tullut urakalla ei ole tapahtunut yhtään mitään. Laatu on ollut ihan sutta ja savea. Sitten taas kun niitä onkin tullut muutamia, niin kato on ollut minimaallinen, alkioita on saatu pakkaseen ja raskaus on alkanut.
 
Ottis
Oivikki: Komppaan edellisiä, vaikken noista hoidoista mitään tiedäkään. Silti luulisi laadun korvaavan määrän. Levollista mieltä ja malttia maanantain odotteluun!+ :heart:!

Rinja Meillä sama homma yleensä, että jos siivoan, niin mies katoaa maan alle. Tai pahimmillaan hänellä on ollut pokkaa sanoa, että miksi siivoan silloin kun hän on kotona, kun minulla olisi muulloinkin aikaa. Itseasiassa kaikki hänelle vastenmieliset asiat minun pitäisi tehdä päivällä, kun hän ei ole kotona, niinkus vaikkapa rasvata jalat, kun hän ei tykkää sen rasvan hajusta. Sovinisti on siis hän.

Par'aikaa murehtii alakerrassa, kun ei ole mitään tekemistä. Vei ekopisteelle jätteitä ja on vähän touhuillut ulkona sitten kun tuli kotiin. Yrittipä päästä mun tisujanikin koettelemaan. Kun käskin rauhoittua, sanoi, ettei ole mitään tekemistä ja sitten tulee levoton olo. Tyypillinen ADHD :headwall:.

Palaan taas :wave:!
 
Mä lähden kohta sinne synttäreille. Ja jos sieltä kotiudun iltaa kotiin viettämään, niin alan tissuttelemaan teitin kanssanne! Mutta jos mua ei kuulu eikä näy, niin olen sitten siellä viettämässä iltaa.
Joo, oivikki, munasolujen laatu korvaa määrän, uskoisin. :heart:
 
OIVIKKIJuu, laatu korvaa määrän. Kyllä sinä tuoresiirtoon pääset ja muutaman saat viel pakkaseenkin. Tänäänkö sinä Pregnylin pistät? sehän lopullisesti kasvattaa munikset punktiota varten. Ota nyt vain rennosti, lepäillään nyt vain tää viikonloppu, eiks niin? mulla on vieläkin yöpaita päällä :LOL: taidan laittaa verkkarit päälle ja lähtee pienelle kevyelle kävelylle, happihypylle. Maha on hivenen arka ei uskalla kauheesti tehdä mitään raskasta hommaa...

minä jätän kans väliin viininmastiaiset kun tää hoito on nyt päällä. Mutta joku toinen kerta sitten, otan sit mukaan kuivaa valkoviiniä ja niitä ihania valkohomejuustoja! muutaman sinihomejuustonkin voin ottaa. Kuka omistaa suuren ja pitkän pöydän minkä ympärille kaikki mahtuu istumaan?? jotain suolakeksejäkin ois kiva ja mustia oliiveita semmosia valkosipulilla maustettuja...

 
Kavin just viinipullokaupassa ja nyt kai pitas tata kamppaa vahan setvia...
ei siis muuta kuin imurin varteen!
Tiesittekos etta imuri on turkiksi elektrik süpürgesi joka tarkottaa sahkoluutaa eli tastapa otan sahkoluutan ja lahen lakasemaan. Vois pienet ilmalennot ottaa, jos sais ilmaan sen luutan :LOL:
 
Little Bear ihana nimi "sähköluudalla:D..

Minnuu nyt harmittaa..mies ehdotti että käydäänkö pienemmässä S-marketissa, kun ostoksia ei olisi paljoakaan ja minä että joo..saamari sentään :eek: ..kaupassa hoksasin, ettei täällä mitään Alkoa ole!!!..siis miun punkut nyt jäi :( ..ostin lonkeroa kuiteskin tilalle ja sehin punaista, karpalo sellaista =) ..mies läksi hiihtelemään ja ei varmaan jaksa enää Alkoon sitten lähteä ja miulla ei sitä ajokorttia ole..pitäiskös sähköluutalla kokeilla jos onnistuis matkaaminen Cittarin Alkolle..JIIIHAAAAA!!!! :LOL:

Hajuveden sentäs sain. Ostin sen ihan nettikirppiksen kautta eräältä naiselta, joka itse ei tuoksuja voi käytää, oli saanut sen joululahjakasi..ja pitipäs sattua, kun se oli miun halajama tuoksukin vielä: Versace "Versense"
Paketti siis korkkaamaton. Tuoksua 30ml ja Body Lotion 50ml ja makselin 30e ihan käypä hinta miusta. Maksaa esim. tuolla Shoppin4netissä 50ml/64e

..tuollapa tuoksua kuvailtu..
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toilette/Versense-Eau-de-toilette.htm

..mie tykkään, ei hyppää silmille ja on raikas käyttää arkisinkin =) ..tuoksu syvenee ja pehmenee kun iholla ollut hetken aikaa..

..tuossa myös pari tuoksua, joista tykkään vuodesta toiseen..

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toilette/O-de-Lancome-Eau-de-toilette.htm
ja
http://www.fragrancenet.com/bvlgari-perfume/bvlgari/womens-fragrances/wf/en_US/00363?cur_letter=B

Fragrancenet.comilta muuten tilailin Bvlgari tuoksua Testeripullon 100ml todella edulliseen 34e hintaan!!!

Testeripullo on muutoin AIVAN samanmoinen kuin tavan putelikin, mutta ei tule pahvikuoria mukana ja pullosta uupui korkki päältä-ei haittaa, koskapa on suihkuteltava versio. EI ole jäljitelmätuoksu, vaan aivan alkuperäinen versio!! Tilaus tuli n. vajaassa viikossa ja oli pakattu hyvin. =) Voin lämpimästi tätä firmaa suositella!! :wave:
 
Ai niin, soittelein sinne Sairaalaan osastolle jossa olin hoidossa. Hoitaja sanoi että seuraileppa nyt hetki(viikonlopun yli) ja jos "haisu" lisääntyy tai tulee kipuja/lämpöä, heti sitten päivystykseen-että näin =)

Lämmöthän miulla on 37C mutta tuo ei ole vielä "kuumetta"..ja varmaankin niin pitkään koholla kun eka kuukautiset tulee, sitten laskevat.
 
Ottis
LB Hyvää sähköluutailua :).

Mur-mur Pääasia, että on punaista se juoma. Toivotaan, ettei nyt tulehdusta pukkaa.

nillanilla Sun idea pitkästä pöydästä hyvä :). Mehän voidaan vaikka 40+ risteily tässä keväämmällä varata ku ollaan kaikki soppelisti paksuina. Mutt pidetään vara, ettei laiva uppoa.

Rinja Hauskaa synttäriä teille!

Minä sain kuin sainkin viinini, sillä mies alkoi intoilla kotipaikallaan käymisestä ja hoksasin, ett nythän mulla on tilaisuus kiristää. Lupasin lähteä, jos käydään tullessa Alkossa :). Alkon pihaan mut lopulta kiltisti ajoi, mutt :headwall: huusi perään, että "Mitä sinä mitään viiniä ostat, osta kunnon viinaa!". Crocodile rock'ia löysin sittenkin ja kun aikani mietin, ett mitä se kunnon viina on, ostin myös salmiakkikossun ja se nyt tuolla alakerrassa miestä kiusailee keittiön pöydällä. Tiedän miehen siitä tykkäävän ja nyt vaan katon tarttuuko syöttiin :). Mä oon sen verran huono itsekseni juomaan, ett en varmaan osaa edes punkkua korkata, ettei joku ole messis.
 
Ottis
Niin. Meillä oli tänään työnjako sellainen ku tultiin kotiin, ett mies jäi tupaan laittaan ruokaa ja mä lähdin ulos siivoamaan hänen lumenluontinsa jälkiä. Oli jättänyt kiusallisen pantturan ja mä sitä sitten pienin ja siirtelin lumia kauemmas. Ymmärrän, ett kolalla ei saa lumia viskottua niinkuin työntimellä, mutt on tää silti vähän väärin, ett akka joutuu ihan tosissaan tehdä töitä ett saa pihan pysymään ajettavana. Vaan en nyt ruikuta, ruoka oli hyvää eikä tänään ole tarvinnut pahemmin kinatakaan.

Mulla iski tänään aamupäivällä varsinainen lämpöaalto eli olen varma, ett täti tekee tuloaan. Kylmissäni olen ollut sit oviksen ja tosiaankin jouduin tänään ihan paitaa heittää päältä imuroinnin jälkimainingeissa ja myöhemmin huomasin myös sormieni olevan paljon lämpimemmät kuin yleensä tai nyt tässä aiemmin, ju nou.

Mutt menenpä nyt tuon kyökin siistimään ja palataan asiaan :wave:.
 
Iltaa kaikille! :flower: :heart:

Minulle voi laittaa DPO 1 tänään ja voinen siirtyä pariksi viikoksi RKKT_listalle.
Olipa ainakin tuntuva ovisaika, kun ei kunnolla pystynyt kävelemään , saatikka aivastamaan tai yskimään, clomikierron aikaansaannosta, nyt tällä hetkellä nännit todella kosketusarat, muillakin samaa ollut clomikierrossa?

mahdotontako :heart:

 
Onlydream,Ottis, Rinja kiitos tsempeistä, uskotaan kokeneepia ja onhan se laatu toki määrää tärkeämpi.

Lumeton kiitos kokemusten jakamisesta, kyllä nosti uskoa tähän mahdollidsuutten.

Solakka silakka
hyvä, että se lääkäri kertoi sinulle etukäteen mitä tavoitellaan. Olo on nyt ihan ok, mutta aamulla heräsin aikaisin kipuun ei kova ja jalkaan säteili ja se meinasi kokoajan puutua, kokeilin sitten kaikkia mahdollisia asentoja ja tyynyllä sain sitten tuottua tuon jalankin niin, että saatoin vielä vähän torkahdella. Juominen todella auttaa ja kevyt kävely huomasin sen, kun kävin kävelyllä.

Nillanilla juu tänään illalla se pregnytl juu ja rauhallisesti yritän olla, mutta jotain pitentä on keksittävä, että ei vai ala kuunnella liikaa mitä mahassa tapahtuu. Helpottaako se kävely oloa punkiton jälkeenkin?

LB hienosti keksitty tuo imurin sana, sehän se just on!

Rattoisaa viini / lonketo / mehu iltaa kaikille :D
 
OIVIKKI Hoitaja sanoi ettei saa kävellä pitkiä matkoja vannotti minua lepäämään koko viikonlopun. Jalan tärähtely maata vasten saattaa tuntua muniksissa. Minähän olen ollut edellisillä kerroilla punktion jälkeen aina töissä. Nyt on lauantai eikä mulla työhukia. Pienen kävelyn tein, raitisilma virkistää mielialaa.

Istun sohvalla risti-istunnossa ja läppäri sylissä, se tippui maahan sylistä ja kurotin toisella kädellä ja nostin sen maasta syliin ja alavatsassa/muniksissa tuntui vihlaisu. Ei siis mitään venyttelyjä kannata tehdä. Lääkkeethän on turvottaneet sisuskalut joten niiden palautuminen kestää aikansa. Maha on vieläkin pullea. Ja toivottavasti kasvaa pulleammaksi edelleenkin maanantain jälkeen ;)

Kun en niitä lättyjä jaksa tehdä niin pakkasesta kaivoin suklaajäätelöä joka nyt kulhossa hivenen sulaa... se sitten ois kyl lättyjen kans hyvää :wave:

INIAmitä teillä on nyt suunnitelmissa?

 
Ottis
Onlydream Onnittelut oviksesta :flower:! Tuottoisaa RKTT-aikaa+ :heart: myös.

Oivikki Ei kovin hauskalta kuulosta tuo olotila. Toivottavasti keksit jotain kivaa touhuttavaa :), ett saat relattua :hug:.

Nillanilla Niin oliski, Jam :p! Mitähän hyvää minä keksisin?
 
Nillanilla, mulla meinasi mennä sun punktio ihan ohi. Onnea hyvästä saaliista. Ja ota tosiaan rauhallisesti, mulla siis konkarina on kokemusta siitäkin mitä seuraa jos liikaa rehkii punktion jälkeen. Jakautumissäteitä sinnekin.

Me ollaan juoto vähän kuohuviiniä tässä ja ehkä illalla enemmänkin. Ollaan aina oltu tuommoisia 'kuoharifaneja', silloinkin kun Alkossa taisi olla suunnilleen kahta eri laatua tarjolla. Nykyään onkin jo enemmän valikoimaa.
 
perjantaina tuhruttelu loppui. Uskomatonta että tällaista vuotoa esiintyy kp 7-11? Mittailin aamulämpöä katsoakseni enteiliskö tuhru tuota ovista, mutta mittari näytti 37,2. Joten joko ovis käväisi jo aiemmin tai jotain muuta häikkää on. Kohdun napukka ei enteile oviksen tuloa vaan on kova ja sulkeutunut siitä tuhrun alkamisesta asti, en aiemmin ole sitä kokeillu edellisen tädin vierailun jälkeen.

Menin sitten apteekiin ja ostin apteekin oman raskaustestin ja siihen ilmestyi mukava plussa viiva. Yleensä ilmestyy oviksen tai raskauden aikana. Kuvaa en saa, kun miehen hyvä kamera on takavarikoitu:)
Ainoa oire on rintojen hienoinen kipeytyminen eilen, mikä kertoisi oviksen olleen jo?!

Lueskelin tuota mitäs nyt palstaa, ja joku kysyi rinnan kyhmyistä. Aattelin kokeila rintavärkkiäni ja vasemmassa rinnassa, jossa pinkeyttä oli eilen, ei löytynyt mitään. Oikeassa rinnassa löytyi sitten heti nännin alta kipeä patti. Patti ei ole isokokoinen. Tuntuu siltä, että maitorauhastiehye tukossa ja patti on pienen helmen kokoinen.

Paniikki iski ja nopea googalus ja kipeä patti ei ole rintasyöpää enteilevä. Äidillänihän oli rinta syöpä, joka johti monen vuoden jälkeen levineeseen syöpään ja kuolemaan.Tässä oma napaista tuskailuu....ehkä tänä iltana tuohon viinikerhoon pitäisi liittyä. Pelko perseessä.

Oivikkille tsemppiä tuohon pistelyyn ja munasolujen kasvatukseen.

mimmimamma
 
Miulla vain herkuttelut jatkuu..ostin valmiitä pullia kaupan pakastealtaasta, paistelin ne ja vatkailin kerman, lisäilin valkosuklaa&lime rahkan ja piparinmuruja, sitten pikkasen vielä hilloa-Nam!!!:p

..täydellistä olisi ollut suklaakääretorttuun-niin kuin aikomus olikin, mutta laiskuus iski:whistle:..ihan mahdotonta mässäilyä :x ..poikasellehin sanoin, jotta kerran viikossa tästä lähin sitten vain herkutellaan!!

Taidan korkata toisen niistä lonkeroista =) mies läksi poikasen kera saunaan, mutta mie en nyt jaksa..ja säästelen hieman tuota kaunista punaisen sävyä hiuksissani, punainen juuri herkkä haalistumaan..
 
Oivikki ja nillanilla Tsempitystä teille molemmille ja plussaisia tuulahduksia!! :heart:

Mimmimammalla apteekin oma näyttänyt plussaa, upeaa!! :heart: Kyllä minä tuohon apteekin omaan uskon vakaasti - onnea!! :flower:

Onlydream ja mahdotontako Onnittelut ovisteluista ja nyt mukavaa RKTT-aikaa sekä vauvapölyä!! =)

Viinittely/lonkero/olut-ilta kuulostaa mukavalta! Minä aattelin keitellä kaakaot & kermavaahdot päälle; kaakaosta saa parasta kun laittaa siitä kunnon tummasta fazerin kaakaojauheesta, vähän muscovadosokeria, kermavaahdon päälle vielä kanelia nam.... Kardemummakakku on tuossa tulollaan kaakaon seuraksi.....herkkusuita täälläkin ollaan :D Kahvia mulla tekis hirveesti mieli mutta kun sitä ei nyt saisi mielinmäärin hörppiä. Olen kutistanut yhteen pieneen kupposeen päivässä.

Nauttikaa ihanasta lauantai-illasta & oman kullan lämpöisestä kainalosta :heart:
 
Wau! Selkansa kun kaantaa niin taallahan joku jo plussaa :) onnittelut mimmimamma!!! :flower:

nillanilla ja oivikki; kovasti onnea kumpaisellekin maanantaille! Toivottavasti paisuu kummankin masut siita eteenpan! :)

Mina viela tuolla keittiossa haarin, ruokaa laittelen vasta. Me syodaan aina vasta kahdeksan-yheksan aikaan. Mies paasee toista vasta n.19:00 ja tunti menee matkatessa. Se taalla onkin kurjinta kun matkantekoon kaupungin sisalla saa kylla tuhrattua ihan hitosti aikaa...

Mutta siis takaisin kookkiin. Ma tein pussista vanukasta. siinapas meidan makeiset talle illalle :)
Palaan myohemmin :wave:
 
epäilen vakaasti plussaa kp 11 :( edellinen vuoto oli kunnon niagraa 3 päivää.

Minua huolettaa enemmän tuo kyhmy tuossa rintatiehyeessä, joka on kipeä.

Plussat on minulla pelkkää puppua, ei ensimmäistäkään plussaa vuodesta 1999 lähtien kohdusta kehtoon. Eli kiitos teille palstalaisille vaan noista plussa toivotuksista. Realismi edelleen kehiin....sry....

mimmimamma kyynisenä mur :headwall:

nillanillalle tsemitykset ensi viikolle :wave:
 
Ottis
mimmimamma Onnittelut plussasta + :heart:! Vauvaliimaa, -tarraa ja kaikkea mahdollista, että se mukana pysyy :saint:.

Emil67 ja mur-mur Teidän herkkunne kuulostavat ihkuilta :p.

Täällä mies rapistelee jääkaapilla ja on tylsääkin tylsempää seuraa. Saunassa alkoi tavanomainen lauantai-jäkätys ja kun itse tulin löylyistä, herra kuului jo huokailevan, ett onneksi kello on jo puol kahdeksan. Kun sanoin, ett kuulostaa siltä kuin minun seurani ei yhtään kiinnostas, ei kiistänyt, vaan sanoi pääsevänsä parin tunnin kuluttua nukkumaan. Ikävä ihminen :|. Jos ei juo ja pidä valtavaa melsketta, niin sitten stna nukkuu illat :kieh:.

Taidan lähteä korkkaamaan sen punkkupullon :). Mulla vähän hytinä päällä, pelottaa huominen ja tädin tulo, mutt tänä iltana haluan unohtaa kaiken stressin. Palataan :) :wave:.
 

Yhteistyössä