40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mutt, koska tiedän, ett toi mun murmelini kuitenkin nousee pahasti ennen aurinkoa, ei auta kuin koittaa itekin vähän rauhaantua yöpuulle ja näin ollen minä toivottelen teille kauniita unosia :wave:!

Ja pistänpähän tähän ton tickerini ku se viel toimii :).
 
Ottis ai, se on enempi makiaa..hmmmm..onkohan miun makuun sitten..tykkään valkkareissahin puolikuivista..vaan kylläpä alkossa osaavat neuvoa ja kertoilla esim. paljonko siinä on sokeria..mie harvoin juustojen kera nautiskelen, ihan vain illan ratoksi mieheni kanssa lipittelen..tykkään vahvoista juustoista(emmental)mutta en ymmärrä esim. homejuustojen perään, vaikka ruuissa niistä tykkäänkin..
 
Olen ollut tovin taas poissa, mutta paljo n on kerinnyt täällä tapahtua.., Mulla tuli kutsu keskussairaalan gynen polille mahdollisen polyyppiepäilyn takia... Saan itse varata ajan reilun kuukauden kuluttua, kuukautisten alettua. Onko kellään kokemusta ko. tutkimuksesta?
Onnea EMILY plussan johdosta - ison halin kera... Mullakin kierto taas lähenee loppuaan - ja vähän taas "odotuttaa"... Mutta oireita en ole nyt "kuunnellut", on ollut muuta ajateltavaa... Ja testit pysyköön nyt visusti kaapissa :p Hyvää yötä ja tulevaa viikonloppua kaikille kanssasisarille!
 
Ottis
mur-mur Kannattaa kysellä. Minä aina otankin sellasta, jossa on vähän enemmän sokeria, joten voipi olla meidän maut vähän erilaiset. Ja mitä noihin juustoihin tulee, niin en mäkään niiden suhteen mikään gourmet-ihminen ole, vaan mitä pehmeämpää ja rasvaisempaa, niin sitä parempi :saint:.
 
haave2010 kun miulle tehtiin Kolposkopia, oli siellä ihan kohdunnapukan suulla polyyppi ja lääkäri sen poisti..muuta kokemusta ei ole..hän sanoi niiden olevan ihan vaarattomia..miten on?

Plussatuulia sille suunnalle! :wave::heart:
 
Ottis
Haave2010 Mulla todettiin kesällä varhaisultrassa polyyppi kohdun suulla, mutt siinä vaiheessa sen päätettiin antaa olla ja gyne vaan varoitteli, ett voi vuotaa eikä joka veritipasta kannata säikähtää. Sit kun kuitenkin keskeytynyt km tuli, polyyppi leikattiin samalla kun tehtiin kaavinta. Tai oikeastaan kaavinta tehtiin, koska se polyyppi oli hyvä poistaa samalla. Jotenkin km oli itsessään niin riipaiseva kokemus, ett koko polyypin olen unohtanut. Mulla sen läpimitta oli vajaa sentti.

Tutkimuksesta sanoisin, ett se ihan sama kuin vaginaalinen ultraus. Tuskin siinä tilanteessa voivat sen kummempaa tehdä.
 
Huomenta!

mur-mur ja Ottis Joo, tosiaan olisin kovasti eilen halunnut keskustella miehen kanssa tästä vauvakuumeesta ja tuntemuksista yms.. mutta ei näyttänyt kiinnostavan pennin vertaa, joten sain pahanmielen ja kiukkusen olon sitte takaisin... Meillä on ollut tapana, että jutellaan paljon ja ihan naisten kuin miestenkin "hömppä"-jutuista... Isäntä kyllä sitte kysyi kun mentiin nukkuun, että oletko vihainen, johon sitte sanoin, että olen ja syynkin kerroin. Eipä tuo sitte siihen sanonut mitään.
Noh, tää on tätä arkea! Eli tuossa nyt hyvin lyhkäsesti juttu...jos ihan tarkkaan alkasin kertoon niin romaani siitä tulis ja kukaan ei jaksais lukea... heheh.. tuskin itekkään. :p

Lämmöt edelleen 37 ja r-testiin ei ees roskishaamua.... :( Mutta onhan tässä VIELÄKIN noita päiviä... Miten kummassa nuo pvät nyt ma-te-leeeeee...

Ja nyt puuron keittoon... palaamma astialle...
 
Huomenia! Tätä klubia voisi kohta kutsua viininmaistajien klubiksi tai kenties alkoholistien iltaseuraksi =) . No ei ehkä kuiteskaan. Mulle voi pistää tälle päivälle sen kp 1 . Onneksi se nyt alkoi ja voi oikeesti alkaa miettii ensi kierron metkuja. Nyt kierroksi tuli se 24, joka kai mullle normaalimpi kuin 23. En juonut sitä viiniä kuin noin 1 lasin, joten voisin tänään jatkaa teidän kanssanne :whistle: ellen ole siellä synttäreillä. Nehän on mm. 18 v bileet, joten voi mennä pitkäksi tai sitten ei. Sillä ne alkavat jo 14.00,joten en tiedä jaksanko olla kauan.
oivikki, paljon tsemppiä :hug:
Rominas, sulla lämpö vielä ylhäällä ,joten toiveita on =)
Mä muuten join eilen Vin Rouge du midiä, jotain halppis viiniä sekin. Nekin on yllättävän hyviä. :p vaikka vain yhden lasin joinkin. Mutta palataan.
 
Ottis
Huomenia vaan täältäkin! Meillä meni ukko illalla nukkumaan kymmenen aikaan ja oli kukonlualun aikaan ylhäällä ja niin pirteänä, että. Touhus ja paukutteli kaikenlaista niin, etten saanut nukuttua ja kun venyin sängyssä alkoi moittia, kun aina nukun. Siis toi on niin Nooan aikanen väite, ett sitä ei jaksais enää kuulla. "AINA". Jäkäti jäkäti jäk... Minä luulin ennen tuota miestä, että naiset räpättää, mutt meillä se ainakin on mies. Sanoin, ett nousen yhdeksältä ja kuinka ollakaan, ukko lähti ovet paukkuen varttia vaille. Mitä helevettiä mä täällä nyt sitten itsekseni kukun, kun toinen taas toteuttaa itseään :(? Pitäis soittaa perään, ett tuu Stna kotiin, tai menen nukkumaan :LOL:.

Rominas Tuon takia minä en miehelle edes yritä puhua mitään, kun ei häntä kuitenkaan kiinnosta punaisen puupennin vertaa :(. Jos puhuisin rahasta tai jostain saakelin (ups :ashamed: ) piuhanpätkästä niin kyllä sitten vois höristellä korviaan. Teillä kuitenkin normaalisti puheyhteys olemassa, joten se on iso plussa =).

Auts! Vasenta tissiä vihloo niin, ett on henki välillä salpautua :/ . Sudokua hetki sit pelailin ja tuli taas äkkilähtö veskiin, eli mulla on maha todellakin kroonisesti sekaisin. Tai sit se on vaan stressiä ja vi**tusta, kun tuo mies on tuommonen. Mun tickerini näyttäs, ett kotitesti voisi toimia jo tänään, vaan pissasinpa ihan tahallani onneni ohi ;). Ei ku ei oikeastikaan kiinnosta alkaa tihrustaa tikussa valkosta kohtaa, joka ei miksikään muutu vaikka miten sitä vääntelis ja kääntelis.

Rinja Tervetuloa illan viininmaistajaisiin :). Mun viinit saattaa tosin jäädä kauppaan, jos en tästä ala pian jotain touhuta, mutt katellaanpa. Väsyttää muuten niin, ett voisin oikeasti painua takas nukkumaan |O.
 
Huomenta päivää!! =)

Ottis lepäileppä hetki ja kipaise sinne "pitkäripaiseen" ostamaan viinukkata-olet sen ansainnut!!! :):heart:

..mie lähden kohta myöskin asioille ja ostan itteleni hajuvettä samalla..tuoksun sitten "himoittavalle" kunhan tässä aikaa menee hetki ja voidaan tehdä miehen kanssa taas lähempää tuttavuutta;)..:p..JUUUUUH:whistle:

..miulla tuota vuotoa on todella niukasti enää ja haiskahdus tuntuu hieman nenuun aamulla veskissä käydessä, yön jäljiltä..soitan kuitenkin sinne sairaalaan osastolle ja kysäisen varuilta asiaa.

Rinja sie olet sen siivousurakan jälkeen ansainnut illasta rentoutusta ja viinin maistelua =) ..LB myöskin, illasta "tissutellaan"..eiks juu?! ;)

..mie teitä pahoille jälille houkutan.. :D

Heipat hetkeksi:wave: ..

mur-mur
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rinja (39)....................kp1/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp2/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp3/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)..........kp3/23-24..........y.n.3v................1.
happihyppy (39).........kp4/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp5/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp6/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp7/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp7/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp8/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp12/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp14/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp15/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp16/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp17/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)...........kp18/27-32.........y.n.3v.........2./1.yht.
Ämy (41)......................kp20/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp21/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp23/29-35........yk9.........2.
Rominas 40..................kp24/26-27........yk4/3.......2.
liiza (43).......................kp24/24-25......yk21........4.
haave2010 (43)..........kp25/29-30.........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)..............kp25/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp26/23-27........yk7........1.
AinoEmilia (45)............kp27/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp27/28................yk22........1.
Sariella09 (43)...........kp31/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp36/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp39/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Ottis (42).......................dpo13
liiza (43)........................dpo11
Solakka Silakka (40).....dpo9
ninni-70 (39)..................dpo5
Haave3 (43)..................dpo2
Mahdotontako (45)......dpo1


[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Voihan viininmaistajaiset =) pahasti missaan tämän illan,harmi, mutta olen hengessä mukana koska punaista meinaan hieman lasiin kaataista.

Lähdemme koko perhe kylpylään yöksi asti pitkästä aikaa ja nautin valmiista ruuasta joka solullani ja aah aamullakin valmiiseen aamupala päytään :p
Pienestä ne hurmokset syntyy :D

Mukavaa iltaa arvon ladyt viinien kera :wave: :wave:


Tuo polyyppi jäi mietityttämään,millainen se on, entä oireet??

rinja pahoittelut tädistä :hug: ja pistäs ukkoon vipinää kinttuihin, luuttu käteen ja auttamaan sinua siivouksessa ;)

ottis himpura kun sulla tuon miehen kanssa taasen vääntämistä :/ toivottavasti kuitenkin saat vietettyä mukavan illan niin ettei mies lärveillä sitä pilaa,itse olen myös saman tilanteen joutunut monta kertaa kokemaan että ei osata ottaa sivistyneesti vaan vedetään kaksinkäsin ja nopeaan ja sit ollaan aivan eri planeetoilla...

mur-mur hajuveden ostaminen se kummasti piristää itseään ja varsinkin näin kevättä kohti mennessä,itsellenui tuli lempi tuoksu, cuccin envy me:stä siitä vaaleanpaunaisesta,olen ostanut kolme pulloa peräjälkeen.
 
Rinja ja Mur-Mur kiitos kannustuksesta, tänään jo parempi mieli, se on otettava vastaan mitä tulee ja jaksan taas vähän vahvemmin toivoa, että jospa kaikki kuitankin menisi parhain päin.

Mur-Mur hyvä on soittaa sinne sairaalaan ja kysyä, niin saa selvyyden asiasta.
 
oivikki älähän masennu :hug: meidän klinikalla lääkäri juuri kertoi, että tarkoitus ei ole kasvattaa kymmeniä soluja, joiden laatu on sitten sitä ja tätä, vaan muutamia hyvälaatuisia. Toivotaan, että sinulla maanantaina löytyy niitä laatuyksilöitä sitten. Onnea sinulle punktioon!! Ota rennosti! Minkälainen olo sinulla on nyt ollut? Kipuja?

nillanilla jippii, punktio tehty. Toivottavasti jakautuvat kauniisti ja saat saaliin masuun maanantaina :heart:

Little Bear mullakin oli kystaepäily kesällä, niinpä siihen kiertoon ei hormoonilääkitystä annettu, koska lääkkeet olisivat voineet villiinnyttää kystan kasvamisen. Parin kuukauden päästä ultratessa kystaa ei enää näkynyt, oli kadonnut itsestään.

Rominas voimia sinne parisuhteen taistoon!

Nauttikaa punkkuillasta naiset! Itse en nyt osallistu.. työt kutsuu!
 

Yhteistyössä