Huomenia vaan täältäkin! Meillä meni ukko illalla nukkumaan kymmenen aikaan ja oli kukonlualun aikaan ylhäällä ja niin pirteänä, että. Touhus ja paukutteli kaikenlaista niin, etten saanut nukuttua ja kun venyin sängyssä alkoi moittia, kun aina nukun. Siis toi on niin Nooan aikanen väite, ett sitä ei jaksais enää kuulla. "AINA". Jäkäti jäkäti jäk... Minä luulin ennen tuota miestä, että naiset räpättää, mutt meillä se ainakin on mies. Sanoin, ett nousen yhdeksältä ja kuinka ollakaan, ukko lähti ovet paukkuen varttia vaille. Mitä helevettiä mä täällä nyt sitten itsekseni kukun, kun toinen taas toteuttaa itseään
? Pitäis soittaa perään, ett tuu Stna kotiin, tai menen nukkumaan
.
Rominas Tuon takia minä en miehelle edes yritä puhua mitään, kun ei häntä kuitenkaan kiinnosta punaisen puupennin vertaa
. Jos puhuisin rahasta tai jostain saakelin (ups :ashamed: ) piuhanpätkästä niin kyllä sitten vois höristellä korviaan. Teillä kuitenkin normaalisti puheyhteys olemassa, joten se on iso plussa =).
Auts! Vasenta tissiä vihloo niin, ett on henki välillä salpautua :/ . Sudokua hetki sit pelailin ja tuli taas äkkilähtö veskiin, eli mulla on maha todellakin kroonisesti sekaisin. Tai sit se on vaan stressiä ja vi**tusta, kun tuo mies on tuommonen. Mun tickerini näyttäs, ett kotitesti voisi toimia jo tänään, vaan pissasinpa ihan tahallani onneni ohi
. Ei ku ei oikeastikaan kiinnosta alkaa tihrustaa tikussa valkosta kohtaa, joka ei miksikään muutu vaikka miten sitä vääntelis ja kääntelis.
Rinja Tervetuloa illan viininmaistajaisiin
. Mun viinit saattaa tosin jäädä kauppaan, jos en tästä ala pian jotain touhuta, mutt katellaanpa. Väsyttää muuten niin, ett voisin oikeasti painua takas nukkumaan |O.