40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Kyllähän sitä jäärempikin jo näillä dpo:illa alkaa uskoa negaan ja nyt täytyy vain kiltisti odotella tätiä, taas :ashamed:. Voipi tulla myös jonkinmoista vääntöä isännän kanssa, kun pitää alkaa uuteen yritykseen, vaan ei auta itkut markkinoilla :'(.

LB Vaikuttaisi todellakin siltä harmittomalta tapaukselta sun kystas, jos lääkäri päätti jäädä seuraamaan tilannetta. Voi olla seuraavassa ultrassa pelkkä muisto vain tuo. Vaan harmittaahan se silti, kun ette nyt heti pääsekään vauvapuuhasteluihin :(. Tsemppiä!

Annekristiina On sinullekin paljon surua yht'aikaa annettu:hug:. Taitaa tulla nuo kuolemat kolmen kimpassa. Olen sen omassakin elämässäni huomannut.

Mutt nyt.. Alanpa tästä valmistautua kampaajalle :). Vähän uutta väriä kuontaloon ja illemmalla arvuutellaan huomaako mun murmeli mitään :LOL:.

Juu, kiitos ...Menneen talven lumia, tai edellisen lähinnä :eek:.. Nythän tuota lapioitavaa riittää |O
Toivottavasti saat sen pois, ja pääset tositoimiin pian!!

Myrskyisästi pluss++++ puhureita puuhkuuunnnnn täältä taustalta....kaikille !

Annekristiina ja Lumi 8 kk

:heart:

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minnihiiri68 (41).........kp1/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp2/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)..........kp2/23-24..........y.n.3v................1.
happihyppy (39).........kp3/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp4/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp5/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp6/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp6/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp7/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp11/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp13/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp14/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp15/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp16/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)...........kp17/27-32.........y.n.3v.........2./1.yht.
Ämy (41)......................kp19/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp20/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp22/29-35........yk9.........2.
Rominas 40..................kp23/26-27........yk4/3.......2.
liiza (43).......................kp23/24-25......yk21........4.
Rinja (39)....................kp23/23-24......yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp24/29-30.........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)..............kp24/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp25/23-27........yk7........1.
AinoEmilia (45)............kp26/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp26/28................yk22........1.
Sariella09 (43)...........kp30/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp35/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp38/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Ottis (42).......................dpo12
liiza (43)........................dpo10
Solakka Silakka (40).....dpo8
ninni-70 (39)..................dpo4
Haave3 (43)..................dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

Ottis
mur-mur Oliko hyvää lihamakaronilaatikkoa? Jam jam ku rupes tekemään sitä mieli :p. En ole syönyt tänään vielä kunnolla, joten olis kai aika. Mies ei mun uutta tukkaani olis huomannut ollenkaan jos en sanonut :saint:.

Kiitos vielä kaikki ihanaiset onnitteluista!!! :heart: :heart: :heart:

Solakkasilakka En osaa oikein sanoa, mikä tähän kiertoon vaikutti.....ehkä osaltaan se, että 'yrittäminen' oli lopetettu ja vahingossa ihanan rentouttavan viinin naukkailun jälkeen päädyimme romanttiseen makkarisessioon ja luulen, että mulla juuri sinä päivänä oli munasolu irronnut. Nukuin sen yön oikein ihanan onnellista ja rauhallista unta vaikka yleensä viinin juonnin jälkeen heräilen ja syke on nopeempi yms. Niin, joka aamu otan vitamiinipillerin ja nyt olin ottanut tässä kierrossa lisäksi jotain B6+magnesiumtablettia. Join melkein joka päivä vihreää teetä jasmiinilla, kun erityisesti tykkään siitä (tosi hyvä merkki on 'Green tea with jasmin, Taylors of Harrogate). Kahvia join normimäärät ja punaviiniä (hedelmöittymisiltana oikein nautiskeltiin sitä viiniä; se oli jotain tosi hyvää ja maukasta, koko pullo meillä hupeni...) En tiedä, mikä sitten edesauttoi tärppiä vai oliko vain sattumaa....

Ottis Lohtu :hug: :hug: :hug: negasta!! En muista tarkkaan tuota yk:ta, olisko viides tai kuudes....

Ottis, multa kans lohtu :hug: . Jännätään taas ensi kierto. LB, harmitus kystasta...no, se on pikkujuttu kaiketi. Mulla on sellainen muistikuva, että mulla on todettu joskus hamassa nuoruudessa kysta munasarjoissa...joten kai se on aika harmiton. Jos siis munasarjoissa....ainakin. Kait...
Mä hoksasin meidän päivityksestä, että kas kummaa, tänäänhän on jo mun kp23 eli TEP- päivä. Se 7.2 oli nyt reväisty muualta. No, ei kyllä mielestäni aivan TEP vuotoa vielä ole, mutta ei pajonkaan puutu. Ja lämmöt olivat aamulla 36,5 eli hyvin ovat laskeneet...
Ajattelin tänään, että jos on se 37,4 , niin jään pois töistä, kun alkuviikon oli noissa lämmöissä töissä. Kyllä mulla kumman ylös ne nousikin. Liene jotain muuta sitten ollut.
Mutta nyt alan vonkaa miestä, että haettais leffa, öljyä popcorneihin ja parit siiderit =)
LB ja Rominas: TEP on tämän kerhon virallisesti sertifioitu lyhenne tädin ennakoidusta tulemispäivästä.
Palataan!

Ottis miulta jäikin se lihamakaronilaatikko myöhemmälle..

Heitin saunaan lähteissäni miehelle että "ai kun oliskin ollu lettuja saunan jälkeen-Nam"..nyt kun ei niitä Runebergin torttujakaan tullut hankittua..mentiin poikasen kera saunaan ja sieltä kun tulin, oli ylläri pylläri vastassa: Mies siellä paisteli lettusia posket punoittaen :D ..ja ei ainaskaan sen takkee että saisi illemmasta pim**roa.. :LOL: ..tietää että EI todellakaan kiinnosta ja kun vuotelenkin vielä..

..eli mukavasti sitten aina yllättää, vaikka mie kovasti moitteen aihetta hänes't löydänkin..onhan niitähin..niin, ja nyttehin mie ITSE ensin "vihjasin" niistä lettusista ;) ..mutta kyllähän hän joskus ihan "ittekkii" yllättää ja ne aina mukavia juttuja =) Hyviä oli hillon&kaffen kera..teillehin olisin tarjonnu, jos mahdollisuus tarjoutunut!!!:wave:..ja en mie ole kiittämätön, kyllä mie kiittelin miestä ja pusunkin saatan vielä suikkasta.. :)

Kiitos kaikille!!! :flower: :heart:
Meidät vihittiin siviilivihkimisellä New Yorkin kaupungintalolla. Ja avioliittoon piti hakea kirkollinen siunaus jo viime heinäkuussa. Jostain syystä siinä vaiheessa Stellan odotusta ei se oikein ollut kiinnostavaa. Joten tänä kesänä sitten. Samassa tilassa voinen olla mutten yhtä pitkällä mitenkään. :)

Rinja mie taidan matkia sinnuu huomenna siltä osin että siidukoita tai karpalo lonkkuja on pari saatava :D ..päätin että ensi vikolla alkaa pieni painon tarkkailu taasen, tuli 2kg lisää tuon lyhyen raskauteni, 8vko:n aikana.. :/ ..huoh ja puuh :p ..sen verta on pois pudotettava..

Tupakki jäi poijjes myös, enkä ajatellut alotella..jos se tärppikin "tarvittaessa" paremmin kävisi sitten..DR. Reckeweg R10 on taasen myös käytössä, jospa tasoittelisi hormoonit sopivalle tasolle..:saint:

Ottis
Kiitos teille pahoitteluista! Jokunen aika sitten tuntui ihan julmettua päänsärkyä ja tässä olen nyt koneella ab. puoli tuntia istunut ja tuntuu siltä, että jotain valuuuuuuu... :'(. Kohta pakko käydä veskissä tsekkaamassa. Mutt kun niin toivoin, ett olis edes kierto ollut normaali jos en nyt plussaa saanutkaan :(.

mur-mur Oi ku minäkin saisin miehen mulle lettusia paistelemaan :p. Me tehtiin taas 'perjantait' ja otettiin molemmille kaupasta pizzat iltapalaksi. Tai mullehan se on aamiainen, lounas, päivällinen ja välipalat myös :). Tai söinhän mä jo mansikkarahkaa ja miehelle ku keitin kahvit niin tulihan sitä itsekin maisteltua.

Lähenpä nyt tsekkaamaan mikä on tilanne tuolla alakerrassa. Voi video jos jäi kierto taas 24 päivään :headwall: :headwall: :headwall:.

Psst. Mieki ostin itselleni sidukan pizzan kyytiläiseksi. Mieshän ei tietenkään osaa tolleen kevyesti juoda yhtä olutta tms., vaan pitelee nyt nenänvalkaisuviikonloppua. Toivon ma :).

Ottis: :( :hug:

Rinja: Kiitos TEP:in suomennoksesta. Tässä olen noita kaikkia lyhenteitä ihmetellyt.. ja arvaillut... :D Pitää alkaa kyseleen niistä jahka pikkasen enenpi aikaa... sauna odottaa...

Tänään mulla ollut ihan masis päivä. Mutta nyt jostain ihmeen syystä yhtäkkiä huomattavasti parempi fiilis... Ihmeeliset ovat naisten tiet... :LOL:

Mur-mur mulla oli yhden toimenpiteen jälkeen kans sellasta vuotoa, että aamuside haiskahti vähän mutta päivällä pyyhkiessä ei. Kävin lääkärissä ja ne teki sellasen pikatestin, joka näytti tulehdusta. Sain siihen sitten kahdet antibiootit yhtä aikaa otettavaksi. Käyhän sääki näytillä, jos huomenaamuna haiskahtaa taas.

Vastasinki sulle Little Bearjo tuolla toisella puolella. Mulla oli kans kystat molemmissa munasarjoissa jälkitarkastuksessa. Lääkäri sanoi, että seurataan ja seukki kerralla 3-4 viikon päästä niitä ei enää ollutkaan. Oisko ne jotenki liityny raskaushormooniin...?

Voi Ottis..tiedän siun kurjake olon täysin:ashamed:..halitus hyvä ystäväiseni:hug:..aina se vain kirpaisee..:( .. mutta siitä vain kummasti tädin vaihtaessa punkkaa, noustaan uuteen koitokseen..ihmeellinen on tosiaan naisen mieli, jotain kun OIKKEEN haluaa, jaksaa tätä kaikkea :) ..ja vieläpä niin monen monituistahin kertaa..ei miehet jaksaisi millään!!!

happihyppy miulla haiskahteli ja TODELLA pahalle sen loop-konisaation jälkeen :$ ..soittelin siitä Naistentautien PKL:lle ja sanoivat olevan normaalia, kun "kudosnestettä" tulee-se juuri haiskahtaa..olisikohan se nytkin syynä? :/

Ajattelin kyllä varuilta huomenna soittaa päivystykseen..kipuja ei ole, ehkä masu hieman turvoksissa ja onhan se hieman arka, mutta ei silleen koske/jomottele/tärinä arkuutta tms..miulla on vain nyt omat epäilykseni..toivottavasti ei käy toteen :(

EMILY67 :flower: ONNEA! voi miten ihanaa että teillä onnistui. :flower:

Tädin yllättämille lohtuhali. On niin paljon tekstiä että loikkimalla luin juttunne. IIDA-KAROLIINA onnea solun löytämiseen ja matkaan vaan! Kyllä se kannattaa.

OIVIKKI miten sun ultran kävi? ja tuliko tieto punktio päivästä.

Koittakaa kaikki jotenkin sumplia miestenne kanssa päivät paremmiksi.

MURMUR kiitos, tilaisin lettuja sokerin kera tänne soffan pohjalle...

Mulla oli tänään uusi lääkäri tekemäs punktion. Sama suorittaa maanantaina tuorresiironkin, naureskelin hälle että tee semmonen MIDAKSEN kosketus :LOL: eikö se Midas ollutkin semmonen että kun koski johonkin kaikki meni hyvin, muuttui kullaksi... Palleroita saatiin 9 kappaletta. Toivottavasti hedelmöittyvät ja ehkäpä jotain pakkaseenkin sais. Nyt vain kipulääkkeet jyllää ja väsyttää tosi paljon, saatan mennä nukkumaan tavallista aikaisemmin. Hoitajakätilö käski levätä viikonlopun ja sen teen ;) viikolla hain kirjastosta kirjan jota huomenna sit aloittelen...

LITTE BEAR aika hintavia teillä päin nuo ovis-tikut :eek: toivottavasti saat tilattua edullisempia, mitä vastauksia sait nettifirmoita? olivatko halukkaita lähettämään...

OTTIS tsemppiä ja uutta kiertoa kohti vaan jos täti kolkuttelee...

Ottis
Nillanilla Ihanaa, hienon saaliin saitte. Peukuttelen täysillä, ett kaikki menisi hyvin. Huilailehan nyt ja näe kauniita onnen unia + :heart:.

I-K Oletko sinä löytänyt luovuttajan?

mur-mur Kiitos halituksista :saint:. Väärä hälytys se kuitenkin vielä oli. Taisi olla vain valkovuotoa. Ihan varma kyllä olin, ett pöksyt olisi ihan veressä, mutt mitään ei näkynyt, vaikk monesti pyyhinkin ihan varuulta. Mutt, epähuomiossa join tässä naputellessa greippimehua. Jos se sen valumisen tunteen teki ja vähän tässä alkaa olla hermoheikkokin.

Minnihiirelle halitukset uudesta kierrosta. Mutta onneksi, kun entinen loppuu niin se seuraava mahdollisuus heti alkaa.

Nillalla
saatu 9 palleroa. Toivotaan, että mahdollisimman moni tosiaan hedelmöityisi. Kaksiko maanantaina laitetaan.

Millainen päivä Oivikilla oli?

Mur-mur, toivotaan, ettei mistään tulehduksesta ole kyse. Yleensä tietysti kipu kertoo, että jokin on pielessä, mutta kannattaa suhtautua varovaisesti kaikkeen poikkeavaan.

Ottis, noi negat on kyllä tosi ikäviä katsottavia. Mutta toisaalta kyllähän se valmistaa tulevaan, eikä täti pääse yllättämään. Pieni mahdollisuus toiseen tulokseen on kuitenkin edelleen olemassa.

LB
tosi kurja tuo kystajuttu. Toivottavasti menee ohi muutamassa viikossa.

Mulla ei oikein näkynyt vielä mitään ultrassa. Vasemmalla oli kyllä 17 millinen, mutta gyne sanoi, että täytyy olla edellisen kerran varjo vielä. Molemmilla puolilla oli 3-4 aktiivista follikkelia, mutta johtajaa ei vielä näkynyt. Nyt jatketaan sunnuntaina piikitystä ja tiistaina uusintaultra. Tiistain piikki laitetaan vasta ultran jälkeen, jos on vielä tarvetta. Juttelimme näistä kiinnittymisyrityksistä ja hän oli sitä mieltä, että jotakin häikkää on vasta-aineissa. Kuulemma kilppariarvojen "kohoaminenkin" tukee tätä ajatusta. Sitten jos raskaus alkaa, niin kortisonia jatketaan rv:lle 8.

Oi kiitos nillanilla :heart: :flower: Paljon onnea pikku-palleroiden matkaan :heart: ja plussatuulahduksia sinulle!! =)

Mur-mur on saanut mieheltään ihanat lettuset....nam, pitäiskö tässäkin talossa huomenna paistella tai edes pannukakku :D

Ottis Älä huoli lyhyestä kierrosta ja eihän se täti vielä paikalle kurvannutkaan....mulla on ollut kierto 24 päivää jo kohta 9 vuotta. Ovikset paukkuu siinä kp 11-12 tienoilla...

Vaikka nyt raskaana ollaankin, niin kyllä silti takaraivossa on ihan kirkkaana se, että mikä päivä hyvänsä tilanne voi muuttua. Yritän vaan ottaa rennosti päivän kerrallaan, ja kyllähän toi työ pitää ajatukset päivittäin ihan muualla - pitää nyt vaan varoa ettei sössi tätä raskautta millään typerällä työstressillä.....

Leffa oli hyvä. Kertoi tositapahtumiin pienen mustan collegen voitoista väittelytaidossa. Siinä oli sopivasti jännitystä ja rotusortotematiikkaa. Hyvä leffa. Sidukka muuttui viiniin , kun en itse lähtenyt kantamaan sidukkaa kaupasta ilman mitään kassia ja mies oli ostanut viiniä sopivasti. =) Harmi, kun ei ole ovispäivä, kun tätä viiniäkin...viitaten emilyn tekstiin.
Äh, pääsis nyt nää tätipäivät nopeasti ohi ja taas oikeesti kuumeilemaan. Karkkia olen syönyt ähkyyn saakka. Lettuset eivät enää maistuisi, mutta ihana mies sinulla mur mur, kun tuollalailla yllättää.

Yhteistyössä