40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos myös teille Rominas, Nillanilla, Terry64 ja Emily67 lohtu:hug::eista. Näyttää siltä, että toivoa saattaa sittenkin olla ainakin siitä, ett luteaalivaihe ei aivan minimaaliseksi jää. Kiitos myös +toiveista :)

Terry64 Toivotaan hyvää hoitotulosta + :heart:

Rinja Sulleko täti tuli sit tänään? :hug: Kivaa iltaa sulle miehesi kanssa kera punaviinin ;).
 
Iltaa! Meillakin tuolla lattytaikina "nousemassa", oli suunnitelmissakin tehda tanaan ja nayttaa olevan trendikasta muuallakin =) Mukavaa lattyiltaa kaikille!

Testikauppa.fi vastas etta eivat laheta tanne ovistikkuja, muut ei oo viela vastannu. Tanaan kyselin parista apteekista ovistikkuja, mutta ei kuulunut heidan varustetasoon.

Happihyppy kiiitii kystakommentista. Toivon tosiaan, etta se poksahtas nyt ennen seuraavia menkkoja, ettei nyt ainakaan kauempaa tarvis ootella :|

Ja ottis jospa se kuitenkin viela ois mahdollista...+++ lahettelen siihen suuntaan! Muuten huomasko se murmeli sun uuden tukan? :D

Rinja minakin suosittelen pienta viini-iltaa ovispaivien aikaan, vapauttaa kummasti tunnelmaa :D
 
Kovin vaisu tätsykkä toistaiseksi on ollut. En vielä uskalla laittaa sitä kp merkintää, mutta tuloillaan on kyllä täti kovasti. Ottis, jos sulla ei merkkiäkään tätsystä vielä, niin mahiksia tosiaan on ...kuten Pikku Karhu sanoi. ( anteeksi suom.huom.). Oonkohan mä vähän hmmm laitamyötäisessä :whistle:
 
Nillanilla onnea hyvästä määrästä pallukoita ja onnea ma siirtoon :heart:

MamaStella mukavaa teillä kesällä tiedossa.

Minnihiiri voi ei, miten se täti jo sinne löysi :( , Onnea nyt alkaneeseen kiertoon!

Inia ajoitus onnea oilin suhteen.

Ottis negat sentään :kieh:

LB mulla on hoitojen myötä välillä ollut kystia, mutta aina menneet pois ihan ilman mitään hoitoja. Toivottavasti saat niitä tikkuja täältä jostain halvemmalla, jos pyytäisit jonkun kaverin sinulle niitä postittamaan?

Annekristiina olipa sinulla paljon surua yhteenmenoon. Lumin nimppareista myöhästyneet onnittelut.

Terry sinun lääkäri kuulostaa sinun asiaan paneutuvalta.

ON ultrassa näkyi isoja rakkuloita ja punktio on ma. Montaa ei ollut en muista määrää ja niistäkin pari jää liian pienksi :( . Joten nyt jännitän sitäkin, että pääsenkö edes siirtoon asti.
 
Hienoa että siellä muutkin saaneet lettusia, ne on kyllä hyviä!!(äsken heitin taas suukkiin yhden ;) )..Rinja ja olen mie karkkejakin ihan sikana vetänyt:whistle:..hätäpäissäni, kun viikolla alkaa se painon vartioiminen sitten :p ..voi vitsi, kun oliskin olluna sitä redviiniä...taidankin huomenna mieheni kera pullon kumota, jätän ne siidukat toiseen kertaan..

..nyt tekee sitten mieli suolaista kun makiaa mussutin äsken.. *menee jo kaapille päin* :D ..kirjoittelemisiin:wave:
 
Sauna takana ja tukka märkänä, ja parempi mieli jossain hyyyyvin kaukana... :(

Ihan suomeksi sanottuna v******* niin paljon että poksahdan kohta :kieh: Ihan oma moka kun niin kovin halusin keskustella miehen kanssa, ja nyt taisi olla väärä hetki...
 
Ottis
Kiitos LB toivotuksista! Maltilla odottelen miten käy. Onneks mies huomenaamuna kotona, etten pääse huomaamatta testailemaan, joten jää sekin piina kokematta, kun vahtaa tikkua tuleeko viivaaaaaa...

Tuota punaviiniä taidan minäkin huomenna Alkosta kipasta, sama mitä mies sanoo. Meillähän ei voi kuvittellakaan, ett miehen kanssa juotais viiniä kimpassa, sillä jos lasillisen otan niin alkaa naputtaa lipittämisestä ja valittaa, kun en juo niinkuin 'ihimiset' ja se meinaa taas sitä, etten perskännejä vedä. Voi miten tämä elämä onkaan tällaista, ett kaikkien hyvien asioiden tiellä on mies ;)? Pitänee laittaa vaihtoon :snotty:.

Rominas Kerro huoles. :hug:

OivikkiToivotaan sieltä nyt edes sen yhden selviävän siirtoon asti. Peukuttelen + :heart:.

Rinja Hiukkasen alkaa epäilyttää onko se tätiä tuo sitten kuitenkaan? Onko sulla yleensä vuotoa ennen pitkäänkin tuhruttelua? Meinaan, ett tohon olis kuitenkin kohtalaisen helposti apuja saatavilla, sillä tuhruttelu ennen vuotoa merkitsee keltarauhashormonin vähyyttä ja sitä kai saa pistoksina, jos ei jopa nappeinakin.
 
Juu Ottis, haeppa tosiaan huomenisa sitä punaista viinukkata ja parannellaankin mualimoo ihan yhteistuumin sitten täällä pinossa..hik!! ja silleen, jookosta jooko!? ;)

..taitaisin olla miekin jotain "rentoutusta" pikkasen vailla..viinukka rentouttaa ja siinä on niitä hyviä flavonoidejahin.. :D ..eikä tuosta puolikkaasta putelista vielä perskännejä meikä tytteli saa, eikä tartekkaan.
..tai, milthän tuntuis taas piiiitkääästä aikaa sehin..äääh, olkoon :p kurjake oloinen sitten aamulla kun suuta kuivaa ja päätä jomottaa-EI kiitos!!!

..niin, sehän olihin "viisasten" juomaa ..eli puolikas pullo miulle riittää, Selvä pyy B).. *kattokaas, kun mie yksin haastelen näin mukavasti*.. :LOL:

 
Nonnii, nyt on latyt poskessa. Olipas se hyvvaa! Mies halus paistaa, kun se tykkaa heittaa niita ilmaan. halvat on huvit sillakin :kieh:

Oivikki kun sulla oli niita kystia niin jatkoitteko hoitoja niista huolimatta? Kun tuolta jostain luin etta vaikeuttaa raskautumista jos niita on...
Peukutuksia etta onnistus maanantaina se punktio! Ja yksikin riittaa kunhan on vaan muuten tomera :)

mur-mur jo taalla suunnittelee perskanneja..
:D

Taidan minakin huomenna haluta vahan viinia...paitsi etta mulla tulee nykyaan jo yhdestakin lasista paajomotus seuraavalle paivalle ja ihan kamalan kuiva suu. Ihan ku ois saharassa viettanyt sen viini-illan...harjottelun puutetta kai :$
 
LB se on juuri sitä-harjoittelun puutetta ;) ..vaan, kyllähän miullahin normaalisti tulee punkusta jomotusta päähän..mutta sellainen viini kuin "Luna Negra" halppista, mutta miun makuun ja yllätys yllätys, ei tule jysäriä!! :wave:

..tästä se punaisella etiketillä oleva on enämpi miun mieleen..violetillä etiketillä oleva oli glögiin jouluna manio, on sellaista vahvemman makuista..mie kun vasta harjoittelen tuota punaviinin juomista ja niitä on VALTAVASTI eri merkkejä&makuja..siinäpä se aika rattoisasti kuluupi, kun mie lipitän vinkkua heti tätsyn lähdön jälkeen, ovikseen asti.. ;)
 
LB yhdellä kerralla tehtiin kuitenkin inssi, mutta kahdella kerralla odotettiin seuraavaan kiertoon, jotta oli ennättänyt hävitä kysta. kiitos peukutuksesta, sitä nyt tarvitsen.

Ottis kiitos, olisihan se ihanaa, jos pääsisin siirtoon asti.
 
Joo ma oon kans halpisviinien fani, musta ne on parempia ku kalliit. Ja taalla etenkin, mita kalliimpi turkkilainen viini sen pahempaa se on. Ja turkkilaiset viinit on melkein kaikki pahoja, vaikka eivat kylla ole kalliita monikaan. :x
 
Oivikki olenkohan mie taasen sinuu muistanut olleskaan tsempata ja onnen potkusta peppuselle antaa hoitojen suhteen?..tästäpä läksi PUMPSISTA PUMS!! =) ..paljon paljon onnea matkaan tälle + hakureissulle :heart::heart::heart:

..ei niin millään meinaa pysyä kärryillä kaikien meidän tilanteista :/ ..meitä on täällä jo aikas monta..
 
Ottis
Yhdyn edellisiin. Minä ottaisin mieluiten 'Crocodile rock'ia, mutt sitä ei taida meidän paikallisesta saada. Maksaa kuitenkin 9?:n pintaan puteli, joten se varmaankin niitä halpisviinejä eikä siitäkään saa jysäriä. Pitänee sitten kysellä jotain muuta helposti lipitettävää :) ja pidetään oikein kunnon +40 so what-viininmaistajaiset :LOL:.

Tuota rokotiilirokkia nautiskelin eka kerran erään raskaana olevan kaverini luona, kun hänen luokseen poikkesin pakoon tylsää miestä ja koti-iltaa. Oli melkonen jysäri ku en ollut ko. naista 3 kuukauteen nähnyt ja tuleekin sitten ison mahansa kanssa avaamaan oven. Oli siinä hänellä selittelemistä, ett miten näin kävikään, ettei ollut tullut mulle kertoneeksi. Oli kai säälinyt minua, kun kuitenkin km:stani tiesi. C'est la Vie!
 
Ottis
mur-mur Se ei ole lainkaan kuivaa. Tai kyllä siinä suu kostuu, mutt mä oon kaikessa juomisessa vähän makean perään ja sillä se ihan hyvältä maistuu. Ei mitään ällöä kuitenkaan.
 

Yhteistyössä