LB Kieltämättä toi mun koirakoulu miehelle näytti ihan hupaisalta, kun sitä näin toisen lainaamana katsoo
. Mutt ihan oikeasti harkitsen sen käytöskoulun etsimistä tulevaisuudessakin. Miks Ankkalinnassa on kaikki mahdollista, mutt täällä kytysessä todellisuudessa ei oikein mikään mene nappiin :ashamed:? Kerrohan meillekin sit mitä se lekuri lupailee :saint:.
Minnihiiri68 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Tiedän tunteen, kun se pahalainen kirmaa paikalle vieläpä etuajassa ja yllättäen. Toisaalta lyhyessä kierrossa on toivoakin, sillä tuolla km:n jälkeen haaveilijoissa tehtiin sellainen havainto, ett kaikilla oli se ylläritärppi tullut tuollaisen lyhyen 'huonon' kierron jälkeen, joten nyt vaan häntä pystyyn ja nokka kohti uusia taisteluita!!
Lumeton Hienoa, ett sait tädin nurkistas viikonlopuksi. Olisko voinut olla ovuloimaton kierto jos ei klimppei tai mitään tullut? Vai onko sillä ovulaatiolla silleen merkitystä menkkoihin? Tietty jos kiinnittymisyrityksiä on, niin silloin massaakin on enemmän, mutt tuotapa en tiedä, kunhan höpöttelen
.
SS Vähän himotti tänä aamuna ovistikkuun pissiä, mutt kun noi digit on niin kalliita, maltoin mieleni
. Ja mitä iloa oliskaan nähdä tikusta, ett täti on tulossa
?
Minun oireeni ovat todella outoja, sillä yöllä sitten kun lueskelin romaania sohvalla lojuen ja kävin hakemassa itselleni kipposen sipsejä, ja niitä poskeeni pistelin, niin jo alkoi 'juhlat'. Mahaa alko turvottaa ihan älytön, varsinkin oikealta puolelta vihloi ja poltteli, mutt metkasti kuin ei suolen sisältä kuitenkaan. Sit se karmiva tunne siirtyi ihan ylös asti ruokatorvea pitkin ja viimein oivalsin, ett herranjee!! Se on närästystä :snotty:. Vaan enpä ole kokenut mokomaa koskaan noin voimakkaana. R-haaveista luopuneena otin sitten tänä aamuna Somac-tabletin mahaa rauhoittamaan ja tänään mielenkiinnolla seuraan auttaako se tohon iltaturvotukseen. Olen varustautunut ottamaan toisen napin myös illalla ja syön 10 päivän kuurin noita nappei, niin eiköhän polttelut hellitä. Mä olen nyt kuitenkin vähän näiden 2 viikon aikana lipsunut kahvittomuudesta ja illallakin miehen kanssa kaffit keitettiin, joten uskon se olevan ehkäpä pahin syy näihin oireisiin. Eikä tämä kuumeilukaan takuulla helposti ärtyviä vatsakalvoja paranna :|.
Mur-mur Hyvä, ett pyyhkäistessa tulee ihan ok-hajuista verta. Kai se on voinut yön aikana jossain oleksia se veri ei sopivassa sopessa ja sillä vähän hajusteli aamusta. Mutt siis oikeasti jos selkeää pahanhajuista vuotoa alkaa tulla, niin se merkki tulehduksesta ja silloin kannattaa mennä lekuriin hetipian, sanon minä.
Inia Peukuttelen sulle, ett Oili tulisi oikeaan aikaan!
ON Nyt tuntuu teräviä pikkiriikisen neulanpiston tapaisia pistoja ihan suoraan navan alla. 'Aamusta' oikealta puolelta munisten kohdalta kirveli siihen malliin, ett oletan keltiksen nyt rupsahtaneen :'(.