40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mun tekis mieli ostaa ovistikkuja....hmm täytyy miettiä. Olis kiva bongata se ovis. Joos Mahdotontako, nyt mies vaan vällyjen väliin tai päälle, ihan miten vain =)
Voi kun ois jo siinä pisteessä, mutta kun pitää toi täti tässä katsoa läpi...
Mä istun läppärin kaa täs telkun ääressä. Mies välillä katsoo sm-liiga tuloksia ja mä kirjottelen tässä. Näin se ilta kuluu =)
 
Ottis
Rinja Yleensä kp1 on vasta sitten kun vuoto on ihan selvää, eikä tuhrua. Mua harmittaa, jos sulla nyt oikeastikin on tuo tilanne :ashamed:.

I-K :hug:! Pahoittelut sullekin tädin tulosta. Laitan sulle kp1.

Rinja ja mur-mur 'Tosta ittestään' mua vähän jänskättää, ett vois 'sitä' ollakin, sillä kesällä, kun olin r*******, alkoi tuntemukset ihan yhtälailla ja vaikka yleensä sanotaan, ettei alussa tunne mitään niin tonne rv7+ kävelinkin hyvin varovasti, kun tuntui, että tuolla jossain jokin kirraa. Silloin oli viel nämä samat viikonpäivätkin menossa ja silloin +:sin tiistaina. Tosin päiväpisusta ja viiva tuli niin vikkelään, ett kun testin olin veskin lattialle laskenut pyyhkimisen ajaksi, oli viiva jo piirtynyt ennenkuin sain housut takas jalkaan. Tää kaikki muuten tapahtui huvipuistossa :) ja ekaks mentiin tietty jännittävimpään laitteeseen ;).
 
Joku kyseli olenko käynyt ultrassa, joo, siellä Naistenklinikan päivystyksessä sunnuntaina kun se vuoto alkoi lauantaina, pikaisesti kiireinen lääkäri vilkaisi, mutta on niin vähän viikkoja, ja mun ovisplussa oli vasta kp 19 joten varmaan vähän jäljessä olen, kuukautisiin verrattuna.
Löysi kohdun sisältä pikkuriikkisen "renkaan" jonka itsekin näin, mutta ei siitä mitään vielä voinut sanoa, vastaa kuulemma juuri viikkoa 5.
Tänään on 6+1, ja olen varannut ultran yksityiselle ensi tiistaille, silloin on 6+6 menkoista laskien, ehkä oviksesta vasta 6+ ?????
Joten voi olla ennenaikaista, mutta luin jostakin että syke pitäisi löytyä kun on hedelmöityksestä kulunut neljä viikkoa, ja silloin tiedän että on ovisplussasta kulunut neljä viikkoa ja kaksi päivää: joten menen nyt kuitenkin käymään siellä, ja toivon että näkyy enemmän kuin viikolla viisi. Kahdeksassa päivässä on paljon kehitystä!
Kaksosia mulle ennustatte, en tiedä, mutta jotakin erilaista tässä raskaudessa on , mua yököttää todella, ja vallankin iltapäivästä ja illasta, ei niinkään aamulla, ja olen tosi väsynyt.
Johtuuko iästä, vai itsepäisen mieheni geeneistä jotka minussa jylläävät?????
 
Ottis
LB Meillä ei toimi noi jutut lemmenleikeissä :(. Jos laitan pikkasenkaan lempeämpää, hempeämpää ja krumeluuria päälle niin sama on kuin pukeutuisin seksintappovaatteisiin, niin romanttinen toi mun mies on :LOL:. Parhaiten toimii mustat Slogit niin ylä- kuin alapäässäkin :headwall:.
 
Hyvä, että vauvatoive10 kuuluu hyvää. Siis vuoto kai loppunut? Just ajattelin sua ja kun näin, että olit kirjoittanut, piti heti tulla katsomaan, miten asiat ovat. Toivottavasti näet ultrassa jotain. Rv 6 kai ensimmäisiä viikkoja, jollon syke näkyisi....mut toivotaan parasta.
 
Muuten tuo mies taas yllätti, kysyin siltä eilen tuletko ultraan ensi viikolla?
Hän sanoi ettei tietenkään tule, ei halua sellaisiin, ei aio tulla edes myöhemminkään. Synnytykseen haluaa tulla ja vauvaa livenä katsella, mutta ei ultraan.
Ei perustellut, sanoi vaan jotakin "afrikkalaiseen tapaan" että turhanaikaista akkojen hömpötystä,,,,,,no en häntä sitten patista, olkoon tulematta jollei muuta mieltään.
Luulisi vaan olevan utelias kun on ensimmäinen lapsi, mutta kun ei heillä Gambiassakaan naiset hömpötä tällaisia niin ei hän "tosimies" lähde tällaisiin hömpötyksiin.
 
Ottis
Rinja Oikeasti suosittelen sen digitaalisen ovistestin hommaamista. Tai ensin voisit hankkia halvempia liuskoja, kyllä niistäkin jotain tolkkua saa. Itse vaan olin alunperin niin epävarma, ett osaanko niitä viivojen vahvuuksia tulkita, etten uskaltanut liuskoilla alkaa testailla, vaan hankin digitaalisen ja siin oon pysynyt, kun se on niin helppokäyttönen.

Onneks meillä mies ei välitä penkkiurheilusta, vaan mun ukkoni on hakemassa puita tupaan ja sillä välin livahdin naputtelemaan.
 
Ottis
Vauvatoive10 Mun miehellä on kyllä tumma ja luonnonkihara tukka, mutt en mä ennen ole ajatellut, ett hän vois olla 'afrikkalainen', mutt alkaa kuulostaa siltä, ett meidän miehet on sukulaisia. Miestä näet kesällä vaadin mukaan kun menin ekaan ultraan, en sisälle, vaan odottamaan ja tottatotisesti sain koko loppukesän kuulla, kun hän sinä maanantaina joutui lähteä 3 tuntia aikaisemmin töistä ja kaikki työt jarras loppukesän sen vuoksi. Huom! Neste-Rallin vuoksi hän otti huoleti koko perjantain vapaaksi eikä se tuntunut missään.
 
Nillanilla huhuu mihin olet mennyt??? Täällä kaipailemme sinun kuulumisia! :wave:

Lumeton paranemista!

Terry tuon lääkkeen kanssa ei sitten tosiaa kannata niitä ovistestjä tehdä, jos siinnä on LH:ta. Huomiselle onnea!

Liiza r testiin + toivon sinulle pian.

LB onnea alkaneeseen kiertoon. Voisiko tilata noita testjä suomesta tai jostain pohjoismaasta?

Ottis no voi negasta, mutta RKTT vaan loppuuasit.

Haave3 onnea oilin bongauksesta ja toivottavasti parin vko päästä on siinnä r testissä myös +.

Iida-K tädin tulosta pahoittelut, onnea alkaneeseen kiertoon.

ON olo on ok ja huomenna menne sinne ultraan niin kuulen miten jaketaan tätä hoitoa, ehkä jo myös munasolujen keräämis päivän, toivottavati kaikki on hyvin.
 
Ottis
LB Mun mieheni on näissä naisten jutuissa kai niin ujo :ashamed:, luulen. Hän ei uskaltanut kunnolla edes ultrakuvaa kattoa :saint:. Mutt kai hän sitten isyyteen kasvais pikkuhiljaa, kun siitä vain totta alkas tulla.
 
Kiitti vauvatoive10 :flower: -67 on hyvä vuosikerta, vai mitä =)

Onnea sinnepäin tuleviin ultrauksiin!! Mullakin aikaisemmissa raskauksissa pahatolot keskittyivät iltapäivään/iltaan --- nyt on vasta ollut jotain lievää huonoa oloa.....mutta iltaisin väsyttää kyllä! Hyvä että vuodot ovat sulla nyt vähenemään päin.

Ottis Saa mut yrjöklubiinkin laittaa vaikka aattelin huomenaamusella sen viimosen apteekin oman korkata...

Hyviä öitä kaikki :heart:
 
Joo Ottis, se sun miehes on varmaan albiino Gambialainen, voi kun se tietäis mitä me puhutaan, melkein pitää sivuhistoria poistaa.....ettei lennä tietokone.........varo nyt !
Omani kohdalla mä jotenkin ymmärrän kun kehitysmaasta tulee, ei ole tottunut tällaiseen ja yleensäkin siellä kulttuurissa ei tällaisista puhuta eikä vaimot selitä miehilleen raskausjuttuja.
Ne on tabu, siellä eletään jotakin samaa aikaan nyt kuin Suomessa ehkä -30 luvulla. Mutta ne on lapsirakkaita, sen tiedän, omanikin pitelee sylissä muiden lapsia ja arvatkaa miten se on korventanut sielua näinä vuosina kun oli klipsit munanjohtimissa ja ajattelin että ikinä emme saa lasta.
 
Osanotto menkkalistalle päässeille, ja tsemppiä alkaneeseen kiertoon .
Ottiksesta ei oikein ota selvää mitä oireilee, ristiriitaisia testituloksia, tee huomenna vielä?
Mulla se ovistesti tosiaan näytti raskauden......tänään on kaksi viikkoa kun plussasin.
 
oivikki kiitos! Samoin onnea toivottelen huomiselle ultralle!

Suomen nettikauppoja oon kans katellu ja osa kylla lahettaa EU maihin, pitas vissiin kysya etta kuinka tarkkaa niille on, jos on vahan EU maan sivussa...
Ja ajattelin viela kysella taalta apteekeista josko loytys joku huokeampi vaihtoehto, mutta en ala kylla 65 liiraa (n.30 ?) maksamaan 5 ovistikusta :/

Ottis kylla kai ne miehet sitten viimeistaan sen 9 kk:n aikana tottuvat ajatukseen ja uskaltavat ottaa vahan relammin :)
 
Ottis
Vauvatoive10 Mun miehen äiti on vanhanaikainen eikä hänellä ole yhtään siskoakaan, joten luulen hänen jääneen vähän pimentoon näissä jutuissa. Mun veljet eivät kyllä säästyneet miltään, kun meitä tyttöjäkin oli niin monta :).

Mutt nyt mun on kirmastava saunaan. Palataan :wave:!
 

Yhteistyössä