Ottis Mielelläänhän tuonne yrjölubiin olisin päätynyt, vaan jo silloin kun viimeeksi täällä kävin kurkkaamassa ja sen jälkeen veskissä käväsin niin eikös punaista vaaleaa jo pönttöön lörähtänyt.
Eli saat poistaa mut RKTT listalta. ja onko nyt sit 1 kp..Mulla kanssa kumma juttu noi lämmöt jotka vielä on 37,12..eikös ne nyt oppikirjojen jä käyrien mukaan pitäisi laskea..??
Ottis, neganko testasit..Sinulla nyt vasta päivä 11dpo..malta hetki ja katsele parin päivän päästä uudemman kerran, Voipi vielä + muutua..Tuolla MURMUR oli Faktatietoa näistä jutuista linkinkin laittanut, joten uskoa pitää..
Mimmimamma niin hienot käyrät esitteli tuolla aiemmin, niitä ihmettelin aivan
Emily67 onkin saanut ylläri plussan, vautsi vau.. :flower: ONNEA
Sela Olen käynnyt samoilla päivillä ultrassa kun sinä ja on näkynyt useampia munarakkuloita. Ja niin pitäisikin olla, alussa munarakkuloita on enemmän ja niistä sitten valikoituu se yksi joka alkaa kasvaa. Näin normaalisti. Hoidoilla aikaan saadaan useamman munarakkulan kasvu.
Ovuloimattomuus tarkoittaa että munarakkula ei puhkea, eli et ovuloi.
Joku jo tuosta lääkkeestä kirjoittikin että sisältää hormoonia joka voi näyttää virheellisen tuloksen ovis testissä. Ja sen varran Etsintietoa tosta Pregoveris pistoksesta, joka mulle ihan outo ja en ole edes ennen kuullut, että käytetään vaikeisiin hormoonollisiin häiriöihin. Eli saatko sitä juuri siihen että sinulla ei munarakkulat lähde tuottamaan munasoluja? Maalaisjärjellä näin voisi olla. Jospa tuo auttaisi juuri tuohon ja munikset lähtisivät kehittymään ja ovuloisit. Onko sinulla aiemmin jo lapsia, vai onko eka toiveissa?
Kirjoititko siitä nyt en muista.
Lumeton Ei meistä kukaan niin pahainen ole että sinua Fooduu nukein kiusattais..ei ollenkaan. Pääsisitpä Migreenistä eroon, on niin inho vitsaus kun vain voi
Rinja:Komppaan murmuria: Eli
Rinja kp1 katsotaan vasta siitä "kunnon" vuodosta..ei siitä pikku tuhrusta.