40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi harmi Ottis :hug: , joa negaa näytti...jos näin tosiaan on, jännäillään taas ensi kierto...
Niin. Mulla tää täti on nyt sillälailla jo kynnyksen yli päässyt, että melkein vois laittaa kp 1, mutta toisaalta en ole ihan varma, kun ei ole ihan ehkä kuiteskaa..eikö ollut selkeästi sanottu?
 
Ottis
Rinja Jospa sitten odoteltas, että se täti todella tulee, ennenkuin merkataan se kp1? Mutt ilmottele, niin tiedän laittaa, jos tälle päivälle osuu. Jätetään pikkiriikkinen toivon murunen vielä :hug:.

Kieltämättä on siipi vähän maassa, mutt tätähän tämä elo on. Aina ei voi voittaa :).
 
Emilylle onnea :flower: :flower: :flower: . Liizalla on jännät paikat. O-testi voi näyttää raskauden, jos viivat on vähintään yhtä vahvat. Oviksiakin voi kyllä olla yhdessä kierrossa kaksi. Luin siitä jonkun tutkimuksenkin.

Ihanaa, että vauvatoiveen hCG on noussut hyvin vuodosta huolimatta. Kaksosia veikkaan minäkin, kun arvot on noin huimat ;) tai sitte voihan olla, että sieltä on se toinen tullut pois :ashamed: . Millos oot menossa ultraan? Johan sieltä kohta näkyis jotain...
 
Terry ja Ottis: Joo, onhan tässä vielä päiviä jäljellä mutta kun sitä tällanen onneton hätähousu on... :ashamed: Vai olisko niin, että sitä tavallaan alkaa valmisteleen itteensä varmuuden varalta, että jos sitte oikeasti täti tulee, ettei niiiiiin kamalasti pety... Höh, pessimistikö muka???? ;)
 
Ottis
Rominas Olen miettinyt samaa, että negatikkuja tuijottamallako tässä muka karaistutaan tädin tuloon? Luulisi olevan helpompaa sinnitellä vaan loppuun asti uskoen, ett RKTT ;), vaan minkäs ihmislapsi luonnolleen voi :ashamed:?
 
Kiitos ihanista onnen toivotuksista kaikille!! :heart: :flower: :heart:

Onlydream juu näin on että 2 kemiallista oli alla, ja nyt kolmas yritys päällä....nyt tuntuu oireet vahvemmilta ja menkatkin olisi pitänyt alkaa viime tiistaina.....jospa kohtu vähän harjotteli ne pari edellistä kiertoa.....

Liiza Hei, kuulostaa tosi jännittävältä, testaathan pian?! =) Minäkin aloin testaamaan jo dpo 10, ja ihan haalea viiva tuli predictorilla jo silloin. Nyt nää viimoset kolme testailin apteekin omilla. Peukut pystyyn!!

Ottis Pahoittelut testaamastasi negasta :hug: Mutta älä vielä heitä pyyhettä kehään...keep testing! Plussaisia tuulia +++++++++ :whistle:

Muillekin tietysti plussaonnea ja vauvapölyä & iloista iltaa joka tupaan!! :heart:
 
Pysykaa nyt vaan siella RKTT listalla ottis, rinja ja rominas. Mika kiire sielta on pois? :)

mur-mur olin kai viikolla 5+2 (ed.kk laskettuna) mut mahd. ovulaatiopaivasta laskettuna ehka 4+4 tai 4+5 En tieda kun en oo noita ovistikkuja koskaan kayttanyt. tai kerran kolme vuotta sitten kokeilin ja bongasin ja totesin, etta joo, kylla se ovis tulee ja menee :D

Taalla vaan pirun kalliita ne tikut, tai ainakin mita ma oon loytanyt. Netista kattelin, englannista sais halvalla vaan eivat postita maan ulkopuolelle ja jenkeista sais ite tikut halvalla, mut sit postitus oli 29.90 $

Jotta kattotaan nyt miten edetaan, varmaan samalla tavalla kuin ennenkin etta peitto saa heilua viikon verran tiheaan tahtiin :D
Kivaahan se vaan on sangyn jousia testailla! :heart:
 
Ottis
Emily67 Lupaan olla heittämättä pyyhettä kehään, vaikka tossa taas kun googlettelin, tulin bonganneeksi sanan 'lapsettomuus' ihan liian usein ja ajattelin, etten todellakaan halua ajatella itseäni lapsettomana :headwall:. Minä muuna sitten? :LOL:

Joko sut saa lisätä yrjöklubiin vai haluatko vielä testailla :)?

LB Ei meillä olekaan kiirettä pois RKTT-listalta:saint:. Tässä odottelen vain, ett I-K nyt plussais ja saisin hänet tonne yrjöklubiin lisättyä ja pääsisin ihan itte tonne huipulle tuulettelemaan:wave:. Alkaa olla pää jo ihan liian täynnä kaikenlaisia ajatuksia. Työ onkin hyvä juttu, ku siellä ei ajatukset pyöri koko ajan oman navan alapuolella :ashamed:.
 
Tänään onkin ollut mulla lapsivapaapäivä =) Äiti otti Stellan hoiviinsa, Liam vietti vapaansa muiden kanssa. Minä sitten nousin puoli kymmenen, menin sitten pilatekseen. Zumbaan ja uimaan. Sitten siskon kanssa kahville ja mussuttelin pari runebergin torttua. =)
Tuo adoptio on ihan maakohtainen juttu. Jossain maassa yläikäraja on 56v eli pariskunnan on oltava prosessin alussa alle 56v. Useassa maassa on että toivovat ettei lapsen ja vanhemman väli ole 45v suurempi. Jossain maassa taas vanhemman iän mukaan määräytyy minkäikäisen lapsen voi adoptoida. Toki kansainvälisissä adoptioissa on myös se ettei välttämättä luvata tervettä lasta. Itse olen ajatellut että voisin adoptoida Liamin lapset, en tiedä onko mahdollista. Ehkä myös muuten.
 
En kyllä pysy teidän perässä millään..lukemista olisi vaikka kuinka!!Harvemmin tulee täällä käytyä näköjään..
Omaa napaa sen verran että oviksen bongasin eilen,jo kyllä limoistakin päättelin,mutta Cb digimittariin tuli se hauska naamankuva :D .Tänäänkin kyllä tuli ihan yhtä lailla,tasavahvat ihan kuin eilenkin.Ovis tuli ainakin eilen hyödynnettyä,toivotaan että vielä tänäänkin.Vähän kyllä epäilen ettei..oli ukko sen verran houkuteltavissa eilenkin.Siis aloitteen tein minä!Ärsyttää kun on näinpäin tässä oviksen aikaan..Muuten kyllä sitten on "vonkumassa"silloin kun vähiten sitä ite haluis :headwall: No katotaan mitä tapahtuu..Nyt on kyllä oikein megaväsy ja vieraitakin tulossa huoh..
 
Tänään tälläinen ovisviiva, tuo alimmainen..mutta kerkeeköhän vielä huomiset touhuilut perille asti?? Siinä pulmaa kerrakseen :D



Emilylle plussaOnnittelut!! :flower:

Kaikille plussia raskaustesteihinkin, kuten ovistesteihinkin toivotellen :flower: =)

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Mahdotontako Varmasti ehtii, jos tänään touhuilette. Saattaappi tuo tuosta vielä vahvistuakin tai kertokaahan te muut, jotka olette liuskatestejä käyttäneet. Onnea matkaan + :heart:!

Haave3 Sut lisäsin RKTT-listalle. Ilmoita jos haluat wegs.

ON Makoilin sohvalla lukemassa ja alamasulla alkoi olla tuntemuksia, ei menkkamaisia, ihmeellistä kivistelyä. Sitten naapuri tupsahti tupaan ja kun halusi minun saattelevan häntä terassille, sattui alamahaan a) kun kumarruin laittamaan toppahousuja jalkaan ja b) kun nostin jalkaa. Ja nytkin kun tässä istun ja kumarrun, housunkaulus sattuu mahaan, vaikkei pökät ole todellakaan tiukat. Ei ole mitään tavallisia tuntemuksia nämä :ashamed:. Onkohan musta tullut ihan vainoharhainen :)? Oli miten oli mutt lämmöt edelleen 37+. Olis kiva tietää missä se tulehdus oikein on jos jossain? En oikein jaksa uskoa oviksen tällaisia lämpöjä pitävän, kun mun normaalilämpö alle 35,4-35,8.
 
Ottis,jos se olisi sitä itseään? =) Sä ehkä raivostut kohta tälle sanonnalle...mutta kun ihka selvästi voisi olla...niin, kyllä mä olen satasen varma, että täti on. Mutta kun se ei ole aivan tuoreena, vaan ruskeahkoana, niin siksi en laittaisi sitä kp 1 tänään. Vai oletteko te laittaneet jo siitä itsellenne? Sitten mun kierto olis vain 22 nyt... :eek: jos oikein muistan.
Mahdotontako, mä en noita tikkuja ole käyttänyt, mut tänään varmaan pitäisi touhuilla...uskoisin.
haave3, älä välitä, mäkin olen usein ollut se aloitteentekijä nykyään. :/
 
haave3 juu, me vongattin miehen kanssa aina eri aikoihin, tuo ei siis mitään uutta auringon alla!!! ;)..tätä on vain kestettävä ja miulta se luonnistui aina vaihtelevalla menestyksellä.. :p..nyt vain kaikki peliin ja simpat parempaan talteen siulle säilöön!!! :D

Ottis ..hmmm..mitäs mie nyt sanoisin?..juu, toivon oikken kovasti että olis SITÄ!!!.. :D ..mulla oli 22.12 4vrk ennen + sellaista kovaa kipua pariin otteeseen.. :)

Mahdotontako jaahas..munasolu elää plussasta n. 24-36h..sanoisinpa että jos tuo oli eka ovisplussa(monesti näin 2vrk:tta)kerkeät aivan mainiosti talletella siimahäntäisiä vielä huomenissa:wave: Onnea matkaan!!:heart:

Rinja kp1 katsotaan vasta siitä "kunnon" vuodosta..ei siitä pikku tuhrusta =)



..mie muistin juuri että miulla se Kolposkopia 19.2!!! :eek: ..siitä tosin ihan kiva juttu, koskapa saan nähdä munisten&kohdun tilanteen samalla-Yessss!!..toivottavasti kontrollista saan puhtaan paprut..paitti tuo HP-virushan siellä varmaan vielä on :( ..mutta ei vain olisi mitään syövän esiasteita.. *huokaus*..tuntuu että aina jotain..
 
Äh, kaikenlaisia huolenpoikasia sitä "tällä iällä" on, syövän esiasteita miettiä vielä muun lisäksi. Vaikka onhan niitä nuoremmillakin riskinsä.
Mä jo suunnittelen täällä innokkaasti seuraavia mahd. ovispäiviä....mietin vain, että oonkohan aiemmilla kierroilla ollu liian hätänen? Olen aloittanut miltei heti tädin lähdettyä ja ehkäpä kunnon ovispäiväni ovat sitten tulleet vasta myöhemmin. Taidan nyt satsata toiste päin, mutta pitää huolta, ettei voi missatakaan. Kahdesta laskurista katson ja limoja seurailen. Kivaa, kun pääsee taas miettimään näitä.
Sekin hyvä puoli tän kierron ei-tärpistä on, että mulla on työmatka Ruotsiin maaliskuussa lentokoneella. En ehkä olisi uskaltanut lähteä, jos olisin raskautunut jo nyt....mutta jos tässä kierrossa raskaudun, on se niin alussa, että uskaltaa lähteä...että kaikkea sitä ihminen keksii pettymystään lieventämään.
 
Rinja..sie et tainnut täällä vielä silloin elokuussa kirjoitella?..vai muistanko väärin..

Miulla todettiin papassa solumuutoksia ja sitten Kolposkopiassa löytyi vahva muutos-CIN3, syövän esiaste:( ..oli onneksi pinnallinen..samalla löytyi tuo HP-virus..kyllä se säikäytti kovasti..onneksi saatiin kaikki pois sillä kertaa ja nyt siis kontrollikäynti 19.2

Toivon että kaikki olisi OK..en millään jaksaisi enää että NYT jotain hälyttävää sieltä löytyisi..
 
Ottis Mielelläänhän tuonne yrjölubiin olisin päätynyt, vaan jo silloin kun viimeeksi täällä kävin kurkkaamassa ja sen jälkeen veskissä käväsin niin eikös punaista vaaleaa jo pönttöön lörähtänyt. Eli saat poistaa mut RKTT listalta. ja onko nyt sit 1 kp..Mulla kanssa kumma juttu noi lämmöt jotka vielä on 37,12..eikös ne nyt oppikirjojen jä käyrien mukaan pitäisi laskea..??


Ottis, neganko testasit..Sinulla nyt vasta päivä 11dpo..malta hetki ja katsele parin päivän päästä uudemman kerran, Voipi vielä + muutua..Tuolla MURMUR oli Faktatietoa näistä jutuista linkinkin laittanut, joten uskoa pitää..

Mimmimamma niin hienot käyrät esitteli tuolla aiemmin, niitä ihmettelin aivan :eek:

Emily67 onkin saanut ylläri plussan, vautsi vau.. :flower: ONNEA

Sela Olen käynnyt samoilla päivillä ultrassa kun sinä ja on näkynyt useampia munarakkuloita. Ja niin pitäisikin olla, alussa munarakkuloita on enemmän ja niistä sitten valikoituu se yksi joka alkaa kasvaa. Näin normaalisti. Hoidoilla aikaan saadaan useamman munarakkulan kasvu.
Ovuloimattomuus tarkoittaa että munarakkula ei puhkea, eli et ovuloi.

Joku jo tuosta lääkkeestä kirjoittikin että sisältää hormoonia joka voi näyttää virheellisen tuloksen ovis testissä. Ja sen varran Etsintietoa tosta Pregoveris pistoksesta, joka mulle ihan outo ja en ole edes ennen kuullut, että käytetään vaikeisiin hormoonollisiin häiriöihin. Eli saatko sitä juuri siihen että sinulla ei munarakkulat lähde tuottamaan munasoluja? Maalaisjärjellä näin voisi olla. Jospa tuo auttaisi juuri tuohon ja munikset lähtisivät kehittymään ja ovuloisit. Onko sinulla aiemmin jo lapsia, vai onko eka toiveissa?
Kirjoititko siitä nyt en muista.


Lumeton Ei meistä kukaan niin pahainen ole että sinua Fooduu nukein kiusattais..ei ollenkaan. Pääsisitpä Migreenistä eroon, on niin inho vitsaus kun vain voi :(

Rinja:Komppaan murmuria: Eli
Rinja kp1 katsotaan vasta siitä "kunnon" vuodosta..ei siitä pikku tuhrusta.
 
Niin. Mikä on se "kunnon vuoto"? No, odottelen sitä KUNNON VUOTOA ;) Ehkä tässä ei nelikymppinenkään enää tiedä, mikä se on...
No, tajusin muuten,että olen elänyt koko ajan, että pe olisi mun TEP- päivä elikkä 7.2 olisi tuolloin. Mutta sehän on vasta sunnuntaina. Elikkä Ottis, kun sulla ei merkkiäkään tädistä vuodon kautta, niin odota vain. Minä olen jo luovuttanut. Ihmettelen vain, että eikö se kp ole jo huomenna tämän vuodon mukaan...ja silloin kierto olisi se 22... :eek:
mur mur, on sulla ollut kanssa kaikenlaista huolta... :hug: joo, tähän väliin ei varmaankaan oikein mikään uusi juttu olisi kiva. Toivon, että pääset helpolla ja löydöksiä ei ole :heart:
 
Kaavinnassa käyty! |O Väsyttää (nukutusaineet poistuvat elimistöstä seuraavien 24 tunnin kuluessa joten ei ihme) |O . Myös ultrattiin koska vaatisin senkin kaavinnan jälkeen ja nyt pitäis kohdun olla tyhjääkin tyhjempi. Toivottavasti tekivät kaavinnan tarpeeksi hellävaraisesti ettei mitään kiinnikkeitä synny eikä arpikudosta. Vuotoa ei ole juuri ollenkaan ja antibiootitkin saan lopettaa. Ei kuulemma tarvita jälkitarkastustakaan. Patologillle lähettivät kohdussa olleen "residuan" eli kyllä siellä vielä tavaraa oli kaavittavaksi. Käytäväpaikalla makasin koko päivän :kieh: kun osasto tupaten täynnä. Kipuja ei ole juuri ollenkaan. Nyt menen herkuttelemaan TAAS!
 
kiitos vinkista mur mur :) ja linkistä hyvään artikkeliin. varmaan skopiassa kaikki on hyvin. mikä on muuten hp-virus?
se mitä on noissa ovistestien käyttöohjeissa olin jäänyt just kaipaamaan jotain tietoja, mitkä löysin tuosta artikkelista. joo, riittää varmaan että testaa jatkossa vain yhdellä merkillä. tuossa mammaksi -testissä ei saa testata aamupissasta ja onnissa taas tulee testata aamupissasta. onni on varmaan jatkossa mun testi.
 

Yhteistyössä