40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tänään on sitten se virallinen TOTT-päivä. Ja onhan meillä rktt-listassa sopivia dpo-päiviäkin. Niin ja varmasti myös listan ulkopuolella, jos joku ei ole uskaltautunut listalle.

Miten kävi Iida-Karoliina, tuliko täti vai oletko jo testannut? Hienot dpot sulla on. Ja Ottis on varma testaaja. Tuu jo kertomaan, jännittää niin kauheasti. Liizan, Minnin ja Solakka Silakan päivät ovat kyllä vähän alhaiset, mutta tuleeko silti testailtua? Minä tietysti testaisin, mutta eri asia onko se järkevää. Ninni on vasta rktt:n alussa, mutta viikon päästä sitten.

Kiitos Oivikille inssivinkeistä. Mä en oo ovistestejä nyt tehnyt, kun en oo sellaisia ohjeita saanut. Luotin vaan siihen ultraan. Ja kun on vasta menossa kp 6 ei oo tullut mieleenkään. Pitää varmaan huomenna aloittaa. Nyt on testilaatikko tyhjä. Sulla on myös jännät ajat menossa. Voi kumpa nyt tärppäisi.

MamaStella kyseli adoptiohalukkuudesta. Prosessi on niin pitkä, että näillä vuosirenkailla ei oikein haluta lähteä mukaan. Tavoite oli saada kaveri esikolle ja vaikka tärppäisi vielä omalla perimällä, niin silti ikäeroksi tulee vähintään 4 vuotta ja oikeastaan se on enemmän kuin oli tarkoitus. Alun perin ajattelin, että ikäero saa olla enintään 2 vuotta tai yritys loppuu siihen. Mutta täällä sitä vaan roikutaan. Onhan sitä reippaalla ikäerolla puolensakin, mutta ehkä se kaveruus olisi ollut todennäköisempää, jos olisivat syntyneet lähempänä toisiaan. Mutta toisaalta ei se sisaruus suoraan tarkoita sitä, että tulee hyvin toimeen toisen kanssa.

Nytpäs poksautan Vastaa-painiketta, jotta näen onko kukaan testannut. Jännittää...
 
Kiitos mur-murille linkistä, jossa on selkeää tekstiä. Siitä muuten tajusin, että eihän mun nyt kannata mitään ovistestejä tehdä, koska Menopurissa on LH-hormonia ja saisin varmasti plussan testiin. Vika piikki on näillä näkymin huomenna eli kp 7, mutta ei kait sitä irroituspiikkiä vielä muutamaan päivään laiteta, sillä eihän limakalvo ole voinut kasvaa vielä tarpeeksi isoksi. Eli ehkä gyne määrää ne ovistestit ensiviikoksi. Tai sitten ei.

Toivottavasti sun vatsajomotukset on yön aikana loppuneet.
 
Kuinka luotettavia ovulaatiotestit ovat? Minulle tehtiin ultra kp 6 ja kp11 ja kummassakaan ei näkynyt munarakkuloita yhtään.
Nyt kuitenkin olen mielenkiinnosta tehnyt ovulaatiotestejä ja tänään kp14 näyttää selvää plussaa. Eilen kp 13 oli jo sellainen ihan melkein plussa.

Luin josstain että yli 40v (itse olen 40) testit ei toimisi niin kuin nuoremmilla.
Olisiko jokin muu mikä voisi nostaa tota LH arvoa että se näkyy testissä?

Lääkäriin luotan kuitenki tässä tapauksessa enemmän, mut en oo ihan varma :) Hän sanoi kyllä, että jos testi näyttäisi plussaa niin on vilallinen testi, mut olen tehnyt useamma testin ja kaikki näyttää samaa plussaa.

Nii ja sit vielä...jos puhutaan ovuloimattomuudesta niiin tarkoittaako se sitä, että ei tule edes niitä munarakkuloita näkyviin??

Huojentaisi mieltä jos joku osaisi otain sanoa.

Kroppa ei itsekkään varmaan tiedä missä sitä mennään =)

Oko teille tehty mitään kokeita esim. prolaktiini, anti-müller tms mistä näkyisi raskauden todennäköisyys?
 
Voiko tuota LH nousua näkyä kun kp 2-6 otin pergoveris pistoksia ja femar yhdistelmää?

Testit siis aloitin jo kp9 ja silloin kp 12 asti ei edes viivan paikkaa näkynyt, mutta tosiaaan kp13 näkyi melkein plussa ja nyt sit tänään kp 14 selvä plussa. Tämäkään ei oikein tukisi tuota etttä lääkkeet vaikuttaisi testitulokseen.

Nyt kyllä vähän toistin itseäni |O
 
Terry, mulla ja mun pikkuveljellä on ikäeroa lähes 4 ja puoli vuotta ja ollaan pienestä pitäen oltu hyvät kaverit. Leikittiin yhdessä, vieläkin niitä leikkejä välillä muistellaan. Ja meillä on yhä hyvin läheiset välit -veli meidän puolen perheessä ainoana näistä keskenmenostakin tietää. Veljen lapsilla ikäeroa 3vuotta ovat parhaat ystävykset.
Niinkuin sanoit, ei se ikä mitään aina kerro. Tuttavapiirissä on kaksoset, jotka eivät koskaan ole tulleet keskenään toimeen eivätkä paljon aikuisiällä ole enää edes yhteyksissä.

Mur-mur,
kiva että koitos tuolta osin ohi.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että jollain on meikäläisen voodoo-nukke neulatyynynä -eilen iski migreeni, johon ei auttanut mikään. Päivän jotenkin selvisin, iltatunneilla juoksi oksentamassa ja bussimatkan istuin vitivalkeana paperipussi kädessä. Yöllä paha oli hälveni, mutta valvoin koko yön kun sattui niin järkysti. Pari tuntia sitten alkoi vihdoin helpottaa.
Voimat loppuu tätä menoa.
 
Emily, onnea :heart: Ihanaa, että positiivisia ihmeitä vielä tapahtuu.

Vauvatoive, mulla oli niitä verenvuotoja alkuraskaudessa paljon, Eikä mitään tuhrutteluja, hyytymiä ja ties mitä tuli. Alkoivat aina täysin varoittamatta, ilman mitään kipuja, pahin alkoi kesken työpäivän -siinä oli housut ja kaikki aivan veressä...tosi kivaa. Mulla selvisi sitten syyksi lähellä kohdun kaulakanavaa, kohdussa oleva verisuoni. Useinkin raskaudessa kuulemma vuotelevat, mun harmikseni se vaan on iso suoni, ei hiussuoni.
Keväällä raskaus meni kesken, koska istukka oli ilmeisesti sen suonen kohdalla :'(
Nuo tuhruttelut on oikeasti tosi tavallisia.
 
Ottiksen testitulosta oottelen! Peukkua!!

Huh kuinka aktiivista naputusta täällä on, ihan hengästyttää!

Murmur siulla ollu rankkaa.. ja Erkalla edelleen... haleja ja voimia!! :heart:

emilyllä ihana ylläripylläri! Onnea!!

Vauvatoive hermoja raastavaa vuotoa, mutta kyllä on komiat hcg luvut! Mulla keskenmenneessä vuotavassa alkuraskaudessa nousi hcg tosi hitaasti (noin 1000 yksikköä komen päivän välein, ei mitään kertolaskua vaan pluslaskulla mentiin...) ennen kuin sitten lopulta vuoti niin että kainalotkin oli veressä. Eli sulla on kaikki hyvin!! :flower: Ihana juttu!

Oma napa on ollut vähän alamaissa kun tuo mies on ollut niin pässi. Meinasin jo että heität hanskat tiskiin koko liitossa. Tuntuu että se vihaa mun lapsia. Nimitteli ämmäksi vanhinta tyttöä ja uhkasi että ellei ole kesään mennessä muuttanut pois niin hän heittää sen pihalle! Toivon ettei kukaan lapsista kuullut tuota... :'( Nyt mun lapset, 20 ja 16veet etsii yhdessä kaveriasuntoa opiskelija-asuntosäätiöstä. Olo on suoraansanottuna paska. Kaikki alkoi jostain mitättömästä, kyllähän nuo murkut osaa ärsyttää jo pelkällä katseellaan isäpuoltaan, mutta hemmetti että omasta kodistaan ajamassa pois ja nimittelee kuin hiekkalaatikolla! Ja kaiken pahan olon tämä mies purkaa nyt minuun haukkumalla mua kuinka huonosti kohtelen hänen lapsiaan jotka taas ovat mulle todella rakkaita ja hoidan heitä kuin omiani. Olen kyllä kärsivällinen ja jollain lailla alistuvainenkin ehkä, mutta nyt ketuttaa. Ja muuta pahaa en noille lapsilleen ole tehnyt kuin sanonut että mulle ei jäkätetä. Eilenkin tämän sodan keskellä vein pojan unohtuneet eväät kouluun kesken tunnin. Teki kyllä mieli jättää ne tuohon eteisen pöydälle mutta ei tuon pässin ukon temput ole sen lasten vika.

On jo välillä sellainen olo todella että olkoot. Eilen ukko hymyili kuitenkin ja otti kainaloon. Tiedän että jos aloitan puhumaan mun pahasta olosta niin se alkaa raivoamaan ja syyttelemään. Apua tässä tarvitaan. Ollaan jonossa parisuhdeviikonloppuun hiihtolomalla, voi kun päästäisi. Kerran oltiinkin ja hän kehui mua kaikille kuinka hyvin hoidan hänen lapsiaan ja mun lapsetkin niitä hoitaa ja kuinka kaikki meillä toimii hyvin. Yhtäkkiä sitten viisari sojottaa ihan muualle. Ihme tuuliviiri.

ugh HELPOTTI! B)
 
Ottis
Terry64 Sun ja kaikkien tän päivän piinailujen osittaiseksi helpottamiseksi kiiruhdin hetipian kertomaan, että nega siihen mun tikkuuni ainakin tuli :'(. En ole hirvittävänn pettynyt, vaikka pettynyt olenkin, sillä periaatteessa jotain pitäis jo näkyä jos on näkyäkseen. Vähän olen mur-murilta oppeja ottanut ja mietiskelin, että kun tässä pissaa jonkin aikaa panttaan, teen ovistestin, vaikka ovatkin niitä juupelin kalliita digitaalisia ja katson mitä se näyttää.

Kävin aamusta työterveyshoitajan pakeilla, kun aika oli sovittu ja tässä nyt sitten ihan oikein luvan perästä aloin viettää 2:n päivän rokulia. CRP ei ollut koholla eikä mitään ihmeitä todettu muutenkaan, mutt koska tuota lämpöä aina vain on, oli täti sitä mieltä, ett mun pitäis pari huilipäivää pitää. Pomolle lapun kotimatkalla vein ja vähän huvitti kuin huomasin s-loman syynä olevan 'lämpöily'. Thihi.. Ajatelkaas jos se onkin oviksesta johtuvaa, niin saa tälle nauraa naurismaat ja aitoseipäätkin, kun on naisella niin kova vauvakuume, ett ovisläpöilyn vuoksi ollaan sairaslomalla.

Totuushan tietenkin on se, ett tän kipeänkarhean kurkkuni vuoksi olen töistä pois, koska kurkku ei eilisestä työpäivästä tykännyt yhtään. Järki siis sanoo, ett ok, huili vaan mutt, silti vähän ottaa päähän. Pomo ei tykännyt yhtään. Eipä tietenkään, kun tälle päivälle oli niin paljon laskenut minun varaan ja sit jäänkin kotiin lorvimaan. Kerrottakoon nyt kuitenkin, ett jos alkuviikosta olikin ristiselkä jumissa, niin nyt jumittaa niska. Se ei ehkä tästä naputtelusta parane, joten koitanpa muistaa tänään liikutella muitakin kuin sormia.

Ai niin juu. Kilpparikokeiden tulokset sain, t3v oli 4.6 eli ihan hyvä, viitearvot ovat 3-6. Parin kuukauden päästä arvuutellaan taas vaihteeksi t4v:tä.

sela Mulla ainakin ovistestipakkauksen ohjeissa sanotaan, että:"Tietyt lääkeet ja terveydentilat voivat haitata testin onnistumista... Näin saattaa käydä myös, jos saat lutenisoivaa hormonia tai raskaushormonia sisältävää hedelmällisyyshoitoa. Klomifeenisitraatti ei vaikuta testiin, mutta se saattaa vaikuttaa kierron pituuteen eli siihen, milloin testaus on aloitettava."

Pitihän mun jo tuo uskoa, kun vauvatoive10:kin teki ekana ovistestin ja siihen plussan sai ennen r-testiä, että ovistesti voi todellakin tunnistaa raskauden, mutt tuossa siitä tuli mustaa valkoisella.
 
Ottis
liiza Oikeaan paikkaan tulit tunteitas tuulettamaan. Minä ainakin tiedän totisesti kuinka miehen käytös voikaan mieltä korventaa. Todella kurjaa kuulla, ett miehes sun lapsias noin kohtelee :'(. Laittaako ollenkaan omalle kohdalleen mitä sitten jos sinä tekisit vastaavasti hänen lapsilleen? Vaan eipä tuota kannata kuitenkaan alkaa testailla, koska lapset eivät sais olla parisuhteessa pelinappuloita. Toivottavasti pääsette sinne parisuhdeviikonloppuun!! :hug:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Iida-Karoliina (45)......kp1/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)..........kp1/23-24..........y.n.3v................1.
happihyppy (39).........kp2/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp3/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp4/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp5/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp5/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp6/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp10/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp12/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp13/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp14/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp15/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)...........kp16/27-32.........y.n.3v.........2./1.yht.
Ämy (41)......................kp18/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp19/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp21/29-35........yk9.........2.
Rominas 40..................kp22/26-27........yk4/3.......2.
liiza (43).......................kp22/24-25......yk21........4.
Rinja (39)....................kp22/23-24......yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp23/29-30.........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)..............kp23/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp24/23-27........yk7........1.
Minnihiiri68 (41).........kp24/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)............kp25/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp25/28................yk22........1.
Sariella09 (43)...........kp29/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp34/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp37/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Ottis (42).......................dpo11
liiza (43)........................dpo9
Minnihiiri68 (41)............dpo8
Solakka Silakka (40).....dpo7
ninni-70 (39)..................dpo3
Haave3 (43)..................dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
vauvatoive, ihanaa että kaikki on hyvin!

ninni, mulla nuo mammaksin testit ei toimineet, aina näkyi vain hailukka testiviiva, vaikka digitesti näytti plussaa. Sen sijaan kotitestistä tilatut testit toimi mulla. Joillakin taas joku toinen testi ei näytä. Testeissäkin on siis eroa, ja siinä mikä sopii kullekin.

SS, ei kai meilläkään mitään viikonloppuna tehdä, mutta eivät kyllä oo koskaan sanoneet että menkkojen pitäis tulla tiettynä päivänä. Ehkä mulla on vaan ollut hyvä säkä, kun punktiot olleet alkuviikosta.

MamaStella, mä voisin adoptoida vaikka kokonaisen orpokodin! Mutta ei enää ole mahdollista tällä ikää :( Sijaislapset harkinnassa ehkä myöhemmin.

liiza, kärsivällisyys on hyve, mutta alistuvuus ei! (kokemuksesta tiedän) Pidä puolesi!

Ottis, lepoa nyt kehiin! :hug: negasta!
 
Ottis
Inia Minä olin tässä pari-kolme vuotta sitten vaihtaa töihin perhekotiin, mutt sitten ei lupia järjestynytkään, ja haaveeksi jäi koko kodin perustaminenkin halukkailta, vaikka heillä oli ennestään jo kaksi toimivaa yksikköä. Valtaviin 'kuulusteluihin' ja paperisotaan ehdin jo tutustua :).
 
Ottis
MamaStella Poistin sut tuolta taustahaaveilijoista, kun muistin, ett nythän teillä alkoi sen toisen yhteisen vauvelin aktiivinen yritys. Sut olikin jo laitettu tuonne kp-listalle niinkuin pitikin. Onnea yritykseen!!
 
Tää oli lh:n veritestin yhteydessä:

Luteinisoiva hormoni (LH), joka erittyy hypofyysin etulohkosta, koostuu alfa- ja betaketjuista. Tämä selittää eräiden menetelmien ristiinreagoinnin rakenteellisesti vastaavien glykopeptidihormonien kanssa (TSH, FSH, HCG).
Korkea hCG-pitoisuus (raskaus) laskee tulostasoa n. 10-15%.
 
Huomenia!
Ottikselle ihanaa rokulia!! :flower:

Liiza Kyllä nuo miehet sitte osaa! :headwall: Tsemppiä ja :hug:

Lämmöt 37 tasan edelleen. Ja jälleen hairahduin testaileen, kp 22 tänään, ja ei haamuakaan. :ashamed:
Alkaa toivonkipinä muuttuun epätoivoksi, kun masussakin juilii... taitaa se täti punainen, jonka sotku kauhea, olla tulossa... ellei sitten vallan anoppi tässä kuussa. :(

 
Huomenta kunnolla!
Harmitus :hug: negan saaneille!
Ja onnen :hug: plussanneille!

Mulla siis tanaan alkoi kunnolla tatitys ja kierto on yleensa 23-24 pvaa. katotaan nyt onko tama ensimmainen ihan normaali kierto vai ei (oli km tammikuun alussa). Tasta se uus yritys taas lahtee ja huomenna meen laakarille saamaan piikkireseptia. Ah, kyllapa helpotti taas, yks askel eteenpain. :)

 
No hitsinpimpula sentään, tuli sittenkin nega, Ottis, vaikka mä kyllä olin aikas varma toisesta tuloksesta. Vielä se ei ole kuitenkaan mitenkään varma juttu. Mullahan tuli ekat hailut viimekierrossa kp 28, oliko se dpo 13/14. Vaikka huonosti se päättyi, niin tosiaan voi ekat hcg-nousut näkyä vähän myöhemmin. Toivotaan levon auttavan kurkkuun ja lämpöilyyn. Kuumeilua saa jatkaa, siis sitä vauva sellaista.

Lumettomalla migreeni, KÄÄK! Toivottavasti on nyt sitten kokonaan jo taittunut ja tulevan raskauden myötä jää ainakin raskausajaksi pois.

Liizalle jaksuja miehen kanssa tahimiseen. Joskus sitä kyllä miettii, että eikö miesten pidä ollenkaan olla aikuisia, vaan käyttäytyä pahemmin kuin supermurkku. (Tässäkohtaa voi toisen r:n ihan hyvin muuttaa l:ksi) Hyvä asia on, että mies on lupautunut parisuhdeviikonloppuun. Jo sellaiseen lupautuminen on tosi hyvä merkki. Minä en varmaan koskaan saisi omaa siippaani vastaavaan tapahtumaan. Kotona tahitaan ja jos ei sopua löydy, niin ei siihen ulkopuoliset voi neuvoja antaa. Siis miehen mielestä näin.

Inialle toivotaan isoa perhettä. Sijaisperheistäkin on kova pula, ainakin viimeviikon uutisten mukaan.

LittleBear uudessa kierrossa täysillä. Siitä se alkaa.

Rominasille halaus negasta, vaikka tooosi pienet kiertopäivät vielä....



 
Onnea Emilylle plussasta ja Vauvatoiveelle hyvistä arvoista :flower:

Kiva mur mur lukea jälleen kirjoituksiasi, ja että tyhjennys sujui hyvin :heart: Ite ainakin rupesin aika pian miettimään uutta raskautta keskenmenon jälkeen. Se on kummallista, miten luoja on meidät luonut, murheesta noustaan, ja onhan nyt kevät :wave:

Ottis, älä vielä heitä toivoasi, dpo 14 minä sain vasta kunnon plussan!

Mulla on kauheita mahavääntöjä. Menin vielä eilen pitkästä aikaa tanssiharjoituksiin, enkä tiiä olisko pitänyt, maha on ihan kummallinen, vaikka yritin välttää hyppyjä ja vatsaliikkeitä. Toisaalta ei sen pitäisi olla haitaksikaan, tuli vaan lantion seudun lihakset niin kipeiksi.

roosamaria ja nuppunen noin 8 vk
 
Ottis
LB Onnittelut virallisen yrityskierron aloituksesta. Täti osuu joskus oikeaan paikkaan :).

Rominas Kiitos hyvän rokulin toivotuksista. Aloin jo BlueRaylta katella elokuvia, jotka on enemmän mun mieleen ja jäis miehen kotona ollessa kattomatta. Sen puoleen ikävä juttu, ett alkaa toi 'töllöttäminen' väsyttää. Älähän vielä toivoas heitä, mulla tädin saapumiseen vähemmän aikaa ja vielä haaveilen. Kävin jo tikkuarsenaalia vähän rapistelemassa, ett millä huomenaamuna testaisinkaan. Äh! Pöljä oon, sillä minähän päätin, ett jos tänään ei haamun haamua näy, saa tikuttamiset olla. Tai sen ainakin päätin, ett työaamuna en kukonlaulun aikaan ala testata, vaan nukun. Vaan nytpä mä saan nukkua ja voin siltiki testata ;).
 
Ottis
Kiitos Inia infopaukusta :).

Minähän hoopolainen sen ovistestin tein, kun olin pisua reilun kolme tuntia pidätellyt. Yllättävän vaikeaa muuten kotona, kun veski lähellä ja varsinkin kun pesukone loristelee vieressä :). No, tulos oli tietenkin ei LH-huippua, mutt ku tikkua (jota ei sais kattoa) katoin, näytti samanlaista viivaa kuin viimeksi ovista tikutellessa huippua osoittavaa päivää edeltävänä. Ne aiemmat 2 testiä olivat siis hailumpia. En nyt tiedä miten tätä tulkitsisin, mutt ei kai tässä auta kuin vain malttaa odotella.

ON Oikea tisu oli eilen illalla todella kipeä ja onpa siinä tuntemuksia ollut tänäänkin. Jos tohon uskon, niin täti punanuttu tulee ajallaan :ashamed:.
 

Yhteistyössä