Vauvatoive10 Ehdin jo vähän huolestua, kun sinusta ei kuulunut nyt illemmalla. Ihanaa, ett arvot kohonneet niinkuin pitääkin. Mun arvaukseni oli puhdasta matikkaa sun edellisen arvon perusteella ja heilumavaraa molempiin suuntiin. Nuku nyt hyvin ja lepäile, ett pikkunenkin jaksaa kasvaa :hug:.
mur-mur Itku puhdistaa ja parantaa. Keskenmeno on asia, josta selviää vain aikaa myöten. Välillä on helpompaa ja toisinaan taas murhe valtaa mielen, mutt lopulta paremmat päivät voittavat huonot ja elämä näyttää iloisemmat kasvonsa. Voimia ja jaksamista sinulle :hug:.
Mä vähän veikkailen, ett mun ärmättini muistaa mitä me pari viikkoa sitten puuhailtiin ja osaa jo vähän jännätä, ett mitä kuuluu. Harmitus vaan, jos hän nämä tisut tulkitsee raskausoireeksi ja joutuu taas pettyä :'(.
Ninni-70 Hienoa, ett sait eilisenkin lastin talteen
ja lisää simppoja tänäänkin. Kurjia noi ovistestit ku tolleen huijailevat. Mutt jospa uskoisit vaan siihen plussaan toistaiseksi ja seuraavaan plussaan myös jos se tulee, niin tulee varmasti ovis hyödynnettyä. Minä en ole koskaan käyttänyt kuin Cb:n digitaalista ovistestiä enkä osais varmaan muihin luottaakaan.
Huomenna olisi mulla sitten totuuden hetki käsillä, sillä ainakin näillä näkymin aion aamulla r-testin tehdä. Uskon, ett jos negaa näyttää, se myös sellaisena pysyy. Vähän pelottaa :/ .
Kauniita unosia kaikille :wave:!