40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vauvatoive10:
Kiitos Ottis, näin mä ajattelinkin sellaista luonnollista poistumaa, että lähden sitten kun on tuttuja lähdössä , lähdetään sitten porukalla.
Olen toki käynyt kurkkimassa noita syyskuun ja lokakuun odottajien pinoja, oma laskettu aikani menisi syyskuun loppun tai lokakuun alkuun. Jotenkin vaan kun olen niitä palstoja vilkaissut, en ole tuntenut omakseni, kovin nuoria äitejä siellä, tai siis hyvän ikäisiä äitejä, minähän se vanha olen.
Nämä rajanvedot on vaikeita, kuka saa missäkin olla, aina on joku joka ei tykkää, ja ollaan hyvin eri tilanteissa, joku yrittää ekaa vauvaa nelikymppisenä, joku viidettä, ja uskon että silti jokaiselle toive on yhtä tärkeä ja ei parane mennä tuomitsemaan ketään.
Moi vauvatoive10 Tervetuloa 40+ odottajat palstalle, sieltä löydät ikäisiäsi, siellä Erka ja mur-murkin olivat, eikä meitä haittaa ollenkaan mitkään pelkopuheet km:stä ja verenvuodosta ja elämänkokemusta palstalta löytyy, tukea vaikeisiin tilanteisiin löytyy. Aika normaalia on siellä alkuraskaudessa pelätä, kunnes se maaginen viikko 12 poksahtaa.
 
Ottis
Mimmimamma Kiitos :flower: Näyttäis siis siltä, että kuukautiskierron loppua kohtia lämmöt alkaa taas nousta ja sitten romahtaa?

Rinja Kuinkahan kävis jos tuota laulua alkaisit luokassa luritella? Vois tulla viikon hitti =).

ON Mun masu ei vain ota rauhoittuakseen. Turboilee ihan mahoton :ashamed:. Ja vaikkei tisujen turboilua muusta huomais niin ainakin siitä, että toi mun ärmättikin yllättäen osoitti kiinnostusta niitä kohtaan. Kummasti aina tässä vaiheessa hänen alkais tehdä mieli hiplata niitä.

MamaStella Minä olen ymmärtänyt, ett meillä ainakin adopitioshaanssit menneet ohi, kun mies jo 45 v :|.
 
Hei taas, töiden jälkeen kiireisenä lapsia kuskaamassa, nyt vasta ehdin istahtaa tähän koneelle.
HCG oli tänään 13 480 !!!!!!!
Sunnuntaina oli 6579 joten aika hyvä nousu.
Koitan nyt ajatella että kaikki hyvin vuotelusta huolimatta, tässä vaiheessa sitä on kai hyvin vaikea sanoa mikä siellä tihkuttaa, rv 6+0.
 
Kiitos Minni007 kutsusta, katellaan. Päivä kerrallaan.
mur-mur, jaksoit tulla takaisin, hyvä.
Iida-K, en tosiaa usko että vielä istukka näkyy, kun on kaikki niin millin pientä vielä.
Se oli vaan mun omaa arvailua, vilkas mielikuvitus.
Ottis, teit aika hyvän arvauksen hcg:stä.
terkkuja kaikille, olen niin väsynyt nyt että pesulle ja sänkyyn.
 
vielä kommentoin tuota ovistikkua ja lämpöilyä,
en ole juuri mittaillut mutta jos mittaan se on aina se 36,3 -36,7 joten ei se lämpö välttämättä ole yli 37 pinnassa.
Ovistikkuun sain juuri tässä kierrossa sen vahvan viivan heti ja oli samanvahvuinen controlliviivan kanssa.
 
..vai on Ottiksen "Ärmätti" kiinnostunut emäntiäisensä tisuloista..niinpä, milläs ne muulla isoooot poijjaaat leikkisi?... :LOL:


emily67 Voi miten ihanaa, valtaisa onnittelu täältä!!!!!:flower::heart::flower::heart::flower:..kerta kaikkiaan ihana ylläri pylläri=) ..niinhän se monasti on..kun sitä vähiten odottaa käy ihanaisesti!!!:wave:


Mie tuossa taas kattelin vauva ohjelmia, söin suklaata:p ja vollasin..itku ei ollut sellaista epätoivoista, ahdistavaa surua..vaan ennemminkin haikeaa..vaikea hieman kuvailla:| ..ei jäänyt mitenkään kurjake olo kuiteskaan :) ..ähkyinen olo pikemminkin, söin nimittäin sipsejäkin-Käääk, mikä herkku***se mie oonkaan!!!! :eek::whistle::D..

Terry64 juu, tiedän mie että pitkäänkin saattaa näkyä vahva viivanen, ainahin r-testissä..uskon kyllä miun hcg arvoilla laskevan hyvin pian niin, ettei se reagoi tuohon ovistestiin..tosin se kyllä on herkin ovistesti(10)mitä löytyy..mutta kokeilen&seurailen, eivät kuitenkaan kovin kalliita ja raskin niitä muutaman viikon käyttää =)
 
tänä aamuna sain toisella ovistestimerkillä (onni-ov.testi) plussan, kun toinen, mammaksi, ei enää näyttänyt huippua. miten tämäkin nyt on mahdollista.. ?

mulla oli ollut kierto 29-30 pv (kuukautisten alettua tytön syntymän jälkeen noin 9 kk sitten), mutta viimeinen kierto olikin 35pv. eikä mitään stressiä eikä muuta ole mielestäni ollut mikä saattaisi vaikuttaa kierron pitenemiseen. saa nähdä miten pitkä tästä kierrosta nyt on tulossa ja miksiköhän :(

no, mies oli tullut työmatkalta ja heiluteltiin peittoa jos tähän ovulaatioon vielä ehtis. purkissa olleen tavarankin pyrin eilen toimittamaan oikeaan paikkaan :)

tämänpäiväinen kevätauringon paiste sai olon toiveikkaaksi muutenkin kuin tämän vaavihaaveen suhteen.

ihanaa vauvatoive10 että kaikki hyvin :)
 
:heart: Emily onnea!

Terry minulla inssissä oli sovittu, että irroituspiikki, kun ovis + tikussa ja inssi sitten seuraavana päivänä. tai jos ei + tikussa ultran perusteella annettuun aikaan mennessä niin sitten piikki sovituun aikaan ja inssi noin 36 t siitä. Hyvä, kun sinulla on pistelyt sujuneet hyvin.

Vauvatoive hyvä kun vuoto rauhoittui ja oli arvo taas kohonnut hienosti.
 
Taikakuu kiva kuulla sinusta. Toivottavasti stressi nyt hiukan helpottaa ja ennnätät vähän meidän kanssa kuumeilemaankin.

Inia puhu asiaa pinosta, ihanaa kun meitä on moneksi.

Solakka silakka toivottavasti tulee nyt se täti sopivasti. Minulla tuli tosi vähän oireita siitä sumutuksesta, ihan lopussa ennen kuin pistokset alkoivat, niin ehkä oli pinna vähän herkemmällä, mutta sekin hävisi, kun pistokset alkoivat. Saatoi tuo pinna kiristyä jostain muustakin. Ei voi varmaankaa noilla dop päivillä nähdä sitä munasolua kohdussa on niin pieni. Kiva kun niitä tipuja aiotte antaa kanan hautoa.

Ämy jospa tuo lähestyvä kevät vähän piristäisi myös sinun kuumeilua?

 
Ottis
Vauvatoive10 Ehdin jo vähän huolestua, kun sinusta ei kuulunut nyt illemmalla. Ihanaa, ett arvot kohonneet niinkuin pitääkin. Mun arvaukseni oli puhdasta matikkaa sun edellisen arvon perusteella ja heilumavaraa molempiin suuntiin. Nuku nyt hyvin ja lepäile, ett pikkunenkin jaksaa kasvaa :hug:.

mur-mur Itku puhdistaa ja parantaa. Keskenmeno on asia, josta selviää vain aikaa myöten. Välillä on helpompaa ja toisinaan taas murhe valtaa mielen, mutt lopulta paremmat päivät voittavat huonot ja elämä näyttää iloisemmat kasvonsa. Voimia ja jaksamista sinulle :hug:.

Mä vähän veikkailen, ett mun ärmättini muistaa mitä me pari viikkoa sitten puuhailtiin ja osaa jo vähän jännätä, ett mitä kuuluu. Harmitus vaan, jos hän nämä tisut tulkitsee raskausoireeksi ja joutuu taas pettyä :'(.

Ninni-70 Hienoa, ett sait eilisenkin lastin talteen ;) ja lisää simppoja tänäänkin. Kurjia noi ovistestit ku tolleen huijailevat. Mutt jospa uskoisit vaan siihen plussaan toistaiseksi ja seuraavaan plussaan myös jos se tulee, niin tulee varmasti ovis hyödynnettyä. Minä en ole koskaan käyttänyt kuin Cb:n digitaalista ovistestiä enkä osais varmaan muihin luottaakaan.

Huomenna olisi mulla sitten totuuden hetki käsillä, sillä ainakin näillä näkymin aion aamulla r-testin tehdä. Uskon, ett jos negaa näyttää, se myös sellaisena pysyy. Vähän pelottaa :/ .

Kauniita unosia kaikille :wave:!
 
Onlydream ja happihyppy pahoittelu tädistä. Onnea alkaneeseen kiertoon teille.

Mur-Mur hienoa, että sieltä selvisit jo takaisin meidän joukkoon ja meni hyvin. Hyvä, että siellä ultrasivat myös. toivottaan että nyt menee hyvin eteenpäin.

MamaStella mielelläni adoptoisin, mutta tänä ikä ja yksinäisyys on paha este tai ainankin hidaste.

Rinja mikä laulu :LOL:

Ninni ovis näkyy usein kahtena päivän tikussa. Nyt vain rauhassa olemaan rktt.
 
ninni-70 Olenkohan mie siut toivotellut tervetulleeksi?..en yhtään muista..:eek:

Tervetuloa kuitenkin meidän"kööriin" kuumeilemaan!!!!:wave:

..testeistä..

Ovat eri merkkisiä(herkkyys mikä?) ja eri päivänä/kellonaikana/virtsan laimeus jne..mitkä vaikuttavat kovastikkin..jos tänään vielä viiva Onnissa oli vahva, se peittojen heiluttelu ei ole turhaa laisinkaan!!! ;)

..kysynpä vielä..voiko mammaksin o-testeillä testailla aamupisusta..entäpä Onnin?..

Suositushan on monesti klo. 10-20.00 ja EI aamun ensimmäisestä virtsasta..CB:n digi ainoastaan tekee tässä poikkeuksen.. :attn: tuo on aikas tarkkaa touhua välillä ja jos virtsa laimeaa( juonut reipaasti nesteitä ) tai aamun eka pisu kyseessä, voi testi näyttää väärin..esim. haalea viiva, vaikka ovis olisikin jo ihan nurkalla kurkkimassa!!..näin siis, jos väärään aikaa ja liian laimeasta otettusta virtsasta..mie sen noin olen ymmärtänyt.. =)
 
Mur-mur. Itku todellakin puhdistaa ja parantaa. Ottis niin hyvin sanoi. Selviäminen vie aikansa. Et ole yksin ja monelle meille sama on käynyt. Ja vaikka kuinka turhalta tuntuisi sanoa/kirjoittaa jokin asia/tunne niin ei se niin mene...Puhuminen helpottaa...ISO HALAUS!!!
 
Ottis
Mimmimamma Sä oot aarre, kiitos :saint:! Harmi, ettei ole tullut muistiin merkittyä omia lukemia, vaikka eihän ne silleen ole 'päteviä' ku iltapäivällä yleensä vasta lämmön mittaan, ku silloin ruumiinlämpö muutenkin jo aamusta kohonnut kaiken heilumisen myötä. Selvä suunta noista käyristä on kuitenkin nähtävissä.

mur-mur Kiitos onnentoivotuksista :). Aamulla varmaankin minusta kuuluu oli tulos mikä tahansa.

Nyt menen ihan oikeasti nukkumaan, enkä palaa enää kurkkimaan :ashamed:. Ötyä :wave:!
 
Ninni-70: Mullaki synnytyksen jälkeen kierrot heitteli aikalailla... Normisti AINA ollu 26-27 niin synnytyksen jälkeen oli 25 ja 30 pvää! Olin ihan että häh!!! Mutta nyt tasoittunut takaisin normeiksi ...mutta siltikin hieman "varuillani" olen...
 
http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf

..jutussa lähinä kiinnosti tuo miten tulkita ovis testin viivoja..SIIS, aina ei tarvitse tosiaankaan olla niitä "tasavahvoja" viivoja..ELIKKÄS..kovasti vain mielikuvistus laukkaamaan ja pupustelua ympäri ämpäri, siellä sun täällä ja mahdollisimman usein!!!! ;) ..tuli jo hiki pelkästä ajatuksesta, heh.. :D
 
Rominas miun ei tarvitse edes luvata että itken, se tulee aina sopivasti ja joskus ei niinkään sopivassa paikassa :( ..vaan mitäs tuosta..itken kun itkettää, nauran kun naurattaa!!!! =)..sellaista elämä on:heart:..
 

Yhteistyössä