40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tiedättehän sen Alex Haleyn kirjan ja elokuvan "juuret " joka kertoo Gambialaisen Kunta Kinten tarinan? Jostakin syystä olin lainannun sen kirjastosta, ja lukenut ja se kiehtoi minua kovasti, ja meni kuukauden verran kun tapasin tuon oman Mandinka urokseni ......hän vei minua käymään Kunta Kinten kotikulmilla kun olimme viime jouluna Gambiassa. Maailma on pieni, ja kohtalolle ei mitään voi..pakko kärsiä nämä huonot puolet, kun on niitä hyviäkin puolia, ja rakkautta kuitenkin.
 
vauvatoive10 joo kohtalon oikku tai mika lie sattuma oli kun minakin mieheni tapasin. Tultiin lomalle tanne, vaihtoehtona oli Intia mutta Istanbuliin paadyttiin kaverin kanssa. Ja tulopaivasta seuraavana tapasin tulevan siipan ja ihan ihme olo oli heti kun tapasin, tosi rauhallinen olo ja kai sita jotenkin aisti etta tassa se nyt on, jos on ollakseen.

Mietin vaan etta oiskohan kaynyt samoin jos oltas sinne Intiaan eksytty? ..... :D
 
vauvatoive10..ihana että siun vuotois näyttäisi lakkaavan:)

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=51
..tuolla hyvää tietoa..ja siulla ne sydänäänet hyvinkin jo kuuluisi tuon mukaan :)
 
Oivikille kovasti onnea matkaan!!!:heart::wave:

Little Bear kannattaa laittaa muutamaan ovistestejä myyvään nettifirmaan kyselyä(asiakaspalvelu) että minne saakka toimittelevat testejä ja mihin hintaan!!..tuo 30ekua 5kpl:sta on kyllä ryöväyshinta :eek: Hui kauhistus!!!

Kysäiseppä tuolta:

http://www.halpa-testi.fi/information.php?info_id=27
 
Taidan mennä koisimaan, joten hyvää yötä arvon naiset. Se Juuret oli muuten tosi hyvä, kun tuli sarjana tv:stä kun olin pieni. On tullut uusintanakin, mutten ole katsonut...olis pitänyt.
Jännä tuo sinun ja miehesi tapaamiseen liittyvä juttu on vauvatoive10 ja Little Bearkin tuo sinun rauhallisuuden tunteesi...hienoja kokemuksia varmaan.
Mutta nyt nukkumaan =)
 
Ottis
Ei mennyt tämä torstai ilman plussaa tai kahta :heart: + :heart:.

Liiza Kehottaisin sinua hankkimaan niitä r-testejä ja nopiasti jossei sulla niitä jo oo :).

Vauvatoive10 Meillä on miehen kanssa onneksi eri koneet, vaikka joudutaankin näillä vuorotella, kun työpiste ja istuin sama, mutt alko tosiaan hirvittää ajatus, jos mies pääsisi näitä juttujani lukemaan. Eihän se mikään temppu olisi kun vain avaisi selaushistorian. Mulla ei kuitenkaan ole näillä sivuilla kirjautuminen automaattisena, eli tuskin minua tunnistaisikaan. Ja jos jutuistani tunnistaisi, niin hyvähän se vain olisi. Saattaisi jotain oppiakin ;).

Voisi tulla kuitenkin pormakkaa jo siitä jos tietäisi mun jollekin saitille ylipäätään kirjoittelevan. Luulin hänen tän 'harrastukseni' oivaltaneen, muttei näemmä olekaan. Tänä iltana kun kiukutteli naputtelustani ja moitti mua taas kun en jotain TV:stä seurannut, olin oikeasti vastaamassa työpostiin ja kun siitä sanoin, vastaus oli: "Ethän sinä voi koko iltaa sähköposteja kirjoittaa." No, en todellakaan voi, mutt en valehdellutkaan kun sanoin niiden viestien tulleen sen jälkeen, kun edellisen kerran postia kurkkasin.

Jotenkin nyt jurppii tuokin asia, ett jos mun mieheni olisi vähän vähemmän juntti, niin hän tämänkin ymmärtäisi, eikä tätä tarvitsisi tehdä kuin varkain :(. Eikös TV:ssä ollut ohjelma jostain isännän ja koiran käytöskoulusta, voiskohan ton mun ukkelin lähettää sinne ilman koiraa??:LOL:

Kauniit unetukset täältä kuitenkin :wave:!
 
Ottis
mur-mur Mä veikkasin alunperin, ett MamaStella olisi nyt sopinut miehensä lasten adoptiosta, kun hän siitä päivällä kirjoitteli, vaan taisinpa olla väärässä :saint:. Hyvältä kuulostaa tuokin. Onnea MamaStella!
Nyt oikeesti menen :wave: :wave: :wave:
 
..ja puolustelen äskeistä sen verran kun en heti hoksannut: meitä täällä NIIN monta, etten mie muista kaikkien oviksia, saatikka tädin vierailu päiviä mitenkään..huh ;)..ja onhan miulla tuo "muistihärökin" :D ..kelpaiskos tämä puolusteluksi MamaStella?..miten on? :whistle:

Hyv yöt ja kauniita unihia!! :wave:
 
..vai olen mie Ottis ihuna ;) .. "muistihäröinen vanha kananen"..kotkottaen mennä touhotan tomerana ees sun taas, pyrstösulat sekaisin ja heltta väpättäen leuan alla.. ja en muista edes aina minne?..ai, sitä munaahan mie!!..:D ..tämmöinen "kanainen", täällä.. :LOL:

..jep, vaan nyt miekin konehen suljen..toivottavasti simmukin perästä :)
 
Huomenia!

Sorry Ottis, eihän musta enää ollutkaan mitään tietoja tossa listassa... Eka haalea plussa tuli jo 1.2. (kp 24/24) mutta tänään sitten tuli vielä se vahva plussa eli voit laittaa mulle tämän päivän ja kp 28/liekö dpo 15..... Kiitos :heart:

Onnea mamastella :flower: :heart: Ihana salaisuus....

Nyt kiire, rentoa viikonlopun odotusta kaikille!! :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä