Ei mennyt tämä torstai ilman plussaa tai kahta :heart: + :heart:.
Liiza Kehottaisin sinua hankkimaan niitä r-testejä ja nopiasti jossei sulla niitä jo oo
.
Vauvatoive10 Meillä on miehen kanssa onneksi eri koneet, vaikka joudutaankin näillä vuorotella, kun työpiste ja istuin sama, mutt alko tosiaan hirvittää ajatus, jos mies pääsisi näitä juttujani lukemaan. Eihän se mikään temppu olisi kun vain avaisi selaushistorian. Mulla ei kuitenkaan ole näillä sivuilla kirjautuminen automaattisena, eli tuskin minua tunnistaisikaan. Ja jos jutuistani tunnistaisi, niin hyvähän se vain olisi. Saattaisi jotain oppiakin
.
Voisi tulla kuitenkin pormakkaa jo siitä jos tietäisi mun jollekin saitille ylipäätään kirjoittelevan. Luulin hänen tän 'harrastukseni' oivaltaneen, muttei näemmä olekaan. Tänä iltana kun kiukutteli naputtelustani ja moitti mua taas kun en jotain TV:stä seurannut, olin oikeasti vastaamassa työpostiin ja kun siitä sanoin, vastaus oli: "Ethän sinä voi koko iltaa sähköposteja kirjoittaa." No, en todellakaan voi, mutt en valehdellutkaan kun sanoin niiden viestien tulleen sen jälkeen, kun edellisen kerran postia kurkkasin.
Jotenkin nyt jurppii tuokin asia, ett jos mun mieheni olisi vähän vähemmän juntti, niin hän tämänkin ymmärtäisi, eikä tätä tarvitsisi tehdä kuin varkain
. Eikös TV:ssä ollut ohjelma jostain isännän ja koiran käytöskoulusta, voiskohan ton mun ukkelin lähettää sinne ilman koiraa??
Kauniit unetukset täältä kuitenkin :wave:!