40+ so what!!! (vol. 8)

Mimmimamma syvästi pahoittelen. :hug: :'(

Negan testanneille ryhmähalitus :hug: .

Plussanneille lämpimät onnittelut. :flower: :heart: :heart:

Kaikille onnistuneita yrityksiä ja mukavia kevätpäiviä. :wave:
 
Hei piiiitkästä aikaa!

Nyt on viime visiitin jälkeen tullut niin paljon tekstiä, että mahdoton yrittää saada kokonaiskuvaa kaikkien tilanteesta. Ahkeria kirjoittelijoita olette kyllä. Upe juttu!

Mulla olis teille ihan kysymyskin ;) Niin kauan kuin olen tällä palstalla roikkunut eli aika monta kuukautta, on kierto ollut 25 päivää. Ehkä kerran venyi 26 päiväksi. Kierto on AINA ollut säännöllistä ja yhtään kiertoa ei ole ikinä jäänyt pois (raskausaikoja lukuunottamatta).Nyt on kp 28 eikä tätiä kuulu. Muutama päivä sitten sain paperiin aivan aavistuksen verta, kun pyyhin hiukan syvemmältä. Sitäkin tapahtui vain kerran. Parina aamuna r-testi näyttänyt haaleaa plussaa - käytän niitä epävarmoja predictoreita, joissa sanotaan, että vaikka viiva on miten heikko tahansa, on testitulos positiivinen. Siis eilen aamulla posit, päivällä negat, tänä aamuna + ja äsken -. Rintojen arkuutta ei juurikaan ole, jossain vaiheessa tuntemuksia oli enemmän. Eikä muitakaan oireita ole. No, kysymys liitty clomeihin: olen nyt syönyt 2 clomikuuria peräkkäin (1tabl/päivä). Voiko clomit siirtää kiertoa näin paljon (3 päivää) tai tehdä niistä olemattomat eli voivatko menkat jäädä clomien vuoksi kokonaan väliin?

Mutta testaan taas aamulla...

Kaunista päivää ja kaikille positiivisia tuloksia ja :hug: haleja :hug: niitä tarvitseville.

Leenuska
 
Aah ,raitis ilma myrkytys hankittu ja auringon valohoitoa B) 5 tuntia tuli putkeen ulkona oloa.

mur-mur jo rentoutumassa ;) mukavaa iltaa teille.Harmi uudesta negasta,mutta kieltämättä olet aikaisin liikkeellä,väliäkös sillä varsinkin jos tikuttelu palkitaan kahdella++.

L-B näyttäisi jo vähän vahvistuvan viivanen,kyllä se sitkeys palkitaan.

Ruoka uunissa ja punkku odottamassa kohta avaamista,mies poissa niin saadaan olla lasten kanssa pitkin ja poikin niin että ketään epäjärjestys haittaisi :saint:
.....kissa poissa niin hiiret hyppii heti pöydällä...
 
Pikaisesti vaan tässä siivoilujen keskeltä:

Kp6 on vasta menossa ja ovistesti näyttää plussaa. Mitä ihmettä??? Nyt mä en enää yhtään ymmärrä tätä mun kiertoa. Mulla vihloi munasarjoissa jo eilen aika paljon ja limat ilmestyi heti menkkojen jälkeen, joten ajattelin ihan huvikseni testata jo tänään, kun noita testejä on varalla kunnon arsenaali :) Ja sieltä tuli tosiaan plussa, enhän mitä sitä odotellut ennen kp12. No, onneksi huomasin, olis muuten mennyt tämä tilaisuus ohi :) Mies täytyy siis kellistää heti kun saan tytön nukkumaan :LOL:
 
Mimmimammalle pahoittelut km:stä!! :hug: :hug:

Mur-Mur: Juu ovat hyviä testejä nuo rkeijun testit, minä saan niinhin ainakin oviksen näkyviin ja samalla minulla kovat kivutkin, eilen illalla alkoivat.

Illalla touhuiltiin ja tänään aamullakin ja ehkä taas illalla :heart:

Clomeista: Minulla ei ole limakalvot ilm ohenneet niiden käytön seurauksena, toisille eivät sovi ja menkat jäävät todella niukoiksi, jos saapuvat ollenkaan..en osaa oikein neuvoa asiassa.
Niin ja päätä myös vähän särki aamulla oviksen aikaa joskus tälläistä.

PlussaOnnnittelut, jos en ole jotakuta muistanut Onnitella!! :heart: :flower:

Oma napa: Murheellinen olo, kun paras ystäväni saanut jonkun kohtauksen jumpassa ja on nyt jäähdytettynä teho osastolla hengityskoneessa :'( ..yritetään saada heräteltyä, mutta takeita ei ole herääkö enää, niin surullista ja vasta minun ikäiseni :ashamed:

Yritän elää normaalisti, mutta kyllä se minun yöuneni vei...rukoilu ei kuulu tapoihini, mutta sitäkin olen nyt tehnyt ja toivon , että kaikki vielä järjestyy.


Plussakasta viikonloppua kaikille, jos siinä vaiheessa elelette :heart:

mahdotontako :heart:
 
Heippa, Leena. Kiva kuulla sinusta. Jänniä uutisia sinulla onkin, vaikkakin kyllä varmasti itselle hermostuttavia. Ollako raskaana vai ei. Parin päivän sisään kyllä viiva vahvistuu, jos on vahvistuakseen. Jospa se hcg-määrä on vielä niin vähäinen, ettei näy kuin aamuvirtsassa. Hyvältä kuulostaa, ettei tätiä näy.

Clomi-asiaan en osaa sanoa mitään, kun ei oo siitä kokemusta.

Toivotaan, että Mahdotontakon ystävän tilanne kääntyy parempaan suuntaan. Jaksamista.

Minnihiiren ovis on tosi ajoissa. Hyvä että huomasit, ettei mennyt sivu suun.

Onlydreamilla on ihana ilta tiedossa. Olisi kyllä pitänyt käydä A:lla alkavassa liikkeessä, mutta unohtui kaikessa kiireessä.

Uudillekin vilkutus.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille pinolaisille!


 
Leena + vahvistumista sinne, kyllä ne aamu testi on luotettavampia.

Minnihiiri onnittelut ovis +, tuletko rktt listalle?

Mahdotontako :hug: niin rankkaa, voimia sinulle.

Terri niinhän se on, että oviksen tikuttellu, saa ajan kulumaan vähän nopeammin ja saan selville toimiko omat hormoonit jo.
 
Mahdotontako Jaksamista ja voimia :hug: !
Leena lupaavalta kuulostaa :heart: :flower:

Meillä on tänään taukopäivä pupuilusta johtuen noista mun oudoista "vuodoista" vaikka se oli kyllä niin vähäistä ettei sitä oikein vuodoksi voi sanoa. Tänään taas ovistikussa aavistuksen vahvempi haamuviiva. Saa nähdä millainen tästä kierrosta tulee.
Tänään on tullut herkuteltua luvattoman paljon :ashamed: :p .
 
Mahdotontako voimia sinulle ja toivotaan ystävälle hyvää ja pikaista paranemista :hug:

minnihiiri tervetuloa mukaan outojen ovisten kerhoon ajan kohdan suhteen,mulla niitä oli kahdessa kierrosa perääkäin,kp 7 ovis plus ja kp 9 :/

terri harmi ettet kerennyt saada rentoutumis juomaa,no aamulla onkin sit sulle aivan normi olo.

I-K ihania kuvia olet laittanut =) ja pahoittelut tätösestä :hug:
 
kaikille ihanille siskoille osanotosta.

Eilen olin mieheni kanssa vihteellä ja olen onnellinen, kun pystyttiin puhumaan asioista ja kohta 9v vanha intohimo ja rakkaus leimahti uudelleen roihuamaan. Siitä on pitkä aika, kun meillä on on ollut mahdollista olla kahden kesken ja suhteeseen satsata. Tuntui upealta että viikon takapakki fiiliksen päätteeksi päästiin tasolle 5 meidän suhteessamme. Suhteemme siis on ollut jo pitkään tasapainoinen ja hyvä, mutta se alkuaikojen intohimo ja pussailu puuttunut, kun lapsia ollaan väen väkisin tehtailtu.. Eilen sitten pussailtiin ja vanottiin rakkauden nimeen. Katsottiin jopa hääasuja näyteikkunasta. Löysin livenä tuon aiemmin linkkinä olleen mekon. Oliko MamaStellan linkki?!

Tänään mieli rauhallinen ja tyyni. Rinnoissa vielä pinkeyttä ja kuhmuraisuutta. Onnellinenx 5 oot oikeassa parempi, näin kuin kaavinan kautta.

Edellinen plussa testi, vahvistunut sellaisen tein tuossa tiistaina, päivää ennen vuotoa.

Testailin tuon Terrin kyselyn jälkeen kaapista löytyneellä RFSU:n testillä nyt illansuussa ja hentoinen plussa siihen piirtyi. Ehkä vielä pitää testailla aamu virtsasta, ennen kuin luovuttaa lopullisesti.

Jep kyllä tiedot on oikeat tuossa listassa...vaikka yrjöklubilaisissa olisin halunnut olla :)

I-K
kissa hymyilytti...ihana kissa :) vaikka en ole kissa ihmisiä.... jännä ilme sillä kisalla!!!!

Onneksi rinja on siirtynyt yrjöklubilaisiin :)

L-B:llä tuo ovis oikeasti kolkuttaa ovelle...eiku hommiin siitä :)

Mahdotontako rukoilen ystäväsi puolesta. Voimia sinulle myös.

Mahdottomia kirjoittajia olette, muutamassa päivässä (24.2.2010-6.3.2010 tehtailtu kohta 1300 viestiä)

sry kirjoitus virheet...varakoneelta joudun kirjoittamaan ja teksti niin pientä ettei näe oikeasti omaa kirjoitustaan. Miniläppärillä kun kirjoittaa :( Tyttö valoittanut oman koneeni.

mimmimamma
 
Terri: Joo, kyllä hieman omaa näkökykyään ja miehenkin tässä alkoi jo epäillä... Mutta kun täti ei ole tullut, niin toivoa ehkä tosiaan vielä on... Jospa kuitenkin huomisaamulla testailis... hitto mun kans...suurkuluttaja !! :kieh:

 
jääris mukavaa ilta :wave:

mimmimamma hienoa että olette miehen kanssa löytäneet kipinän takaisin,olen kyllä hieman kade ;)
Testissä sulla vielä viivasta :/ jospa pikkusen alku ei olisikaan vielä keskenmennyt,jotenkin tuntuisi järkeen käyvältä että vaikka vuotoa sulla oli et se olis ollut oletettujen menkkojen yhteyteen osuvaa vuotoa ja kun mahdollinen raskaus ei vielä tämän pidemmällä ei luulisi enää edes hailakkana haamuna testissä näkyvän,toivon koko sydämestäni että pikkuinen siellä masussa olisikin :hug:


Täällä pienokaiset nyt unten mailla ja äidillä omaa aikaa siis ykkös luokan aikaa kun ei mieskään ole kotona ;) punkku pullon korkkasin ja lasillisen jo maistelin hyvää ja rentouttavaa =) :p
 

Yhteistyössä