40+ so what!!! (vol. 8)

Rominas :hug: tädistä. Onnea uuteen kiertoon.

Ottis voi harmi :headwall:, uskoin sinun +, kun oli kolme pallukkaa kypsynytkin. Parempaa onnea uuteen kiertoon.

Nillanilla niin kyllähän se aika menee nopeasti ja aina tuntuu siltä, kun katsoo taaksepäin :D. Varmasti tämä koko aika, joka on kulunut odotuksen odotamiseen tuntuu lyhyelle, jos sen nyytin saa syliinsä.

Terri niin ne onnistumisprosentit eivät ole korkeita tosiaankaan, mutta mahdollisuuksia on kuitenkin ja tosiaan ensimmäinen kerta sinulla vasta on takana noilla hoidoilla, toivottavasti nyt olisi se + vuoro!

LB jospas se sieltä kuitenkin tulisi vielä se + oivis tikkuunkin.

RKTT:läisille ++++++ tulevalle vkolle.
 
Heippa,
En ole juuri päässyt palstalle. Joten olen ulkona mitä muille kuuluu. :ashamed:
Itse makasin lähestulkoon, koko eilisen päivän sängyn pohjalla, kun alaselkää poltti ihan älyttömästi. Napsin panacodia että sain edes hieman nukutuksi.
Nyt sitten selkä on ihan ok, mutta en tiedä onko km tulossa vai mistä kyse, kun tänään on vuotanut enempi ja vähempi ruskeaa tuhrua. Sitä oli tullut pikkuhousuihin n.5cm läikkä ja paperiin tuli sitä pyyhittäessä. Nyt taas sitä ei ole tullut. :eek: :/ Olen ihan hämilläni mistä kysymys?! :/ Jos jatkuu huomenna soitan sairaalaan.
 
Ottis Päästiin sitten samaan aikaan oilia haeskeleen... :hug:
Kiva kuulla, että lystiä reissussa oli!!

Ninnille Ihanaa lomaa!!

Leenalle Peukkuja plussaan!!!!!!

mur-mur: Toivottavasti saat aparaatin pikaisesti kuntoon!!

MamaStella
Toivottavasti kaikki hyvin!!! :heart: Miten nyt voit?
 
Rominas ja Ottis harmitus hali tadin saapumisesta :hug:

Mamastella toivottavasti on kaikki hyvin! :heart:

Jihuu! kattokaas mita bongasin just kun tultiin kotiin
http://www.aijaa.com/v.php?i=5867747.jpg
Sellanen "kostea" olo oli jo tossa iltapaivalla kun lahdettiin ulos etta jos ei nyt oo Oili ovella niin mika sitten! :) Eli toimii testit, mutta tosi myohaan se Oili tuli.

Nyt jos paivittaja vois vaihtaa mun kiertopaivaksi 11, koska ma luulen etta aloin laskemaan menkat alkaneeksi paivaa liian aikasin. laskin ne alkaneeksi jo siita tuhruvuodosta.
ja paasisinkohan sinne RKTT listalle? hui, jannaa :D
Tai sit huomenna jattaa muuttamatta mun kiertopaivaa. Tajusin just etta kellohan on jo aika paljon :)

Kylla tuo yksi viiva saa ihmisen iloiseksi! Kunpa se tulis siihen toiseenkin testiin! :)
 
LB Jippiii!!!!!Onnittelut!!! Ja ei muuta kuin petiin peuhaamaan!!! :heart: Ja sitte ne kaks viivaa siihen toiseen testiinkin!! :heart: :heart:

On: Täällä voisi sanoa, että hanat on auki... Enpä äkkiseltään näin kovaa vuotoa muista normaaleissa kuukautisissa ekana vuotopvänä. Noh, tuskin anemia kuitenkaan uhkaa... :LOL:
 
Tirlittan1968
Olen ollut tuolla taustaryhmässä parikuukautta. Minähän yritän koti-insemnaatiolla raskaaksi. Viimeisin ovis+ oli 21.2 ja arvatkaapa mitä mun digitaalinen raskaustesti näytti aamulaa: "raskaana" :D . Wau menkkojen piti alkaa tänään ja pientä punertavaa tuli aamulla mutta jotain häviävän pientä. Aiemmissa kierroissa on punertavaa tullut jo 2 päivää ennen menkkojen alkua. Katsoin testiä varmaan 5min ja oli kyllä niin hieno olo vaikkakin epäuskoinen.

Viimeviikolla alkoi ruokahaluttomuus, järkyttävä väsymys ja hajuherkkys joita ei ole aiemmin mulla ollut.


 
Rominas ja Ottis, harmi että se täti löysi teille taas :hug:

MamaStella, toivottavasti kaikki on hyvin, haleja :hug:

LB, onnittelut oilista :)

Tirlittan, hurjan paljon onnea :heart:

Päivittäjä, mut vois lisäillä RKTT-listalle, dpo0. Eilen tuli ovistestiin vielä nopeammin kaks tasavahvaa viivaa, joten uskottava se on, että ovis tuli tässä kierrossa tosi aikaisin. Ja munasarjoissa on vihlonut koko viikonlopun, joten toivotaan että siellä on kunnon munis kypsynyt.
 
Huomenia kaikille! :flower: :heart:

Mamastella:Toivotaan, että kaikki on hyvin sinulla! :hug: Saako raskauden alussa ottaa Panacodia, kun se muuttuu Morfiiniksi? Panadolin tiedän olevan turvallinen lääke, mutta toivottavasti olen väärässä :ashamed:

Tirlittan: Mahtavan upeata, isot Onnittelut sinulle plussasta!! :flower:

Rinja:lle mahtavaa yrjöklubiaikaa ja toivon kovasti kaiken menevän sinulla tällä kerralla hyvin ja ole varovainen, ei liikaa rehkimisiä!! :hug: :heart:

Littlebear: Ihanaa ovisplussan olet saanut nyt reippaasti sitä hyödynnätte!! :flower:

Loppukiertolaisille Onnea testailuihinne!! =) :flower:

Minulla ilm tänään dpo1 vai miten se lasketaan, kun plussa testissä perjantaina oli ja sitä hyödynsimme kiitettävästi :heart:

Kiitos kaikille hyvän ystäväni muistamisesta, hänen kamppaillessaan hengestään teholla, huonolle, erittäin huonolle näyttää :'( , hänellä pienet lapsetkin ja on yksinhuoltaja. Elämä on todella arvaamaton meille kaikille, koskaan ei tiedä, mitä seuraava hetki tuo tullessaan....itseeni vaikuttanut myös niin, etten ole uskaltanut mennä zumbaamaan :ashamed: ...jospa pian rohkenisin, yölläkin heräsin suruun 2,30 aikaan, tänään olen vapaapäivällä ihan normaalin työvuoron mukaan ja huomenna jälleen töihin.

Toivottelen ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja Onnea elämässä yleensä :heart:

mahdotontako :heart:

 
Onnea Tirlittanille :flower:
MamaStella, tiedän tunteen, mulla alkoi se vuotelu reilu viikko plussaamisen jälkeen, ja sitä sitten oli tuhrusta verenvuotoon suunnilleen viikot 5-8 ja sitten se vaan loppui, pari kertaa on satunnaisesti sen jälkeenkin tullut vähän punertavaa paperiin.
Joten ei se välttämättä tarkoita pahaa, raskaus voi jatkua ihan normaalisti, mutta huolestuttaa ihan älyttömästi. Toivotaan että kaikki hyvin , yritä lepäillä.
 
Ottis
Pikaisesti. Rominas Pahoittelut tädin tulosta. Pitkäänpä se otti ennen kuin menkat alko ja haamujakin taisi näkyä. Kiinnittymisyritystä siis oli. :hug: ja tsempppiä uuteen kiertoon

Mimmimamma Illalla viikonlopun juttuja luin, mutt en uskaltanut valvottaa systeriä naputtelemalla. Sullekin piti kuitenkin näin pikapikaa töistä päästä pahoittelut naputtelemaan. Olet ollut mielessäni. Todella epistä, että se pikkunen teiltä noin varhain pois otettiin. :hug: ja voimia jokaiseeen päivään.

ON Täti tosiaankin tuli, mutt en ryntää heti apteekkiin hakemaan Clomeja tai Terolutteja, vaan luulen, ett puhun miehen ainakin yhden kuukauden yrityskieltoon. Täytyy saada pää lepäämään välillä.

Plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä