Huomenia kaikille! :flower: :heart:
Mamastella:Toivotaan, että kaikki on hyvin sinulla! :hug: Saako raskauden alussa ottaa Panacodia, kun se muuttuu Morfiiniksi? Panadolin tiedän olevan turvallinen lääke, mutta toivottavasti olen väärässä :ashamed:
Tirlittan: Mahtavan upeata, isot Onnittelut sinulle plussasta!! :flower:
Rinja:lle mahtavaa yrjöklubiaikaa ja toivon kovasti kaiken menevän sinulla tällä kerralla hyvin ja ole varovainen, ei liikaa rehkimisiä!! :hug: :heart:
Littlebear: Ihanaa ovisplussan olet saanut nyt reippaasti sitä hyödynnätte!! :flower:
Loppukiertolaisille Onnea testailuihinne!! =) :flower:
Minulla ilm tänään dpo1 vai miten se lasketaan, kun plussa testissä perjantaina oli ja sitä hyödynsimme kiitettävästi :heart:
Kiitos kaikille hyvän ystäväni muistamisesta, hänen kamppaillessaan hengestään teholla, huonolle, erittäin huonolle näyttää :'( , hänellä pienet lapsetkin ja on yksinhuoltaja. Elämä on todella arvaamaton meille kaikille, koskaan ei tiedä, mitä seuraava hetki tuo tullessaan....itseeni vaikuttanut myös niin, etten ole uskaltanut mennä zumbaamaan :ashamed: ...jospa pian rohkenisin, yölläkin heräsin suruun 2,30 aikaan, tänään olen vapaapäivällä ihan normaalin työvuoron mukaan ja huomenna jälleen töihin.
Toivottelen ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja Onnea elämässä yleensä :heart:
mahdotontako :heart: