40+ so what!!! (vol. 8)

..mie olen jo ihan naatti poikki..uskomatonta, mutta totta..haukotuttaa niiiiin kovasti..mies ja vieraat läiskii kortteja, mie konehella..pakko kait kohta vääntäytyä pötkölleen kun niin väsy!!..ei oo tottakaat miten minuu väsyttää..onneksi sisko&mies vierahana, niin eivät loukkaannu jos mie nuukahan.. |O hauuuukotus!!!
 
Mahdotontako, kyllä tuollaiset sairauskohtaukset on kamalia ja tulee yllättävän usein energisille ja terveen tuntuisille ihmisille, niinkun varmaan ystäväsikin, koska jumpassa sai kohtauksen.
Panee miettimään omaa terveyttään ja elämäntapojaan, mihin voi vaikuttaa ja mihin ei.
Toivotaan kaikki että ystäväsi toipuu!
 


Huomenia :wave:

Toive siitä että neitonen olisi nukkunut edes 7mään ei toteutunut |O oltiin vähän jälk 6 jo hereillä,no onneksi tuli mentyä nukkumaan ihan hyvissä ajoin ja ei tuon punkun maistelun jäljiltäkään ole olossa mitään,siis spiva määrä tuli unulääkkeksi otettua..

Tämä kevät aika pistää tämän kuumeilun taas uusiin uomiin jotenki tytön lähestyvä syntymä pv muistutaa odotuksen viime hetkistä ja siitä miten ihanaa se oli.. olo on haikea ja odottava :ashamed: jospa se pieni ihme vielä suotaisi.

Uusi viikko ja uudet haasteet alkaa...

........ paljon paljon ++++++ onnea toivottelen itsekullekin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
minnihiiri68 mites tu0 O-testi voi jo näyttää plussaa?..ettet vain olisi raskaana? ;) ..onkos siulla minkäänmosia oirehia..?..O-testihän voi näyttää myös raskauden kun ollaan ihan loppukierolla..
No en kai mä nyt raskaana voi olla, mulla oli kuitenkin ihan normaalit menkat, jotka just loppui. Eikä mulla ole mitään oireitakaan, joten en tiedä mikä ihmeen hormonihäiriö tämä nyt on...

Onlydream, tuliko sulla menkat sitten aikaisemmin niissä kierroissa kun ovis tuli odotettua aikaisemmin? Mullahan kierto jäis nyt sitten tässä kierrossa 20 päivään, jos menkat tulee 14 päivää oviksen jälkeen. Omituista todellakin :)
 
Onlydream, meillä myös aikainen herääjä. Minkäikäinen teillä on? Meidän taapero 1,5v on alkanut herätä säännöllisesti kuudelta. Välillä herää jo puoli kuudelta :eek: . Tuossa äsken tiuskittiin miehen kanssa toisillemme kun tyttö itkeskellyt pitkin aamua eikä mikään ole auttanut. Äsken nukahti kiukuttelun päätteeksi lattialle. Tyttö ei nykyisin suostu syliin kun on kiukutteluitkua. Hampaat luultavasti vaivaa. No jos minä kiukuttelen lauseen verran miehelle oman tästä johtuvan väsymyksen takia niin herra ottaa nokkiinsa hirvittävästi. Itse kiukuttelee useinkin vastaavissa tilanteissa ja minä ymmärrän sen tietenkin :(

Että tällaisia kiukuttelijoita täällä. Kiva että ulkona on kirkasta. Täytyy lähteä päiväkävelylle :whistle: myöhemmin tänään .
 
Minnihiiri eka epänormaalikierto oli 24 pv silloin ovis + tuli kp 6(teroista huolimatta) ja toinen kierto oli 18 pv ovis + 6-7 silloin ei teroja.

ninni meidän kuopus täytti juuri 1v10kk ja on ollut oikestaan viime talvesta saakka aikainen herääjä,harvat on ne kerrat et olis saanu nukkua 7mään saati myöhempään.
Ja nyt alkutalvesta saakka vasta yöt rueneet olemaan kokonaisia,sitä ennen heräili2-4krt yössään, viime talvena olinkinTOSI väsynyt kun ei kunnon yö unia ollut pitkään pitkään aikaan,ei voitu tehdä sitäkään että mies olis nukkunu tyttön kans ja minä toisessa huoneessa koska mies ei herkästi heräävä eli tyttö olis sata varmasti herättänyt minutkin kaikesta huolimatta mutta se onneksi jo taakse jäänyttä aikaa.
Kait sitä on perus hullu kun vielä kolmatta halajaa ja tietää mitä on edessä..

Ymmärän kyllä tilanteenne,jaksamista sinne :hug:
 
OIVIKKI niin, nyt mulle tulee kaksi välikiertoa peräjälkeen, oma loma sotkee aikatauluja mutta jos kaikki menee hyvin niin ennen Vappua tehdään kahden alkion siirto eli Vappuna piinailaan ja juodaan vain simaa eikä mitään väkevämpää.... heh, heh... Jaksamista sinulle odotteluun, aika rientää vaikka mateleekin välillä

:wave: Heips, Kaikille
 
Sunnuntaita! :flower:

Mahdotontako toivotaan parasta etta ystavasi paranee. Kamalaa tuollainen yhtakkinen sairaskohtaus!:(
minnihiirella tosi aikainen ovis :eek: Nakojaan se voi tulla millon vaan!
Ma tein paivan ovistestin ja kylla nyt taytyy sanoa, etta taitaa olla Oiliton kierto tai sit nama ei vaan toimi mulla, samaa nayttaa taas!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5863008.jpg

Noh, pupuiltu on ahkeraan siita huolimatta, vaikka toiveet mahd raskaudesta kylla ropisee naiden testien myota...

Paata sarkee, etta ulos happea haukkaamaan kai on lahdettava! leppoisaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Heippaus täältä:wave:

Aurinkoinen paisteleepi ja pakkasta kirpakka päälle 13C =)

..olo on vaan aikas väsy ja heikko..ei sovi nämä kovin "kosteat" pippalot enää tämän ikäiselle naiselle :eek: ..:p


Tänään en jaksanut testailla, kattellaan huomenna sitten..uskon vain, ettei tällä kierrolla ole tärppi käynyt..

Miulta pamahti rikkoontua eilen keskusyksikkö, joten päivittäin en taida tänne nyt päästä:( ..menee hetki aikaa kun katsotaan, saako k-yksikön korjailtua, tai kannattaako yleensäkkään.


Toivottelen oikkein kovasti plussaisia tuulia kaikille omalla sarallanne!!!!:heart:

..käyn kurkimassa niin usein kun mahdollista..ja toki ilmoittelen jos plussa sattusi yllättämään.. ;)
 
mimmimammalle :hug: . Onneksi et heitä pyyhettä kehiin, vaan jatkat!
I-K onnea uuteen kiertoon.
Ottis näemmä' lomailee, kun ei juttua ole.
Rominas, toivon, että muuttuisi plussaksi sinulla! :heart:
mahdotontako, ystävällesi enkeleitä :heart:
Itsellä raskausolo välillä enemmän, välillä on helpompaa. Sain äippäpolille ajan 29.3 , eli silloin mennään noin rv7-8. Olen jo pikkuhiljaa vähentänyt kantamusten kantamisia. MInun täytyy muistaa olla varovainen ja kun tuota pikkupuuhaa riittää kotona niin paljon, niin ei se aina ole helppoa. Parin viikon päästä tuskin uskallan tehdä juuri mitään. Olen jo miestäni tästä muistuttanut. =) Saa alkaa siivoilemaan tai soitan siivoojan tänne. En halua asua sotkupesässä.
 
Moikka!

No niin... Täti punainen tuli... Hyvä niin jos hailukkaa viivaa (jos sitä olikaan) vahvempaa ei saatu aikaiseksi.

Nyt sitte takaisin normaaliin elämään ja oviksen bongiluun :LOL:

Päivittäjä Mulle sais siis tälle päivälle laittaa kp1
 
L-B joo ei taida tuo sun viivanen vahvistua,harmi, mulla oli kans viime kierrossa samanlainen tikutus suora eli ei vahvistunut,lopetin kp 16 tuloksettomana.

mur-mur se on totta että vanhemmiten kärsii jo pelkästään väsymisen myötä olotilasta saati sitten jos tulee kumottua enemmän seurajuomaa,mulla myös menee seuraava pv aivan harakoille :x onnea huomiseen testailuun ja sitä ++ sulle toivon.

Rominas tätönen sittenkin sinne kiusaksesi rienti :hug:


Otinpa pitkästä aikaa lasten kanssa päikkärit,jotenkin on ollut puhditin olo kiireisen viimeviikon jäljiltä ja kyllä teki hyvää =)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
Ottis (42).....................kp1/23-28........yk9........1.
Rominas 40...................kp1/25-27........yk9...........2.
Iida-Karoliina (45)......kp4/23-26.........yk11.......5./1. yht.
mimmimamma (47)......kp5/28...........yk101............4./1. yht.
happihyppy (39).........kp5/28...........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp6/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp7/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp8/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp8/27-32.........y.2,5v.........2.
jääräpää......................kp10/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp12/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp13/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp13/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp14/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp16/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp18/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp18/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp19/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp19/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp24/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp24/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp26/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp26/24-25.......yk22........4.
Leena65 (44)...............kp29/25-27..........yk9........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp36/28-32.........yk?..........?

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp56/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp56/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp65/28................y?.............8.


RKTT

Mamastella (39).............dpo23 PLUSSA 28.2.2010 :heart:
Rinja (39).......................dpo16 PLUSSA 2.3.2010 :heart:
liiza (43).........................dpo15
haave2010 (43).............dpo12
mur-mur (44).................dpo9
Solakka Silakka (40)......pp9
Onlydream (37)..............dpo3
Ninni-70 (39)..................dpo2

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 
Sulonen sää sunnuntaina! Kunhan tuo lapsukainen päiväuniltaan herää, pitää mennä ulos nauttimaan auringosta. Kyllä se kevät tulee, vaikka pakkanen vielä vaivaakin.

Lista on nyt päivitetty ja kertoilkaa, jos on korjattavaa. Rominaksen ja Iida-Karoliinan jouduin ottamaan rktt-listalta pois. Mutta onneksi uusi kierto on alkanut ja sinne pääsee uudestan ja sieltä sitten yrjöklubiin.

Ja testaajia löytyy edelleen. Siitä tää on kiva pino, että aina on joku jännitettävänä, vaikka oma kierto olisikin tylsässä vaiheessa.

Meillä kanssa aamuvirkku lapsukainen. Ihan kauhistuttaa, mitä tapahtuu lomareissulla, jossa kello on 3 h vähemmän kuin kotona. Mitäs me tehdään aamulla klo 4, kun ei aamiaistakaan ole vielä tarjolla. Edellisellä kerralla tehtiin se virhe, että otettiin puolihoito, kun kuviteltiin, että on helpompaa vuosikkaan kanssa, kun ei tarvi lähteä etsimään ruokapaikkaa. Mutta se puolihoito tarkoitti illallista klo 19 -21. Vauva oli ihan sekaisin jo siinä vaiheessa, eikä häntä voinut ottaa vaunuissakaan ravinteliin, kun heräili koko ajan. Jouduimme sitten vuorotellen käymään syömässä hotellin ravintolassa. Eli ei siis enää ikinä puolihoitoa, jolloin jää valinnanmahdollisuus paikan ja ajan suhteen.
 
voi Rominas tädistä :| Mutta uusi kierto ja uudet kujeet, kuten itsekin suuntasit. =) Kiitos toivotteluista ja yritän pitää levosta huolta. :heart:
Kiitos kaikille uusille onnittelijoille vielä!
Kaikille plussatuulia =)
 
Little Bear, näyttääkö se vaan minun silmissäni, mutta kyllä mielestäni viiva on vähän tummempi kuin eilinen. Yritä jaksaa vaan tikuttaa, sillä plussa voi yllättää koska vaan.

Mä jatkan piikittelyä. Menee ihan rutiinilla jo, Oivikki sitä taisi kyselläkin. Ekan, tuloksettoman hoitokerran jälkeen toiveet on aika alhaalla. Mutta yritystä kyllä jatketaan. Pitää vaan luottaa siihen, että nyt on häikät korjattu ja vaatiihan se normaalistikin useamman yrityskierron ennen kuin tärppää. Onnistumisprosentti on kuitenkin aika pieni.

Jokos mur-murin olo on parempi?

Rinjalla on vielä odottamista äippäpolin aikaan. Mutta jätä vaan ihan kaikki sellainen homma jollekin toiselle, mikä tuntuu pahalta. Tänä talvena sitä tulee helposti touhuttua noissa lumihommissa liikaakin. Ne ainakin kannattaa jättää suosiolla muille.
 
Ottis
Moi! En nyt ehdi enempää, mutt Terri, mulle vois laittaa kp1. Täti tuli tänään :headwall:. Mun sisko tuli meille lomalle, joten naputtelen enempi sitten taas kun väki nukkuu :). Kivaa iltaa kaikille!

Psst. Juhlat oli hyvät ja kivat. Viini virtasi ja laulu soi ;).
 

Yhteistyössä