40+ so what!!! (vol. 8)

Mur-Mur kiitos, taidan niitä tilata tähän keirtoon, niin saisin selville onko oma hormoonitoiminta palautumassa tuon pitkän ivf hoidon jälkeen. Ja onhan se mukavaa pitää yllä näitä "testaus taitoja" välikeirrollakin :D
 
Raskauden aikana sydämen lyöntitiheys kasvaa keskimäärin 15 lyöntiä minuutissa. Eli on normaalia, että lepopulssi on jonkin verran korkeampi raskausaikana. Tästä ei ole mitään vaaraa sikiölle eikä sinulle itsellekkään.

..tuollainen oli Helistimen lääkäri palstalla..nyt vain pulssia mittailemaan:heart:..=)
 
ON: Eilen en testannu uudelleen. Kaupoilta kotiin tultuani maha tuli niin kamalan kipeeksi, että olin sata varma että kohta hulahtaa jotain kintuille. Noh, mutta ei...
Nyt aamulla testasin ja liuskaan ei mitään tullut. Ihan valkoinen nega oli.
Harmittaa että miksei eilen päässä käväissyt ajatus, että käyppä ostaan samanlainen testi jolla testasit!! Heh, aina ei herneet kohtaa!
Täti ei ole yönkään aikana tullut, masua kyllä vähän juilii, joten taitaa vaan antaa odotuttaa itteensä. Taidan ens kerran testata vasta kun kp 30 ellei punainen ole saapunut.
(Tuo kp 30 sen takia, kun kerran aikaisemmin on tosiaan ollut eka 25pv kierto ja sen jälkeen olikin 30pv kierto joten jospa tää menis samallalaila?)

Aika yllättynyt olen, että kun negaa liuska näytti, niin en pettynyt ollut! Mikäköhän mun päässä (ylä- ;) ) nyt on napsahtanut sijoiltaan??

Poitsulla tuossa vauhti päällä, joten pitää mennä... palaamma iltapäiväsellä.
 
Mää en kyl tajuu nyt mitään... :headwall: Ollut eilisestä saakka sellaista pientä menkkakolotusta munasarjan kohdalla jota mulla on vain kuukautisten aikana ja tänään tuli vähän punertavaa paperiin :whistle: . Mulla ei eläissäni ole ollut kuukautishäiriöitä eikä mitään välitiputteluja ja nytkin menkkojen jälkeen ollut jo monta päivää vuodotta. Outoa...kyl nää mun hormoonit on ihan sekaisin nyt. Tuskinpa sieltä mitään ovulaatiotakaan on odotettavissa tässä kierrossa.
 
mimmimamma ja rinja :hug: :hug:

jääris mulla ovis kipuilu samantyyppistä muniksien kohdalla kun tätösen aikaankin mutta ei niin voimakasta ja itse oviksen aika tuntuu kun kohtu olisi myös kipeä nopeat nousut tuntuu ja juokseminen sattuu.Ennakoivista kivuista saatan kärsiä jopa 5-6 pv ja oviksen aikaan + sen jälk 3-4 pv.

Mullahan noi terot heitti pariksi kierrosksi kierron aivan sekaisin eli hyvinkin mahdollista sulla että on km:n jälkeen vielä hormoonit sekaisin ja siksi tiputtelua,tsemppiä!

nyt kiirus eteenpäin, palaillaan päivällä uudestaan ja illasta sitten se punkkupullo auki :p
 
MimmimammaLohtuhali sinulle :hug:

RinjaOnnea sinulle, klikkasin etusivulle ja yrjöklubilaisten määrä oli lisääntynyt, onnea!

MamaStellaOnnea sinulle

Hyvä että näitä positiivisia plussia tulee pinoon. Kaikille kaunista viikonloppua, ihanaa kun aurinko paistaa, piristää mieltä mukavasti. Nyt lähden ulos ulkoilemaan B)

OTTIS hoksasinko oikein että sinulla nega näkyi testissä? pahoittelut sinulle.
 
Rominas voi surku, negaksiko se herkesi.. :( ..siellä varmaan jotain yritystä ollunna jos punaista väriä testitiin tuli..

Jääräpää kyllä siun h-toiminta sieltä palautuu, älä huoli :) ..nuo oviskivut ovat juuri sellaisia tuikkivia tai jomottavia kipuja..joko oikea/vasen puoli tai koko alavatta.

..pupusteluja vaan kovasti ;) ..
 
..mie testailin tänää, dpo8 negan..juuuh, aikaista oli mutta kun päätin loppukierrolla muutamana päivänä perätysten testailla-mänköön nyt ;) ..eli su-ma vielä testailen ja sittenpä testit onhin loppu..sitten vaan odottelemaan..en nimittäin tarkkaan tiedä, milloin se tädin tulopäivä olisi..mutta jos kierto noudattaa entistä rytmiään-luteaaliaika 15vrk, vuodon oletettu päivä sitten 11.3



Oikkein mukavaa viikonlopun jatkoa!!:wave: ..mie täällä jo "rentoudun" siskon kera, kohtapa karaoke laulut raikaa meidän mökissä..:D
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
Iida-Karoliina (45)......kp3/23-26.........yk11.......5./1. yht.
mimmimamma (47)......kp4/28...........yk101............4./1. yht.
happihyppy (39).........kp4/28...........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp5/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp6/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp7/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp7/27-32.........y.2,5v.........2.
jääräpää......................kp9/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp11/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp12/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp12/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp13/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp15/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp17/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp17/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp18/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp18/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp23/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp23/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp25/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp25/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp26/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp28/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)...............kp28/25-27..........yk9........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp35/28-32.........yk?..........?

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp55/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp55/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp64/28................y?.............8.


RKTT

Mamastella (39).............dpo22 PLUSSA 28.2.2010 :heart:
Iida-Karoliina (45).........dpo17
Rominas (40)..................dpo16
Rinja (39).......................dpo15 PLUSSA 2.3.2010 :heart:
liiza (43).........................dpo14
Ottis (42)........................dpo13
haave2010 (43).............dpo11
mur-mur (44).................dpo8
Solakka Silakka (40)......pp8
Onlydream (37)..............dpo2
Ninni-70 (39)..................dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Rominas harmitus, että oli nega nyt testissä!

Jääris nippailua on joskus ja on ihan kipuakin harvoin jotka säteilee selänpuolelle, ovis aikaan, välillä ei mitään tuntuemuksia. Joskus on minullakin ollut vähän ruskeaa vouotoa ovis aikaan ja on ihan normaalia, kysyin gyneltä. Varmaan sinulla tasoittuu omemmaksi nuo tuntemukset, kun aikaa menee eteenpäin tai jospa tulisi heti se 9 kk tauko noihin kiertoihin.

Mur-mur no niin testi putki on sinulla auki. Toivottaan sen + sieltä pärähtävän kohtapuoleen. Mukaavaa karaokea sinne.

LB minkälanen ovis viiva tuli tänään tikkuun?

Nillanilla
miten sinun jatkot ajoittuvat?

ON tajusin juuri selkeästi sen, että seuraavan kiertoon ei varmaan pass päästä tekemään. Pääsiäinen juurikin siinnä :headwall: ja sitten siitä seuraavassa keirrossa vappu :headwall:
 
Rominas, tulee niin petetty olo, kun näyttää ensin viivaa ja sitten seuraavassa testissä ei näy.
Mutta ei kannata vielä luopua toivosta, sillä hcg:tä voi olla vielä niin vähän, että toinen testi näyttää ja toinen ei. Nyt kaikki peukut pystyssä, että seuraavassa testissä onkin plussa.

Oivikille kalenteri näyttää tekevän tepposia. Hyvä idea on kuitenkin seurata kiertoa, että näkee miten se toimii, vaikkei yritykseen päästäisikään.


Jääris, mun munisten kasvukivut on "vaivaa" yleensä pari päivää kohdistuen pienelle alueelle vasemmalle tai oikealle puolelle. Sitten kun ovisaika on käsillä, niin miehen kanssa peuhaaminen sattuu joskus aika kovastikin. Irtoaminen on kipakka kipu, joka kestää muutamasta minuutista puoleen tuntiin. Näin siis viimeaikoina, joskus ei taas tunnu yhtikäs miltään, vaikka gyne toteaisikin oviksen olevan tuloillaan. Eli niin tai näin, niin aina voi merkitä mitä vaan.

Mur-murille mukavaa karaokeiltaa. Mitäs aiot laulaa?

Nillalle, Onnelliselle ja muillekin terkkuja.

Omat kipuilut on nyt laantuneet. Mitä lie olleet...
 
Minnimamma, voi ei :hug: :hug: :hug: .


Rominas, toivotaan että olisi vain testin herkkyydestä kyse nyt kun viivaa ei näkynyt.

LB, mulla limasuus lisääntyy ennen ovista, oisko jotakin nelisen päivää ennen. Mutta se on varmaan yksilöllistä miten kelläkin on.


Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Eipa sellastakaan oo aiemmin tullut tarkisteltua. Kylla tama raskaaksi tekeytyminen on vaan kokonaisvaltaista hommaa! Hammastahnasta lahtien pitaa olla hommat handussa, jos meinaa babyja saada :D
:
Niinpä :LOL:

ON: täällä on kiksauteltu. Toivotaan että pikkuinen lähtisi alulle tästä kierrosta.
 
Minnimamma, voi ei :hug: :hug: :hug: .


Rominas, toivotaan että olisi vain testin herkkyydestä kyse nyt kun viivaa ei näkynyt.

LB, mulla limasuus lisääntyy ennen ovista, oisko jotakin nelisen päivää ennen. Mutta se on varmaan yksilöllistä miten kelläkin on.


Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Eipa sellastakaan oo aiemmin tullut tarkisteltua. Kylla tama raskaaksi tekeytyminen on vaan kokonaisvaltaista hommaa! Hammastahnasta lahtien pitaa olla hommat handussa, jos meinaa babyja saada :D
:
Niinpä :LOL:

ON: täällä on kiksauteltu. Toivotaan että pikkuinen lähtisi alulle tästä kierrosta.
 
Minnimamma, voi ei :hug: :hug: :hug: .


Rominas, toivotaan että olisi vain testin herkkyydestä kyse nyt kun viivaa ei näkynyt.

LB, mulla limasuus lisääntyy ennen ovista, oisko jotakin nelisen päivää ennen. Mutta se on varmaan yksilöllistä miten kelläkin on.


Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Eipa sellastakaan oo aiemmin tullut tarkisteltua. Kylla tama raskaaksi tekeytyminen on vaan kokonaisvaltaista hommaa! Hammastahnasta lahtien pitaa olla hommat handussa, jos meinaa babyja saada :D
:
Niinpä :LOL:

ON: täällä on kiksauteltu. Toivotaan että pikkuinen lähtisi alulle tästä kierrosta.
 
Heippati hei!

Rominas peukut pystyssa yha! Jos mahdollista niin tee testi silla digitaalisella jossa lukee "raskaana", ne kait on tosi luotettavia!?
Pitaskohan munkin sellainen tilata jemmaan suomesta, taalla ei sellaisia hienouksia olekaan :)

jääräpää mulla sillon viime kesakuussa sen kaavinnan jalkeen menkat tuli normaalisti 23 pvan jalkeen (mun kierto 23-24pva), mutta ne oli vahan oudot, lyhyet ja niukat. Siita sit 21 pvan paasta tuli parin paivan vuoto, niukkaa ruskeaa tuhrua. Ja siita sit seuraavat tuli 20 pvan paasta ja olivat normaalit. Sen jalkeen kierto vasta normalisoitui kokonaan, eli kahdet menkat kaavinnan jalkeen oli vahan omituiset.

Mun kolmas inssi tehtiin syyskuussa ja mulla oli sillon viela sellanen tunne etta oli liian aikasta, etta mun keho ja etenkin nuo vekottimet tuolla alhaalla ei olleet viela valmiit, ja negahan se olikin se inssi. Sita ennen ehti ne yhdet normaali menkat olla sen kaavinnan jaljilta.

Anyways, tein paivan ovistestin
http://www.aijaa.com/v.php?i=5856890.jpg
ei kauheen vahva viiva vielakaan mutta vahvempi kuin esim. torstaina. Joten on kai se nyt tuloillaan...
tein testin toisesta paivan pissasta joka 3 tuntia sisuksissa :)

Ninni Peukkuja!!!!! :flower: :wave:
 

Yhteistyössä