40+ so what!!! (vol. 8)

Rominakselle paaaaksua viivaa täältä :whistle: :whistle:

Ai että minä olen vihainen kun olen väsynyt |O muiden ilolientä nauttineiden öisten äänien jäljiltä :x
Joo mies ja veli viettivät remontin harjakkaisia kun veli lähti tänään pois.
Ei hyö kovin kovaa jutustelleet mutta kun minä niin mahdottoman herkkä uninen ja herään pienimpäänki risahdukseen ja kun niitä herätyksiä yön aikana monia niin tulos on tässä olotilan suhteen,taidan potea heidän krapulaansa vaikka en mitää nauttinutkaan :eek:
Mutta huomenna aukaisen punkkupullon ja nautin siitä yksikseni :p
 
Mur-mur :hug: Halaus sekä negasta että matalapaineesta. Toivotaan, että jotakin keksisitte ratkaisuksi. Ja joskushan sitä mieliala paranee, vaikkei itse asiaan tulisi mitään muutosta. Onneksi on kivoja vieraita tulossa viikonloppuna, niin on muutakin ajateltavaa. Ajoissa oot muuten testannut, mutta oikein hyvin kyllä sen ymmärrän.

Onlydreamillakin kivaa odoteltavaa, nimittäin se punkkupullon avaus. Kärsin itsekin herkkäunisuudesta ja nukkuminen ei todellakaan ole helppoa, jos kuuluu ylimääräisiä ääniä. Jaksamista.
 
Terri miullahan se "testilabra" tällä kierrolla pystyssä" ;) ..ja tämä oli jo toinen R-testi, muistaakseni :whistle: ..ovistestejä tein kolmena päivänä perätysten, niittä kun oli jäänyt-joka kerta viiva yhtä vahva, sellainen puolivahva..testaan vielä nuo 3 R-testiä la-ma ja sitten jään odottelemaan ja haen testin vasta, jos torstaina ei tätiä näy =)

..näin siis sunnittelin..vaan jos mah-dot-to-mas-ti alkaapi tuleman R-oireita, ehkä testaan vaikka keskv. jo..vaan luulenpa ettei tartte, täti tietää osoitteen ja ei taida jättää minnuu nyt välistä.. :|
 
ok,mutta nyt nautin yön seudusta ilman miestä,on välistä ihanaa olla lasten kanssa keskenään hyökin jotenkin rauhallisempia kun ei tarvitse heidän vuoron perään meiltä huomioita hakea,
Mutta kyllä olen myös tässä kevään korvalla tulossa siellä pyörähtämään. :wave:
 
Juu, mur-mur, antaa palaa vain noissa laborantin hommissa. Mullakin jossakin vaiheessa pyöriskeli työpöydällä 6 käytettyä Apteekin r-testiä, joten kyllä täälläkin on testattu. Sitten heitin niitä pois, jos vaikka joku vieras sattuisi näkemään.

Täälläkin muuten aivan ihana ilma, näin ikkunasta katsottuna. Pitää varmaan jäädä esikon kanssa ulos, kun haen hänet hoidosta.
 
Laittelinpa kuumeilijat puolelle hieman kyselyä..=)

Kiinnostaa hieman, millaisia oireita tullut uudestaan alkaneessa raskaudessa heille, joilla keskenmeno takana?..ja jos täällä joku, joka muistaa omat oireensa/oireiden erot, otan tiedon kiitollisuudella vastaan!!:wave:


:flower:Mukavaista viikonlopun alkua kaikille!!!:flower:
 
Mulla meni jotenkin niin toi keskenmenoon päätynyt raskaus, että testasin jo kp 27, jolloin sain haalean plussan. Mutta en muista mitään oireita olleen. Hcg nousi tosi korkealle, mutta siltikään en voinut pahoin tai rintoja kiristänyt tms. Kaavinta oli rv 11+ (vielä 9+ näkyi syke). Uusintaultraan hakeuduin, koska sykettä ei saatu kuulemaan neuvolassa.

Synnytykseen päätyneessä raskaudessa oireet olivat selkeitä melkein viikon ennen raskaustestiä (kp 31?): nänni kipuilivat, kaamea paleleminen. Pahoinvointi tuli raskaustestin jälkeen.

Mutta näiden kahden raskauden väliä olikin reilu puolivuotta, koska meillä oli raskautumiskielto.
 
Rominas, peukkuja sulle...ei se mullakaan siinä puikkotestissä se viiva mikään kauhean vahva ollut. Siksikin digivahvistus oli hyväksi. Peukkuja paljon! JA MUILLE MYÖS JA HALEJA MUR-MUR Ln matalapaineeseen. :hug:
Mä olen kans niin monesti matalapaineessa ollut.
Nyt olo ei ihmeempi. Odottelen rv7, jolloin pääsen äippäpolille jo.
 
Mur-mur, pitkiä on päivät ennen tätiä/tädittömyyttä. Ja sitä tulee niin tarkkaan seurattua joka nippausta. Se toinen, onnistunut raskaus, oli siitä ihana, että kaikki meni ihan oppikirjojen mukaan lähes viimemetreille saakka. Ei tullut vuotoja ja sopivasti antoi itsestään merkkejä. Mutta sen verran tässä on netistä oppinut, että jokainen oire, oireettomuus, samankaltaisuus tai erilaisuus voivat olla merkki ihan mistä tahansa. Ja sehän tässä hermostuttaakin. Yritä nyt vaan sinnitellä ensiviikolla, vaikka toisaalta ethän sinä muutakaan voi.

Kiva, että miehesi on vähän piristynyt. Ehkä se tästä taas.

Rinjallekin toivon rv 7 koittavan pian, että pääseet näkemään asukin.
 
Rominas peukut pystyssa etta paksunee viiva :heart: *salaa vahan onnittelee, mutta ei hurraa viela* ;)

Mahdotontako voi kuinka hienon viivan oot saanut! Nyt on toita sulla todellakin, hus hus hommiin siita!

Tei uuden ovis testin iltapaivalla niinkuin minnihiiri kehoitti ja samanvahvusta viivaa se naytti ku aamullakin. En tiia onkohan naa mun liuskat ihan susia vai mita lie kettuja...aina samaa nayttaa :headwall:

Poksyyn kylla tais tossa vahan aikaa sitten jotain limaa tai aamullisia simoja ropsahtaa..mitas muuta niita oviksen tunnistamismerkkeja onkaan?
 
Jatkan tata monologiani ja omaa napaani tuijotan, laitoin tonne pesu:n ovislakuriin http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
menkkojen alkamispaivaksi 25.paiva ja heti pomppas niin etta ovis ois vasta sunnuntaina. Aiemmin oon laskenu menkat alkaneeksi 24. paiva ja sillon se ennusti ovista perjantaille.

Mun menkathan alkoi tosi hamarasti, ensin vuoti tosi tosi niukasti pari paivaa kunnes hanat kunnolla aukes.

Jotta tammonen katsaus tahan valiin.

Saa muutkin jutella :D
 
saako minut siirtää yrjöklubiin. Ei tarvitse voi kyllä poistaa tuolta RKTT listalta nyt sitten kp 3 :(

Eli aika pitkään sissi yritti, mutta siihen se jäi. Tajusin, kyllä missä mennään, kun haleni aina välillä tuo raskaustesti verrattuna kp 26. No 5 + viikoille, kuitenkin päästiin. Vuoto ei ole enään. Mutta uskon sen olevan aitoa vuotoa, koska alussa hulahti vessanpöntöön veristä vuotoa keskiviikko aamuna heti herättyäni. Ei mitään ennakko varoitusta tädin tulosta annettu.

Vielä pari kiertoa kuumeilen. En aio ihan vielä luovuttaa. Sen jälkeen siirryn taustalle.

mimmimamma


 

Yhteistyössä