40+ so what!!! (vol. 8)

LB: Saas nähdä meneekö "salatestiksi" aamulle... Mies nimittäin alkoi jo tuossa ilmeisesti jänistään, kun tuumas; " Testataan vasta sitte kun ainakin 5 pvää on menny siitä kun kuukautisten olis pitäny alkaa".... (Zeezuz, en mä ainakaan huomista pidempää enää kestä ootella, jos tätiä ei kuulu!) Mutta katotaan... Kärppä-matsi menossa vintillä ja sen jälkeen sauna...
Heh, mä ihan selvästi rakastan :heart: toisten ihmisten piinaamista!!! :LOL: :LOL: :saint: :D
 
Rominas! Minäkin täällä käyn kurkkailemassa sun touhuja. Nyt pissi purkkiin ja kiltisti testi pissiin. Ottis, pahus negasta, mutta dpo antaa odottaa vielä....ja viime kierto sulla oli aika pitkä eli TEP-päivään on aikaa....
mur-mur, oliko sullakin nega? Mutta sullakin vielä aikaista.
Peukkuja täällä teille! Oma olo tosi turvonnut, mutta olen kyllä syönytkin =) :whistle:
 
Otin jo testin esiinkin ja tutustuin ohjeisiin, kun tämä testi olikin ihan uusi mulle. Jopa muovipurkin etsiskelin! Mutta mutta...
Nyt loppui sitte oma sisu... :ashamed:
Pitäisköhän nyt vaan kiltisti (ellei mies väkisin halua testattavan ;) ) odotella niitä menkkoja huomenissa alkavaksi... Kun kuitenkin masussa päivän tuntunut just siltä iteltään ja niinku tiiätte, jos nega testiin paukahtaa jälleen kerran, niin mieli jälleen maassa...

Voi pyhä jysäys mua... ja tähän voisin laittaa kaikki mahdolliset hymiöt!!

Noh, kohta pakko joko purkki tai pönttö... Lähdenpä häiritseen miestä asialla ja tiedusteleen mielipidettä...
 
Oma napa jatkuu...anteeksi!!!

Se oli pönttö.
Mies ehdotti, että odotellaan ylihuomiseen mutta sanoin, ettei mun pää kestä niin kauaa odotella, oli tulos sitte nega tai plus. Joten yhteisymmärryksessä sovimme, että aamupisusta sitte yhdessä testataan heti aamulla... Joten jännitys tältä illalta ohi... :)

Nyt saunaan!
 
Ninni ja Onlydream ovis ++ onnittelut.

Ottis voih nega sentään, onneksi vasta aikainen dop sinulla ja jos ennenkin vasta dop 13 + niin no hätä.

Solakka silakka Voi sentään, toivon vielä sinulle tästä sitä +, mutta ymmärrän kyllä mietteesi eteenpäin, jotta ei olisi pettymyt niin iso, jos se nega tulee. Kyllä tuo ajoitus on tärkeää, jotta ei tule turhaa stressiä hoidosta. Minä myös mietin milloin olisi mahdollista toinen ivf tehdä, jos rahat saan jostain kasaan, toisaalta miulla lomapäiviä jäljellä, mutta voi olla vaikea ajoittaa loma "oikein", kun viime tingassa on vaikea saada järjestymään. Toisaalta tätä en montaa kertaa teen, niin voihan sitä vaan sitten olla poissa, minulle se hoidon odottaminenkin on niin vaikeaa.

Mur-Mur kiitos oire listasta, lähes kaikki minullakin on ollut, mutta ei heitetä kirvestä kuitenkiaa kaivoon. Oli kiva linkki tuo miten voi "hoitaa" niitä oireita. Minä maito allerginen ja siksi paljon soija tuotteita syö ja sitähän kehutiin.

Kuka niistä heikin ruokavaljo-ohjeista kysyi, minä en voi maitotuotteita syödä, enkä myöskään tavallista makaroonia, mutta mitään apua ei ole noiden poisjättämisestä tullut. (Erikoismakaroonia voi syödä kuitenkin ).
 
ottis :hug: toivoa on vielä.
Voi elämä näin kauhean unen viimeyönä. Odotin niitä Liamin haaveilemia kolmosia, olin lihonut jotain 45kg eli painoin 107kg ja minulla oli tajuttoman suuri maha. En edes kunnolla päässyt kulkemaan vaan vaapuin eteenpäin. :eek:
 
MS Huih, mikä uni ;)..mutta tiedätkös, sie painoit unessa yli 20kg vähemmän kuin mie -04 raskaudessa..:whistle: juuuh, iso mamma olin..ja sitä vielähin :p

..haluisit sie kolmoset MamaStella?..sitten ei tartteis enää varmaan "kuumeilla".. :D
 
Mie kattelin tänään satuhäät ja Meidän häät..kyllä taas piti vollottaa :'( .. ;)..tää on tätä aikaa taas..ei kuitenkaan ahdistavia kyyneleitä laisinkaan..huoh, ihuna noita on kattella..jospa joskus ittekkii sitten..ehkä.. :)
 

Yhteistyössä