Ninni ja Onlydream ovis ++ onnittelut.
Ottis voih nega sentään, onneksi vasta aikainen dop sinulla ja jos ennenkin vasta dop 13 + niin no hätä.
Solakka silakka Voi sentään, toivon vielä sinulle tästä sitä +, mutta ymmärrän kyllä mietteesi eteenpäin, jotta ei olisi pettymyt niin iso, jos se nega tulee. Kyllä tuo ajoitus on tärkeää, jotta ei tule turhaa stressiä hoidosta. Minä myös mietin milloin olisi mahdollista toinen ivf tehdä, jos rahat saan jostain kasaan, toisaalta miulla lomapäiviä jäljellä, mutta voi olla vaikea ajoittaa loma "oikein", kun viime tingassa on vaikea saada järjestymään. Toisaalta tätä en montaa kertaa teen, niin voihan sitä vaan sitten olla poissa, minulle se hoidon odottaminenkin on niin vaikeaa.
Mur-Mur kiitos oire listasta, lähes kaikki minullakin on ollut, mutta ei heitetä kirvestä kuitenkiaa kaivoon. Oli kiva linkki tuo miten voi "hoitaa" niitä oireita. Minä maito allerginen ja siksi paljon soija tuotteita syö ja sitähän kehutiin.
Kuka niistä heikin ruokavaljo-ohjeista kysyi, minä en voi maitotuotteita syödä, enkä myöskään tavallista makaroonia, mutta mitään apua ei ole noiden poisjättämisestä tullut. (Erikoismakaroonia voi syödä kuitenkin ).