40+ so what!!! (vol. 8)

Murmur Astiat on puhtaat, kiillotettiin eras tottero oikein perusteellisesti :p

Tuo oirelista on pelottava: mulla on nuo kaikki! Pari vuotta sitten alkoi kaikenmaailman oireilua tulemaan, tosin samaan aikaan huomattiin se mun struuma ja sillon kilppariarvot oli vahan vinksallaan. Mutta tuo hermostuneisuus/aggre on tosi rasittavaa, en muuhun aggrea pura kuin aina imurointiin, se on ihan huvittavaa kun imurin saan kateen niin mulla aggretaso nousee kattoon ja jyystan naita mattoja ja lattioita ihan raivona! Ja sen jalkeen helpottaa. Ehka se vaan meinaa etta mun pitais jotain energioita kayda purkamassa saannollisesti jossain fyysisessa liikunnassa. Keraantyy sisuksiin :eek:
 
Mur-mur apua!!!!!! |O :eek: |O :eek: !
Mulla on noita oireita mm. ummetus (ihan kauhee) ja tuota ärtyneisyyttä ja nivelkipuja ja väsymystä ja haluttomuutta ja ja JA ja sydämen tykytys ja virtsan karkailu, päänsärkyä....... Oon mielessäni hokenut itselleni että olis pitänyt alkuperäisetä suunnitelmasta pitää tiukasti kii eli se oli sellainen että kolme lasta putkeen niin pian kuin mahdollista. Kaksi tein sen suunnitelman mukaisesti mutta sitten rupesin taukoilemaan kun tuntui niin työläältä urakalta. Nyt harmittaa että päästin kaks vuotta hukkaan ja heräsin ehkä liian myöhään?!
 
Hei flikat..STOP tykkänään!!!!..meiltä kaikiltahan niittä jo löytyy, ainahin jonkin asteisina-tieteskin..miulla uutena tuo jäsenien tuntohäiriöt :( ..jalka/käsi inhottavasti välistä puutuu, ihan kuin ei veri kiertäisi..ei se vielä tarkoita jotta munikset ei pelitä ja vauvoja ei enää tule..hidaste se on..valitettavasti..:ashamed:
 
RAUHOTUTAANS NYT!!..:saint: ..jääris sie saat varmasti vielä sen pienen, uskoisin jotensakkin niin :) ..se vaan on tämä naisen osa tämmöinen, ei mahda mittään..noita oirehia voi hyvin saada lievitettyä noilla luontaistuotekaupan aineilla-kannattaa rohkeasti kokeilla ja kysyä henkilökunnaltahin apuja!!:wave:

Minnuu on ihan oikiasti auttanut tuo DR. Recgeweg R10..pitää vain säännöllisesti muistaa ottaa se 3-4x10-15tippaa/vrk ja varsinkin "oireiden" ollessa päällä hieman lisääkin!

Ps. Olen nimittäin aika "raivotar" myöskin ja kärsin noista oireista jo tuossa 35v jälkeen kovastikkin :(

LB pura vaan sitä kiukuais siihen imuriin, miusta se homma ei muutoinkaan ole mitään "herkkua".. :kieh:..pitäsikös siun miehesi ostaa vara imureita jemmaan?.. ;)
 
on: Voihan kökkö kun tulikin luvattua yhteinen r-testi-ilta... Sitte kun se näyttää negaa, niin mies on kuin maansa myyny ja naamasta näkee, että masentaa ja on suruissaan. Todennäköisesti sitte loppu-illan hiljaa mietteissään...

Km:stakaan kun ei olla puhuttu, kun miehellä otti niin koville tapahtunut...Tai ollaan sen verran puhuttu, että asialle ei oltas itse voitu mitään ja uuteen yritykseen...
 
Ottis
Jääris Olen yrittänyt ottaa Heikin jutut tosissaan, mutt hyvin siitä tulee lipsuttua myös :p. Meillä mies kuorii par'aikaa perunoita. Lupasin tehdä perunamuusin ja jauhelihakastikkeen. Perinteistä ja hyvää ruokaa.

Rominas Toivottavasti tänään ei housuun 'lirahda', vaan täti pysyy kaukana.
Plussasätehiä!

Miestä en minäkään ottas mukaan negatestiin, vaikka vaikka.. Musta tuntui ett mun nega oli jotenkin jännästi noussut ylemmäs roskiksessa, vaikka sen piiloon sinne työnsin :ashamed:.
 
..vielä noista "oireista"(premenopaussi)..

Mie aloin voida itse silloin kierukan ollessa paikoillaan jo niin pahoin että piti hankkia masennuslääkkeet noihin oireisiin..niitä lääkäri oli jo aiemmin "vain" suositellut-ei mitään muuta?! :eek: ..ne lääkärit:headwall: .

No, mie aloin popsimaan Seromexia ja olo alkoi helpottumaan n. 1kk:n käytön jälkeen. Meni usiampi kuukausi ja olo oli tasaisempi, ei niittä voimakkaita tunneryöppyjä!
..hiljaksiin vaan olo palasi entisenlaiseksi ja tajusin..Saakutin kierukka, sehän se on!!..hormonaalinen ehkäisy ei sopinut miulle oli: kouristeluja vattalla ja turvotusta AINA!

Muutoin oli kyllä ihana kun ei peppu vuotanut enää, kuin niagaran putous..aloin miettimän kierukan poistoa ja samalla..ISKI VAAVIKUUME:heart: ..

Kierukka poijjes ja lääkkeet myöskin-Voilaa, miun oloinen paljon pare!!! =)
 
murmur vois olla ihan hyva olla yks varaimuri, tama nykynen on jo aika kovia konenut raasu :saint:

Joo, valilla makin mietin eta pitaako tasta laakarin pakeille lahta, kun niin oli raivo pinnassa, mutta ma en millaan haluais mitaan laakkeita alkaa popsimaan.

Rominas toivotaan etta tasta tulee ilon ilta teille! :flower:

Nyt pitaa taas menna! Hommat odottaa! :wave:
 
Ottis mie testailin eilen R&O-testeillä: r-testi nega(tietenkin) ja O-testi sellainen puolivahva..vai miten sen nyt kuvailisin..sellainen puolet normi vahvuudesta, suunnilleen. Miulla taitaa näin kierron lähestyessä loppua, nousta tuo LH hieman ja sitten taas laskee..lämmöt paukkaa nyt OIKIASTI 36.9 klo 11.00..korkea on tuohon aikaan vuorokautta..hmmmm.. :saint:

ai niin..me saadaan tänään uusi, tuliterä pakastinjääkaappi-Kiva kiva!! :D
..ja parin kuukauden päästä uudet sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin..nyt on vain ollut sellaiset huoneen puolella, ikkunaa vasten olevat Ikean rämpät..nyt laitatamme ikkunan väliin sitten kunnon kaihtimet!

Olaan asuttu samassa taloyhtiössä nyt 5v ja saatiin valita tällainen kiva etu.
..jos asumme vielä 5v perästä täällä, saamme valita uudet lattiat(laminaatti) tai wc:n/keittiön kalustus uusiksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Ninni onnea Oviksen bongauksesta! Onko sulle se Jorma Jortikka tuttu, jos murmur mainitsi? :whistle:
Taisipa viimeksi eilen käydä kylässä tuntui hyvältä se heppu:p

Ottis :hug: negasta :heart:

Solakka sinikka, peukutan kovasti. Vielä ehtii oireita ilmenemään :flower:

Peukutukset myös rominaksen tämäniltaiseen testiin!
 
jääris ei, ei vielä lannistuta meitä vaikka noita oireita tuosta mur-murin listasta löytyykin roppa kaupalla :saint:

mur-mur taisipi syy löytyä viimeyön hikoilulle eli oili on täällä :wave: äsken vessareissulla tarttui mojova saalis sitä ihteään :$ ja koko päivän on nippaillut muniksia niin vietävästi.
Mulla on kans ollut ettei hormonaalinen ehkäisy raskauksien jälkeen ole sopinut,tuleepi aivan hirveä pirttihirmu,esikon jälkeen söin 3 kk pillereitä ja piti heittää pois ja kuopuksen jälkeen kokeilin ehkäisyrengasta ja se se vasta pistikin elimistön sekaisin :whistle:
Kovasti viime keväänä gyne ehdotti kierukkaa ja reseptinkin kirjoitti, mutta ei tullu haettua ;)

En muista kirjoitinko tänne että minunhan piti kuopuksen synt. jälk. mennä sterilisaatioon ja mielestäni olin siitä aivan varma, mutta mieli muuttui 2 kk neidin syntymän jälkeen ja olen ikionnellinen että kaavakkeen täyttö sairaalassa jäi/unohtui tekemättä.
Olin 100% varma asiasta että neiti on viimeisemme ja nyt kuitenkin olen tässä kuumeilemassa nuppi aivan sekaisin,hohhoijaa tätä elämää :D
 
Ottis
No johan, mittarin pistin kainalooni, kun ei muutakaan tekemistä ollut ja yllättäen lämpö on 37.1 ja mä ku olin jo ihan toivosta luopunut. Vaikka eihän tämä vielä mitään raskautumisesta kerro :/ .
 

Yhteistyössä