40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Mimmimamma Joko sut saa pian siirtää yrjöklubiin?

MamaStella ja Rinja Te sen verran tukevasti raskaana olletten, että otin teidät pois kp-listalta, kun ette ole sitä kieltäneetkään ;).
 
Jaaha hain just postit ja eilen kun tilasin niin tänään pikana tuli digitestit kotiin. mietin vain sitä että kun olivat pakattuna pieneen pahviseen laatikkoon eikä kuplamuoviin ja olivat noin 1½h ulkona niin mahtoivatko mennä pilalle???? Puoli yhdeltä viimeksi juoksin postilaatikolla mut turhaan kun ei posti vielä silloin ollut tullut ja jotenkin huomaamatta vierähti tuo reilu tuntinen tuossa kunnes taas muistin käydä laatikolla.
 
Sitkeätä tikutttelua vain LB ja mieluiten parisen kertaa per päivä:wave:..kyllä se sieltä..ja niittä "näin tehrään vaavi" harjoituksia edelleen..kuin myös ninni-70&onlydream ..jorma jorma, missä on sun jor**kaaaaaa?!!!!:p
 
Nyt on meillä hiano uus jääkaappipakastin, olen niiiiin tyytyväinen =) ..on vielä isompi tuo jääkaapin puoli se hyvä, koska se kovimmassa käytössä onkin. Pakkanen on nyt sitten pienempi, vaan ei se haittaa. Meillä on leimomon myymälä tuossa ihan kotinurkilla ja sieltä saa tuoretta leipäähin huokeammalla, ei tartte kaupasta kantaa.
 
LB mulla myös päivän ovistesti samankaltainen. Omalla kohdallani tulkitsisin että ovis lähestymässä ehkä viiden-kuuden päivän päästä... Mulla nuo kotitestin onestepliuskat jotka mielestäni hyvin epäluotettavia mutta kun ovat halpoja niin siksi niitä.
 
Nyt on maha taas täynnä roskaruokaa ja tuli siitä mmorkkis...kun piti niiiiin terveellisesti syödä...ja pah!!! :p . Oon kilon saanut tippumaan ja nyt on taas se tilanne että aamulla oon ns. normaalipainoinen ja illalla menee just lievän lihavuuden rajan yli :ashamed: .
 
jääräpää Jos tyttoa halajaa niin kannattaa alottaa hyvissa ajoin;tyttosimpat on hitaampia ja ne elaa jopa 5 vrk ja odottelevat siella valmiina sita H-hetkea. Poikasimpat on nopeita, menevat vauhdilla kohteeseen ja mutta elaa vahemman aikaa :)
 
LB meillä on kaks tyttöä :D . Oon kuullu semmosen sanonnan et yks mies tekee vaan yhdenlaisia :LOL: mut en sitten tiedä...Tuossa pari vuotta sitten ahmisinkin kaikki tiedot siitä miten poikia "tehdään" ;) mut aina kun alkaa ovis lähestrymään niin tulee sellanen paniikki et jospa ajoitus ei osukaan oikeeseen ja ovis menee menojaan jos oikein tarkalle tähtää :D niinpä oon tyytynyt "jatkuvaan jyystöön" :LOL: eli isäntä joutuu koville seuraavat vajaat pari viikkoo :xmas: . Kun vielä muistaa että kiinnittymiseen auttaa sperma niin tuota touhua on vielä oviksen jälkeenkin jatkettava. Siinä sitä ollaankin sitten polvet ruvella kumpainenkin kun alkaa "heengähdystauko" parin viikon päästä :LOL: . Enhän minä mitään koville miestäni laita enhän??? ;) Tiedän että oon oikee pirttihirmu kyllä tuossa asiassa. Viiminen viikko onkin sitten yleensä täyttä pakkobullaa :whistle: Ja sitten jos ja kun isäntä tekee oharit muutamana iltana niin sitte harmittaa niin maan perusteellisesti :headwall: :D
 
Ottis
LB Aamusimpat ovat joittenkin mukaan niitä parhaita ja minä ainakin tiedän sellaisista raskautuneeni ;). Oltiin näet vain kerran silleen ja sekin aamulla ku sit reilun parin viikon päästä tajusin olevani raskaana.
 
Siinä sitä ollaankin sitten polvet ruvella kumpainenkin kun alkaa "heengähdystauko" parin viikon päästä
hahhaaa, vahan on samat fiilarit taallakin :LOL:

Ottis ma oon kans kuullut etta ne aamuiset ois jotenkin parempia. ja aina inssin jalkeen laakari maaras seuraavaksi aamuksi jormailun, jotta kai siina joku tolkku on...hmmm

..se vaan etta tuo aamu ei oo kylla meilla kummankaan parasta aikaa.. :| arrinmurrin ja ihan honeloita molemmat...
 
Jääris se piti vielä sanomani..miullakaan eivät Kotitestin One Stepit oikkein sitä ovista kunnolla näyttäneet/viivoja vaikia arvioida jne..siksi siirryin käyttämään niiden rinnalle CB:n digiä. Sitten ajattelin kopasta noita Raskauskeijun testejä ja ne miulla hyvin toimivat. Testit ovat normi O-testäjä herkempiä. Sofi One Stepit esim. 20 mIU/ml ja R-keijun 10mIU/ml.

Mahdotontako, tykäsitkö sie "R-keijun" O-testeistä?:wave: ..oliko parempia kuin One Stepit(nykyään Sofi) tai Mammamksin testit..
 
Miekin ole siinä aamu sextailussa heikompi :/ ..meillä poikanen nousee ylös siinä klo 8.30-9.00 ja en kyllä osaa rauhoittua aamusta pupustelemaan, koko ajan olisi sellainen olo että poikanen sieltä kohta hipsuttaisi..tämä siis viikonlopulla, arkisinhan mies heräilee viideltä ja on kyllä niin TÖÖT, ettei varmasti mietikkään sexiä.. :( ..kylläpä se jääpi ilta aikaan sitten enämpi..
 
LB niin, eihän sitä ittiänsä saa näännyttää ihan :eek: .. ;)..taukoa toki kannattaa pitää, ei simoja muuten spermaan kerkeä kehittyä..joka toinen päivä, tai joka kolmas hyvä..sitten kun oviksen bongaa, sinä ja seuraavana sitten taas..huh, huh.. :D :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
LB Aamusimpat ovat joittenkin mukaan niitä parhaita ja minä ainakin tiedän sellaisista raskautuneeni ;). Oltiin näet vain kerran silleen ja sekin aamulla ku sit reilun parin viikon päästä tajusin olevani raskaana.
Sama täällä! Todistusaineisto löytyy tuolta pinnasängystä! =)
 
Täällä edelleen epätietoisuudessa... Tätiä ei vielä näkynyt!! Tosin olin jo pvällä niin varma, että kohta falskaa ja siteenkin vallan pöksyihin piilotin, kun kylille lähdin.

Kun mies tuli töistä kotiin, oli eka lause "Ootko testannu?" ja mää siihen "En. Kun kerta lupasin aamulla iltaa odottaa". Mies oli varma, että olisin testannu suurinpiirtein samantien kun auto pihasta startannu... :LOL: Hehehheh, ei se muuten pahasti vikaan olis menny...Ajelin nimittäin sille vakkari r-kiskalle r-testiä ostaan (kun en tuota jonka mies eilen kävi apoteekista ostaan halunnut tehdä ;) Siis olisin jääny kii testailustani... :x ) mutta mitä hel*** niiltä oli testit loppu!! |O Mielessäni sadattelin, että millanen ärrä se tuollanen on kun kuukausi ollu aikaa täydentää varastonsa...Mä nimittäin silloin viime kierrossa niiden viimesen ostin! :LOL: Joten puhtain sydämin pystyin miehelle sanoon etten ole testannu! :saint: :saint:
 

Yhteistyössä