40+ so what!!! (vol. 8)

..miulla on pikkasen ollunna tänään hävyn päällä sellaista kireyttä..tai mites sen nyt kuvailis??..no, kireyttä..ja masu painaaaaa..herkistelen, mutta ärsytysherkkä olen myös..Grrrrrr monasti tänään miehelle heitellyt tulikiven katkuisia sanoja ja äkäisiä katseita :kieh: ..onneksi ei riitaa sentäs tullut..lämmöt nyt 37.22C..

..päätähin särki päivällä ja nyt meinaa taas, väsy varmaan jo haaaaukotuuus |O ..pitäis kait sitä pötkölleen jo painua tai ainahin TV:tä tölläämään..


Nati nati &suloisia unihia toivottelen jo valmihiksi:wave: ..uni saattaapi yllättäin korjata :)
 
MamaStella: Mua kiinnostaa kovasti tuo kaksosten saanti... Onko teillä jomman kumman puolelta "vähän niinkuin " suvussa? Hmm, näyttääpä tosi typerältä kysymykseltä mutta kun niin monet puhuneet että suvussa pitäisi olla kaksosia jotta kaksois raskauden voisi saada... :heart:
 
mur mur =)
Tajusin juuri että pitää alkaa sopivaa hääpukua katselemaan hyvissä ajoin. Laskeskelin että avioliiton siunauksen aikaan olen hieman päälle puolen välin raskaana. Taidan ruveta surffailemaan hääpukusivustoilla ennen nukkumaan menoa, että mitä olisi tarjolla.
 
Ottis
Inia Hyvää lomaa sulle :)!

MamaStella Kiitos :flower:! Olipa sulla hurja uni :D. Vauvamasulle onkin nykyään saatavilla aivan ihania hääpukuja.

mur-mur Meillä myös mies katteli noi molemmat häät, mutt mä ehdin vasta satuhäihin varmaankin jos se oli se missä oli ne mahtava mormonipippalot. Kunnon meininkiä.

Rominas Sitkeä sissi olet ;). Mutt täällä itekseni ajattelinkin jo, ett kannattas ehkä aamuun se testi jättää sit kuitenkin. On pisu tujumpaakin :whistle:. Plussaa sulle toivon!
 
http://www.stilissima.fi/stilissima/products.php?i=1&m=930142&g1=930142&g2=fe706b&p=a359e9&n=1
tässä onkin heti eka sopivan tuntuinen puku.

tässä vielä parempi
http://www.stilissima.fi/stilissima/products.php?i=1&m=930142&g1=930142&g2=fe706b&p=0f75b0&n=2
 
Ottis
Iida-Karoliina ja Liiza Oletteko testailleet? Tahtois saada laittaa tonne RKTT-listalle sellaisia sydämiä :saint:.

ON Olo niin tavattoman oireeton, ettei tämä ole totta ollenkaan. Poikkeuksellisesti vasen rinta ollut vähän arka, mutt siinä kaikki. Mun tätitisu on oikea, joten ei oikein sovi kuvioon, mutt mutt.. Tänään ollut niin paljon muuta mietittävää, ettei ole ehtinyt oikein jännäillä. Oli hankala kehitellä vaatteet lauantain pippaloihin, kun olen päästänyt itseni lihomaan. Kun karkkilakon aloitin, on sen jäljestä tullut takuulla 2 kg lisää ja se on epistä :headwall:.

Huomenaamuna lähdetään reissuun. Ollaan eka yö mun siskon luona ja toinen hotellissa, ettei tarvi siskoa häiritä 'juhlakunnossa' ;). En osaa vielä sanoa testaanko huomenna vaiko en. Sen aamu näyttää. Laukku eteisessä avoimena, joten sinne on viel aamusta helppo livauttaa testi matkaan :). Toisaalta nega vaan latistas tunnelmaa, joten sen puoleen ei ole mitään testaushinkua. Hätävarasiteen kuitenkin jo mukaan pakkasin.
 
Ottis Kiitos! :heart: Pidetään peukkuja!
Tässä mietin että miten se mahtaa mennä: Jos kerran aikasemmin ollut 25pvän kierto ja sen jälkeen 30pvää, niin mikä todennäköisyys että se menis samallalailla nytkin? Eli nyt tässä sais venata tätiä vielä 4 pvää? Huoh, ihan selvästi liian paljon aikaa ollut fundeerata...
 
Ottis
Rominas En osaa noihin todennäköisyyksiin sanoa mitään muuta kuin, ett ratkaisevampihan on aika oviksesta eteenpäin. Ts. Kierto siitä eteenpäin on oletettavasti säännöllisempi, koska ovis on herkempi siirtymään mm. stressin, sairastelum yms. vuoksi. Etkös sä tikuttanut ovista ja tiedät milloin se on ollut. Luteaaliaika venahtaa käsittääkseni enimmillään 18 päivään, joten jos ei täti ole vielä dpo18 tullut, olet erittäin todennäköisesti raskaana.

Mutt kyllä sä mun mielestä voit ihan hyvällä omatunnolla jo aamusta testata. Onhan sulla silloin täti tavallaan myöhässä jo. Vaikka toisaalta sen yhden mur-murin linkittämän taulukon mukaan menkkojen kuuluisikin tulla vasta dpo15. Tietty jo kierto 28 pv ja säännöllinen. Olinpa mä hoopo :LOL:.
 
..konetta sulkemassa ja vielä vilkaisin.. =)

Ottis, ihanan rentoista lomareissua siulle:wave:..ja älä kisua sure, se poika pärjää :heart:

Rominakselle vielä.. :heart::heart::heart:..testaile vaan aamulla :)

MS kauniita hääpukuja:heart:
 
Ottis
Kiitos mur-mur Poju vallannut tietsikkatuolin. Mun selkäni takana tuhisee. Mun kaksosveljen vanhin poika tulee sitä vahtimaan. Luotettava ja kiva poika :).

ON Nega testattu eli kai se vain on uskottava, etten meinaakaan olla raskaana. Toivottavasti täti ei kuitenkaan tule ennen aikojaan.

Rominas Peukuttelen plussa puolesta sulle + :heart:!

Plussia kaikille muillekin ja pupuilurikasta viikonvaihdetta!

Hauskaa viikonloppua kaikille! Byeeee :wave:!
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
mimmimamma (47)......kp3/28...........yk101............4./1. yht.
happihyppy (39).........kp3/28...........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp4/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp5/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp6/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp6/27-32.........y.2,5v.........2.
jääräpää......................kp8/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp10/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp11/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp11/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp12/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp14/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp16/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp16/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp17/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp17/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp22/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp22/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp24/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp24/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp25/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp27/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)...............kp27/25-27..........yk9........3./1.yht.
Iida-Karoliina (45)......kp30/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Lumisydän (45)...........kp34/28-32.........yk?..........?
mimmimamma (47).....kp38/28..........yk100..........4./1. yht.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp54/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp54/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp63/28................y?.............8.


RKTT

Mamastella (39).............dpo21 PLUSSA 28.2.2010 :heart:
Iida-Karoliina (45).........dpo16
Rominas (40)..................dpo15
Rinja (39).......................dpo14 PLUSSA 2.3.2010 :heart:
liiza (43).........................dpo13
Ottis (42)........................dpo12
haave2010 (43).............dpo10
mur-mur (44).................dpo7
Solakka Silakka (40)......pp7
Onlydream (37)..............dpo1
Ninni-70 (39)..................dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.





 
Huomenia perjantaille!

Ottis on aloittanut reippaasti testaamalla. Plääh noita negoja. Vielä on kuitenkin mahdollisuus. Mukavaa viikonloppureissua, toivottavasti on kivat juhlat.

Rominasko testaa vihdoin =)

Onhan tuossa muutama muukin jo kivoilla dpo-päivillä... Ja lämpöjäkin on eilen mittailtu ja saatu hyviä tuloksia. Hienolta näyttää nuo kolme sydäntä listassa. Lisää niitä!

Omaa napaa sen verran, että ennen menkkoja alkanut alavatsan kipu oikealla ei ole hellittänyt, vaikka vuotokin on jo loppunut. Vähän samanlaiselta tuntuu kuin kohtutulehdus aikanaan, mutta toki kipu on paljon miedompaa. Oliskohan myoma alkanut oireilemaan, kun hormoneja on pistetty. Ultra on tiistaina, joten siihen saakka yritän sinnitellä ellei kipu ylly ihan hurjaksi. Lämpöä ei ole, joten ei kait se mikään tulehdus ole.

 
Perjantaita!
Mukavaa matkaa Ottikselle! Jospa se plussa ilostuttaa siella matkan paalla :)

Rominaaaaaaas, huhuuuuuu! :wave:

Tekasin ovistestin paivan ensimmaisesta lirusta ja tuli nyt vahan vahvempi viiva
http://www.aijaa.com/v.php?i=5849759.jpg
...mutta ei siis ovisplussaa vielakaan...hmmm, alkaa huolestuttamaan...

terri toivottavasti ei ole mikaan tulehdus!!!

Mutta nyt pitaa laukata taas! Palaan myohemmin katsomaan niita plussa kuvia :)
 
Hellou...

Tätiä ei ole tullut joten testi sitte aamulla tehtiin... :|
ja ja ja .........

2 viivaa tuli! Erittäin hailakan vaaleanpunainen oli, joten emme tiedä että hurraisko vaiko ei....Toki molemmat me se viiva nähtiin mutta aloimme epäillä, että tihrustimme hailukkaa viivaa liian kauan ja kyllähän se 5min maksimi aika ylittyi...
Siispä lähden pojan unosten jälkeen shoppaan lisää testejä. Ja uusinta testiä peliin.

Sovimme miehen kanssa niin, että vielä ei juhlita ja hurrata! Katsotaan illalla tilannetta uudelleen!
Pää toki ihan soikeena mutta mutta mutta yritän nyt pysyä järkevänä ja olla viileän rauhallinen.
 
Rominas :) Ihanalta kuulostaa, mutta ei juhlita eikä hurrata ennen kuin annat luvan. Uusi testi vaan kehiin ja juomiset ja wc-käynnit minimiin ennen pissimistä. Kyllä on ollut plussarikasta reilu viikko tässä pinossa.

Hienosti on LB:n ovisviiva tummunut. Kyllä se Oili sieltä rientää, kunhan kerkiää.

Niin ja jääriksen kokoluokan hukkapätkä minäkin. Muutaman sentin olen joskus ollut pidempi, mutta varmaan pari senttiä olen jo kasaantunut.
 
on: Pakkohan se ovis-testi oli testata kun ei uusia r-testiä vielä saatu haettua...Poika siis edelleen päikyillä... Noh, o-testiinkin viiva tuli mutta ei se todellakaan yhtä vahva ole kuin testiviiva. Joten en tullut hullua hurskaammaksi!! :LOL:
 
Tuosta ovistestistä raskaudennäyttäjänä on vähän erilaisia mielipiteitä. Joku sanoo, että näyttää raskauden ennen r-testiä, mutta jostain muualta taas olen lukenut, että näyttää sitten kun r-testikin näyttäisi. Mutta mene sä vaan Rominas ostamaan se oikea testi ja annat plussan pärähtää tikkuun, niin ei tarvitse arpoa :)

Olis niin kiva saada lisätä se sytän sinunkin rivillesi rktt-listaan. Niin ja kaikille muillekin, hus testaamaan, että mä saan muokata listaa.
 
Ottikselle mukavaa matkaa :wave: Ja pahoittelut negasta, mutta niin kauan on toivoa kun ei menkkoja näy :)

Rominas, nyt vaan uutta raskaustestiä ostamaan :) Eikös sitä niin sanota, että raskaustestissä haaleakin viiva on viiva, joten toivotaan parasta!

LB, ovistestiähän ei pitäis tehdä aamupissasta koska LH-hormoni on syntetisoitunut eikä testi siis näytä oikeaa tulosta vai onko sulla jotain sellaisia tikkuja, jotka toimii myös aamupissan kanssa? Eli jos sulla on ovistikkuja vielä, niin teeppä uusi testi päivällä.

Ihmeen nopeastihan tämä aika menee, nyt on jo kp5 :) Heti alkuviikolla alkaa peitot heilumaan, greippimehu on jo kuvioissa mukana :D
 
ON..testailin negan aamupisusta..laskin jotta viimeistään maanantaina täytyisi jotain pientä haamulaista edes näkyä testissä, jos on näkyäkseen..ei ole kyllä taas yhtään sellainen olo, jotta tärppi olisi voinut käydä..oireeton olo ihan täysin :/ ..lämmöt nyt 36.92C..no, se nyt ei raskutumisesta kyllä kerro mitään..sen vain, että ovis oli ja mäni..

Mihellä ollut tänään niin masis olo, raha asiat ne taas painaa mieltä ja se alakulo tarttui minuunhin..aina ollaan asiat jotensakkin saatu järjestymään, vaan nyt on to-del-la vaikia tilanne..tämmöttii täältä *huokaus*..ulkona kirpakka -10C keli ja aurinkoinen paistaa, se kuiteskin mukavaa!!! =)..ja huomenna rentoudutaan, tulee sisko miehensä kera kyläilemään.. ;)
 

Yhteistyössä