40+ so what!!! (vol. 8)

..mie tuossa torkahdin soffalle hetkeksi, kun niiiiin ramaisi.. :) ..voi, kun se tietäis jotain hyvää..noinhan miulle kävi ennen viime plussaahin.. lämmöt 37.1c

..nyt kaffen keittoon, jotta simmut aukee..arvatkaas, kiehtoisiko korkata jo viinipullo-tuossa pöydällä odotelevat huomista "rentoutusta" varten ;)
 
Surullisin mielin siirsin mimmimamman kiertolistalle. :hug:

Menikö tiedot oikein?

Milloin oot viimeksi tehnyt raskaustestin? Ainahan tuo alkuraskauden vuoto ei tarkoita keskenmenoa, mutta varmasti itse osaat suhteuttaa vuodon tavallisiin kuukautisiin.

Jaksamista voin vain toivotella.
 
Mimmimamma :'( Voi ei!!!! :'( :hug: Jaksamista sinne päin kovasti ja haleja!

LB uteliaisuuteni heräsi että mistä tiedät että toinen puoli on tukossa????

Rominas Ihanaa!!! Plussaaaa! Siitä se alkaa vahvistumaan, usko vaan! :heart: :flower:


Mulla ovistestissä aavistuksen selvempi haamuviiva tänään että ovista päin kai ollaan menossa. Sitä vaan mietin että kuinkahan sekaisin nämä omat hormonini vielä ovat kun nuo kuukautisetkin olivat niin perin oudot :whistle: .Onkohan nyt yleensä turvallista jo yrittää täysillä uutta raskautta? Läääkäri kyllä sanoi että yhdet menkat välissä riittää että ihan lääkärin ohjeiden mukaan tässä on toimittu. Tänäänkin tehty taas simppatalletukset vaikka ehdotin isännälle et pidettäis välipäivä jotta paukut riittäis pitemmälle ;) mut ei mennyt läpi mun ehdotukseni :LOL:

mur-mur mullahan spontaanin km:n jälkeen raskautuminen onnistuneesti tapahtui 3-4kk:n kuluttua km:stä. Muistan että keskenmenneessä raskaudessa mulla oli voimakkaat raskausoireet kuten kauhee vilu ja rinnat ihan älyttömän kipeet, kauhee tarve juosta pissalla jatkuvasti tai muuten tuli housuun ja huimas ja paha olo. Sitten kun alkoi se onnistunut raskaus niin ei viluttanut yhtään, rinnat eivät ihan niiin kipeät, ei juuri ollenkaan paha olo eikä huimausta eikä suurta tarvetta juosta pissalla. Koko raskaus sujui huomattavasti vähäisemmillä oireilla kuin mitä seuraava onnistunut raskaus jossa rinnat eivät kyllä kipuilleet ollenkaan mutta oksetusta oli ym.
Lisään vielä että tässä viimeisessä keskenmenneessä raskaudessa olin myös ihan horkassa vilusta...eli mulle taitaa tuo vilutus tietää huonoa kun se on aina liittynyt keskenmenoihin...ehkä teen väärän johtopäätöksen?? :whistle:
 
Mimmimamma surullista, että ei + pysynyt ja vahvistunut :hug: . Toivottavasti uusi keirto tuo sen pysyvän +!

Mahdotontako ovis onnittelut!

LB malttia, kohta pääset nauttimaan rktt ajasta!

Rominas jee!!! viivan vahvistumista tai raskaana sanaa sinulle toivon. Tuollainen viiva ei tyhjästä ilmesty.

Mur-Mur jospa se mieliala vkonloppuna vähän teillä kohenisi kuitenkin.

Jääris luota vaan niihin lääkärin ohjeisiin ja luvan kanssa jatkat tätä uutta yk:ta.

RKTT:läisille lisää +++++ :whistle:
 
Kiitos sinullehin Jääräpää vastauksestasi =) ..niin, nämä on niin vaikeita juttuja..ja on se vaan nyt pelko enämpi peppusessa kun sen km:n on kerran jo kokenut..osaan oikein kuvitella, miten miekin noita r-oireita vertailisin.. *huokaus* :ashamed: ..vaan tämähin on kestetävä, jos siitä pienestä vielä haaveilee..

Sie voit IHAN raihallisna mielin siellä pupustella siippasi kera-anna mennä vaan!! ;)
 
Oivikki ei täällä enää ole tunnelma, kuin maansa menettäneillä.. ;) lipitän tässä yhtä olusta ja mietin koko ajan: "Mitähän söisi"?..en oikein tiedä mitä tekisi mieli..suolaista kai..jos vain leipää ja jugua vaikka, ei tulis niin tuhtia evästä-on nimittäin peppu taas soitellunna omaa sävelmäänsä, aivan uskomatonta!!:whistle:.. :D

Mahdotontako siellä sie varmaan "kannat katosa" jo olet.. :p ..onko siusta nuo R-keijun O-testit olleet toimivia?
 
Jääräpää mulle on tehty se munanjohtimien aukiolotutkimus, jossa kavi ilmi etta vasen on ilmeisesti tukossa, se oli sellasta syheroa, ettei siita saanut selvaa etta onko se auki vai ei.

oivikki voi kun paasis RKTT listalle 9 kk:ksi :)

murmurilla lammot on ainakin aika ylhaalla, hyva merkki kai! =)


 
LB jos lämmöt vielä 11.3 ylhäällä, voisin uskoa jo hieman raskautuneeni..MUTTA..ensin täytyy tädin jättää vierailu väliin ja miula ei yhtään ole sellainen olo.. :|..miulla lämmöt laskee vasta vuorokauden päästä kun vuoto alkanut.

..sie olet kuule kohta kanssa tuolla RKTT-listalla, jännää B)
 
Ma en kylla noista lammoista tajua yhtaan, tai siis ei pysy mielessa millon se laskee ja nousee jne. Nyt vahan yrittanyt seurailla noita omia lampoja ja nayttas etta mun sellanen peruslampo on 36.4-36.6 valilla. Olikos se niin etta oviksen mentya ne lammot vahan nousee?

 
Juu LB edellisenä päivänä aivan pieni notkahdus alaspäin ja sitten jo nousee n. 03-05C..silloin ovis ollunna..seuraileppa ihan jos kehtaat ;) ..mie mittailen pitkin päivää..

Ammu/aamupäivälämmöt on erillaisia, kun ilta/yölämmöt..monasti iltaa kohden nousevat..on miullahin aikamoista sahailua ollut. Nousi ennen plussaa tuonne 37.43C asti ja sitten laskivat ja jäivät plussan jälkeen tuonne 36.8C

..nyt lämmöt 37.30C..saattaa tuo alkomaholi pikkasen nostaa, yhden olusen olen juonut ja viinilasia aloittelin ;)
 
Ma oon yrittanyt muistaa katella niita lampoja tossa aamupaivalla, en kylla ihan tarkkaan samaan kellonaikaan, se kai ois tarkeaa, etta aina samaan aikaan kattos, mutta saapahan edes jonkun kasityksen mika mun peruslampo on :)
Eipa sellastakaan oo aiemmin tullut tarkisteltua. Kylla tama raskaaksi tekeytyminen on vaan kokonaisvaltaista hommaa! Hammastahnasta lahtien pitaa olla hommat handussa, jos meinaa babyja saada :D

Kippis vaan murmur :wave:
 
"Kiinnittyminen voi näkyä yhtenä päivänä pienenä lämmön laskuna ja sitten lämmöt nousee takaisin ylös"..tänään laski tuonne 36.55C päivällä ja nyt illasta nousivat taas..toivossa on hyvä elää :heart:

Kauniita unia Jääris..ja vaavien kuvia:wave::heart:
 
LB saiskos niittä siun O-testejä dippaila aamupisuun?..jos ei, äläpäs sitten testaile, jookos;)..se voi näyttää vahvaa viivaa, vaikka ovis ei sitten oliskaan :( ..vasta siittä toisesta pisusta ja joka ollut rakossa n. 3h :)

..tämä on tarkkaa tämä ku**skeluihin..voi luoja, ei saa milloin tahansa liritellä.. :D
 
Tana aamuna dippasin ns. ensimmaisesta, mutta kun ma oon pisuiita niin herasin viime yona vessaan joskus kolmen aikaan, joten se oli oikeastaan "toinen" pisu, jos se yollinen lasketaan :)

Mutta saman vahvusta se naytti sit kun neljan aikaan dippasin uudestaan. Siksipa vahan mietityttaa etta toimiikohan nuo testit ollenkaan! Pitaskohan karhuherralla testauttaa, jos sillakin tulee sama viiva niin sit taitaa olla ihan peesta nuo testit
|O
 
mur-mur oletko tilanntu niitä puikko vai luiska ovistestjä sieltä keijulta?

LB
minäkin aamulla testaan ovista, kun olen aamuyöllä käynnyt jo pissalla :saint: . Olettetuina ovis + päivnä, minä testaan 2x päivässä.

Hyvä yötä kaikille yökyöpeleille.
 
..pari voikkari tein, nam =)

..juu, miulla ei esim. nuo kotitestin O-testit oikkein pelittäneet..jos näyttää, ettei viiva vahvistu olleskaan, kannataa vaihtaa testimerkkiä..CB:n digiä voin suositella, vaikkakin on pirun tyyris :eek: ..miehän laittelin noita linkkejä aiemmin, mistä saa esin CB: digilaitteen+20testiä..olikohan se reilulla parilla kympillä+lähetyskulut..huomasitkos linkit?
 

Yhteistyössä