Mimmimamma :'( Voi ei!!!! :'( :hug: Jaksamista sinne päin kovasti ja haleja!
LB uteliaisuuteni heräsi että mistä tiedät että toinen puoli on tukossa????
Rominas Ihanaa!!! Plussaaaa! Siitä se alkaa vahvistumaan, usko vaan! :heart: :flower:
Mulla ovistestissä aavistuksen selvempi haamuviiva tänään että ovista päin kai ollaan menossa. Sitä vaan mietin että kuinkahan sekaisin nämä omat hormonini vielä ovat kun nuo kuukautisetkin olivat niin perin oudot
.Onkohan nyt yleensä turvallista jo yrittää täysillä uutta raskautta? Läääkäri kyllä sanoi että yhdet menkat välissä riittää että ihan lääkärin ohjeiden mukaan tässä on toimittu. Tänäänkin tehty taas simppatalletukset vaikka ehdotin isännälle et pidettäis välipäivä jotta paukut riittäis pitemmälle
mut ei mennyt läpi mun ehdotukseni
mur-mur mullahan spontaanin km:n jälkeen raskautuminen onnistuneesti tapahtui 3-4kk:n kuluttua km:stä. Muistan että keskenmenneessä raskaudessa mulla oli voimakkaat raskausoireet kuten kauhee vilu ja rinnat ihan älyttömän kipeet, kauhee tarve juosta pissalla jatkuvasti tai muuten tuli housuun ja huimas ja paha olo. Sitten kun alkoi se onnistunut raskaus niin ei viluttanut yhtään, rinnat eivät ihan niiin kipeät, ei juuri ollenkaan paha olo eikä huimausta eikä suurta tarvetta juosta pissalla. Koko raskaus sujui huomattavasti vähäisemmillä oireilla kuin mitä seuraava onnistunut raskaus jossa rinnat eivät kyllä kipuilleet ollenkaan mutta oksetusta oli ym.
Lisään vielä että tässä viimeisessä keskenmenneessä raskaudessa olin myös ihan horkassa vilusta...eli mulle taitaa tuo vilutus tietää huonoa kun se on aina liittynyt keskenmenoihin...ehkä teen väärän johtopäätöksen??