40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis Tiedän todella hyvin ikävän lemmikin luokse... Osa meidän häämatkasta Roomassa meni ihan v'''lleen kun olin niin huolissani koiristamme ja en saanut heti yhteyttä hoitajiin (meillä 2 ja olivat eri paikoissa)... Itkee tihrustin vähän väliä ja oli varma, että jotain pahaa sattunut... Kaikki oli hyvin.
Noh, nyt sitte 2 koiraa ja taapero... Pari kertaa erossa kaikista kolmesta oltu ja mitähän mä teen... itkee tihrustan joka kerta, kun niin huolissaan ja aina kaikki ollut hyvin!!

Ihme juttu muuten..näinhän mie yleensä haastelen "levottomia" oviksen ollessa iiiihan ovella.. ;)..kaikea sitä..heh..en paremmin sano:D ..johtuneeko jotensakkin kelttiksestä..vai onko täysikuu?..miepä kipasen..

..no eihän siellä muuta kuin..LUNTA..voi että sitä piissaa, :eek: satelee kokoa ajan..miulla muuten masu on painanut, kovistellut koko päivän/illan..mitähän se.. ;)..hei Ottis..ja hiukset on hienot, tykkään hirmuisen paljon!!..löysin siis kampaajan, joka osasi miun pään mallin mukaan leikata-ihanaaaa!!! =) ..pesu+leikkaus+muotoonkuivaus 33.50e

Ottis
Rominas Niinpä niin. Mie oon ihan yhtä pöhkö. Ja ku tuo mieski on, niin mitä me sitten tehdään? Mökillä olis ollut hyvä yhdessä olla, vaan ei sovi ku kissaa ei voi sinne viedä ku ei tykkää auton kyydistä. Viime vuonna loma meni ihan totaalisesti kotioloissa ku meidän 19 v. kissa alkoi näyttää merkkejä, ett loppu lähellä. Se kultamuru kuoli sit 2.4.09 ja sitä surua en unohda koskaan. Viime yönä heräsin painajaisesta ja vaikka toi muru nukku mun vieres, olin ihan paniikis, ett se on kuollut ja kissareppanan ihan herätin ku tunnustelin pulssiaan ja ylipäätään, ett onko hengis ku niin syvää unta nukku pitkänään mun viekus :ashamed:.

Ottis
Minäpä koitan tästä kipasta josko jotain suuhuni saisin ton nestemäisen lisäksi. Alkaa nälkä suolissa kurnia. Huomisen päivittelemisiin :saint:! Gu natt! Ötyä! Sweet dreams etc. :wave: :wave: :wave:!!!

Ottis
Rominas Kisulle vahteja kyllä on, vaan veljenpoika, joka yleensä sitä vahtii, nyt itsekin lomalla ja ovat viikonlopun Vaasassa, joten kai mun nuorimman kummityttön äitee täällä sit käy. Takuulla saa hyvää hoitoa, sen tiedän, vaan se ei silti mun ikävääni vie :ashamed:.

Ikävä on luonnollista, se vain joskus kestettävä..ja sitten on ihana taas nähdä:heart:

..miekin syömään, lihamakaroonilaatikkoa:) ..raskaana ollessa pitää syödä kah-den edestä..vai, miten se nyt menikään?.. :D

Ottis
Mur-mur Sullon oikia asenne :).

Rominas Ei mullakaan mene päivääkään, etten musuani muistaisi ja ikävä on aina vain, mutt sén kanssa on elettävä. Häjyintä vain ku se tulee uniin :|. Vaan sullekin nyt spesiaali :hug: ja hyvää yötä. Tootta aarteita kaikki!

Yhteistyössä