40+ so what!!! (vol. 8)

Mulla jo oikean puolen munisten kohdalla kipuilee siihen malliin jotta josko siella joku meheva palleroinen kasvaisi? =)
Vasen kanavahan mulla mita ilmeisimmin on tukossa, sellanen syhero se mikas sen nimi nyt onkaan, se tuubi...ne johtimet, nyt on ihan tiltti paa! mikas niiden nimet nyt onkaan?

..voi sinnuu ruojaketta, kyllä sen nyt kelpaa.. :D *siellä tyytyväisenä vihelteleepi*.. :whistle: ;) :LOL:.."täältä tule ISOOOOO karhu ja antaa siulle..piiskaa peppuselle ja vähän "muutahin", tuhma tytteli olet ollunna"!!!! .. :p

..noinkos se Big Bear sanoopi.. ;)

Ottis
Rominas ja muut. Me käytiin alkuillasta hakemassa mun auto mökiltä ja ku sieltä kotiuduttiin aloin pikkuhiljaa tissutella sidukalla, mutten niin paljon etten olis muistanut jemmata aamuksi veskiin r-testiä. Negahan sieltä tulee, sen tiedän jo, mutt miehen kanssa on enemmänkin keskusteltu pukeutumisen etikettisäännöistä ku on vaikka mimmosta pippaloa tulossa. Mutt parasta on, että perjantaina mennään mun siskon luokse ja yövytään siellä. Sieltä vasta etiäpäin. Mulla vaan jo nyt niin hirmunen ikävä tota meidän pian 6v. kisua, ett sitä ei tiedä ite erkkikään :'(. Vaan aikansa kutakin, jospa joskus jotain tärkeämpää tähän eloon tulis.

..en en Ottis :saint: ..pitihän sitä illan "ratoksi" jotain pientäääääää!! :D

..niin.. kun kävin siellä Naistentautien Plk:lla sain nähdä ihan kuvassa sen napukkani, kysyin lääkäriltä ja hää näytti..oli se kyllä nätti&verevä:heart:

Mitäkö LB..iiiihan niittä tavan kotihommeleita...tiskaa ja laittelee vielä pyykit koneeseen että saapi aamuksi kuivausrummun kautta puhtoista päällensä-semmottii vain.. *pyrskin*
..uskokoon ken haluaa-se saapi Jorma Jortikkaa!!!.. :x hui, oliko se ruma sana?.. ;)..eikös se ole miehen nimi..täh.. :eek:

Yhteistyössä