40+ so what!!! (vol. 8)

LB Mun mielestä ne oli saman hailukoita ne ekat, tai en ainakaan noteerannu kumpaakaan tummemmaksi ja sitte se O-viiva oli kyllä ihan sen testi viivan värinen. Seuraavana päivänä sitte (O:n) jälkeen taas hailakkaa.

Ai Happis tati tuli :( :hug:
No, nyt uuteen tikutukseen ja niinkuin sanoin jo aiemmin seuraava on SE kierto meille lopuille jotka ei nyt plussaa! :)

..vahan kylla pelottaa etta ma jaan yksin tata pinoa pitamaan ylla kun te kaikki plussaatte ja mina jaan....yyyhhhh :snotty:
..hamaan hautaan taalla tikutan naita ovistikkuja...

Happihyppy, parempaa onnea tähän kiertoon.

LB, mulla oli ennen joulua sellainen kierto, että ensin normaaliin tapaan alkoi kp 11-12 ovisviiva vähän vahvistumaan, mutta sitten ko 13 (?) olikin lähes blankko. Jatkoin kumminkin testaamista ja ovisviiva vahvistui paksummaksi kuin kontrolli kp 18 tai 19, en nyt muista kumpi. Ja kierrosta tuli vastaavasti pidempikin. Normaalisti siis ovisviiva vahva kp 14-15. Eli niinkin voi käydä, että vaikka aluksi näyttää vahvistuvaa, niin sitten tuleekin jokinlainen takapakki. Ja sitten ikään kuin lh määrä alkoi uudestaan lisääntymään.

Ennen esikkoa en millään meinannut pongata tasavahvaa tai vahvempaa viivaa kuin kontrolli, mutta kait mä silti ovuloin, kun kahdesti raskauduinkin. Mutta nyt kakkoshaaveissa saan kyllä tosi vahvan ovisviivan, mutta kunnon raskauteen asti se ei ole auttanut.

Onnea oviksen metsästykseen.

Terri joo voi hyvinkin olla etta kierrot on viela vahan epamaaraiset, kun tama n kierron tadin tulokin oli vahan sellaista empimista etta alkoiko ja milloin. Noh, onneksi on noita testeja viela ainakin 10 kpl etta jos se ei niihin osu niin sit ei osu mihinkaan.

Niin kun kerran faktana pidetään sitä, että kierron pituus riippuu sen alkuosasta, kun taas aika oviksesta menkkoihin on kohtuu vakio. Silloinhan näin maalaisjärjellä ajatellen ovis voi olla tuloillaan, kun kroppa sitten päättääkin, ettei se saa tullakaan vielä ja taas sitten muutaman päivän päästä muuttaa mieltään :) Kuulostaa tosi tieteelliseltä, mutta kait se jotekin näin menee.

Testejä vaan lisää peliin, samaan aikaan päivästä ja samoilla juomamäärillä, jotta testit ovat keskenään verrannollisia.

Mä testasi jossain vaiheessa kahdesti päivässä, mutta mä oonkin testausfriikki.

Little Bear oletkos sie käynyt millään laskurilla kattomassa tuota mahdollista oviksen ajankohtaa..miloin siun viimoset kuukautiset oli?.. *kyseleepi utelias* ;) ..mie arvelin että siun ovis joskus kp10-12

..miusta tuo on paras..ja ei ole pakko laitella kolmea kiertoansa, jos ei muista..

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

..mie testailen ovista aina 2x/vrk. iltapäivällä ja alkuillasta =) ..se saattaa tosiaan pyyhkäistä nopsaankin ohi!!

Viivahan EI kaikilla tummene yhtä vahvaksi controlviivan kanssa.

Mieluiten samoihin aikoihin päivästä, AINOASTAAN vain pienen nestemäärän nautimisella enne testiä-Tämä oikiasti tärkiää!!!.. ja 3-4h pisun panttauksella!!:wave:

LB mie veikkaisin että Oili tulee kp10!! ;)

happihyppynen ikävä, kurjake akkako tuli :( ..voi harmi-ISO:hug:..tämä on tätä naisen eloa..vaan me noustaan aina täältä pohjamudistakin, joten: Uudestaan vaan nenu kohti uutta kiertoa!!:wave:..SITÄ kiertoa:heart:

Murmur joo, oon kattonut laskureilla, pesun laskuri nayttaa etta ovis ois perjantaina ja taa toinen http://www.justmommies.com/get_24daysovulation.php?action=Create&month=2&day=24&year=2010&submit=Create+my+ovulation+calendar ennustaa sita lauantaille, joten eipa tassa kai paniikkia viela ole. Saikaytti vaan kun ne ei tummene ne viivat, haalenee vaan, mut jos ne kerran kayttaytyy samoin muillakin, niin no hata :)

Mites se on saako sita ovistikkua kastaa paivan ensimmaiseen lirruun, onko se liian arhakkaa kamaa sille? Mulla nimittain se pissan pidatys on tosi hankalaa, kun olen sellainen pisuiita =)

LB, minä en ole mammaksi testillä saanut kertaakaan tasavahvaa viivaa, mutta kahdella muulla kokeilemallani merkillä (onni ja first sign) olen. Tuosta mur murin aiemmin laittamasta linkistä oli mulle hyvää tietoa, laitan sen vielä tähän. Hormonitasot ovat yksilöllisiä joten välttämättä tasavahvaa viivaa ei tarvi saada, mutta silloin voi kokeilla eri merkkiä jos huippu näkyisi vahvana viivana paremmin siinä. Tuo mammaksikin näyttää mulla huipun mutta se on sellaista arpomista kun täytyy verrata eri päivien tikkuja toisiinsa.

http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf

Ottis
Missä on Rinja? :'(

LB Mä oon niin hoopo, etten luottas noihin tikkuihin. Mulla aina ollut käytössä Clearbluen digitaalinen. Se idioottivarma eli sopii vähän tumpelommallekin niinku mulle :). Moon jo vähän sidua niukkaillut ja lähden pian saunaan. Palaan jos sormet viel napsaa.. Natinati varuulta ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Mites se on saako sita ovistikkua kastaa paivan ensimmaiseen lirruun, onko se liian arhakkaa kamaa sille? Mulla nimittain se pissan pidatys on tosi hankalaa, kun olen sellainen pisuiita =)
Sama mulla, tykkään käydä usein pissalla. Noita ovistestejä on erilaisia, osa täytyy tehdä aamupissasta, toisia taas ei saa tehdä siitä.

Huh huh kun on hiki!
Kaivelin meidän toisen auton tuolta hangesta esiin.
Auton päällä valehtelematta puoli metriä lunta joka oli, totta kait, nyt sitte jäätynyt tiiviiksi massaksi.
Meinas kuulkaas itku päästä, kun tuntui en saa sitä mitenkään siihen kuntoon, että voisi yöksi tökätä roikan nokkaan sulamaan. Hetken ajan toivoin jo että tuo olis joku pikkunen "kauppakassi" eikä farkku-malli.
Vielä pitäis käydä lapiomassa renkaat esiin ja kolata jonkin sortin ura auratulle pihalle. Oli pakko tulla pitään paussia, kun voimat ihan loppu!
Tästä jälleen opimme, että kannattaa aina välillä putsata auto vaikkei sillä aikois ajaakaan.

No se siitä... palaampa takaisin vauvakuumeiluun...Johan olinkin jo tunteroisen veke... :LOL:

Jee, mies oli muistanut käydä apteekissa visiteeraamassa ja Apteekin oma köllöttää tuossa piirongin päällä.... :D

Mutta isäntä oli sitte unohtanut sen autoon....ja en älynnyt kysyä, että missä testi... Joten nyt sitten toivon ettei se ole jäätynyt!! Täällä -4. Voi hel*****

Yhteistyössä