40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Rominas Hyviä sinnittelyitä sulle huomiseen! Onkos sellaisia tuntemuksia, että voisit olla r.a.s.k.a.a.n.a ;)?

Mur-mur Hyvä hyvä, niin sitä pitää+ :heart:! Taitaapa olla dpo5 ihan hyvä tuollaisiin tuntemuksiin.

Plussasätehiä teille molemmille!

Mulla nippailee navan kohdalta, siitä pikkasen vasemmalle, mutt sillä ei taida olla pahemmin tekemistä kuin nälän kanssa. Ja tulipa mieleeni, ett tänä aamuna otin Thyroxinia kaksi kokonaista nappia eli sekin saattaa vähän tunteita nostella. Mutt päätinpä tässä hiljaa itsekseni, että ennenkuin ilta saa, rohkaistun pistämään nokkani ulos ja haen illaksi itselleni vähän %-juomaa. Nythän on loma ja silloin saa ottaa, eikös saakin? Ukko saa sanoa ihan mitä lystää ja sen tiedän, ett hänellä ei ole tasan tavunkaan vertaa oikeutta sanoa mitä ja mistä lasista juon. Voipi olla, ett olen tänä talvena lumenluonnissa sellaiset lihakset hankkinut, ett vihan vimmassa lentää yks alle 2 metrinen mies pihalle ku leppäkeihäs.

Ottis
LB Nyt vasta ton sun Oili-viestin huomasin. Luulenpa, ett syynä on ne liuotteet, mitä olet nautiskellut ja pissa päässyt vähän laihanlaiseksi. Tee illemmalla uusi testi, kun olet pihtaillut niin pisussa kuin juomisessakin sen 4 tuntia. Toivottavasti Oili löytyy :).

Ottis: Väsymys aina vaan päällänsä... nukutin tuossa pojan päikkäreille ja samalla vetäsin itekki tunteroisen tirsukat. Alamasussa painon tunnetta ja tisut oudon tuntoiset mutta ihan rehellisesti sanottuna, en usko olevani suloisiin pieniin ihaniin päin.
Eikö sitä sanota, että "Pessimisti ei pety"? :LOL:

Noh joo, pää kyllä "salaa" elättelee toiveita.... Jospa jospa jospa...

Tervehdys maailma näyttää tänään hieman paremmalta. Väsyttää vietävästi. Nukuin 8h putkeen ja heräsin Stellan jollotteluun, syötin tytön ja vaihdoin kuiviin. Stella nukkuu välillä jopa 10h ilman heräämisiä. Sitten havahduin siihen että neiti on jo 5kk:tta vanha ja tirautin taas kyyneleet.
haave3 pikaista paranemista sinne. :hug:
ottis, mur mur rominas stemiä sinnittelyyn :whistle:
vauvaisaa tähtisadetta kaikille.

Lähden tästä sohvalle tuijottamaan tyttöleffoja sohvalle niin kauaksi aikaa kuin pikkuneiti nukkuu. Äiti pitää tänään seuraa eskarilaiselle ja koululaisille, tulevat sitten neljältä seurakseni. Ovat kunnes Liam kotiutuu.

Sain tänään veriseulan tulokset. Mun riskiluku on 1:75. Sinänsä ei vielä mahdoton, koska turvotusta oli vain 0,5 mm. Ihmetyttää vain istukkahormoonin määrä 7 MoM. Pitäisi kuulemma olla alle 1. Ikä myös lisää riskiä. En aio mennä lisätutkimuksiin, mutta onhan siihenkin hyvä varautua, että lapsi ei ehkä ole terve.

roosamaria ja nuppunen 12 viikkoa

Ottis
MamaStella Sulla on pullat hyvin uunissa :).

Rominas Kyllä noi r-oireilta kuulostaa + :heart:.

Mies oli kotiin tultuaan niin onnellinen, kun olin hoidellut lumet pihalta, ett oikein halata yritti useaankin otteeseen, mutt mua ainakin vielä niin jurppii, etten edes hymyyn suostu. Hänelle jo vannotin, etten tällä lomalla enää nokkaani terassia pidemmälle pistä. Pyysi ennen päätöksen kuittaamista, ett käytäs kuitenkin ensin kaupassa ja niin käytiinkin. Nyt pitäis sit ruokintapuuhiin alkaa. Mies lupasi puita hakea tupaan, kun huomasi, etten hevin lepy. Mä taidan tänään vähän hyödyntää tätä tilannetta :LOL:.

Rinja Sun testiplussaa odottelen, enkä takuulla lakkaa täällä roikkumasta ennenkuin sinusta jotain kuuluu :whistle:.

Ottis
Roosamaria En tosta istukkahormonista mitään ymmärrä mitä sillä mittaavat, mutt toivotaan, ett sieltä terve nuppunen maailmaan tulee. Ainahan on hyvä varautua, ettei kaikki käy kuin elokuvissa. Tarrasukkia ja vauvaliimaa lähettelen!

Ottis
Rominas Tein metkan havainnon vähän aikaa sitten. Aina kun ajattelen, ett pitäis pihdata pissaa, ett saisin sittenkin tänään vielä r-testin tehtyä, iskee ihan älytön pisuhätä ja on mentävä veskiin ihan heti :LOL:.

Portaita alaspäin kun vähän aikaa sitten hypähtelin, tuntui kohdunseutuvilla jotain, ja olin jo innostua, varsinkin kun vasen tisu oli olevinaan kipeä, kun mies sitä kähmi. Nyt sit sama vaikka päällään hyppis, niin missään ei tunnu mitään ja rinnatkin on kuin puudutetut :saint:.

Yhdynpä myös huhuilemaan Rinjaa :wave: :D

ottis mulla kans on yhtä piinaa pissan pidättäminen varsinkin aamun jäljeltä,tahtoo tuota kaffetta uppoamaan sen verat hyvin että aamu pv menee vessassa rampaten,no sen jälkeen olenkin itselle tehnyt juomalakon että voi testailla 3 seutuvilla, ennenkuin käy lapsia hakemassa,saa tehtailla itsekseen aivan rauhassa ;)
Mukavia ruuan laitto hetkiä :p

Vai on Ottiksen mies nyt lepyttelytuulella, mitahan se haluaa? ;)
Kiva etta se yrittaa nyt kuitenkin olla kiltti!

Haave toivotaan pikaista virtsatulehduksen paranemista!

Rominas rontti ja Ottis rontti meita kiusaa ja pissaa ohi tikusta! Heti testin tekoon siita!! hus hus! :saint:

Mina tassa istuksin nyt jalat ristissa ja piattelen ja tiukkaa tekee...nyt 2,5 tuntia viimesesta vessakaynnista.Tekasen uudestaan sen ovistestin, ei kai se ovis nyt viela voinu menna, himputti! Tai sit jos tassa kierrossa sita ei sit tuukkaan..noh, ei paljon painais enaa naissa odotteluissa :$

Ottis
Rominas Niin teen ;).

Onlydream Laitoin ruoan helpoimman kautta eli uuniin Lidlen grillimaustettuja perunalohkoja, minipyöryköitä ja makkaraa. Hyvin upposi, vaikkei gourmettia ollutkaan :).

Tänään käytiin ukon kanssa väestöliiton klinikalla ensikäynnillä. Lääkäri oli ok, asiallinen. Toisaalta olisi voinut olla positiivisemman oloinen, mutta ehkä on kokenut hyväksi sen että ei kannata liiemmälti antaa toiveita asiakkaille. Eli ei sanonut juuta eikä jaata rivien välistä. no ei kat sitä tietty voikaan tietää että raskautuuko vai ei vielä... En tiiä sitte mitä odotin.

No, saimme lähetteet, minä kuukautiskierron kartoitukseen ja ukko spermanäytteen antoon. Ultraääni alavatsasta otettiin ja oli niin hyvä tuuri että munasolu oli juuri lähellä irtoamista niin ei tarvitse mennä uudelleen ultraan nyt tutkimusmielessä. Munasolu kohdun limakalvo näytti kuulemma ihan ok:lta.

Olikin hyvä uutinen ovulaatio on jo niin lähellä sillä se tarkoittaisi että kierto olisi lyhyempi tällä kertaa :) Joka tapauksessa tänään luvassa touhuilua :p

Kysyin että miltä munasarjat näyttää hedelmällisyyden kannalta. sanoi että siinä missä ei ole munarakkula irtoamassa niin siinä näkyy viisi rakkulaa olevan. En ole ollenkaan selvillä näistä jutuista. Voiko sitten tarkoittaa että sieltä valmistuu enää viisi munasolua elinaikanani?... Ei kai se niin voi olla...

Näiden molempien kokeiden tuloksia mennään sitten kuuntelemaan lääkärin käynnille ensi kuun vaihteeseen.

ninni, hyvä kun tutkimukset etenee! Eikä huolta, ne 5 follia on tän kierron "aihiot" tms., näin mä ainakin olen ymmärtänyt. Niistä sitten yksi ottaa spurtin ja kasvaa johtofolliksi, joka sitten tuottaa sen munasolun. Muut kai kuihtuu pois? IVF:ssä esimerkiksi sitten kasvatellaan näitä sen kierron aihioita niin, että saadaan useampi kuin se yksi (tai kaksi) kypsymään kerralla. Mutta siis kyllä sulla vielä niitä rakkuloita on tulossa elinaikanasi enemmän kuin viisi!

Ninni mulla on kans aina sellainen olo etta jotain jai puuttumaan tai kertomatta kun lahden laakarilta. Ne on aina vahan sellasia "panttaajia" etteivat anna yhtaan "turhaa" toivetta ainakaan. Ehka hyva niin, pysyy hommat jotenkin ainakin jarjen tasolla :)
Ne 5 rakkulaa on mun ymmartaakseni ne 5 follia jotka kasvaa tassa kierrossa niinkuin Iniakin kertoi. Seuraavassa taas seuraavat on tyrkylla.

Ma tein uuden ovistestin. Pieni hailakka viiva sinne ilmestyi nyt, tosin tosi hailakka...
http://www.aijaa.com/v.php?i=5841989.jpg
Onpas tama nyt kun ei edes saa sita ovis plussaa, niin miten se r-plussan vois sit saada!
:eek:

Yhteistyössä