40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Liiza Just niin, itseäänhän tässä vain varjelee ku ei uskaltaudu testaamaan. Toisaalta, mulla ei ole enää kuin kaksi herkkää testiä jäljellä ja loput digitaalisia, joten saa niitä vähän säästelläkin. Päätin, etten ainakaan digeillä enää negaa testaa ;).

Mies lähti käymään toimistolla, vaikka lupasin, ett sais ihan luvan perästä käydä Shellillä kahvilla, kun pyöri niin toimettomana ja orvon oloisena täällä. Mulla verhot vasta olohuoneen toiseen ikkunaan silitettyinä, muttei nappaa yhtää kotihengettären puuhat nyt. Sen verran pöly ja kissankarvat kyllä tarttuu herkästi silmään, ett taitaa olla ihan tätioireita nämä.

Ihania karvakeriä nuo kisumisut!! =)

..tiedättekös, miule tuli hyvin vahvana sellainen olo, ettei tärppi ole käynyt..ja en tarkoita pelkästään oireiden perusteella..tosin, niitäkään kun ei ole..

Miulla on negakierrolla ollut tuota vilutusta aina. Plusskierrolla kuumotus/hiotus aivan selekeitä..siis viimeiksi ennen plussaa ja 2x kun olen haamusen testissä nähnyt ennen vuotoa.

Ei pitäisi tietenkään edellisen raskauden oireisiin ja niiden ilmestymisajankohtaan suoraan vertailla, jokainen raskaushan on omanlaisensa ..vaan kuumostusta ei ole ollut, ei sitten tippaakaan ja en usko tulevankaan..ovisplussasta on nyt aikaa 7vrk ja kun olen miettinyt noita muita negakiertoja, ovat oireet/oireettomus hyvin samalaisia kuin nyt.

Tokihan mie tällä kierrollahin toivon tuonne ensi viikoon saakka ja testailenkin-kait :) tädin oletettu tulopäivä on ehkä perjantai 12.3..vaikia sanoa, mutta jos luteaaliaika sen mikä normaalistikkin, se olisi tuo perjantai sitten.

Mie ehkä liikaa tälle kierrolle pistän nyt toiveita..onhan tuon km:n jälkeen monet raskautuneet heti seuraavalla kierrolla..toiset taas pidempäänkin yritelleet..Pläääh :eek: ..miulle taisi tula nyt hieman alavireinen olotila :( ..vaan onneksi on kohta kampaaja!! =)

Plussatuulia kaikille PHHHHUUUUUH:whistle::heart:!!!!!!!!!

Ottis
mur-mur Jospa sun tuntemukset olisivat nyt ihan päin honkia. Näin toivon :). Niinkuin kirjoitit jokainen raskaus omanlaisensa eikä oireita/oireettomuutta voi toisiinsa verrata.

Mulla nyt taas sellainen olo, ett jos en olisi aamulla onneni ohi pissinyt, nyt purkkiin pissaisin. On taas olevinaan huomisaamu kaukana. Ei sillä, ett mitään +tuntemuksia olisi, mutt olis jo ihan kiva tietää miten käy. Loppuis tää piina siihen. Eihän tätiä ole ilo alkaa odotella, mutt onhan aina ovis senkin jälkeen.

..niin Ottis..kyllähän mie silloin joulukuussahin ennen plussaa kovasti olin AIVAN varma, ettei tärppi ole käynyt..nyt vain ehkä liikaa siihen aikaan vertaan oireitani..tosin, kyllä miulla on noita hikoilu/kuumotelu puuskia ollunna aina hiukka ennen tädin tuloa, kovasti ärtynyt ja hermostunuthin olen silloin..ei kait se auta kun vaan kattella ja o-dot-taa..ja siinä mie olen huono!!!!!.. ;)

..vielä..ja ei miulla ollunna poikasen raskaudessa -04 ennen plussaa kuumotteluja/hikoiluja..sellainen rauhallinen olo muistaakseni.. :).vaan nythän mie olenkin jo 6v vanhempi ja ne kuumottelut tulleet todellisiksi aina määrättyyn aikaa kuusta :/ ..saamari sentäs ja kaikki rumemmattii voimasanaset!! :x

..Hei..olikos se LB jonka ovistestiin ei tullut tänään viivasta?..liikaa olet varmaan "lantraillut" pissaasi;) ..mainitsitkin muistaakseni juomat, ne tosiaan kannattaisi jättää aivan minimiin ennen testusta ja pisu rakossa sen 3-4h jos vain mahdollista! =)

..mahdollista on myös että Oili pyyhkäisi nopsaan ohi ja viiva vain ei vahvistunut siulla-kaikilla ei tule vahvaa viivasta, vaikka ovis olisikin!

Ottis
Jääräpää Hienoa hienoa, mahtavaa! Niin vain aika korjaa tekosiaan ja pääset pian uuteen ja toivottavasti onnekkaampaan yritykseen + :heart:!

Mur-mur Minä sulle täältä malttia puhaltelen :whistle:.

Oma apu paras apu tai oikeastaan naapuriapu paras apu. Lumitöitä yritin käydä tekemässä, mutt sen verran paljon tuli ohessa syntiä, että kun naapurin pihaan ajoi traktori auran kanssa, kipaisin miehelle huiskuttelemaan ja kun pyäsytti, kampesin hytin oven auki ja kysäisin voisko hän mitenkään käydä noita lumia meidän pihalta pukkimassa, kun en minä saa niille mitään. Lupasi tulla ja niin nyt mun pihassani pöristelee traktori ja lumet saa kyytiä, jee =). Omalle ukolle soitin, ettei tarvi vähään aikaan tuoda autoansa pihaan eteen seisoskelemaan. Paljon teki mieli sanoa muutakin eikä välttämättä niin mieltä ylentävää, mutt maltoinpa mieleni :saint:.

Hyvä Ottis, sie olet reipas tytteli!!! :wave: ..mie olen myös sitä mieltä että suunsa pitää osata avata oikiassa paikassa, oikiaan aikaan..ja sen sie teit!! ;)..niin, tarkoitin tuota lumiaura juttua..ja vähän sitä miehellekin sanomista/sanomati jättämistä..:whistle:..olisit vähän kuitenkin kurittanut..vaiko illasta vasta.. :D

Nyt on sitten virtsatulehduskin voi :headwall: !Virtsassa kasvaa streptokokki ja siihen aloitetaan nyt sitten Selexid-kuuri..Kylläpä nyt meikää vastustaa..Alamasussa ja selässä kipuja edelleen,mutta nyt jo paljon parempi kuin eilen.Touhaillut jo vähäsen ja ruokakin maittaa paremmin.

Voi Ottis,olisit nyt vaan testaillut,minä täällä jännityksellä seuraan.. :wave:

..Kyllä miekin sitä Ottiksen testilua odottelen.. ;) ..huomennako sie ajattelit..miulle toi posti R-testejä..tarvinnenko edes noita(pessimismi nostaa päätään..)..voe voe tätä eloa..

..nyt kyllä noustava tästä konehelta ja alettava tekemään ittestään haaskan näköistä:D ..se kampaaja kohta..

Ottis
Haave3 Voi pihkura tosiaankin kun sinua nyt koetellaan :ashamed:. Ei ole kivoja noi jutut :(. Musta nyt vaan jotenkin tuntuu, ett on tää kierto pelattu, joten jos huomenna ei olisi TOTT-päivä, niin tuskin testaisin, mutt katellaan. Lämpöä tossa mittailin ja ei noussut mittarin pykälä 36.6 korkeammalle, eli lähes normaalilämmöt mulla. Tai mä niistäkään enää tiedä ku ei tuu tavallisesti mittailtua kuin tässä kuumeillessa :ashamed:.

mur-mur Taidan säästää ne sanomiset illalle. Jotenkin on nyt pinna niin kireällä, ett sitä ei voi uskoa ollenkaan. Ku viimeistä verhoakin ripustin tankoon, manasin ko turkin lappalainen viattomalle verhopahaselle, joka ei voinut mitään sille, ettei sillä ole älliä oieta justiinsa heti ku minä sanon.

Sekin rassaa ku auto mökillä eikä tekis niin millään mieli enää nokkaansa ulos pistää, enää ikinä koskaan milloinkaan :(. Mä olen niin väsynyt tohon lumen tuloon, ett sitä tulee pian mun korvistakin :headwall:.

Ottis:hug::heart::hug: ..meillä ei itse onneksi tartte tehdä noita lumihommia muuta kuin ovien edestä ja partsun puolelta, siellähin yksi sivu auki(kulku aukko) ja lumet saapi näppärästi lakaistua.

..kohta Ottis hellittää ja kevät aurinkoinen saapuu kunnolla lämmittelemään!!

Ottis: Mä jätin pissat tänään muhimaan... :LOL: Eli en ole testannut.
Sanoin miehelle, että käy apteekista hakemassa sellasen HYVÄN r-testin, jolla ne kaks viivaa saatas näkymään... :D Aikoi tuoda töistä tullessaan.
Täytyy myöntää ettei tänään vielä ole pahemmin edes houkuttanut ajatus testistä...aamusisulla vähän pyöri mielessä mutta työnsin sen väkisin pois... Sinnittelen siis huomiseen...

Yhteistyössä