40+ so what!!! (vol. 8)

Kävin sitten päälle parisen tuntia sairaalassa makaamassa. Päänsärky kävi niin sietämättömäksi että taju lähti ja Liam lähti kuskaamaan sairaalaan. Siellä sitten olin tiputuksessa sain panacodia suoraan suoneen sekä keittosuolaliuosta jossa oli seossa jotain muutakin, en muista mitä. Sain sitten panacodia poreena vastaavan varalle sekä panadolia peräpuikkoina.

Ottis
Rominas Pahoittelut negasta. Samaa mieltä olen, että jos ei kerta punaista tai sinistä viivaa kahtena kappaleena tule, sais sitten se täti suoraan pöytään rynnätä. Ei tarttis odotuttaa :hug:. Onnittelut sinulle kuitenkin hienosti onnistuneesta ekasta päivityksestä ja peukutellaan edelleen + :heart: puolesta!

Rinja Aivan mahtavan ihanaa, että sinä sen plussan sait, eikä heikko plussa noilla dpoilla olekaan. Onnea hirmusesti ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan + :heart:!

ON En testannut. Illalla lähdin mökille ja tahallani unohdin testit kotiin :saint:. Aamusta sit lähdettiin heti kaupunkiin hömppäämään ja kiirettähän tässä on pitänyt, ett on saanut talon taas järjestykseen shoppailun jäljiltä, miehen nukkumaan ja ehtinyt paria sivua teidän juttujannekin lukemaan.

Ottis
Inia Sulle se täti sitten todenteolla tuli :'(. Kurjaa ja epistä kaiken yrittämisen jälkeen. Voimia ja paljon parempaa onnea seuraavaan yritykseen.

Iida-Karoliina ja Happihyppy Pahoittelut teille molemmille negan testaamisesta :hug: :hug:. Ei tässä osaa oikein mitään kirjoittaakaan, kun niin kurjalta tuntuu.

I-K Mun äiti oli 46v kun synnytti kaksoset, ja ylipäätään yli 40:senä sai 4 lasta. Yhdet ykköset (42- ja 43-vuotiaana) noita (meitä :)) kaksosia ennen.

Haave3 Toivottavasti selkä pian paranee :hug:.

Ottis
Mimmimamma Kiitos vihjeestä, miten rohkaista miestä ei-suoriutumaan. Hän on nyt osannut yllättävän hyvin ottaa loman kannalta ja mikä parasta, hänen ei kuitenkaan ole tarvinnut juoda tekemättömyyttä paikatakseen. Kun vihjasin nyt illalla, ett hän voisi huomenna vaihtaa verhot keittiöön, sanoi, ett hänellä on hommia. Jäi sitten kysymättä mitä tarkoitti, mutt eiköhän se aamusta selviä. Töihin ei kuitenkaan mene. Lunta tullut taas niin mahdoton, ett olisi heti illasta saanut lähteä lumenluontiin. Katolta tulleet lumet ehtivät liian pitkään seisoa ja enhän minä niille eilen enää mitään saanut :(, vaikka muuten lumet loinkin ja manasin autojen jättämiä painaumia, ku niihin aina lumentyönnin tökkäsi :headwall:. Nyt siis toivon, ett mies aamusta lähtisi pihaa putsaamaan ja antaisi mun nukkua.

Terri Sulla todella ihana lääkäri. Toivottavasti tulos työstään teidän kohdallanne sen veroinen + :heart:.

MamaStella Kiva ku tarkensit tietojasi, nyt Inia saa hoidettya yrjöklubin päivityksen kuntoon. Tai enhän mä tiedä, vaikka hän olisi sen jo tehnytkin, kun en ole katsonut ekaa sivua vielä. Niin paljon tullut juttua vuorokaudessa, ett saanut todella lukea, ett pääsee vähän kärryille tän saitin tapahtumista.

Mur-mur Sie oot siellä taas herkutellut ja epäilen, ett saatat vähän jälkkäriäkin nautiskella ;). Me käytiin tänään RAXissa syömässä ja meinasi mennä todellakin ylensyönnin puolelle. Vaikka ukon kanssa ollaan todellakin hypätty kymmenissä liikkeissä ja oltu jalaksilla koko päivä, silti tuntuu, ett pari kiloa tuli painoa kertalaakista. 26 tuuman housut kuitenkin vielä saunan jäljestä jalkaan mahtui, mutt tiukemmat ne olivat kuin eilen :whistle:.

LB Mikä Laulaen tulee, se viheltäen menee, vai miten se oli? Veikkaan, ett siellä kovasti par'aikaa pupustellaan tai toinnutaan pupustelusta. Ferrarin punaista vaan peliin. Keksitkö sinä miehelles ne hilavitkuttimet, ettet sinä vain pääse hyytymään =)?

Ottis
MamaStella Olipa hurja ja kurja migreenikohtaus. Onneksi et ollut Stellan kanssa yksin kotona, vaan mies oli paikalla. Paranemista sulle ja peukutellaan, ett mokomat kohtaukset pysyisivät poissa.

MamaStella voi surku, miten se noin kipeäksi pää herkesikään :(..no onneksi apuja löytyi pian. Minä sain esikkoa odottaessa myös kauhean migreenikohtauksen ja luulin vähintään kuolevani, ikuna ollut sellaista..ensin tuli näköhäiriö(sahalaita) ja sitten okse olo ja lopuksi julmettu päänsärky..mie onksentelinhin sitten sen melkein 8kk..

Kattelen tässä yksinäin sitä kuvaa, joka vuokrattiin-mies läksi mammimaan..ei ne nuo maalaispoijjat jaksa valvoskella ;) ..kuva on hyvä, draama "North Country" nimeltänsä ja tosi tapahtumiin perustuva!

..tuossapa pikku pätkä, traileri..

http://www.youtube.com/watch?v=jXkVQm0QPyY

..lähdenpä kuvasen kattomaan loppuun..

Ottis ei tällä erää jälkkäriä ;) .vaan olihan noissa muissahin "herkuissa" jo..lihoin varmaan sen kilon ainakin!! :eek:

..ja sillä kait se mies nukumaan jo läksikin kun huomasi, etten ollut "antavaisella tuulella".. :p

MS nyt otat levon ja rentoutuksen kannalta tuon kaksi viikkoa, jookos!? :)

MamaStella Toivottavasti et ihan kamalan paljoa yksin joudukaan olla. Ota nyt rauhallisesti ja lepää kunnolla.

Mur-mur Kivaa elokuvailtaa sulle. Mä sain eilen kirjastosta sen Hevosten laakson ja sehän mua niin puoleensa vetää, etten viime yönä ollut malttaa alkaa nukkumaan lainkaan. Jotenkin vielä mielenkiintoisempaa lukea toiseen kertaan koko sarja peräkkäin. Metka, ett ekalla kerralla lukiessa kaikki tapahtui mukamas niin hitaasti ja nyt huomaa, ettei se niin mennytkään. Toisaalta kiva arvuutella, mitä seuraavaksi tapahtuukaan, ett muistanko oikein. Tähän mennessä juonikuvion olisin osannut piirtää oikein :). Aivojumppaa tämäkin.

Ottis
Voi sinnuu mur-mur! Pitäishän sinunkin miehelle välillä vähän antaa :LOL:. Hän ku pääsi taas hyvän makuun. Melkein kateeks käy. Toi mun mieheni vois olla varmaan loppuelämänsä tai ainakin seuraavat 5 viikkoa ilman pimpsaa, jos en häntä välillä hätyyttelis :headwall:.

|O Trallalallalaaaaaaa |O *saapuu laulaen*

Ottis sua jo kaipailin kovasti, etta karkasitko lomalle ilman tata poppoota! Meinas itku tulla :snotty: :D Kiva kun olet taas taalla! Ja mukavan paivan viettanyt
:wave:

Mamastella olipas melkonen jysari! toivottavasti oli ainutkertanen :eek:

mur mur Niinhän minäkin luulin että kuolen aivan hirveä kipu, sitten lähtikin se taju.
Nyt on sellanen olo että pönttö on ihan sekaisin. Kaiken lisäksi kun aiemmin soitin terveyskeskukseen että pääsenkö sinne hoitaja sanoi että kyllä hän sulle tramal piikin antaa. Ja olin jo sanonut olevani raskaana, sanoi että aina voit uudelleen yrittää.

Lupaan vaan kölliä sen kaksiviikkoa Stellan kanssa ja Liamin kanssa. Otan rennosti kuin vain osaan. Nyt sitten menekin tuonne isännän kainaloon yrittämään saada unesta kiinni.
Öitä teille ihanaiset naiset!! :heart:

Ottis
LB En karkaa lomalle ilmoittamatta, lupaan. Ja tietenkin ottaisin teidät kaikki mielelläni mukaan :). Eilen kävi vain niin, ett kun ukko omilla teillään viipotti päivän ja mä jouduin raskaat lumityöt tehdä yksin kotona, sen verran ***tuunnuin, ett lähdin samantien mökille kun hän kotiin tuli. Otti päähän, kun taas kerran, just kun saan kaiken tehtyä yksin, tämä päräyttää mustalla oriillaan pihaan kuin paraskin ritari eikä ymmärrä edes hävetä :(. Koneella en siis ehtinyt pyrähtääkään, ku kamani pakkasin ja se oli menoa ;). Shoppailupäivästä oli jo aiemmin sovittu ja mökiltä miehelle tekstarin nakkasinkin, ett voi hakea mut sieltä aamusta.

Mun auto on mökillä vieläkin, sillä niin vimmattu ikävä mulla oli meidän kattia, etten malttanut sitä hakea, kun olis kuitenkin vitkuttanut mun kotiinpääsyä ainakin puolella tunnilla. Kuvitelkaahan vaan jos mulla olis vauva, voisinko olla hetkeäkään ilman sitä ku kissakin saa mut jo potemaan vieroitusoireita :).

Ottis
MamaStella Olipa tyhmä hoitaja, kerrassaan ÄLYKÄÄPIÖ. Grr... :headwall:. Uskomatonta puhetta hoitajalta. Hänellä ei varmaan ole yhtään lasta eikä lapsia haluakaan, tai sit kaikki teidän seudun kauhukakarat on sen hoitsun lapsia :kieh:.

Ottis eikos se tassa yhtena paivana elvistellyt tehneensa lumityot kotopuolessa? Ois torayttanyt sen koneensa kanssa myos teijan pihaan! :/
Kissat oon kylla kivoja ja yhdessa valissa kun olin jo niin kyrpiintynyt (onko se ruma sana?) tahan lapsettomuushoitoihin ja lapsettomuuten olin jo hommaamassa kissaa tai koiraa, mutta taalla se ei oo niin yksinkertaista...taalla ei oo viela levinnyt se kotielainvillitys ja kattovat vahan kieroon kun koiraa narun nokassa taluttaa. Katukoiria- ja kissojahan taalla riittaa...

Ottis
ON Tänään poskipäitä särkee eli poskiontelontulehdus vaan sinnillä pyrkii päälle. Yskääkin on pukannut eli sekin viittaa tohon em. vaivaan. Kurkkua on kuivannut ja just nyt tuntuu oikeata kurkkukipua. Taitaa siis se lomaflunssa päästä päälle sittenkin. Nippailuja masussa tuntuu edelleen, just nytkin vasemmalla puolella muniksen paikkeilla, mutt niin on oireetonta tää homma, etten taida aamulla uskaltaa testata. Haluan ainakin viel huomisen elätellä toivoa, ett ehkäpä sittenkin :ashamed:.

Mulla vähän sama homma ku mur-murilla, ett ennen viikonloppua tarttis saada selville onko raskaana vai ei, sillä ne lauantain synttärit Kalastajatorpalla eivät ole mitkään mehujuhlat. Vähän mietityttää ylipäätään, ett lähdenkö ollenkaan mukaankaan jos plussa tai edes hailu tulee.

Yhteistyössä