Mimmimamma Kiitos vihjeestä, miten rohkaista miestä ei-suoriutumaan. Hän on nyt osannut yllättävän hyvin ottaa loman kannalta ja mikä parasta, hänen ei kuitenkaan ole tarvinnut juoda tekemättömyyttä paikatakseen. Kun vihjasin nyt illalla, ett hän voisi huomenna vaihtaa verhot keittiöön, sanoi, ett hänellä on hommia. Jäi sitten kysymättä mitä tarkoitti, mutt eiköhän se aamusta selviä. Töihin ei kuitenkaan mene. Lunta tullut taas niin mahdoton, ett olisi heti illasta saanut lähteä lumenluontiin. Katolta tulleet lumet ehtivät liian pitkään seisoa ja enhän minä niille eilen enää mitään saanut
, vaikka muuten lumet loinkin ja manasin autojen jättämiä painaumia, ku niihin aina lumentyönnin tökkäsi :headwall:. Nyt siis toivon, ett mies aamusta lähtisi pihaa putsaamaan ja antaisi mun nukkua.
Terri Sulla todella ihana lääkäri. Toivottavasti tulos työstään teidän kohdallanne sen veroinen + :heart:.
MamaStella Kiva ku tarkensit tietojasi, nyt Inia saa hoidettya yrjöklubin päivityksen kuntoon. Tai enhän mä tiedä, vaikka hän olisi sen jo tehnytkin, kun en ole katsonut ekaa sivua vielä. Niin paljon tullut juttua vuorokaudessa, ett saanut todella lukea, ett pääsee vähän kärryille tän saitin tapahtumista.
Mur-mur Sie oot siellä taas herkutellut ja epäilen, ett saatat vähän jälkkäriäkin nautiskella
. Me käytiin tänään RAXissa syömässä ja meinasi mennä todellakin ylensyönnin puolelle. Vaikka ukon kanssa ollaan todellakin hypätty kymmenissä liikkeissä ja oltu jalaksilla koko päivä, silti tuntuu, ett pari kiloa tuli painoa kertalaakista. 26 tuuman housut kuitenkin vielä saunan jäljestä jalkaan mahtui, mutt tiukemmat ne olivat kuin eilen
.
LB Mikä Laulaen tulee, se viheltäen menee, vai miten se oli? Veikkaan, ett siellä kovasti par'aikaa pupustellaan tai toinnutaan pupustelusta. Ferrarin punaista vaan peliin. Keksitkö sinä miehelles ne hilavitkuttimet, ettet sinä vain pääse hyytymään =)?