40+ so what!!! (vol. 8)

Rominas ilman muuta pitaa testi kayda hakemassa! Se on yleensa niin etta ei yhta ilman kahta ja ei kahta ilman kolmatta ja..jne. :wave:

Nyt ma kayn tekemassa jattikulhon popcorneja ja meen kattoon sen Taydelliset naiset ja sit karhuherra tuleekin potkupallon peluusta ja mina saan.....piiiiiip :heart: :kieh:

LB mie dippailen testata perjantaina tai lauantaina ensimmäisen r-testin. :heart:
Lauantaina olisi vähän juhlintaa tiedossa..ei se vaan taida vielä oikkein dpo8 näkyä jos plussa olisi tulollansa..ei edes" haamuta":/ ..aikaisintaan tuossa maanantaina(dpo10) sitten voisi jotain pientä näkyä, jos tärpi olisi käynynnä.

..niin, miulla on vielä pari O-testiä ja ne dippailen tuossa loppuviikkoa kohden mentäessä.. ;)

I-K :hug: negasta. Toivon plussaa sinulle , kuten JOKAISELLE. Ja lämpimät kiitokset onnitteluista :heart: :heart: :heart: :heart:
Olette olleet valtava tuki.
Nyt alkaakin jännät paikat. Soitan huomenna heti äitiyspolille. Käskivät sinne heti ilmoittautumaan, ei neuvolaan, jos tulen raskaaksi.
Ja sitä makoilua ja rauhallisesti ottamista. Kun pääsisin pian pakkolevolle. Olen sellainen touhumimmi töissä ja harrastuksissa. Nyt yritän kyllä rauhoittaa kaiken vauvelille. Mulla tää on tällaista. Muut voivat elää normaalisti koko raskauden melkein. No, ei se mitään, kunhan kaikki menee hyvin :heart:
Olen kai jonkin aikaa täällä vielä.

Onnittelut Rinjalle!!Hienoa!
Ite oon saikkulomalla,selän kanssa ongelmaa ja jouduin yöllä lähtee sairaalaan.Onneksi mieheni oli mukana :) Ja lapset oli yökylässä niin pääsi helposti minua viemään.Muussa tapauksessa olisi pitänyt apua tänne soitella keskellä yötä.Nyt jo parempi.Eilisen kipupiikit ja tämän päivän särkylääkkeet kyllä takaa sen ettei mitään plussaa ole toiveissakaan kierron lopussa..Mutta näille nyt ei mitään mahda..

Terri juu siivekettä löytyi ja on onneksi, jo hiukan taittunut tämä vuoto.Sinulla mukava lääkäri tosiaan mukavaa. Toivottaan tosiaan, että tämä lisääntyvä valo ( tässä kuussahan on kevätpäivän tasaus ) autta myös meitä hoitolaisia :saint:

Happis nega :headwall:

Iida-K voi ei siellä myös nega :headwall:

Rominas sinullakin nega :headwall:

Masu täällä täynnänsä pizzaa, huh huh :p ..namia-imellosta, nyt tekisi mieli;)..ostin pitkästä aikaa Fazerin parhaat-karkkipussin-Nam!!=)
..tämä onkin meidän herkuttelu ilta..poikanen katsoi "niko, lentäjän poika" kuvan ja tykkäsi kovsasti..kiltisti läksi mammimaa kun sanoin, että isin ja äiskän vuoro nyt katoa oma kuva. :) ..kohta aletaan kuvaa katsomaa, mies ensin seuraa tuon "Pako" sarjan jakson.

Yhteistyössä