40+ so what!!! (vol. 8)

Iniallekin täti, voi voi sentään. :hug:

Ei oo kovin suurta menestystä viimeaikoina ollut hoidoissa. Nyt toivotaan parempia tuuli seuraaviin yrityksiin.

Toivotaan Oivikin löytäneen tarpeeksi siivekkeellisiä siteitä. Mulla vaihtelee kovastikin vuodon määrä kierrosta toiseen. Mistä sitten milloinkin johtuu. Varmasti jos limakalvo pääsee kasvamaan paksuksi eli kierto on pitkä, niin vuotoa ja kökkäreitä tulee enemmän. Ja oma lukunsa tietysti on, kun tiedetään alkion olleen jo olemassa.

Mä soittelin tänään omalle lääkärilleni vielä varmistaakseni, että olen ymmärtänyt kaiken oikein ja sovittiinkin, että menen hänen vastaanotolleen kp 10, jolloin olen jo kolme kertaa Menopuria pistänyt. Kun ei viimekerrallakaan mitenkään villisti munis kasvanut, sanoi että voi ihan hyvin olla eka kontrolli vasta silloin. Kiva juttu, ettei tarvitse selitellä koko stooria toiselle lääkärille. Tää mun lääkäri on kyllä aivan nasta tapaus, muistaa lähes kaiken heti, kun nimensä puhelimessa sanoo. Tuntee kyllä saavansa henkilökohtaista palvelua.

Halit myös negan testanneille. Eteenpäin, sano mummo lumessa, ja sitähän on riittänyt viimeaikoina. Mutta kyllä se kevät koittaa ja lumet sulaa. Ja varmasti niihin r-testeihinkin alkaa plussia satelemaan.

Terve!
Taallapa ollut suht hiljaista, kissakos on kielet vienyt? Vai kaikkiko siella simppametsalla on? ;)
Inialle :hug: tatskan tulosta!
Minnihiiri :wave: oikea suunta, eteenpain :)
Rominas hienosti oppinut paivityksen! kiitos!

Hei mites Ottis,Rinja,happihyppy,I-K oottekos jo testaillu tanaan vai menikos mulla ohi jo teidan rapistelut?

Ma tekasin ovistestin ja hiukan vahvempi viiva eilisesta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5835609.jpg
Tosin vahan vaikea vertailla kun kuvaottohetkella valaistus on eri, niin ei ehka tule niin luotettava viivanvahvuus, mutta sinnepain kait kuitenkin...siis vahvenemaan pain :)

terri Noh, taallahan satoi lunta kovastikin tammi-helmikuussa ja pysyi jopa maassakin aina parisen paivaa. Nyt ollut jo kivan lamminta ja tanakin aamuna paistoi aurinko ja mittari huiteli jo lahemmas 20 astetta mut sit alkoi satamaan :/

Ma oon kaynyt n. 1 kesassa siella, mutta luulen etta tana kesana en ehka tuu..tai en tiia viela :)

muoks ja just alkoi hilliton ukonilma! :eek: paree sammuttaa koneet, jytisee hurjana ihan tossa paalla...

Tänään on ollut rankka päivä :D . Omien lasten lisäksi vielä kaks naapurin lasta :attn: . No kivaahan se oli kun ihan ex tempore päättivät tulla...koko päiväksi... :LOL: No naapurin tytöt ovat sentään jo koululaisia ja nyt talvilomalla ja sukulaisiakin niin mikä ettei. Nyt vaan tuntuu niin kuin olis rankan työpäivän tehnyt kun ei oo tottunut sellaiseen säpinään ja menoon. Tuli ulkoiltuakin koko viikon edestä heidän kanssaan. Sitten vierailun lopuksi ihan oma-aloitteisesti alkoivat SIIVOAMAAN eli lähtönsä jälökeen meillä oli paljon siistimpää kuin heidän tullessaan :LOL: ja sitä siivoamista vastaan mulla ei kyl ollut mitään vaan ihan häkeltyneenä kattoin kun siivosivat leikin jäljet pois :D . Tulee meidänkin ipanoille uni varmaan jo alkuillasta :xmas: kun oli niin erilainen päivä.

Täytyy taas sijoittaa rahaa niihin clearbluen digiovistesteihin kun ne on ainoita jotka mulla selvästi näyttää oviksen.

MamaStella hih, hiih :D ..mie jo aattelin että mikä juttu tuo on..että: vedät minnuu 28:lla plussaamaan-kävishän se noinhin!!:wave:..toivottavasti se ikävä jomotus päässä jo hellittänyt :/ ..raskausoireitahan ne:heart:

Little Bear miustahin siun viiva O-testissä vahvistunut =)

..miekin pississä uittelin O-testiä ja sellainen puolivahva tuli.. =) ..miullahan se testilabra pystyssä veskin nurkassa ;)..lämpöjä mittasin 37.8C ..hupsista miten korkiat :whistle:

Jääräpää kiva kun täti tajusi häipätä, nyt pistä tuulemaan-pupusteluja ahkeraan!!:wave:;)

..tosi hyvin kasvattettuja tyttösiä siulla ollunna kyläilemässä!! Ihania nuoria neitoja kerta kaikkiaan kun omat jälkensä noin kivasti siivoilleet =) ..

Terri..niin muuten..ei rupsa enää niin paljoa:p ..vaan annas olla..kun illasta kattellaan filmi ja herkutellaan pizzalla, sipseillä, nameilla.. :whistle: ..on yksi siidukkahin ;)

..eiköhän ala Lyyti soittelemaan tuuballa.. :LOL: ..kauheeta!!!:$.. :D

Tosissaan taalla hiljaista tanaan!
Missas Ottis, meidan oma himotestaaja (yksi niista) on? :wave:

Murmur Ohhoh, 37.8 on musta jo (vauva)kuumetta! |O
Ma oisin kylla pedin oma jo tuostakin lammosta, mulla kun ei oikein koskaan nouse lammot yli 37.5 ja sit kun on sen niin ihan naatti oon.

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Hei mites Ottis,Rinja,happihyppy,I-K oottekos jo testaillu tanaan vai menikos mulla ohi jo teidan rapistelut?
Negaa :ashamed:

Negaa myös,
Lämpö 37.39 edelleen, tänään vähän enempi kuin eilen..
Tissit tuntuu olevan kauttaaltaan oudon oloiset, turpeat ja koko ajan tuntee niiden olevan paikallaan, hiukan arat..
Ei täti vuotoa tihruttele vielä.
Vaan hyvällä digillä testasin(viikko näyttöisellä)

Iltoja täältäkin!

Heh, joo päivitys sitte onnistui aikani ihmeteltyäni ja Kiitos Inialle!! :flower:

On: Aamulla testasin ja nope... ei punaista tikussa.
Niinpä sitte odottelen alkaako täti kolkutteleen huomenna jo... Jee-jee...
Tai ehkä pitäis ajatella, että jos tikussa ei punaista, tulis sitte ja nopiaan, jotta pääsee aloittaan taas saman rumban ( samba ja jivekin käy) alusta... Hohhoijakkaa!

Pissasin mukiin tällä kertaa ja kastoin tikun. Kaksi viivaa tuli, viimein.Viivaa haaleampi kuin tarkistusviiva, mutta viiva siinä on.
Oireet masun seudulla kyllä sellaiset, että olisin ollut aivan :eek: , jos ei olisi viivaa tullut. Huomen aamulla teen vielä digin viikkonäytöllä.

Yhteistyössä