Iniallekin täti, voi voi sentään. :hug:
Ei oo kovin suurta menestystä viimeaikoina ollut hoidoissa. Nyt toivotaan parempia tuuli seuraaviin yrityksiin.
Toivotaan Oivikin löytäneen tarpeeksi siivekkeellisiä siteitä. Mulla vaihtelee kovastikin vuodon määrä kierrosta toiseen. Mistä sitten milloinkin johtuu. Varmasti jos limakalvo pääsee kasvamaan paksuksi eli kierto on pitkä, niin vuotoa ja kökkäreitä tulee enemmän. Ja oma lukunsa tietysti on, kun tiedetään alkion olleen jo olemassa.
Mä soittelin tänään omalle lääkärilleni vielä varmistaakseni, että olen ymmärtänyt kaiken oikein ja sovittiinkin, että menen hänen vastaanotolleen kp 10, jolloin olen jo kolme kertaa Menopuria pistänyt. Kun ei viimekerrallakaan mitenkään villisti munis kasvanut, sanoi että voi ihan hyvin olla eka kontrolli vasta silloin. Kiva juttu, ettei tarvitse selitellä koko stooria toiselle lääkärille. Tää mun lääkäri on kyllä aivan nasta tapaus, muistaa lähes kaiken heti, kun nimensä puhelimessa sanoo. Tuntee kyllä saavansa henkilökohtaista palvelua.
Halit myös negan testanneille. Eteenpäin, sano mummo lumessa, ja sitähän on riittänyt viimeaikoina. Mutta kyllä se kevät koittaa ja lumet sulaa. Ja varmasti niihin r-testeihinkin alkaa plussia satelemaan.