40+ so what!!! (vol. 8)

Miekin olin joskus muinoin kun tyttären kanssa kahdelleen asustin, kovakin lukemaan-parhaillaan 2 kirjaa/per vrk..enää en ole jostain syystä vaan kovinkaan usein kirjaan tarttunut, harmi sinällään..enämpi netissä tai tv:n äärellä tulee aikaa vietettyä.

Miusta oli niin ihana omassa sängyssä lukea ja sitten kun silmä alkoi luppasta ja kirja valua käsistä, sammutella valo ja käydä mammimaan :) ..nyt pitää se lukeminen olkkarissa sitten toteuttaa kun mies niin aikaiseen köllähtää unten maille ja valo häntä häiritsisi..

itselläni jo reippaasti ikää lähempänä 50, kun 45, joten ihan vaan tsemppiä minulta sinulle. :flower: 45 on vielä nuori :)

katolta putosi 4 x 5 m lunta ja jäätä. Unohdin koneen auki, kun menin ulos hommiin.....
Joten eiku takaisin vaan :)
mimmimamma

Hyviä lumitöitä sinne..Lähden miehen kanssa jutustelemaan, tuossa jo kärkkyy..
Taisi jäädä vajaaksi tuo äskeinen lause.Tarkoitin että Ottiksen mamma sai siis vauvan vielä n,50v..niin se on mahdollista ihan ilman sen kummempaa poppaskonsteja--

Nyt ei onnistu minullakaan sängyssä lukeminen samasta syystä kun sinulla mur-mur..häikäisee mies poloa..
ja itse olis silloin niin kiva ja uni tulisi mukavasti..

Ninni mukavaa lähestyvää ovista. Tule kertomaan meille mitä siellä lääkäri teille suunittelee.

Terri Pahoittelut tädistä, onnea uuteen kiertoon. Minulla muuten on ne jouluverhot, muutoin sitten yhdet samat loppuvuoden ajan.

Terri ja Inia tämä kierto on pakollinen tauko 22.3. lääkärin aika ja jos kaikki ok seuraavaan kiertoon sitten pass. Inia toivottavasti tulee se ovis sopivasti sinulle.

Minnihiiri pahoittelut negasta. Onnea uuteen kiertoon.

Vauvatoive niin kovin vaikea tilanne sinulla siellä, moni jo erittäin hyviä kommenteja on antanut. Toivottavasti kaikki on hyvin nt ultrassa.

Rominas nega sentään! Toivotaan vielä muuttuvan +!

Lumeton hyvä, kun sait thyroksiinit. Minulla ei myöskään ollut pahasti arvot koholla, mutta oli oireita ja kyllä ne lääkkeet alkoivat auttaa vähitellen tämä siis jo ennen näitä hoitoja.

Mur-mur tuliko hyvän näköinen frisyyri?

Solkka silakka kiitos, sinulle peukuttan + täällä.

RKTT:läisille kaikille +++++++ puhuri. Ovistelijoille onnea.

suurin jääkipale oli 1,30 cm x 50 cm ja paksuus 25 cm, ja niitä sitten tosiaan tuon 4 x 5 m alueella. Jos auto olisi ollut parkissa normipaikassa, olisi ihania kolhuja pellissä :)

Nyt nämä jäämöhkäleet upposi lumeen tuon 25 cm. Hieman kaivamista tuohon hommaan tarvittiin. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

mur-mur :hug: kiitos

mimmimamma

Minäkin joskus oikein ahmin ne kaikki Jean M. Untinen-Auelin kirjat, Luolakarhun klaanit ja muut, ne oli niin lumoavia että ei tuntunut missään vaikka ovat tosi paksuja teoksia.
Nykyään tulee luettua vähemmän, juuri kun miehen kanssa menee sänkyyn niin on muutakin tekemistä tai sitten vaan valot pois.
Niistä Alex Haleyn Juuret jutuista voin vaan sanoa, että yhdenmukaisuus sen orjan Kunta Kinten itsepäisyyden ja oman mieheni itsepäisyyden välillä on täydellinen, niinpä Kuntalta piti katkaista jalka että ei enää karkaisi, niin monta kertaa yritti eikä alistunut osaansa.
En tiedä minkälainen lobotomia auttaisi mun mieheen, mutta aika näyttää, en ehkä niin kaipaakaan enää sitä nuoruuden ehdottomuutta että kaiken pitää olla täydellistä ja kaikki on " kerrasta poikki" tai mustaa tai valkoista.
Mimmimamma, ihanaa sinunkin kärsivällisyytesi, toivon että se nyt palkitaan!!

Iida-Karoliina, mun mielestä kaksi viivaa ovistestissä on hyvä merkki, tuskin se ovis sulla enää näkyy vaan ehkä jotain ihan muuta? Mitä itse ajattelet?
Mimmimamma, osta se Clearbluen digitaalinen joka sanoo raskaana tai ei raskaana, siinä ei tarvi ihmetellä viivojen vahvuutta, oletkos sillä jo kokeillut?

..mie ajattelin kattoa että millä tapaa miun o-testit näyttää viivasia kierron lutealivaiheessa. Sitten jos sattusi vaikka "vahingossa" tärppi käymään, milloin näyttää yhtä vahvaa viivasta. Lähempänä kierron loppua, aivan enne menkkojen alkua, näyttää sellaista puoli vahvaa hetken(jos oikein muistin)..tuossa noita LH arvoja eri vaiheessa kiertoa..

Follikulaarivaihe 1.1 - 11.6 U/l
Ovulaatiovaihe 17.0 - 77.0 U/l
Luteaalivaihe alle 14.7 U/l

..onpahan jotain näperreltävää kun tämä odotus on niin pirskatin piiiiitkäääää!!!!!!!!! |O .. ;)

..tuolla surffailessa sattui silmiini että jotkut naiset oli saaneet yhtä vahvan viivasen O-testiin 4vrk ENNEN kuin r-testi näyttänyt raskauden..muutama tuolla jemmassa, joten jos kohta sen labran laitan pystyyn..:wave:

mimmimamma älä sie ihan ittees näännytä sentäs noilla lumi hommilla.. :) ..muistappa lepäillä myöskin:heart:

palstan ikivanhin kuumeilija...vanhempi, kuin touhis taustalta :)toki pyrstis taustalta hieman minua vanhempi :)

mutta aloitin jo aikakausia sitten tuon kuumeilu, eikä vielä loppunut .)
Visaus ei asu kaikkien pääkopassa :)

mimmimamma

Kyllä on mielenkiintoisia nämä jutustelut täällä. Teiltä oppii niin paljon kaikkea ja vertaaa ja peilaa itseensä ja omaan tilanteeseen. MamaStellalle ja mimmimammalle
paljon onnea jatkoon ja tarrasukkia. :heart: :heart:
vauvatoive, olen hiukan huolissani tilanteestasi . Minä olen aikoinani asunut jos jonkinmoisten miesten kanssa ja ei ne siitä muuttunut. Yksi oli sairaalloisen mustasukkainen ja sai raivareita. Ei koskaan käsiksi käynyt. Mutta kerran rikkoi itsensä, kun rikkoi jotain lasia. Enkä tajunut pelätä, kuten et sinäkään.
Sen sanon, että älä jää katsomaan tai repimään häntä takaisin, kun hän raivarin saa. Siinä voi käydä pahasti. Mutta jos hänellä kuitenkin on se toinenkin puoli vahvana, on tietysti hyvääkin odotettavissa. NÄissä asioissa on vaikea toista neuvoa. En minäkään ketään kuunnellut, ennenkuin vuosien päästä lähdin , kun itse siltä tuntui. Voimia sinulle ja ajattele myös lastasi ja tietysti itseäsi.
Kamalinta oli ,kun mun yksi ystävä sanoi mulle, kun elin siinä oudossa suhteessa, että tajuatko, että jos saisit lapsen, olisitte lastensuojeluperhe. Se kyllä herätti.
Mutta sinä tunnet miehesi ja kaikissa on se hyvä puoli. :heart: TSemppiä sinulle paljon.
Lukemisesta sen verran, että valmistuin aikoinani kotimaisesta kirjallisuudesta ja silloin tuli muutama kirja pakolla luettua. Meni vähän aikaa, etten enää osanut lukea analysoimatta ja muutenkin lukeminen on ollut todella vähäistä opintojen loppumisen jälkeen, joka on sinänsä hassua. Mutta mielenkiinnolla olen teidän kirjavinkkejä lukenut ja ehkäpä tartun niihin. Ja itse suosittelen sitä PUhdistusta. Se on oikeesti sen Finlandiansa ansainnut, jos juonirakenteensa puolesta. Ihmettelen, jos ette innostu siitä.
ON: Tätiä ei ole näkynyt. Ostin testin, jonka käytän, jos täti ei ole saapunut, keskiviikkona.

Liam on ihan hassahtanut tähän raskauteen. Katsoimme kaksin sohvalla tv:tä, kun hän yht´äkkiä nosti paidan helman ylös antoi suukon keskelle masua ja rupesi höpöttämään Isin pikkuaarteista. Sitten yks kaks pomppasi salama ylös sohvalta ja katosi. Toi mulle villasukat jalkaan ja kitaran mukanaan. Sitten alkoi soittamaan. Ja minä aloin pillittämään. :heart: :heart:

Mamastella, en muista elokuvan nimeä, mutta siinä irkkumies soitteli kitaraa ja oli muutenkin aivan unelmamies, elokuvan nimi oli jotakin rakkaudella....tms.....kertoi semmoisesta että se ihana mies kuoli ja nainen yritti elää elämäänsä ja miehen haamu eli siinä mukana ja mieheltä tuli pitkään kirjeitä naiselle vaikka oli kuollut, oli kirjoittanut ne ennen kuolemaansa ja niitä toinen henkilö postitti ja nainen sai vastaanottaa niitä ja se lievitti hänen suruaan.
Tunnistaako joku, sen nimi oli joku "with love" jotakin........sun pitää MamaStella nähdä se jos et ole jo nähnyt.
Hyvää yötä.

parin minsan Traileri..

http://www.youtube.com/watch?v=3GNxdc-wlw4

Juonikuvaus
Nuori leski löytää 10 kirjettä, jotka hänen edesmennyt miehensä on jättänyt hänelle helpottaakseen elämässä eteenpäin ja aloittaa uusi elämä.

Kymmenen vuotta aikaisemmin Irlannin maaseudulla rakkaus räjähti, kun Holly (Hilary Swank), nuori eksynyt turisti ja Garry (Gerard Butler), paikallinen komistus kohtasivat. Hollyn kauhistunut äiti, oli huolissaan, että hänen tyttärensä oli liian nuori avioitumaan. Näiden vuosien aikana pelottomasta Hollysta tuli epävarma. Kun Gerry sairastuu ja Holly jää leskeksi juuri ennen 30 -vuotis syntymäpäiviään, hänen perheensä ja ystävänsä luulevat, ettei hän enää koskaa lähde ulos Manhattanin asunnostaan. Kun Holly oli katsellut suruissaan jo viikkoja vanhoja elokuvia, hän yllättäen vastaanottaa viestin edesmenneeltä aviomieheltään Garrylta. Tästä alkaa Holyn villi vuosi, jonka Garry on hänelle ennalta suunnitellut, jotta hän löytäisi jälleen oman itsensä ilman aviomiestään.ja kertoakseen; P.S. Minä rakastan sinua.

..tuossapa se kuva olikin, pitäisköhän loman aikana katella? ..vaikuttaa kyllä aika siirapilta..ei välttämäti ihan miun makuuni..jos olisin just nyt kovasti rakastunut, iskisi kuin metrinen halako!!:D

..MS niinhän ne miehet..ei AINA niin mukavia sitten kummiskaan-onneksi välillä kuiteskin.. ;)

Yhteistyössä