Kyllä on mielenkiintoisia nämä jutustelut täällä. Teiltä oppii niin paljon kaikkea ja vertaaa ja peilaa itseensä ja omaan tilanteeseen. MamaStellalle ja mimmimammalle
paljon onnea jatkoon ja tarrasukkia. :heart: :heart:
vauvatoive, olen hiukan huolissani tilanteestasi . Minä olen aikoinani asunut jos jonkinmoisten miesten kanssa ja ei ne siitä muuttunut. Yksi oli sairaalloisen mustasukkainen ja sai raivareita. Ei koskaan käsiksi käynyt. Mutta kerran rikkoi itsensä, kun rikkoi jotain lasia. Enkä tajunut pelätä, kuten et sinäkään.
Sen sanon, että älä jää katsomaan tai repimään häntä takaisin, kun hän raivarin saa. Siinä voi käydä pahasti. Mutta jos hänellä kuitenkin on se toinenkin puoli vahvana, on tietysti hyvääkin odotettavissa. NÄissä asioissa on vaikea toista neuvoa. En minäkään ketään kuunnellut, ennenkuin vuosien päästä lähdin , kun itse siltä tuntui. Voimia sinulle ja ajattele myös lastasi ja tietysti itseäsi.
Kamalinta oli ,kun mun yksi ystävä sanoi mulle, kun elin siinä oudossa suhteessa, että tajuatko, että jos saisit lapsen, olisitte lastensuojeluperhe. Se kyllä herätti.
Mutta sinä tunnet miehesi ja kaikissa on se hyvä puoli. :heart: TSemppiä sinulle paljon.
Lukemisesta sen verran, että valmistuin aikoinani kotimaisesta kirjallisuudesta ja silloin tuli muutama kirja pakolla luettua. Meni vähän aikaa, etten enää osanut lukea analysoimatta ja muutenkin lukeminen on ollut todella vähäistä opintojen loppumisen jälkeen, joka on sinänsä hassua. Mutta mielenkiinnolla olen teidän kirjavinkkejä lukenut ja ehkäpä tartun niihin. Ja itse suosittelen sitä PUhdistusta. Se on oikeesti sen Finlandiansa ansainnut, jos juonirakenteensa puolesta. Ihmettelen, jos ette innostu siitä.
ON: Tätiä ei ole näkynyt. Ostin testin, jonka käytän, jos täti ei ole saapunut, keskiviikkona.