40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
I-K Yllytyksestäsi mittasin myös minä lämpöni, on 36,9 eli laskusuunta täälläkin. Vaan eihän ton lämmön tarvi koko aikaa yläilmoissa liidelläkään :): Plussatuula sulle, ettei se paha täti pääsisi yllättämään.

Ottis
Inia Oliskohan MamaStellalla ollut dpo14 testipäivä, kun toi laskuri eilisillalta näyttä, ett hän olis nyt rv4+1. Siis jos hän on eilen tehnyt testin. Jospa tuokin asia vielä selviäisi.

Vielä tuosta taustasta, mun miehen isä on ollut ja on edelleen hyvin väkivaltainen.
Koko suku sen tietää, hänen suku siis, ja minulle siitä on kertonut mies itse ja hänen siskonsa, siskot kertoi että ihan toissavuonnakin hakkasi mieheni äidin ihan pahasti.
Mieheni isä on melkein 2 m pitkä ja arviolta 120 kg, vielä isompi kooltaan kuin tämä oma poikansa.
Mieheni on saanut osansa hakkaamisesta, ja nähnyt äitiään hakattavan, ja pitää sitä tosi pahana. Ollaan tästä nyt todella paljon puhuttu.
Se malli tulee sieltä, ihan selvästi, mutta toivon kuitenkin vielä että oppii ja inhoaa ja häpeää itseään nyt niin paljon kuin sanoo ettei ikinä enää halua olla tässä tilanteessa tai nähdä minua näin loukattuna.
On itse sanonut, että minun pitää antaa hänen mennä ulos kun suuttuu, yleensä roikun kiinni ja yritän estää poistumasta kun haluaisin puhua, mutta eihän raivona kukaan puhu järkevästi, parempi on antaa mennä ulos rauhoittumaan.
Yritän nyt itse todella hillitä omaa temperamenttiani, ja välttää paiskomasta häntä päin mitään, koska tiedän että se laukaisee muistoja siitä että isä löi ja ei halua että kukaan käy hänen silmilleen.
Mutta mieheni tietää, että jos tapahtuu uudelleen, vedän tämänkin jutun mukaan, siitä on lääkärintodistus ja olen ottanut monta valokuvaa naaamastani ja kertonut muutamalle ihmiselle. Häpeä on yksi hyvä rangaistus.
Kiitos kaikille kommenteista, asiallisia olivat, ja mikään naisen käytöksessä ei oikeuta lyömään, siinä olette oikeassa.
Yritän nyt vähitellen unohtaa tätä, ei muuten voi antaa anteeksi, niskapoimu-ultra on jo 12.3
ja siinä sitten näen että onko pikkuisella kaikki hyvin kaiken stressin jälkeen.
Raskausoireet ainakin jatkuu voimakkaina, mieliteot ja pahoinvointi, ja väsyttää koko ajan.
Onneksi on puhumisen lisäksi tämä palsta missä voi ja uskaltaa kertoa ihan mitä vaan, raadollisiakin asioita omasta elämästään.
Enkä pelkää tuota miestä yhtään, en tiedä onko se hyvä vai paha, mutta en pelkää.

Ottis
Vauvatoive10 Toivottavasti kaikki vielä parhain päin kääntyy. Hurja lapsuus miehelläsi, mutt tuo vain panee äkikseltään ajattelemaan, ett sitä poika mitä isäkin. Toivotaan, ettei näin ole. Ei olisi kivaa ajatella sinun tulevan hakatuksi kuten miehesi äidille on käynyt. Minun isäni isä oli väkivaltainen ja hakkasi lapsiaan pienimmästäkin syystä. Minun isäni sen sijaan ei hakannut, joten hänessä tiedän, ett väkivallan kierteen voi omalta kohdaltaan katkaista.

Pitkä matka ei teillä np-ultraankaan enää ole. Tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:!

Ottis Nythän elelen tavallaan kp30/28 ja testin tein etukäteen hätäisenä jo perjantaina (kp27/28) kun Liamin sisko pyysi pubikierrokselle. Lounasaikaan erään kahvilan vessassa. :)
Oireita valtavan hurja väsymys, alamasun ja selän nipistely. Lämpöä 36.9-37.4. Nyt aamulla huomasin että tissit turpeena :D
Enhän minä mitään nimiä suunnittele Liam niitä pohtii =)

Ottis Oletpa oikeassa siinnä että lämmöt vielä ihan hyvät kuitenkin, kiitti halista! Minun parempi vvarautua jo kuitenkin tätiin, ja jos pysyy pois niin sitten vasta alan helpottamaan, mutta sitä ennen itseni vuoksi en usko raskauteen.url=http://www.glitter-graphics.com]
[/url]
Sinulle paljon plussa tuulia ja säteitä..

Vauvatoive Eteenpäin käy elävän mieli, ja hyvä niin. Nyt haaveillaan vain vauvasta ja paremmasta huomisesta..

Oliko yrjötys oloja MamaStella sinulla Pikku Stellan odotuksessa?

tätiä ei näy ja tänään siis kp 35 ( ei kp 34 listan mukaan). Viikon verran siis täti myöhässä. Raskaustestit näyttävät sitä sun tätä, välillä plussaa välillä negaa. Yritän rauhoittaa mieltäni ja muistuttaa että virtsan vahvuus vaikuttaa asiaan 4-5 h versus 12 h uni. Toisalta minullahan tuo kakkosraskaus näkyi vasta lähemmäs viikkoa 8 tuossa terveyskeskusksen virtsa testissä laimeana plussana.

Tänään vihlova kipu oikeassa munasarjassa. Mietin heti kohdun ulkoista raskautta, mutta nyt kipu ja tuntemus hellittänyt.

Vauvatoiveelle toivotan pitkää pinnaa. Ei sitä miehen mielestä vanhaa vitsaa, niin vaan pyyhitä pois.
Varmaan tuo verenpurkaus silmän alla toimii miehellesi hyvänä muistutuksena ja uutena ohjenuorana, mitä saa tehdä ja mitä ei. Tsemppiä. :hug:

Ottikselle vielä piti sanoa, että jotku ihniset ainoastaan ovat olemassa suorituksen kautta. Muuten heitä ei näy. Miehelläsi on ehkä sellainen trauma. Huomio miestäsi seuraavan kerran pusuilla ja haleilla, silloin kun ei suorita. Silloin, kun löhöää sohvalla. Kerro kuinka ihana ja lämmin ihminen hän on ja kuinka paljon rakastat häntä juuri sen takia, kun hän on olemassa.OO vähän blondi:)

mimmimamma

mimmimamma miten sie jaksat olla tuossa epätietoisuudessa, jos testit näytää, yksi + ja toinen - .. :| .mie en jaksaisi..tiedäthän että verestä näkisi tuon hcg:n kyllä hyvin :)..vaan, tiedäthän sie..;) paljon liimaa&tarraa pienelle alulle:heart::heart::heart:

Ottis äläpäs yritäkkään vähähellä miun tutkimuksen paikkansapitävyyttä tuon kaasunpäästön tiimoilta!!! :eek:..:whistle:..:LOL:

..nuo oli kuuleppas ihan faktaa nuo jutut-ei fiktiota..:D

..milloinkas mie testailisin ekaa kertaa..hmmm..tänään dpo3..ei ehket vielä :p ..mutta pe-la ajattelin kyllä näin toimia..ja ihan huvin vuoksi&urheilun kannalta B)..tai..testit tulee huomenna postilootaan..jaa jaa.. ;)

kun ne negat ei siis ole puhtaita negoja, vaan plussia mutta haaleempia.

Minä olen aika sitkeä sissi ja aika näyttää :)

Meinasin täksi päiväksi tilata gyne ajan, mutta tuo työ-aikataulu ei anna siihen mahdollisuutta.

mimmimamma

mm sitkiä olet kyllä, en yhtään vähättele!! =)..vaan sen lähetteen sinne labraan saisit kyllä Neuvolasta tai TK:sta ja ihan soittamalla..ihana että eivät negoja ne muutkaan:heart:testaatko eri merkkisillä R-testeillä, vaiko sillä samaa merkkiä olevalla?..nimittäin lämpimästi suoisitteleisin sitä samaa merkkiä&herkkyyttä. :)

Testailin ovis testillä tänään vielä äsken , siihen tulee viiva ei yhtä vahva kun testi viiva mutta selvä ja näkyvä..Yritin kuvaakin ottaa mutta niin epäselviä on ja porukka pyörii tässä että en nyt yritä enään..

Rinja Minulla on myös hyllyssä noi tiiliskivet..Tasangon vaeltajatkin, elokuvinakin minusta kivat..
Vauvatoive Kunta Kinten = Juuret ( Alex Haley)olen myös lukenut ja elokuvan katsellut, kerran siitä kyselit..Himo lukija ollut olen aikoinaan vaan nyt jäänyt tosi vähiin, harmittaa, mutta jos joskus vielä. Toinen rentouttava on piirtäminen, ja kun joskus saisi maalata..Ehkä joskus..

Yritän kuitenkin saada luettua tuon Pirkko Tuomisen Kenraalitar romaanin, pitkään jo olen yrittänyt mutta kunei tuo aika riitä ja nytkin tässä vain kulutan aikaa..
Pojat meillä myös on kovia lukemaan, mistä olen tosi iloinen..

mm Minusta tuo on lohduttavaa ja hyvä kuulla että testit ei aina vaan heti näytä plussaa vaikka raskaana olisikin..Ja jos on aikaa odottaa niin mikäpä siinä, selviäähän se viimeistään silloin kun vauva putkahtaa mailmaan :D
Murmur Yritän uskoa kyllä, varmaan olet huomannut, mutta ihmehän tässä jo pitäisi tapahtua..Niitä tapahtuu vain joillekkin muille, mutta hyvä kun jollekkin kuitenkin. Silloinhan voi vielä toivoa..

ei se rahasta ole kiinni tuo verestä testaaminen, vaan ajan puutteesta.

Eri merkkisiä testejä ja saman merkkisiä. Mutta kun menee sitten ylemmän approbaturin suorituksiin, niin ota niistä plussan vahvuuksista selkoa. En ole millään 10 hcg testillä testannut.

I-K, jos on 8 + vuotta odottanut, niin päivä sinne tai tänne EI LOPPUPELEISSÄ MERKKAA MITÄÄN . Plussaa on minulla tuo viikon myöhässä oleva tädinvierailu. Oli niin tai näin :)

mimmimamma

Yee olen odottanut tätä murinaa jo kaksi vuorokautta :)... odottajan aika on pitkä, mutta odottajaa saa välillä palkan...eiku piha hommiin. Kauhea jäälaatta tipahti katolta. En uskaltanut eilen taikka tänään parkeerata autoa katon lähelle :)

mur-mur en tarkoittanut pahaa tuolla raha lauseella, halusin vaan tuoda esille, että ajankäytössä priorisoi tiettyjä asioita. Yks on tämän palstan lukeminen työpäivän päätöksenä. Hieman omaa elämää. :) Plussasta saan sitten, joko myöhästyneen tädin tai käärön 9 kk kuluttua :)

mimmimamma

mimmimamma Ja minä jo meinaan luovuttaa taas kerran ja ollaan 2 ja 1/2 haaveiltu.
välillä ollut pakollisia taukoja, kuten polypin poisto kohdusta ja sitten kun purettiin sterilisaatio.
Loppupelissä ei tosiaan parikaan viikkoa meinaa mitään..
Ottiksen mammakin vielä taisi lähempänä 50v..Vai miten oli? että jospa kuitenkin.
Nyt vaan jatkossa luomuna, ja ei niin aikatauluja meillä, ei ehdikkään kun koulutuksen aloitin..Kevät menee näin..
Mies ei vielä ole sitä mieltä että luovutus soluilla lähdettäisi vauvaa tekemään..ja maksaakin se niin paljon..kun on tähän jo laitettu tosi paljon rahaa. Siihen myös pitäisi olla aikaa..

Yhteistyössä