Vielä tuosta taustasta, mun miehen isä on ollut ja on edelleen hyvin väkivaltainen.
Koko suku sen tietää, hänen suku siis, ja minulle siitä on kertonut mies itse ja hänen siskonsa, siskot kertoi että ihan toissavuonnakin hakkasi mieheni äidin ihan pahasti.
Mieheni isä on melkein 2 m pitkä ja arviolta 120 kg, vielä isompi kooltaan kuin tämä oma poikansa.
Mieheni on saanut osansa hakkaamisesta, ja nähnyt äitiään hakattavan, ja pitää sitä tosi pahana. Ollaan tästä nyt todella paljon puhuttu.
Se malli tulee sieltä, ihan selvästi, mutta toivon kuitenkin vielä että oppii ja inhoaa ja häpeää itseään nyt niin paljon kuin sanoo ettei ikinä enää halua olla tässä tilanteessa tai nähdä minua näin loukattuna.
On itse sanonut, että minun pitää antaa hänen mennä ulos kun suuttuu, yleensä roikun kiinni ja yritän estää poistumasta kun haluaisin puhua, mutta eihän raivona kukaan puhu järkevästi, parempi on antaa mennä ulos rauhoittumaan.
Yritän nyt itse todella hillitä omaa temperamenttiani, ja välttää paiskomasta häntä päin mitään, koska tiedän että se laukaisee muistoja siitä että isä löi ja ei halua että kukaan käy hänen silmilleen.
Mutta mieheni tietää, että jos tapahtuu uudelleen, vedän tämänkin jutun mukaan, siitä on lääkärintodistus ja olen ottanut monta valokuvaa naaamastani ja kertonut muutamalle ihmiselle. Häpeä on yksi hyvä rangaistus.
Kiitos kaikille kommenteista, asiallisia olivat, ja mikään naisen käytöksessä ei oikeuta lyömään, siinä olette oikeassa.
Yritän nyt vähitellen unohtaa tätä, ei muuten voi antaa anteeksi, niskapoimu-ultra on jo 12.3
ja siinä sitten näen että onko pikkuisella kaikki hyvin kaiken stressin jälkeen.
Raskausoireet ainakin jatkuu voimakkaina, mieliteot ja pahoinvointi, ja väsyttää koko ajan.
Onneksi on puhumisen lisäksi tämä palsta missä voi ja uskaltaa kertoa ihan mitä vaan, raadollisiakin asioita omasta elämästään.
Enkä pelkää tuota miestä yhtään, en tiedä onko se hyvä vai paha, mutta en pelkää.