40+ so what!!! (vol. 8)

vauvatoive :hug: vaikea juttu. Hildan lisäksi Liamin mielessä oli Kieran. Vähän Irlantilaisempi nimi.
Sain sitten soitettua ja varattua ensimmäisen ultran ja se on siinä New Yorkiin lähdön alla.
29.3. Tulikin mieleen että mitä olette mieltä siitä että jos pyydän Liamia järjestämään ne synttärijuhlani ilman alkoholitarjoilua kokonaan? Olisiko se ihan tyhmää? Olemme lähdössä jo viikkoa ennen juhliani eli 4.4 eikä vielä synttäreillä olisi tarkoitus paljastaa raskautta.

Ottis
Kiitos Terri järjen sanoista :saint:. Keltis se varmaan siellä kipristelee.

Lumeton Hienoa, ett homma selvisi kuitenkin ennenkuin alkoi pahemmin oireilla. Nyt on taas paremman shaanssit sulla vauvan saantiin, kun saat arvot kohilleen.

Ottis
MamaStella Tuossa on ideaa. Jos muutkaan eivät ota alkoholia, ei sun tarvi selitellä miksei juhlakalu itse ota :). Kivaa synttäreiden järjestelyä.

ON Mies tuli kotiin ja alkoi keitellä itselleen spagettia. Sanoin, ett tosi fiksua laittaa sellaista mitä toinen ei saa syödä. Minä olisin kuulema joutanut täällä laittaa ruokaa. Ääh! Melkosen metakan nostin, etten voinut laittaa ruokaa, kun en tienyyt milloin herra on tulossa kotiin ja sit toisekseen, hänen on ihan turha kuvitellakaan saavansa musta itelleen kyökkipiikaa. Ts. Jos hömppää pitkin kyliä, ei tarvi olettaa, ett täällä ruoka ja rouva odottelevat lämpiminä. Hyvin lähtee tää meidän kotiloma alkuun näemmä :). Palaillaan :wave:.

Psst. Kreikkalaisen salaatin tein kyllä ja se oli hyvää :p.

Vauvatoive :hug: . Minä en kuuntelisi hetkeäkään tuollaista selitystä mieheltä että en olisi lyönyt ellei minua olisi ärsytetty. Se ei ole sinun vastuullasi mitä mies tekee tunteillaan vaan se on hänen vastuullaan. Tosi raukkamaista ikäänkuin vierittää syytä toiselle :kieh: .

Ottis ei varmaan tarvi edes tanaan viekoitella punaisilla vaatteilla, menee varmaan etta 1-2-3-pruuuuut :LOL: Loppuviikosta ehka jo tarviikin sit niita ferrarinpunaisia :D
Tosin mina olen aina se joka ensin hyytyy, jotta pitaiskohan miehelle jotkut hilavitkuttimet hommata... :kieh:

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp1/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp2/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp2/27-32.........y.2,5v.........2.
jääräpää.......................kp4/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp6/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp7/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp7/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp8/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp10/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp12/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp12/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp13/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp13/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp18/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp18/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp20/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp20/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp21/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp23/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)...............kp23/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp24/23-24......yk3..........1.
Iida-Karoliina (45)......kp26/23-26.........yk10.......5./1. yht.
happihyppy (39).........kp27/28...........yk5(26).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp29/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp30/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp30/28............yk1...........6/2.yht
mimmimamma (47).....kp34/28..........yk100..........4./1. yht.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp50/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp50/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp59/28................y?.............8.

RKTT

mimmimamma (47)........dpo23.......PLUSSA 26.2.2010 :heart:
Mamastella (39)..........dpo17 PLUSSA 28.2.2010:heart:
happihyppy (39).............dpo13
Inia (43)..........................pp13
Iida-Karoliina (45).........dpo12
Rominas (40)..................dpo11
Rinja (39).......................dpo11
liiza (43).........................dpo9
Ottis (42)........................dpo8
haave2010 (43).............dpo6
mur-mur (44).................dpo3
Solakka Silakka (40)......pp3

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Pahoittelut minnihiiri menkoista :hug:

samoin oivikille :hug:

Onnea MamaStella plussasta :flower: jätin sun tiedot vielä hetkeksi listalle niin muutkin huomaavat.

Yritän vielä illalla päivittää tietoja jos tulee muutoksia. Olen kyllä töissä nyt iltavuorossa. Jos en ehdi, niin jos huominen päivittäjä huomioi ne. :flower:

Huh, taas alkoi arki. No, eka päivä meni ihan mukavasti.

minnihiiri :hug: Täti on tyhmä! Uusi kierto, uudet kujeet.
Mama Stella, alkoholiton juhla hyvä, vaikka mä heti miettisin, miksi tämä juhla on alkoholiton???? =) Jos isäntäväki yleensä ottaa. No, ehkeivät muut miettisi moista.
Rominas, voi pahus sentään. Mutta päiviä vielä jäljellä!
Ottiksesta ei oteta, kun on niiiiiin alussa vielä.
ON: Tilanteeni on piinaava: ei tätiä, kipuja kylläkin. Esim. pyöräillessä nivusien seudulta sillai repi, ihan kuin repäisykipuja. Mutta kun se testi näytti negaa...jos tätsy ei huomenna tule, niin testaan sitten keskiviikkoaamuna.
Palataan.

..minuu nipailee kans..TAKAPIÄSTÄÄÄÄÄ!!!!!..ihan kauheeta on tämän pieremisen kanssa, ihan outo juttu kyllä:whistle: ..mitä vaan laitan suuhuni, alkaa kohta prutke käydä..:p

No, luenpa tämän sitten r-oireheksi ja jos + pärähtää, tekin sitten voitte aina luteaaliaikaan pieremisen lukea siksi.. :LOL:..koska se on silloin tullut todistetuksi:D..

..ai niin, mie sain aikaiseksi varattua ittelleni keskiv. kampaajan-ihanaa!!=)
..kovasti ettinyt sopivaa kampaajaa ja eka kertaa käyn nyt "Hairlekiini" kampaamoketjun liikeessä..toivottavasti minnuu kattoo peilistä sitten uus heeeenoooo "minä"

Ottis
mur-mur Hienoa, ett sait itsellesi varattua aikaa hemmotteluun.

Toi mun mieheni on vähän semmonen vaikeasti käsiteltävä värkki ja minä en aina viiti/jaksa sitä erityisesti käsitellä. Tänä aamuna oli ihan ihana ku kuulu tuvassa katin kanssa peuhaavan ja touhuavan ja sitten kun olin hetkeksi nukahtanut, olikin jo lähtenyt omille teillensä. Luulisi olevan onnellinen ku saa itsekseen touhuta ilman, että mä häntä mihinkään olen väkisin viemässä. Kotona siis kävi nyt ja ruokaa ittellensä laitteli, istuskeli koneella ja lueskeliki ja lähti taas.

Pahimmillaan menee mökille, lähtee sieltä aamulla töihin ja lopettaa loman tähän. Tai toisaalta siinä ole mitään pahaa ku mulla ei vielä pahemmin menojalka vipata. Nautin, kun saan olla rauhassa. Mies ei kyllä ollut kiva ku arvuuttelin hänellä, ett mitä olen tehnyt. Sanoi sitä ihmetelleensäkin, kun ei huomannut mitään. Istui silloin keittiössä. Sanoin, ettei siitä mitään näkisikään, vaan eipä vaivautunut ympärilleen kattelemaankaan. Miehet on sitten sokeita!! Jouluksi vaihdoin punaiset verhot jok'ikiseen huoneeseen paitsi eteiseen sellaset tontunharmaat pellavaiset. Nyt otin ne pois ja huoneissa on läpikuultavat pääsääntöisesti valkoiset verhot ja tää yks ei huomaa mitään :(. Valoakin tulee tupaan ihan erilailla.

Tuntuu siis, ett mies vaan tahtoi olla ja oli kurja ja sillä oli kuin ei huomaisi mitään. Onhan nyt verhojen kanssa touhuilu aivan toisarvoista työtä siihen verrattuna kun ja jos mies vähän traktorilla lumia luo. Ja pe**uta ku minä olisin ne lumet luonut vieläkin käsin. Taidanpa lähteä tästä tonne ulkohommiin vähäks aikaa ennenkuin mies saa traktorin hommattua tähän pihaan. Eilen tuli talon katolta lumet alas ja vieläki kasat nököttää tuvan edessä. Laiska toi mun ukkoni on, siis ruumiillisen työn suhteen ja on silti olevinaan niin terävää taas jotta.. :headwall:.

Netistä kopsattua.. =) ..oireita ennen plussaa..

"Ennen plussaa: järkyttävät ilmavaivat"!!..
"Aamulla tein plussan, eli ne ilmavaivat ja pissahätä usein ja tissien arkuus olivat totta"!!!..
"Mulla oli muuten ennen plussaa kanssa ihan hillittömät ilmavaivat"...
"ne ihanat ilmavaivat ja vatsan toiminta muutenkin!..
"Ilmavaivoja ylä- ja alapäässä"..
"Lisäksi oli ilmavaivoja ( etenkin iltaisin ja jonkin verran yöllä ) ja suunnaton ärtyisyys"!..
"Ja ainoat oireet joiden vuoksi itse aloin asiaa epäilemään on vatsan turvotus ja ilmavaivat", ..."Onko teillä muilla ollut vastaavaa"?..
" ja myös ilmavaivoja. Voisiko liittyä raskauteen"?..
" repäisykipuja alavatsalla, rinnat arat ja ilmavaivoja"..
.. panettaa koko ajan!!"!!..Hups, mites tuo tuohon tupsahati.. :LOL:

..ja näitä riittää ja paaaljooon.. :D ..mitäs sanotte, onko piereminen r-oire?? ;)

Rinja se siinä onkin että varmaan muutkin miettisivät, vaikka en ole oikein koskaan hirveitä määriä juonut. Tietty vaihtoehtona vois olla alkoholittomat viinit ja skumpat. :LOL:
No niin uudet nimet kehissä taas herralla, tyttö olisi Mila kirjaimia muuttamallahan siitä tulee Liam :LOL: =) poika taas Ronan. Kun kuulema Ronan ja Roméo soi hyvin yhteen :) ehkä niin mutta en tykkää Ronan nimestä.

vauvatoive, jaksamista sulle! :hug: Niin kuin joku kertoikin, jos asiaa puidaan ja selvitetään, tilanne voi muuttuakin parempaan päin, ja toivon sitä teille! Mutta lupaathan, että jos tuo toistuu, niin passitat miehen ainakin joksikin aikaa jäähylle! Musta jos toistuu, niin sitten voi alkaa jo pelätä ettei se lopukaan... Ja kuten monet ovat sanoneet, mikään ei anna syytä lyömiseen! Jos hermo pettää niin pahasti, sitten on mentävä pois. Voi kun sun mies hakis apua omien traumojensa läpikäymiseen...

Ottis, peesaan, oisko keltarauhasesta johtuvia kipuja? Mullakin on näiden hoitojen yhteydessä enempi nippaillut myös oviksen jälkeen.

lumeton, hienoa että saat kilpparit kuntoon! Jospa tää ois se puuttuva apu...

Mamastella, holittomat pirskeet vaan! Vaikka jokin sopiva teema, ettei herätä epäilyjä... Tai sitten jos on tarjoilut, teet/teetät itsellesi näyttäviä holittomia drinksuja... eikä kukaan tiedä ettei niissä ole prosentteja.
Joko sut saa laittaa yrjöklubilaisiin? Minä päivänä ja mikä dpo oli kun testasit plussan?

Juu, hyvä Lumeton että selvisi tuo kilppari juttu ja sait siihen lääkityksen! =)

MamaStella miekin ajattelein, jotta jospa ne vierahat arvaa heti että emäntä pieniin päin jos ei % juomaa ole tarjolla :p ..miten teillä normisti menee nuo juhlat, onko tarjolla.. ;)

..ihana, te siellä jo nimiä mietitte tulevalla:heart: ..

Suurenmoiset PlussaOnnittelut MamaStella :flower: :heart:

Negan testanneille! :hug:

Keille menkat tulleet jälleen! :hug:

Oma napa : Ovista odotellessa :D

Plussakasta alkavaa viikkoa kaikille niin ovisten kuin raskausplussien muodossa :heart:

Mahdotontako :heart:

ONNEA MamaStella..Ihania vauva uutisia. Jää aika pieneksi stellan kanssa ikäro sisarukseensa, kovasti jaksamista.
Vieläkö imetät pikku stellaa? Voit ihan hyvin pyytää ettei ole alkoholi juomia sinun syntymäpäivä juhlilla, tai juoda itse alkoholitonta, miten teille paremmin käy..Varmaan Lian ymmärtää jos haluat että nyt ei alkoholia ole ollenkaan.

Vauvatoive pitääpä olla ongelmaaa nyt kun kaikki muuten olisi niin hyvin, vauva ja kaikki kohillaan (vauva tulossa) Tuosta minä jo olisin ihan masentunut. Ex, kerran meidän seurustelun aikaan tinttasi muo nenään, ja pieni kuoppa on siitä muistona, annoin anteeksi. Ei sen koommin ole koskaan lyönyt. Voi olla että se säikäytti ja sai miettimään omaa käytöstään. ja sen suhteen järkiintyi. Toivon tosiaan että myös sinun mies ei koskaan toista tuota tekemistään, ei siinnä sinulle jää montaa vaihtoehtoa jos jatkaa tuohon malliin. Ajatteleekohan että nyt voi pompottaa ym sinua vielä enemmän kun teille on tulossa vauva, eli et nyt ainakaan lähde ja jätä häntä. Mistä noiden miehien mietteitä tietää..

Lohtu :hug: negan testanneille.

Halaisinko itseänikin, aamulla testasin myös negan, huomenna sitten taas tehtävä testi ja varmaan vielä keskiviikkonakin, ja sit täti varmaan jo onkin täällä :kieh:

Mamastella minä päivänä testasit, dpo päivää tarkoitan, oliko r-oireita ja jos oli niin mitä? Nyt kysymystä pukkaa sinne päin..Niin utelias olen. ja kun itsellä se 12dpo päivä olis nyt ..
Kaikki noi nimet kuulostaa tosi ihanille.

Mulla muuten ei Proget ole pitänyt tätiä poissa mutta nämä Lugestorit pitävät kyllä, ei siis mitään merkkiä vuodosta vielä..
Praportoisko tuon lämpöni vielä, 37.10 kun äsken mittasin, oisko lasku suunnassa nyt kuitenkin..

Ottis
I-K Minä halaan sinua :hug:. Pahoittelut negasta.

SS Hyvää iltavuoroa sinulle!

mur-mur Olen kyllä kuullut monienkin kertoilleen rupsuttelusta r-oireena, joten eihän se ihan mahdotonta ole. Mullahan viime kierrossa oli myös ihan mahdotonta viikko oviksesta eteenpäin. Mutt se ei ollut r-oire.

Rinja Hyvä juttu, ettei täti ole vielä tullut. Pidä se vain poissa kintereiltäs. Vaikka pyörällä kirmaset pakoon, jos ei muuta. Eihän nega vielä mitään merkitse. Plussatuulia+ :heart:!

Inia Saattaapi olla keltarauhasesta johtuvia kipuja, juu. Hetken lueskelin ja sitten otinkin pikku tirsat ja nyt tuntui oikealla puolella miltei nivusessa asti outoa kiristystä.

Ristiriitainen on olo, kun ei uskalla kunnolla edes toivoa, ett olis raskaana, kun ei tahtois sitten niin raskaasti pettyäkään. Meidän parisuhteelle se kyllä tekisi hyvää. Mies ei ole vieläkään tullut kotiin, mutt peräänsä en kyllä soittelekaan. Kun tässä ilta saa, lämmitän saunan ja vietän leppoisan koti-illan.

Yhteistyössä