Vauvatoive, voi miten ikävältä kuulostaa. En osaa mitään sanoa asiaa, koska en ole samantyyppistä kokenut. Aina ennen parisuhdetta ajattelin, että mua ei petetä tai lyödä kuin kerran ja se on siinä. Mutta nyt vähän elämää kokeneempana tajuan, ettei asiat aina ole niin selkeitä. Ja sinunhan se päätös on tehtävä ja elettävä sitten sen kanssa.
Musta silmänympärys mulla kyllä on ollut, kun esikko kerran löi päällään otsaani sängyssä telmiessään. Ihmeen hyvin peitepuikko, värivoide ja puuteri toimivat. Pystyin käymään töissä, eikä sitä olisi huomattu, jollen olisi kertonut. Toki jouduin lisäämään peittoaineita usean kerran päivässä.
Toisaalta on hyvä antaa jäljen näkyä, jos vaikka vaikuttaisi siten mieheesikin.
Ole nyt kuitenkin varovainen, ettei tule mitään suurempaa vahinkoa. Jos mies tuollaisesta suuttuu noin paljon, niin mitä sitten kun niitä oikeita riidanaiheitakin aina joskus syntyy.
Musta silmänympärys mulla kyllä on ollut, kun esikko kerran löi päällään otsaani sängyssä telmiessään. Ihmeen hyvin peitepuikko, värivoide ja puuteri toimivat. Pystyin käymään töissä, eikä sitä olisi huomattu, jollen olisi kertonut. Toki jouduin lisäämään peittoaineita usean kerran päivässä.
Toisaalta on hyvä antaa jäljen näkyä, jos vaikka vaikuttaisi siten mieheesikin.
Ole nyt kuitenkin varovainen, ettei tule mitään suurempaa vahinkoa. Jos mies tuollaisesta suuttuu noin paljon, niin mitä sitten kun niitä oikeita riidanaiheitakin aina joskus syntyy.