Juttua on taas tullut päivän lukemattomuuden jälkeen valtavasti. Kiva, että on vilkas ketju.
Ei vaan meinaa millään pysyä perässä kaikkien kuulumisista.
Ehkä sitten aloitankin omilla tarinoillani, sillä ne just ja just ovat kohtuuselkeinä mielessä. Mulla alkoi siis lauantaina tuhruttamaan lugeista huolimatta aika reippaasti, laitoin kuitenkin illalla vielä lugen. Aamulla oli sitten koko täti kylässä, eikä mitään selittelyjä enää ollut. Siitä sitten vähensin kortisonin 5 mg:aan, enkä illalla laittanut lugea. Gynen kanssa oli juttua, että kun menkat alkaa, niin lugeja ei tarvitse enää laittaa.
Päivittäjä, mulle saa tänään laittaa kp:ksi 2. Kiitos korjauksesta.
Aloitan Menopurin pistämisen huomenna ja sain ajan ultraan ensiviikon maanantaiksi. Oma lääkäri ei ole tavattavissa ja onkin ihan mielenkiintoista jutella toisen lapsettomuusgynen kanssa, että onko hän yhtä positiivisesti asiaan suhtautuva vai ihmetteleekö, että mikäs mummo siinä asiakkaaksi tupsahtaa.
Lupaavia oireita ainakin
Ottiksella ja monta muutakin on siinä testaamisen kynnyksellä. Onnea testaukseen!
Onnea MamaStella tosi nopeasti alkaneesta raskaudesta ja vielä kun Stella on niin pieni. Ja kolmeko sieltä nyt olikaan tulossa
Rominas testannut tänään ngean, HALAUS. Tädin tuloon on vielä aikaa, joten ehkä se sittenkin muuttuu.
Minnihiirellä uusi kierto, jonka toivotaan olevan tuloksellisempi kuin nyt päättynyt.
Toisten teksteistä luin
Oivikin menkkojen alkaneen, mutten löytänyt tekstiä. Sitä on täällä niin paljon, että huh, huh. Joko tiedät milloin seuraava yritys on? Varmaankin kierrossa nyt mennään samassa, mutta mulla siis samantien piikitykset alkuun.
Farmaseutti muuten huomasi, että oli vahingossa antanut mulle KELA-korvaukset Menopurista. Sanoi, että KELA varmaan sitten pyytää rahat takaisin. No nyt ostin viiden päivän piikitykset ja maksoi 288 EUR eli 56 EUR/piikki. En minä valita, sillä valmis olen sen uhraamaan, mutta onhan se huikea summa muutamasta millistä ainetta. Rankkoihin hoitoihin joutuvat saavat kyllä maksaa itsensä kipeäksi ja siksi päättyvä kierto on siksikin aina rankka juttu. Hatunnosto heille.
Palaillaan taas paremmalla ajalle jutuille. Hyvää lomaa niille, joille se nyt alkoi. Ulkoilkaa paljon!