40+ so what!!! (vol. 8)

Niin, ja eikös mur-murilla ole ollut oiretta jos jonkinlaista =) Eli plussapölyä sinne :heart:
Kiitos mur-mur, että laitoit minut maanpinnalle tuon lämpöintoiluni kanssa. =)
I-K, toivon totisesti , että olet raskaana!! Mulla ei kyllä rinnoissa mitään oiretta. :(

Ottis
Oivikki Olen niin pahoillani, että se täti tuli sittenkin :(. Tsempit ja :hug: sinulle ja voimaa jaksaa jatkaa tällä kivisellä tiellä.

Minä en ole päässyt koneella kuin pikaisesti pyörähtelemään välillä, kun mies on nököttänyt niin ahkeraan TV:ta tuijottamassa, mutt onhan päivä mennyt näinkin. Mökillä kuitenkin käytiin, kun sisko oli miehensä kanssa kyläillyt. Rauhallista ja hiljaista on elo tänään ollut. Ihan kiva näin :saint:.

Rinja ja I-K Niitä r-oireita on lupa kaivella esiin vaikka testitikut mitä näyttäisi. Niin kauan ku se punanuttu pysyy nurkista pois, on hyvä vähän haaveilla. Pettyä ehtii kun sen aika varmasti käsillä. Plussatuulia teille vielä +:heart:.

Rominas +peukutuksia sullekin edelleen+ :heart:.

Mur-mur Mullakin ollut nyt illasta vaikka mitä oireita. Eilen ja tänäänkin on pistellyt jotenkin oudosti molemmin puoli alamasusta ja selkä taas yhtä kipeä kuin edellisessä kierrossa just tähän aikaan. Ei siis lupaavia +oireita, mutt kroppa ihan selvästi jotain touhuilee.

Ottis
Mur-mur Tosta päivityksestä vielä, vaikka Oivikki sitä jo selvensikin. Sillähän Inia ton yrjöklubin ja muut jutut etusivulle laittoi, ettei ne pyöris koko ajan mukana saittia tukkimassa. Tän kp- ja RKTT-listan päivitys keponen juttu. Siinä ei kauaa mene, kun numberoita vähän vaihtelee. Ja sit kun ollaan kaikki raskaana, on helppo käydä etusivulla ihailemassa itteään yrjöklubissa ;).

Ottis, sulla oli niin mehevät follikset siellä silloin,että nyt täytyy toivoa, että + tulee :heart:
Mulla alkaa huomenna työ ja vielä katselen peliä tässä miehen kanssa. Ja katson koko pelin. On tullut nukuttua lomalla niiiiin pitkään, ettei puhettakaan, että uni tulisi. No niin. Siinäpä taas yksi ei-raskausoire :(
No, onhan tässä vielä aikaa! Ja kevätkin tulossa. Ei hötkyillä naiset, jos ei vieläkään tärppää. paraskin puhuja. Minähän tässä olen eniten masiksessa ollutkin. :)

Juu Ottis kylläpä kyllä, bonjasin tuon päivitys jutskan;) ..ajattelin vaan että ehkä tuo päivittäinen listahin aina kuormittaa aika lailla..no, mie en näistä niin tiedäkkään kun en ole perehtynyt koko päivitykseen =)

..nyt on mun napa niin täys evästä että ihan takapeppunen prutkaa:whistle: :x :D..huh huh..

Rinja eihän miula VIELÄ mitään R-oirehia ole ollunna..jos ei lasketa tuota pieremistä oireeksi.. :LOL:

Ottis
Rinja Hyvä, että toivo jo päätään nostaa. Eihän Roomaakaan päivässä rakennettu, joten kai tässä voi vielä vähän vartoa raskautumistaan. Minä tosin yritän vielä toivoa elätellä ja vähän funtsin uskallanko aamusta sittenkään testata. Vasenta tisua vähän nippaillut tänään, joten sekin jo jotain se ja illalla suihkussa huomasin kn:n olevan jotenkin oudosti tyrkyllä tossa edessä ku alapäätä peseskelin. Mitähän sekin meinaa? Tänään on alkanut valkovuotoa tuntua parin ns. kuivan päivän jälkeen. Oviksen jälkeen oli monta päivää sellaista todella kuivaa ja tahrivaa vuotoa.

Täälläkään ei uni ole ihan heti tulossa, olen jotekin ylivirkku tai levoton kai :). Mies ollut nukkumassa pian tunnin jo. Hän heräilee aamusta niin aikaisin, ett parein tästä itsekin lähteä rauhoittumaan. Mutt voi olla, ett ton kirjan loppuun luen ennenkuin unten maille maltan.

Hyvää työviikkoa kaikille työn raskaan raatajille ja lomalaisille hyvää loman oikeata alkamista, sillä vkl-vapaallahan tässä vasta ollaan oltu :).

Ottis
mur-mur äkkiäkös noita oireita ehtii ilmaantua kun muutamakaan päivä tästä eteenpäin elellään :). Tsemppiä sulle piinailuun ja kai niitä plussatuulia saa jo sinnekin vähän puhallella :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!

Ottis mie olen myös vuosia sitten lukaissut tuon "luolakarhun klaanin" ja olikos siihen jatkoakin?.."mammutin metsästäjät" tai jotain sellaista..tykkäsin kovin ja esikko tykkäsi myös =) ..oletkos lukenut "peuran kuu" kirjan?..sehin oikkein hyvä!!

nati nati jos yöpuulle jo menet!!:wave: =)

Joo, huomenna se taas alkaa se ihana ihku työ =) Ai että, kun sais nukkua pitään. Mut aamulla kahdeksaksi töihin.
mur-mur, eikös sulla ole ollut vaikka mitä? Minä olen jotenkin niin tulkinnut. No, ehkä se on omia höpötyksiäni vain. Jos se piereminen olis =) =) Kyllähän raskaana maha menee vähän vaikiaksi ton ruuan suhteen.
Ottis, minä luin ton samankirja sarjan lukioikäisenä ja tykkäsin tosi paljon. Sen Luolakarhun klaanit yms. Ja olis varmaan tänkin ikäisenä mukavaa luettavaa vielä. Se oli ihana, kun siinä oli sitä rakkautta ja samalla sai arkeologista tietoutta, vaikkei tietysti ihan tieteellistä ollu, mutta kyllä uskottavaa. Ahmin ne kirjat silloin!
Nykyään enää harvoin minkään kirjan juoni sillai ottaa otteeseen. Viimeksi PUhdistus teki sen. Siinä on tosi hyvä juoni. LUkekaa ihmeessä.

mur mur Tiedä niin siitä hedelmällisyydestä. Kuitenkin Tanyan jälkeen iso ikäero kaksosiin ja oltiin juuri ex-aviomiehen kanssa lähdössä lapsettomuustutkimuksiin, kun raskautta ei kuulunut. Vaan sitten odotinkin jo tyttöjä.

Ei kun juuri näin se monasti onhin, raskauden jälkeen tärppää monella vaikka heti!!:wave:

..sitähän miekin täällä nyt vartoon..ovis oli VIHDOIN 25.2 =)..kattellaan nyt ja odotellaan, sitähän tämä on..

Yhteistyössä