vierailija
Kiitos samoin nyt poistun. ÄOikein hyvää yötä sinulle mukava äippä. sivumies
Kiitos samoin nyt poistun. ÄOikein hyvää yötä sinulle mukava äippä. sivumies
Ajoit autolla ohi perjantaina. Juteltu on viime kuussa syyslomalla.Millon oot nähny mut viimeksi
Kevät 23. Jos oikein muistan. Olen yrittänyt unohtaa kaiken. Kaiken.Millon oot nähny mut viimeksi
Miksi mikään narri olisit?Nimesi sulaa suussani, mutta minä jäädyn edessäsi. Hemmetti vieköön.
- kemian narri
Trollit vauhissa sama ku vauvissaHeli ei ole minun viestieni saaja vaan muu nainen. Joku lisäsi nimen minun kommenttiini.
Usein vaan tulee sellainen olo ihmisten joukossa. Siksi kai sulkeudun kuoreeni.Miksi mikään narri olisit?
Sama täällä. Aamulla taas tajuan, kuinka tyhmää oli valvoa. Herätä kuitenkin täytyy. Josko nyt lähtisi nukkuun.Pitäisi nukkua mutta tuli ikävä
Ollaan vain <3Ollaanko me lähekkäin just nyt
Oltaispa, mutta siis ollaanko fyysisen etäisyyden suhteen aika lähelläOllaan vain <3
Nyt täytyisi tietää, kuka sinä olet ja mikä minä olen suhteessa sinuun.Oltaispa, mutta siis ollaanko fyysisen etäisyyden suhteen aika lähellä
Ollaanko missä päin ja nm mn nn mm ja onko sama kaupunki? On täällä kait kymmeniä lukijoita vähintään nytkiOltaispa, mutta siis ollaanko fyysisen etäisyyden suhteen aika lähellä
Naapurikaupunkiin nnOllaanko missä päin ja nm mn nn mm ja onko sama kaupunki? On täällä kait kymmeniä lukijoita vähintään nytki
Sinä hiljennät mieleni, E. Pysähdyn sinun ajatustesi äärelle=======
=======
Asiat ovat kompleksisia.
.
Näennäisveikeät velikullat
~N a r r i ja K l o v n i ~
ovatkin suuren viisauden symboleita; tuon irvokkaan, liioitellun, venytetyn
hymynsä alla.
.
Pelle on paksun maskinsa
riisuttuaan mietteliäs,
vakava; melankolinen.
.
Roolissaan luontevasti;
Kaikkien Palvelija.
.
Sydämen Lävistys
ylin pyrintönsä
Pyhän Pellen.
.
EiNaapurikaupunkiin nn
==================Sinä hiljennät mieleni, E. Pysähdyn sinun ajatustesi äärelle
pitkäksi toviksi. Sinä olet leka mun päähäni. Luulen, että juuri se leka, jonka juuri tänään tarvitsen. Kauniita unia.
Kohta sulla on muitakin terveysongelmia kuin mielenterveysongelmat.=======
=======
Asiat ovat kompleksisia.
.
Näennäisveikeät velikullat
~N a r r i ja K l o v n i ~
ovatkin suuren viisauden symboleita; tuon irvokkaan, liioitellun, venytetyn
hymynsä alla.
.
Pelle on paksun maskinsa
riisuttuaan mietteliäs,
vakava; melankolinen.
.
Roolissaan luontevasti;
Kaikkien Palvelija.
.
Sydämen Lävistys
ylin pyrintönsä
Pyhän Pellen.
.
Sivulta. Jaatko tässä väkivaltauhkauksia? Viestisi nimittäin voidaan helposti tulkita sellaiseksi.Kohta sulla on muitakin terveysongelmia kuin mielenterveysongelmat.