40+ so what!!! (vol. 8)

juu. Mies on välillä kovin ahkera :saint:
Minulla se tuntuma tuohon napukkaan että alempana aina kun täti onsaapuvilla tai jo saapunut. Kun tampoonien käyttäjä olen niin joutuu väistelemään kun sitä pötkylää asentaa..Et omaa elämäänsä taitaapi elää miun kn:kani
Jaa, ne lämmöt sit eolen pomppas sit 37,3 ja vielä myöhemmin 37,6 niin korkeelle et ajattelin että rikki taitaa toi mittari olla.
Kokeilempa kohta taas nipukkata kun luget laitan.. =)
Jaapa, on tämä yhtä tutkimus matkaa, hyvä kun saa kirjotella eikä yksin kummastella..

I-K lyhykäisesti napukasta: Oviksen aikaan nousee ylemmä, melkeinpä joskus ei sormikaan yllä ja on selkeästi avoin ja leviä.

Oviksen jälkeen seilailee siinnä puolenvälin tuntumassa..lähemmä kierron loppua, laskeutuu roikuskelemaan aikas ales ja on oikein pehmyt "lötterö"(olipas hyvin kuvattu:p)

Ps. Synnyttäneellä naisella on aina hieman avoin..

mur-mur kun en tosiaan ole tunnustellut, mutta sen vaan muistin että se tamppooni oli ihan mutkalla kun pois vadin kun niin kurjalta tuntui pitää..ja siteen sit tolalle johon enään ihan vähän vuotikin..ja sit vasta ihmettelemääm että mitä tämä nyt on. Yksi kavari sit sanoa pamautti että sinähän olet raskaana!
Väitin vastaan kyllä. mutta oisko parin päivän päästä ollut siitä kun plussan testasin ja aloin karenteria katselemaan ja laskeskelemaan noita päiviä, että milloin viimeeksi olikaan täti käynyt..
Tämä kn:kka on minulle mysteeri.

Olen kyllä ihan nyt hömppä istuksin koneella aamutakissa ja lumihommat odottaa ja tietty ruuan laitto, niin taas..

Kiitos Clomikokemuksista Solakka Silakka ja Mahdotontako!

Mulla ei piikityksistä ollut mitään sivuoireita, tai no joo, turvotusta oli, mutta ei muuta. Meillä mennään näin nurinpäin: ensin kokeiltiin Puregonia ja Menopuria. Tulokset niin kehnot, että nyt sitten Clomeilla kokeillaan seuraava kierto. Nyt meneillään Femar-kuuri, jonka ominpäin aloitin, kun niitä kaapissa sattui olemaan.

Mahdotontako, toimiiko nuo Clomit sulla, eli tuleeko useampi folli ja kasvavatko kypsäksi asti? Vai ultrataanko sinun Clomikieroja? Oireistasi ja haluistasi päätellen on ovis tulollaan =)

Oivikki, ollaan asuttu tässä reilun vuoden verran, uuni näyttää aika uudelta. Uutta isompaa kotia katellaan, joten saapi uuni olla. Kiitos vinkistä! Onneksi ei polta pataruokia, mutta kaikki leivonnaiset kyllä. Meillä taidetaan seuraavan kerran leipoa vappumunkkeja.

Kävin laittamassa Luget ja kn:kkakin tutkittu. On se nyt alempana, voi ja yltää hyvin tunnustella, on päältä pehmoisempi ja kovempi vastaan tulee pehmeän alla..noin kolme sormen levyyttä tuntuis olevan, keskellä tuntuu rako, eli vähän auki varmaan sitten. Laittelin sukkiksia jalkaan ja reippaasti nostin koipea ja vihlaisi vasemmalta puolelta masun sivusta, lähin sitten reippaasti kävelemään ja sama toistui..
Sit malttamattomasti lähdin testin tekemään Clearblue digillä, ja ei raskaana teksti tuli ruutuun..

Mies oli tehnyt lumityöt, kun tulin kotiin :heart: Mutta muuten I-K, en ollut minä, ehkä happihyppy?, jonka mies on lohdutellut. Minä vasta miehelle negasta kerroin zumbasta tultuani. Ei se sillai lohduttele, eikä se ainakaan näytä suurta pettymystä. Ihan mukavasti asian otti.
No, pääsenpä sinne Ruotsin matkalle! Että sillai. Jotain kivaa tiedossa sitten kuitenkin.
Voi I-K, kun tuo toinenkin testi näytti sitä negaa, ei raskaana. Äh, se on tosi masentavaa lukea, ainakin minun. :hug: sinulle !! Ja toivon tuhannesti , että jokaikinen täällä vielä plussaa :heart:

Olipas masentavaa käydä kyrkkaamassa elokuisten odottavien pinoa :attn: . Itse kun putosin siltä listalta. Sitten kelasin vielä läpi kaikkien iät listalta ja kaikki mua nuorempia :headwall: . Ei kandee mennä kurkistelemaan sinne enää ettei tuu paha mieli. En ymmärrä mikä mut saikin sinne menemään, uteliaisuus varmaan!
Aloitin tänään greippimehun juomisen taas :x . SYökö muuten joku teistä ladyvita mamaa ? Siinä kun lukee et 3 tablettia/vrk niin otatteko kolme? Minä oon uskaltanut ottaa vaan yhden kun ajattelin et jos se kolme on tarkoitettu raskaana oleville!?

Jääris, I-K Tilailin ne LadyVita mamat toiselta firmalta kun sain rahani takaisin Verkkoapteekilta. 6vrk olen popsinut 3kpl/vrk..niitä siis suoitellaan JO raskautta suunniteltaessa ja voi hyvin ottaa sen 3kpl!!=)

Jääräpää niinhän täällähin ovat raskautuneet olleet tuota max 40-42v..mie olin ainoana (44v) raskautunut meistä hieman vanhemmista naisista..PAITSI, nyt on mimmimamma-hälle huuuurjasti vielä Onnea matkaan!!:heart:

..mutta..silti täällä vaan ihmeitä tapahtuu..:saint:..pienen pieni alkio löytää kotopesänsä jonkun masussa ja alkaa kasvamaan:heart: :)

:wave: "hengissä" ollaan olen tarkoituksella pitänyt taukoa täällä olossa :wave:

Wau mimmimamma plussannut , onnea :flower: :heart:

RKKT lista mukavan pitkä,toivotaan lisää plussia sieltä :heart:

Oma olo suht levollinen vaikka ei tätä yritystä nyt päällä,tänään pupusteltiin ja salaa toivon että salamatkustaja vaikka olisi sisuksiin karannut ;) tällä kertaa siemenet ei päätyneet reisille vaan rinnuksille :D hyvät aineet meni siis hukkaan :LOL:

+++++ toivottelen :wave: :wave: :whistle: :whistle:

Ottis
Rinja ja Happihyppy Pahoittelut negasta :hug: :hug:!

Rinja Toivotaan, ett seuraavassa kierros tärppää ja pikkunen matkassa pysyy onnelliseen loppuun asti.

Happis Ihana mies sulla :).

I-K Pahoittelut negasta sullekin :hug:.

Kiitos Ottikselle pahoitteluista. Pian päästään sinua jännäämään =)
Äiti soitti ja jotenkin sen puhelun jälkeen olo purkautui ja pääsi itku. Kyllähän tuo minunkin mies sitten lohdutteli, että kultainen osas olla. Jotenkin niin masentavaa aikaa nyt. Johtuen ehkä siitä, että pian viime km:a on vuosi. Ehkä se vaikuttaa taustalla.

Yhteistyössä