40+ so what!!! (vol. 8)

Rinja: Väsymys on kyllä suurin oire, (ollut lähes koko vkon vaikka nukuttu unet kokonaisina, pojan kans jopa 3h päikkärit ja iltaisin nukuttaessa poikaa tullut itekki tirsotettua . Aina kun pää tyynyyn laskeutunut, niin uni kyllä olis tullut), masua juilinu. Lämpö oli 37,1 mutta nyt kyllä vielä saattaa saunakin vaikuttaa. En tiedä, jotenki tuntuu että joo, voisin olla mutta sitten pää taas sanoo, että pöljäkö oot, et varmasti... Joten eikait auta muu kuin odotella.. :/

Nyt hieman positiivista energiaa..TE OLETTE SIUNATUSSA TILASSA!!!! ;) :heart:

..ainahin oireet on hyvät =) ..ja oireettomuushin kun on myös hyvä..otappa selvää aina :p ..vaan peukutan ihan sormet kipiöinä täällä!!!:wave:

Voi mur-mur, olet ihana :hug: Niinkuin huomaatte, mä alan jo itekki uskoa, että olisin, sillä kirjoitukseni puhuvat sen puolesta..No, huomenna se nähdään , jos nähdään. Luotan nyt omiin tuntemuksiin enemmän kuin testeihin, kun tuo digi näytti negaa.
Äsken painon vahingossa tuota vastaa napikkaa, kun piti boldaus laittaa päälle...kyllä on väsy näköjään. Hyvää yötä ja huomiseen! :heart: :heart: :heart:

Huomenia!
Ette kyllä usko; en ole testannu vieläkään!!

Ja siihen kyllä ihan selitys... Aamulla viideltä lähdin lämmittään poikaselle mammaa ja unenpöpperössä marssin vessaan...Ja ei aivot toiminut ei, pönttöön iloisesti lorottelin... Kun sitten hoksasin tämän kamalan äksidentin tapahtuneen, oli jo myöhäistä... :LOL:

Noh, eikä siinä kaikki... Tuossa kasin aikaan kun noustiin ylös, kiehautin aamukaffet ja hörppäsin mukillisen huiviin, niin masu sanoi vaan "mour" ja kiepsahti sekasin... Mikäs siinä autto kun juosta vessaan... :LOL: :LOL: :LOL:

Joten täällä nyt sitte odotellaan pissan sakenemista... Tai pitäsköhän suosiolla uskoa ettei tänään ole testipäivä... ;) :LOL: :LOL:

SOINTU silloin kun aloitin hoidot sain ensimmäisenä Clomi reseptin käteen. Söin niitä ja niistä minulle tuli yöllä kovia hikikohtauksia jopa niin että lakanat oli aamulla ihan märät. Hikiaaltoja tuli myös päivällä töissä ollessa.Myös mahaa nippaili ja kramppasi kovasti.. Clomi kuurin jälkeen mulla oli n.21 mll folli muniksissa, ei koskaan kahta vain yksi aina. Itse en pitänyt Clomeista juurikaan noitten oireiden takia. Monesti yöllä heräsin kipuihin eikä uni tullut sen jälkeen ollenkaan. Mutta sehän on yksilöllistä miten lääkkeet kaikille vaikuttavat. Toivottavasti sinulla toimivat paremmin ja saat niitten kautta plussan tikkuun!

Ottis
Sointu2010 Ihan luomufolleja ne oli :). Ei gyne niistä nyt kummemmin puhunut. Edellisellä kerralla sanoi, ett voitais aloittaa Clomifen ja Lugesteron (-ko se oli?) ja silloin pitkään selittelikin, mutt kun en asiaa ajankohtaisena pitänyt, en kuunnellut tai ainakaan muista enää mitään.

Rominas Mokomaki hutipissijä :headwall:. Mä tulen koneelle unihiekat silmissä lukemaan sun ja Rinjan +uutisia ja tääl on pissailtu onnensa ohi :kieh:.

Mur-mur En minä tänään ajattellutkaan testata ku huomenaamuna vasta jos intaannun :p.

Vauvatoive10 Kurjalta tuntuu toi sun tilanne ja varsinkin kun olet raskaana. Mun mies ei ole koskaan ikuna milloinkaan satuttanut minua. Se TV:lla tönäisy oli lähinnä väkivaltaa viimeksi, mutt sen suhteen minä koen olevani turvassa, koska oikeasti tiedän, ett sitä hän ei tekisi. Tai jos tekisi olisin itse aikalailla syyllinen, sillä ärsyttää pitäis ja kovasti. Väkivalta samoin kuin alkoholismi asioita, joita toinen ei toisessa voi parantaa, eikä siinä auta pyhät lupaukseltaan. Tsemppiä sulle mitä sitten teetkin. Tiedän, ettei se helppoa ole.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
oivikki (41)..................kp1/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp2/27-32.........y.2,5v.........2.
jääräpää.......................kp3/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp5/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp6/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp6/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp7/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp9/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp11/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp11/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp12/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp12/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp17/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp17/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp19/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp19/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp20/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp22/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)...............kp22/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp23/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp24/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp25/23-26.........yk10.......5./1. yht.
happihyppy (39).........kp26/28...........yk5(26).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp28/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp29/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp29/28............yk1...........6/2.yht
mimmimamma (47).....kp34/28..........yk100..........4./1. yht.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp49/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp49/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp58/28................y?.............8.

RKTT

mimmimamma (47)........dpo22.......PLUSSA 26.2.2010 :heart:
Mamastella (39).............dpo16
Minnihiiri68 (41)............dpo12
happihyppy (39).............dpo12
Inia (43)..........................pp12
Iida-Karoliina (45).........dpo11
Rominas (40)..................dpo10
Rinja (39).......................dpo10
liiza (43).........................dpo8
Ottis (42)........................dpo7
haave2010 (43).............dpo5
mur-mur (44).................dpo2
Solakka Silakka (40)......pp2

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Sunnuntai huomenia!
Rominas, ryököle, pissit purkin ohi..ja minä kans heti koneelle hyökkäsin kurkkimaan että joko saa plussasta onnitella.
Miten Rinja, teitkö oharin myös?

Itse osasin tänään purkkiin pissiä, hyvä minä. vaan negahan se siellä...Huomenna vielä jatkan harjotuksia, sittenhän peli onkin taas pelattu tältä kierrolta.

nillanilla, ai niin, mulla on noiden Femareiden kanssa ollut kivut öisin, niin kovat säryt, että vievät unet. Yhtenä päivänä oli kovaa hikoilua, onneksi meni ohi, eikä sen koommin ole ollut.

Olen lukenut monia kommentteja, että Femereista ei ole ollut sivuoireita, mutta Clomeista kyllä. Apua, miten pärjään Clomien kanssa.

Ai yksi folli vaan, jotenkin toivon, että toisi pari-kolme, olisi paremmat mahdollisuudet (tietty hyvä, että se ykskin tulee). Onko sinulla nyt jotain hoitoja?

Täällä taas pitkästä aikaa :wave: Koko loppuviikko meni työmatkalla ja kyllä se on väsyttävää touhua, olin eilen ihan poikki :headwall:

Enpä ole vielä ehtinyt teidän juttujanne lueskella, mutta sen sentään bongasin, että täällä on tullut plussa!

Hurjan paljon onnea ja tarrasukkia mimmimamma :heart:

Ja jännät päivät on käsillä monella, plussaonnea kaikille :heart:

Minä ajattelin testata vasta aikaisintaan tiistaina, katsotaan nyt sitten että kestääkö kantti niin pitkään :LOL: Hitsi kun tämä kierto ei ole ihan normaali, niin ei oikein tiedä milloin olis hyvä aika testata. Normikierron mukaan TEP-päivä olis vasta torstaina, jolloin on kp28, mutta taas oviksen perusteella TEP olisi ehkä jo tiistaina. Ota tästä nyt sitten selvää :headwall:

Mulla ei ole kyllä ollut oikein mitään oireita. Alamasua aina välillä jomottelee, mutta sehän ei ole mitään uutta ja loppuviikolla oli iltapäivisin aika sellaista kuvotuksen tunnetta, mutta en usko että se raskaudesta johtuu. Tyttö odottaessa kuvotus alkoi vasta joskus rv6 paikkeilla.

Hurjasti plussatuulia kaikille :heart:

Pahoittelut Inialle negasta :'( Se tuntuu niin väärältä!

Samoin Terrille pahoitttelut :hug:

Sointu olen käyttänyt pari kietoa clomeja (1 tabu päivässä ). Inssikierrossa ultrattiin ja kaksi komeaa follia kasvoi! Mulla ei ollut mitään oireita, ainoa vaan kun tunsin tuon molemminpuolisen follien kasvun kiristyksenä masussa. Yöt nukuin hyvin. Mutta en ilmeisesti reagoi tai huomaa noista hormoneista sivuvaikutuksia. Nyt IVF:ssä pistelin Gonalia ja piston jälkeen vähän aikaa särki päätä. Useamman follin kasvusta oli tosi tukalat olot, mutta ei siis johtunut hormoonista vaan fyysisestä tilan puutteesta. Nyt lugeista vähän väsymystä, voi johtua muustakin. Eli tosi pienet on oireet, mutta kai nää reagoinnit on aika yksilöllisiä?

Minnihiiri olet palaillut työmatkalta, nyt ansaittu vapaaja lepopäivä on sinulla. Testaa tiistaina ja sitten torstaina myös jos tarvitsee..

Minullakaan ei nyt mitaan oireita ole, lämmön mittasin herättyäni ja 37,1 oli eli ei pariin päivään täti ainakaan saavu meille.

Lumisydän mikä sinun tilanne on?

Yhteistyössä