40+ so what!!! (vol. 8)

Piti ihan kipaista kiertolistassa tarkastamassa päiväsi, Rominas. Testaa aamulla, jos vain mitenkään maltat. Mutta tiedän tunteen, kun on vaan pakko testata. dpo9 iltapisusta on kuitenkin niin varhain, että todennäköisesti saat negan, vaikka raskaana olisitkin.

Vitsi, että näitä neuvoja on helppo antaa toisille, mutta omalla kohdalla mikään järkipuhe ei mene perille :LOL:

Vauvatoive jaksuja miehen kanssa vääntämiseen.

vauvatoive10 halitus täältähin:hug:..meillähin niin harmoonista ollunna jonkin aikaa, vaan tänään jo miehestä ajattelin että haistakoon pa**an!!..semmottiihan se on..siekun vielä raskahana, on mieli niin herkkä, haavoittuvanen..jaksuja kovasti :heart: Hei..ja tänne saat kirjoitella NIIN paljon kuin jaksat!! :)

Rominas, miekin samaa mieltä kuin Terri-aamupisu tujumpaa ja siinä pientä väriä saattaisi olla, jos hyvin käy :heart:..tai jos valvoskelet myöhään aamun tunteihin ja pisu rakossa sen usiamman tunnin, sitten voisit dippailla..

Meillä on mennyt hyvin tämä viitisen viikkoa kun olen raskaudesta tiennyt, ja siksi olenkin ollut niin shokissa kun tilanne äityi taas niin pahaksi juuri kun sitä vähiten odotin.
Olen ihan oikesti miettinyt taas eroa, ja ajatellut että se olisi varmaan parasta tälle tulevalle vauvallekin, vaikka tiedän että tilanne taas rauhoittuu, mutta on niin vaikeaa luottaa mieheen kun tietää että taas tulee uusi riita ja tilanteet toistuu.
Tulee sama tunne kuin exän kanssa, joka lupasi aina olla juomatta, ja kuinkas sitten kävikään.
Tämän nykyisen kanssa kun se ongelma on tuo aggressiivisuus, ja kiivas luonne. Joka tulee esille ajoittain, viikkotolkulla on rauhallista kunnes taas räjähtää. Jatkan miettimistä.
Mukavaa illanjatkoa teille muille täällä, ja onnea ja menestystä vauvakuumeen kanssa!

voi että vauvatoive10..tuo agressiivisuus on to-del-la paha ja ikävä juttu:( ..suostuisikohan mies menemään juttelemaan tuosta "vihan hallinastaan" ammatti ihmiselle, mitä luulet?

..eihän siittä mitään tule jos sie häntä ihan pelkäät tuolloin..ja vaavikin sitten siinä myös.. :ashamed:

vauvatoive10 :hug: , voimia! Rominas, huomenna sitten molemmat testataan. Tekisi niin mieli testailla täälläkin, mutta ei viitsi itteään kiusata, jos liian aikaista. Voihan se olla huomennakin, mutta silti. ON:
Äsken keittiössä tunsin, että jotain lorahti pöksyihin. Heti tarkastamaan ja oli vain valkovuotoa. Huh!

Rinja Yesss-valkkari hyvä merkki!!! ;) ..jään odottelmaan innoissani teidän testailuja:wave:..miulla siihen vielä aikaa..eka kertaa jo 6.3(dpo7 vähän viihteelle lähden) ja siittä sitten vaikka joka päivä jos huvittaapi!!:D

..ostan vaikka noita halppis liuskoja kunnon arsenaalin ja annan palaa!!..B)
..tai..olenhin tooooosi määrätietoinen, sekä kärsivällinen ja testaan dpo12.. :LOL: ..hah haa, sen kun näkis..:p..kattellaanpas miltä tilanne näyttää ja mimmoset oireet ovat ensiviikolla ;)

Ottis
Rominas Mies ei sanonut mitään. Ehkäpä koska aamusella jo treffattiin, kun hänelle soitin, ett mökillä olis kahvia saatavilla jos kelpaa. Kun kotiin tulin, oli ruoka valmiina eli ihan selvä lepyttely-yritys :). Malttoi tän illan olla soittamatta musiikkia kaiken aikaa, mutt kun oli saanut pizzansa syötyä, painui mun ukkoni unten maille. Tosin entinen naapurin isäntä soitti, joten oli vähän vaihtelua tässä illassa :). Tunnusti mokoma olleensa aikoinaan vähän ihastunut minuun, mutt niin mäkin muistan, ett tykkäsin hänen pusuhuulistaan ;).

Ps. Jos olet 4 h pissaa pantannut, niin toimii testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi testi...

http://www.poliklinikka.fi/?id=3375932&page=5575414

..vauvatoive10 laittelin tällaisen linkin ja en tarkoita että miehesi käyttäytyisi JUURI tuolla tavoin(fyysistä väkivaltaa, pahoinpitelyä jne.)..kuulostaisi pikkasen tuon tyyppiseltä miehesi ongelma..tai en tiedä..enhän mie tunne koko ihmistä kuitenkaan että pystyisin sanomaan..jos kuiteskin jotain vinkkiä tuosta jutusta saisit.. :)

vauvatoive10 Kuulostaa kyllä pahalta, kun saisitte selväksi tuon että agressiivinen käytös ei vain käy..Eipä olekkaan helppoa. Ja just se kun ei tiedä millon taas, ei voi luottaa vaikka olisi puhuttukin asiasta ja sovittu..Ja vaikea on sitä saada ulkopuolisen kuulijan jutteluihinkaan, mutta jospa yrität onhan nyt kysymys tosi tärkeästä asiasta ja teidän perheestä ja tulevaisuudestanne. Haluaa mies varmasti olla koko päiväinen isä lapselleen, jospa sillä saisit sen apua hakemaan ja ymmärtämään että avun tarpeessa on, jo sinun takia ja välittäähän miehesi sinusta. Ja haluaa että teillä olisi hyvä olla yhdessä, noin sinä kärsit ja tuleva lapsi ja myös hän itse..Ei noin voi jatkua..Kovasti jaksamista sinulle.

Ottis testaa vain!!:D ..mie odotan täällä tulosta!!!:wave:..ja sitten huomen aamulla uudestaan ja seuravana päivänä..ja..ja..:LOL:

Hei flikat..ei siittä rangaista jos testaa..jos tuntuu siltä, antakaa vain mennä..voi tulla suru/pettymys hetkeksi puseroon jos nega, vaan sellaistahan tämän yrittämisen kanssa on..mie odottelenkin täällä nyt innolla KUKA SEURAAVANA TESTAILEE!!! ;):heart:

Ottis
Vauvatoive10 Tuntuu sun ukkosesi olevan niin paljon samanlainen kuin mun omani, etten voi kuin sympatioita sulle sinne lähetellä. Tänä iltana oli taas niin kova ottelu, ett jos en olisi tämän talon isäntä, vois olla pian pisut housussa. Mun mies niin jäärä, ett sama mitä sanoo, niin vain tekemisiään toistaa ja sehän mua risoo, kun kuitenkin olen töissäkin oppinut siihen, ett järkipuhe auttaa ja jos ei muuta niin viekkaudella saa toiset ihmiset muuttamaan tapojaan. Vaan tän miehen kohdalla ammattitaito pettää ja pahoin. Kai se vain on mun osani.

On Mies ehdotti tänä iltana, ett varattais huoneisto Tahkolta päiväks pariks eli hän on todella aikeissa viettää lomaa mun kanssani. Päästään kelkkareiteille ja mäkeen edes kerran, jee :)!

Ottis yllyttää Rominasta, senkin kettu =)
Ja onhan sulla noita sulhasia näköjään , entinen naapurin isäntä...hmmm :whistle: =) ´
Mittasin tässä lämmöt. 37, 3.
vauvatoive 10, olet isojen asioiden edessä. äVoi kun saisit miehen jonnekin juttusille. Mutta se on aika utooppista kai...en tiedä, lähtisikö tämä mun mieheni ...
jaksuja kovasti :hug:

Ottis
mur-mur Noin minä ajattelinkin, ett sie sanosit. Kerran ollaan Tahkolla oltu ja oli ihan jees paikka. Taidan amusella miehelle alkaa puhua, ett varattas vaan mökki. Surku ja ikävä tulee tuota kissaa, mutt minkäs teet.. Se on jo iso poika, täyttää parin viikon päästä 6 v, eli pärjää kyllä kun hoitsu käy ruokkimassa.

Mä testaan huomenna.
Plussia kaikille minäkin täältä toivottelen :heart: :heart: :heart:
Hieno juttu Ottis, kun pääset sinne Tahkolle. Mukava irtautua arjesta. Mä kun vietin loman kotona, niin jotenkin tuntuu, et oliko sitä. Ei oo sellasta irtautumista tapahtunut. Toivon mukaan kiinnittymistä sen sijaan ;)

Yhteistyössä