40+ so what!!! (vol. 8)

Juu Oivikki, en ajatellut, että ajattelit tuota monikkoraskautta. Tuo kävi vaan mielessä, kun aloitin ominpäin kuuria. Olis kyllä kiva tietää, onko eroa noihin piikkeihin. Tapahtuuko mitään. Aika paljon on ollut erilaisia oireita, jotenkin raskaanoloinen kierto, täytyy myöntää.

Kierron alussa ja mahdollisen oviksen aikaan oli tosi kovia vatsakipuja.

Ihan kateeksi käy teidän leivontainspiraatioita. Meillä on kaasu-uuni, ihan liian ärhäkkä sellainen. Vaikka kuinka olen yrittänyt opetella käyttämään sitä, ei onnistu! Just viikolla poltin korvapuustit, ja vieraitakin oli tulossa. Kaikki kakut ja leivät ovat palaneet pohjastaan, vaikka on silikoonivuokaa ja paistokset mahdollisimman ylhäällä jne. Ei oikein innosta. Munkit olisivat kaikkein varmin vaihtoehto, ei tarttis uunia, tai sitten jotkut juustokakut...

Oivikki..ei se näkö, vaan MAKU!!!:wave: ..mukavia herkutteluhetkiä :p ..miekin täällä kaffetta&omena-kanelipannaria..

..kylläpä miulla kuulkaa alkoi julmetusti repimään alavattaa, selkää ja reisiä auts, auts :$ ..hetken oli "normi olo" ja nyt sitten..Plääääh :eek: ..jospa ne saunaan jäisi sitten, mokomat tuntemukset =)

Sointu2010 kokeileppa odotellessasi googletella..sillä mie paaaljoooon löydän tietoa:wave:..ja tuolla lapsettomuuspuolella uskoisin noita clomien käyttäjiä ainahin olevan paljonkin..vaan älä sinne unohdu jos käy kurkkimassa..tuuthan sitten takaisin!!;)

Olen kyllä mökillä kesäsin käyttänyt kaasu-uunia ja saanut ihan hyvät pullat ja sämpylät sillä - tosin aika valjunväriset vaan. Mutta ei oo polttanut leivonnaisia. Täällä kotona meillä tämä uuni on ihan paska. Jo viikolla sanoin, että joko minä tai uuni lähtee... Ehkä kestän sitä vielä vähän aikaa, katellaan ihan rauhassa uutta kotia.

Juu, olen jonkin verran lueskellut myös Lapsettomuuspuolta... Olisi kiva kuulla toimiiko nuo lääkkeet meillä nelikymppisilläkin, tuntuu, että tässä iässä lähdetään suoraan noihin piikityksiin.

mur-mur, siis huomenna on dpo 10 vasta..eli maanantaina dpo11, mutta en tiedä, onko se oikea.
Kohta alkaa Putous. Kete Rahkonen on niiin söpöliini, vaikka Marja Tyrni on ky hauska. En tiedä, kumman pitäis voittaa.

Kiitos Oivikille, I-K:lle ja Sointulle Luge-kokemuksista. Maanantaina on jo dpo 16 ja tänäänkin 14, joten en oikein millään enää usko, että kunnon tärppi olisi käynty. Viimekierto oli eka Luge-kiertoni ja silloin varmaan kiinnittymisyritys piti menkat kokonaan poissa ennen Lugejen lopettamista.

Kiva lukea leivontavinkkejä, sillä mä oon täysin rähmäkäpälä kaikessa keittiöön liittyvässä. Kaasu-uuni olisi jotain niin eksoottista, etten voisi kuvitellakaan sitä käyttäväni.

Meillä on pudoteltu lunta tänään katolta. Tai siis mies on sen tehnyt, mutta minä olen yrittänyt raahata sitä sitten parempaan paikkaan talteen. Ihan kaput ollaan nyt kumpikin. Siis ihan tajuton määrä sitä on tullut tänä talvena. Yhtään senttiä ei enää saisi sataa.

Oivikki, kyllä toi hcg-testi oli järkevää otattaa, jos ja kun tätiä ei näy. Silloin on selvä peli, eikä tarvitse miettiä kuuluuko siihen pikkuruiseen ryhmään, jolla virtsatesti ei näytä arvon nousua pitkään aikaan.

Ottis
Sointu2010 Leipomuksista. Mun suosikki on donitsit, sillä mulla on keliakia ja uppopaistamalla 'pullista' saa parhaita eikä ole näölläkään niin väliä ku sokeroi. Taitaa tosin olla pian pari vuotta vierähtänyt edellisestä leipomisesta.

ON Meillä oli hirmunen sota ku menin saunaan ja mies laittoi pihavalon terassille palamaan. Tykkään käydä löylyistä vilvottelemassa terassilla, mutt en halua ett mua nähdään ja siksi sammutan terassilta valon aina ku menen saunaan. Mies sytytti sen 3 kertaa, kun olin käynyt sammuttamassa ja totisesti suutuin. Nyt sitten mies onkin ollut ihan kiltisti ja par'aikaa katellaan 'Uuno Espanjassa' elokuvaa. Tai tarkemmin sanottuna, mies syö pizzaa ja mun pizza vasta kypsyy uunissa. Jam jam, pääsen nautiskelemaan pizzaa kera punaviinin :p.

Sointu2010 Psst. Mulle gyne toissaviikolla määräsi Clomit, siis reseptin kirjoitti jos nyt ei onnaa. Oli 3 herkullista follia kypsymässä, joten tässä vielä viikko jännäillään, onko yksikään hedelmöittynyt.

Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
jep! =) ..mie vaan tuosta kaasu uunista ajattelin että jos muuanna kuin Suomessa..kesällä itsekkin kaasu uunia joskus käyttänyt, en tosin ole leiponut..siinnä kait on omat niksinsä.. ;)
Minullakin tuli heti Kanada mieleen kaasu-uunista, sillä siellä tuli hamassa nuoruudessa mokomilla pelailtua :).

Halit kaikille ihanille naisille :hug:!

Iltoja täältä!

I-K Kiva työpaikka ilmoitus! :D

Inia: Voi ei! :( :hug:

Terri, Ottis, mur-mur Tänään vähän parempi mieli. :|

Ottis:
Mitä mies sanoi kun ilmaannuit kotiin? Kannattaa tosiaan avaimia kantaa mukaan tai edes puhelinta. Nykyään kun puita menen hakemaan navetasta, niin puhelin on taskussa varuiksi. Oppia siis ikä kaikki! :hug:

Täällä jo kotiuduttu 30v-juhlista ja lapset nukkumassa. Armoton päänsärky ja kohta hiiihtoa kattomaan. Edelleen tällä rämällä yläkerran koneella kirjoittelen. Isäntä jäi taas juhlimaan veljensä synttäreitä joten nähtäväksi jää milloin kotiutuu...luulis nyt et SUomen peliin mennessä ainakin klo 5.00 :whistle: . Tosiaan nä'mä superhyperkuukautiset nyt pahimmillaan niin että rautaa täytyy popsia ja juoda paljon jottei vallan kuivu.

Tää on kai vauvakuumepalsta, mutta pakko kertoa että meilläkin on kaasu-uuni.
Ja olen aika tumpelo leipuri muutenkin, ja tällä kaasu-uunilla poltan myös kaiken pohjasta, vaikka miten yrittäisi, jopa kaupan valmiit pakastepullat menee pilalle, ylhäältä raakoja ja pohjasta mustia. Tosi kiva juttu.
Mies on ollut taas TOTAALi vaikea, en jaksa edes kirjottaa siitä, mutta siitä syystä olen ollut niin hiljaa kun on ollut niin vaikeaa taas sen kanssa.

vauvatoive10 sellasta se vain on, yhtä keikuttelua..nytkö sillä on ne menkat..Omani on vieläkin töissä, ja vähän jo vartoon et kotiutuis..vaan minkäs teet..
Semppiä, ja kerro kun tuntuu siltä ja jaksat..tänne on hyvä purkaa ajatuksia, no tiedäthän sen.. :hug:

Yhteistyössä