40+ so what!!! (vol. 8)

Se sen täytyy olla LB, kiitos selvityksestä. :LOL:

Ultrassahan tyttövauvakin näyttää aluksi ihan samanlaiselta kuin poika, mutta sitten kasvu "pysähtyy". Viisaita ovat entisaikojen ihmiset olleet, kun tämän ovat tienneet ilman ultraakin.

Kyllä täällä on ehtinyt tekstiä tulla pizzan teon aikana =)
inia :hug:
Täältä saa kyllä hyviä ruokavinkkejä ja mielihalut tarttuu aika kivasti. Suklaa olis ihan hauska. Söin kyllä jo yhden Tuplan siellä kahvilassa tänään, mutta ei lisä pahitteeksi tekisi. Paitsi ehkä linjoille...
Taidan jättää sen testin huomiseksi, ellei tosiaan täti yllätä. Kyllä olot vaihtelee. Välillä olen , että kyllä tässä raskaana ollaan ja välillä sitten , että ei ehkä sittenkään ja sitten taas...no, testihän sen kertoisi. VAikka en todellakan usko niitä, jos liian aikaisin tehdään.
LB, niin ajatella, miten ennenvanhaan on täytynyt olla hyvät hermot, kun testejä ei ole ollut. Ja sitä minä olen eniten ihmetellyt, että miten ne kaikki km:een sikiöt ovat tulleet itsekseen ulos, kun ei ole ollut tyhjennyksiä tai kaavintoja...Kyllä on naisen elämä vaikeaa.
Mutta plussatuulia meille ja positiivisia asioita :heart:

Rinja paljonhan naisia on menehtynytkin silloin aikoinaan noihin keskenmenoihin, vuotoja, tulehduksia jne. ollut paljon..eipä ole naisen osa ollut helppo.. :(

..mie en jaksannutkaan niitä perunasarvia..laittelin uunihin omena-kaneli pannarin :p ..koetan tuossa miestä hoputela kauppaan kun on Siwa klo. 21.00 asti auki ;) ..jotain makiaa ja yhden karpalolonkun!!:D(kauhia happo olen..) ..juu ja löysin sellaisia Eldoradon mansikka-jogurtti muromyslejä, ihania naposteltava ihan siltäänsä tai vaikkapa namin asemesta!!..no joo, onhan niissä kaloreita sen 500 melkein 100g ..:whistle:

Ottis
I-K Kiva toi työpaikkailmoitus :).

Terri Toivoa on vielä + :heart:.

Mies tyhjentelee astianpesukonetta ja mä pujahdin teidän kuulumisia lukemiselta lukemaan. Mulla on sellanen olo, ett rähinät tässä vielä tulee, kun ja jos mies ottaa kuppia enemmän. Pari olutta on juonut, mutt TV-ohjelmia jo kommentoi siihen, malliin, että :headwall:..

Kivaa iltaa kaikille anyway. Palaillaan :) :wave:!

I-KNo meniiii :D ..vaan pitäähän sitä miesta vähän huijata että muutoinhin häntä himohen, kuin oviksen aikoihin..EI vaineskaan, nythän mie sammakoita suustani päästelen :x ..alkoi nimittäin imakasta selkään&vattaan juilimaan, niin tutua, niin tutua :eek:..olen vielä olluna hiukka ärsytysherkkäkin..no, kohta kaffet ja sitten saunaan..myöhemmin jos mies kipiää selkää hieroskelisi.. ;). .no juu juu, ki-pi-ää sel-kää!!.. :D

OOOO I-K, nam :p
Niin, ja se työpaikkailmoitus oli Huippuhyvä!
Haluaisin tietää varmuudella, oonko raskaana vai en, ennenku toi jobi taas maanantaina alkaa. Pitäis sitten perua se Ruottin matka. No, ei se paljon heilauta. En kyllä lähtisi aikaisessa vaiheessakaan koneeseen tällä historialla...
hei,'mähän suunnittelen jo vaikka mitä! Toppia nyt Rinja!

No mulla oli se hassu dpo10, vaikka on TEP- päivä. Mut en mä tiedä, onko se oikea...mulla on toi kierto ollut nyt niin lyhkänen pidemmän aikaa. Onneksi säännöllinen. Ja tietääkseni lyhyys ei ole haitaksi raskautumiseen.

Mulla nyt 10dpo ja eikös se ole jo kiinni jos on ollakseen, juu oikiasti, joku jo informoi siitä että voi avittaa kiinnittymistä..Mut taas jos olis kiinni niin niinä paivinä kun kk saapuis olis suurin keskeytymis vaara myös, muutenhan ei se pahaksi ole, vaan vain hy...vää tekeepi. ainakin äiskälle..toivottavasti tietty myös iskälle.. :D

jääräpää, sinä aamusta kyselit, että onko km:n jälkeen ollut runsaita kuukautisia. Kyllä on. Eli aivan normaalia. Jos haisee pahalle, niin sitten lääkäriin. Mutta kyllä ne kk siitä löytävät taas oman paikkansa myöhemmin. TAi siis täti löytää oman laajuutensa =)
Ja elämä oman uomansa ja uusia ajatuksia ja yrityksiä peliin.
Tänään on mukava tv-ilta, kun tulee PUtous ja sitten hiihtoa =)
Kohta lähden tästä saunomaan, että on kiva katella telkkua. En kyllä teitä unohda. Eiköhän läppäri ole lähellä koko ajan, paitsi saunassa :saint:

Oivikki, kysyit, että onko kontrolliultraa. No ei oo, kun ihan ominpäin aloin tämän Femar-kuurin. Alkoi menkat viikonloppuna, enkä voinut soittaa klinikalle, että mitä pitäis tehdä. Lueskelin eri keskusteluketjuista, että osalla on Femaria ilman kontrollia, uskalsin sitten aloittaa. Tuskinpa on "monikkoriskiä" mun soluilla. Mutta olishan se hyvä ultrata ihan jo kystien takia. Ihan sokkona siis mennään tämä kierto. Ensi kierrossa alkaa Clomit, sitä sitten seurataan.

Onko täällä ketään kenellä on tai on ollut Clomeja - entä Femaria? Miten ovat toimineet?

Terri, mulla on niin omapäiset kierrot, että menkat ovat parikin kertaa alkaneet Lugejen läpi. En ole kyllä heti luovuttanut, vaan olen jatkanut Lugeja niin kauan kunnes vuotoa on tullut kunnolla.

Sointu niin en tuota monikko raskaus asiaa niinkään meittinyt vaan sitä miten ao. lääke kasvastta sinulla niitä muniksia verrattuan muihin, eikös sinulla ollut niitä lupaavia nippailuja nyt. I-K oli toiminut hyvin :)

Piiras uunissa, kokeilein uutta pohjaa, ei oikein pelittänyt, minulla on vilja-allergia ja sovelsin vähän reseptiä, olisi pitänyt lisätä, jotain sitkoainetta, taittaa tulla sellainen muru versio :D , jospa maku kuitenkin olisi kohdallaan. Flunssa yritää päälle paleltaa :( .

Ottis
Kiva teidän juttujanne lukea, vaikkei aina ehtis kommentoidakaan. Mies meni jo saunaan ja minä pian perässä. Taisin liian varhain niitä p**uja seinille maalailla. Mies katto taas Martinan ja Eskon vauvajutun ja kipusin rinnalleen sitä kattomaan. Mutt nyt löylyihin :). Bye!

Yhteistyössä