40+ so what!!! (vol 5.)

Ihanaa miten Oivikki ja Nillanilla suuntaatte pettymyksestä huolimatta jo tulevaaan. Mulla on paljon opittavaa teidän asenteestanne. Olen itse niin myrtsinä aina sen negan jälkeen ja tuntuu ettei jaksa enää kertaakaan. Mutta kummasti sitä taas alkaa uusi sykli ja odottelee taas niitä merkkipaaluja sen kuukauden aikana.

TOTT-päivä on hieno ajatus. Toivottavasti moni plussaa taas silloin. Itselle tuo päivä tulee hiukan liian myöhään. Laskujeni mukaan menkat alkavat viimeistään ensi tiistaina. Nyt rinnoissa tuntemuksia, mutta ei mitenkään isosti. Vatsassa ei tunnu yhtään miltään ja tänään sain typerän ajatuksen mieleeni: tältäkö tuntuisi olla mies, kun ei tunnu mitään missään :LOL:

Tosta alkosta, mä kyllä yritän siinä olla tosi varovainen. Nyt kun elelen rktt-aikoja hillitsen itseäni ja sitten esim. menkka-aikaan voin sen pari lasia viiniä ottaa. Mulla myös pikkujouluja la, mutta suunnittelin meneväni varmuuden vuoksi autolla :LOL:

Tirlittan harmitus tuosta tädin tulosta :( . Toivotaan, että saat bongattua oviksen ja ajoitus menee nappiin ja onnistut sen struutan kanssa nyt paremmin.

Ettei mur-mur olis sulla r-oirehia??

Mahdotontako - peukutan sulle kovasti, vaikket plussaan jostain syystä uskokaan. Samoin Emily +++++ kovasti

Oon miettinyt, miten ihanaa on, että meillä on tällä palstalla niin erilaisia tarinoita, ollaan ja eletään jokainen nainen erilaisissa elämäntilanteissa. Kaikilla on kuitenkin samanlainen haave. Joskus kadulla kulkiessani katselen vastaantulevia naisia. Ajattelen, että helposti sitä ajattelee, että jokaisella on se normielämä, tavallinen arkinen ja harmaa tarina jne. Mutta sitten mietin, että miten väärässä sitä todennäköisesti onkaan, että jokaisella vastaantulevalla on omat "salaisuutensa" ja jokaisen elämäntarina on erilainen kuin kenenkään toisen. Tällä palstalla on niin hienoa, että jokainen voi olla oma itsensä, että täällä on se ilmapiiri, että meitä mahtuu tähän maailmaan niin monta eri versiota. Tuli nää ajatukset mieleen, kun mietin jokaisen teidän - ja omaakin - elämäntarinaa.

Hyviä öitä ja ++++säteitä jokaiselle teille ihanalle naiselle :heart:
 
Ihanasti kirjoittelit meille Leena65 :) :heart: Se on niin totta, että jokaisella meistä on oma tarinansa iloineen ja suruineen, ylä- ja alamäkineen.... Minäkin luulin etten enää halua kolmatta lasta koska edellisen synnytys oli minulle suorastaan hengenvaarallinen, mutta sitten löytyi tuo ihana mies :heart: ja nyt, kolmen yhdessäolovuoden jälkeen tuli kova vauvakuume ja haave saada vielä se oma yhteinen vauveli.... No saapa nähdä miten käy ja miten kauan jaksan tätä jännittämistä kuukaudesta toiseen.....

Muuten ei kummoista kuulu tänne - tätin tuloa odottelen :( Eilen illalla testasin ihan puhtaan negan ja tänään en aio enää testata, menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna...

Muille toivon ihania lihavia plussia ++++++++ =) ja iloisia pikkujouluja, olivatpa ne sitten tyyliin 'alkoholiton' tai 'alkoholit on' :D
 
Jassoo, täti yllätti ja tuli käymään heti näin aamutuimaan... :attn: tai eihän se mikään yllätys ollut, kellontarkasti kuten aina! Minä ainakin ostan illaksi jotain hyvää punaviiniä ja syötävää ja fiilistelen sohvassa, villasukat jalassa, nauttien kivasta leffasta.........

:wave:
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Emily67 (42)..............kp1/24-28........yk3........3./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp3/28..............yk4...........3.
Inia (42).................kp8/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp12/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp15/28........?............3.
Wiara (39)..................kp16/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp16/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp19/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp19/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp20/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp21/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp22/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp23/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp23/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp24/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp25/25-29........y.13v.........3.
ikiemo (45)................kp26/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp29/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp30/27-32.........?.............2./1.yht.
nillanilla (42)..............kp33/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)...........kp63/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp46/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Solakka Silakka (40)..dpo11
Pinkki69 (40)..............dpo9
Mahdotontako.............dpo9
Leena65 (44)...............dpo9
liiza (43).......................dpo8
Terry64 (45).................dpo6
mur-mur (44).............dpo6

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

[/quote]

 
Jopas näkyy kaikki kuvat listauksessa. Olisko ollut kuvapalvelin alhaalla eilen illalla tai jotain silleen.

Emilylle tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan, että saisitte yhteisen lapsen jakamaan rakkauttanne.

Leena, tää palstailu on tosiaan avartavaa, että täällä tapaa henkilöitä, joiden kanssa ei livenä tulisi tavattua tai tutustuttua, vaikka tapaisikin. Ja tietysti näin vanhemmalla iällä monilla kestää aika kauan päästä niin syvälle toisten asioihin, kuin mitä me nyt täällä puhumme.
Jospa muuten tuo oireettomuus sittenkin olisi SE merkki. Älä luovuta ainakaan ennen tiistaita.

Mur-murillakin on jo oireita. Mulla ei mitään, mutta ihan vielä en niitä odotakaan. Alkuviikosta saisi kyllä nännit kipeytyä. Nyt on kipeytynyt hammas ja mun on pakko mennä päivystykseen iltapäivällä ja kerrottava vauvahaaveistani. Saa nähdä, otetaanko kuva vai avataanko hammas suoraan. Viime yönä kivut olivat järkyttävät. Katselin tv:tä lähes koko yön, kun uni ei tullut silmään.

SS:llä dpo on jo 11 ja kymmenen sakkiin pääsevät pian Pinkki, Mahdotontako ja Leena. Liiza sitten seuraavana. Ja me mur-murin kanssa hännänhuippuna. Jaksatteko kaikki odottaa torstaita vai testaatteko aikaisemmin? Sitten on kyllä monella menkat jo tosi paljon myöhässä, jos torstaihin saakka pysyvät poissa. Tätä me toivotaan ja siihen me luotetaan!

 
No mulla ovista näytti se Clearbluen digitesti tiistaina ja vielä keskiviikkonakin,eli se 6 vrk olis sitten maanantaina tai tiistaina vasta..eli kyllä mä taidan tässä huomenna bilettää,fiilikset kyllä on niin korkealla että!!





Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
haave3 olikos siulla ovis milloin?..miulla lähti munaslu matkaamaan luultavimmin viime launtaina illasta, joten nyt tuleva perjantai on aikas lähellä kiinnittymistä-aikaa sen 6vrk..alkion matka kohtuun kestää 5vrk..joskus alkio etsii sopivaa paikkaansa useankin vuorokauden!

http://www.nettineuvo.fi/index.asp

Jos siulla ei vielä noin pitkä aika, voit mielestäni huoletta ottaa sitä "salmaria" :D ..ja tämä ihan miun oma mielipide.
 
emily67pahoitteluni vuodon alkamisesta:hug:.kohta sitten nenu kohti uutta +kiertoa, eikös?! =)

haave3 oikein riemukasta illanviettoa siulle toivottelen!!


Terry64 miulla mitään oirehia, kunhan höpäjän.:p ..ainut on että, alavattalla sitä normaalia painontunetta ja eilen vain "sattumoisin" vilu..koetan vain vähän heittää olevani kovinkin rento, kun on sisäinen jännitys päällänsä!! :D

..nyt riennettävä poikasta mummulaan..Heipat!!:wave:

mur-mur
 
Heips kaikille! Kiitos Leena, hyvin kirjoitit! :'( (liikutuskyynel tuo)
Mäkin tänään klinikalla mietin, ketä teistä ne naiset siellä vois olla (vaikka tiesinkin ettei kukaan ole, mutta oli kiva kuvitella... juuri noin, ettei tiedä mikä kenenkin tarina on).
Palleroita kasvatellaan vielä vähän, punktio on keskiviikkona ja jos siirtoon päästään, niin se sitten perjantaina. Kaksi varmaan siirretään tällä kertaa. Pelottaa, en kuitenkaan haluais kaksosia! (no, eipä taida olla pelkoa, kun tuo yksönenkään ei oo onnistunut). Saa nähdä miten kestää töissä istua ensi viikolla, viimeksi oli vähän hankalaa to-pe, kun punktio oli maanantaina. Nyt siis pitäis kaksi edeltävää päivää olla töissä.

emily :hug: tädin tulosta! Mutta uusi yritys alkaa pian!
 
NILLANILLA JA OIVIKKI :hug: Olisin niin toivonut teille plussaa!!! Mutta onko toivo jo menetetty kuitenkaan?

Täällä on perustettu laihdutuspiiri. Jos en ole raskaana ensi kevääseen mennessä, tulen mukaan ja hoidan itselleni mielettömän biitsivartalon kostoksi raskaudettomuudelle

LEENA, otan kyllä clomit käyttöön heti kun näyttää siltä taas, että mies on varmasti kotona. Luin jostain lääkärivastaa sivuilta, että se monikkoraskauden mahdollisuus on todella pieni. En tiedä tuota, mutta en mene kontrolliultraan kuitenkaan. Mäkin muuten puristelen tissejäni yhtenään ja joka paikassa. Oon jäänyt kiinnikin usein, mutta sit vaan viheltelen poispäin.

EMILY, halaus sulle ja potku tädille persuksille. Mä olen yrittänyt kovasti jutella sille tädille, että nää kylähommat sais kohta loppua, mutta sillä taitaa olla huono kuulo. En uskalla vetää kuonoon sitä, kun se alkaa uhkailemaan niillä vaihdevuosilla heti. Kinkkinen juttu. Sehän olis muuten ongelman ratkaisu: nirri pois vaan.

VAI EI MUA HUOLITA BABYSITTERIKSI!!! En kyl ymmärrä :LOL: En kyllä enää pidäkkään siitä hommasta niin paljon, kun lasten vanhemmat ostaa nykyään vaan viallisia pelejä lapsilleen. Tai joku vika niissä on kun aina häviän kaikissa peleissä.

PYRSTÖTÄHTI, mäkin aion syntyä ensi elämään miehenä. Paitsi että musta tulee komea ja rikas, niin mulla on myös hirvittävä määrä siittiöitä, mitä tarjoan kaikille tarvitsevillle naisille. Ai, sikäli mikäli se on Leenalle OK. Me ollaan nimittiäin sovittu treffit ensi elämään. Etkä tule sit sössimään mitään sinne väliin, man.

Täällä ei tilanne näyttänyt ihan niin pahalta, kun sunnuntaina illalla saatiin kuitenkin siemenet matkaan ja ovis olisi ollut jo ma-ti tai ke. Siis yhden tikun tuhlasin maanantaina ja vahvaa haamua näytti. Sen verran mahdollista niiden siittöiden eliniän vuoksi, että tämän kuitenkin lasken yrityskerraksi. Oikeaa ovispäivää en tiedä. Liekös tapahtunut ollenkaan, kun puuttuu nuo PMS oireet tyystin. Vähän painetta alavatsassa, siinä kaikki.

MURMUR, yritin kysyä sulta jo aiemminkin, että mihin vuorokaudenaikaan mittaat ne lämmöt? Ajattelin kokeilla aamulämpöjen mittailun sijaan myöhempää ajankohtaa.

INIA, kiitos päivitysavusta. Mulla on viikon päästä sama tilanne, kun meillä on pikkujoulut toisella paikkakunnalla.
 
Kiitos kaikille teille ihanille tsemppaajille :heart:

Ajattelin tädin jälkeen varata heti ajan gynelle tsekkausta varten ja jos siitä saa toivoa, niin yritellään vielä muutama kuukausi.... Toi WIARAn idea upeasta biitsivartalosta oli tosi hyvä! Minä olen taas ajatellut, että jos ei sitten tärppää, niin me miehen kanssa lähdetään ihanalle lomalle joko jonnekin tosi kauas biitsille tai sitten Barcelonaan juomaan hyvää viiniä ja kuuntelemaan espanjalaista kitaraa....aaah, romanttista :heart:

No niin, teinit tulee kohta ja jyrää meitin :p pois koneelta ainakin.....eli oikein rentouttavaa iltaa kaikille =) Palailen pian palstailemaan, jos saan konevuoron ja kukaan ei kurki olan takaa :D
 
pyrstötähti
:kieh: eipä tiedä wiara, voihan se olla että synnytään miehinä mutta sarvikuonoina ja siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun taistellaan Leenasta sarvet sojossa ja oishan se kyllä vehjekin melko juhlavan kokoinen että kyllä niillä lersseillä siemennettäis koko lauma :D

Viikonloppu on taas, mihin se tuo aika hurahtaakin nykyään. Kovasti paljon onnitteluja kaikille plussanneille, pelko pois rosemaryt, se ei pelaa joka pelkää ja suomalainen voittaa aina :heart:
 
Wiara sortsi kun mie en muistanut vastailla tuohon lämmön mittaus asiaan!! :eek:..sama piä kesät talvet.. ;)

En mittaile normaalisti aamulämpöjä( heti herättyä )..lähinnä päivällä&alkuillasta ja monen monta kertaakin..oviksen jälkeen n. 1-2vrk kun lämmöt nousee sen 0.5C ja vaiheteluväli on luteaalivaiheessa 36.8-37.3C ..tänään aamulla herättyä(jalkeilla jo kävin) lämmöt 36.5C
..nyt esim. lämmöt on 36.8C..digi on aika herkkä ja ei ehkä paras mahdollinen mittaukseen..tai en tiedä, kun en ole "expertti" :p

Esimerkki: Lämpöjen pitäis käydä radikaalisti alhaalla jos alkion kiinnittyminen tapahtunut ja nousta vrk:n päästä yli 37C ja pysyä siellä sitten..ei taida olla mitään kiinnittymistä täällä, ahkeraan olen mitaillut :/ ..illasta/yöllä nousee tuonne 37.2C ..mutta ei pysy koko ajan..

Juuuh..mie taidan lähteä tekemään ittestäni "haaskan" näköistä-niin kuin savolaiset tapaavat sanoa.. :D ..olen sitten niissä pikkujouluissa ihan tonttuna:xmas: ..otan nyt yhden siidukan ja viintä tai pari siidukkaa juhlissa, se riittäköön tällä kertaa..vaan ihan turhaa mie kyllä pidättäydyn alkosta kun ei noilla miun siemenen sieppaamisilla juuri ole merkittystä raskautumisen kannalta-liian vähäiseksi jäi pupustelut!!

..vaan nyt hetki juhlitaan ja surraan sit myöhemmin-Heppati heit huomiseen:wave:..mie pääsennii nyt laulelemaan karaokeaaaaa!!!!:D

:heart:++++++++tuulahduksia!!!!!:heart:

mur-mur
 
Mur-mur, nyt haluan kysyä, että millaisia pms-oireita sulla onkaan, ajattelen ennenkaikkea fyysisiä tuntemuksia? Kuinka aikaisin alkavat? (Muutkin voitte vastata!)

Mulla pitäisi ovulaation olla jo ohi, viimeistään eilen, jos nyt jostain syystä ei ole ylipitkä kierto. Tänään on jonkinmoista tunnetta alavatsalla, en osaa oikein kuvaillakaan, jonkinmoista painontunnetta tai aavistuksen verran kipua, välillä se tuntuu sivuilla välillä keskellä alavatsaa... Lieköhän pms-oireita, en halua! Pitänee kuitenkin tänäänkin kaiken varalta pupustella :) ... Puoliso tottuu kyllä liian hyvälle, alkaakin tästä lähtien vaatimaan joka ilta :LOL: ...

Nillanilla, surullista, kun et plussaa saanutkaan :hug: !

Tädin yllättämät, urheasti uuteen kiertoon :heart: !
 
Moi!

Muutaman päivän joutunut olemaan taas pois täältä kiireiden takia...ja olenkin hiukan pihalla kaikkien kuulumisista. Luin pikaisesti jutuit läpi ja kauheasti on taas tapahtunut ja ihania juttuja teillä ollu!! Hihiii! On tää kiva porukka.

Oivikille ja Nillanillalle :hug: ...ja täysillä sitten uutta yritystä kohti. Kummallakinhan niitä vielä vielä oli tulossa, eikös?

Ja Inia kasvattelee palleroita. Toivotaan et hienoja palleroita kasvaa ja sitten oletkin pian raskaana...huijui!! :D

Oma napa ei paljon juttele. Lievää pms-oireilua kyllä jo on. Meinaa hukkua vaan muiden lihassärkyjen sekaan. Taitaa olla mulle possutauti tulossa kun kurkku on kipee ja kovasti kolottaa :snotty:

Mutta jos se possunkainen meinaa tulla niin tulkoon nyt eikä parin viikon päästä kun ens kierrossa ois meilläkin mahkut nyt sitten kokeilla ivf:ää. Kävin jo klinikalla ja kaikki oli ok ja piikitysreseptitkin jo sain. Nyt sitten vaan tätsyä oottelen ja eiköhän se noita-akka kurvaa paikalle ens viikolla. Sitten alan minäkin kasvatella palleroita =)

Mutta tsempit tädin vieraakseen saaneille ja pystyssä päin taas kaikki plussia hakemaan. Riittää Mur-Murilla sitten vaunujen trokausta kun saat meille kaikille semmoset ettiä :LOL:

Pinkkis
 
Minulla suunnitelmissa Lugen viimeinen laittopv ensi perjantaina, jos saisin menkat näin siirrettyä alkaviksi su-ma, jännittää onnistunkohan?? :D


Emily: Pahoittelut tädistä! :hug:

PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti!! :heart: +++++++++++++++ :wave:

Mahdotontako :heart:
 
Mulla kiertopäivä 2 jo menossa. Minä pistin tuulemaan ja tänään olen kolme Zumenon pilleriä ottanut eli pass-siirtoa kohti ollaan menossa! Heti perään vaan, ei mitään välikiertoa. Joulu sotkee aikatauluja. Zumet jarruttaa/lopettaa oman ovulaation ettei omassa kehossa palleroa kasva tai ainakin surkastuttaa sen niin että kohtuun voidaan siirtää sulatetut alkiot. Luget aloitetaan sitten muutama päivää ennen siirtoa.

INIA toivon totisesti että saatte hyviä palleroita

PINKKI69 voimia ja onnea palleroiden kasvatusoperaatioon. Mitä lääkettä sinä alat pistämään?

JUHLIIN menijöille mukaavaa iltaa ja maltillisesti sitä nestettä :saint:
 
Täällä mie konetta sulkemassa ja pikkasen kirjoitan..

Pikkujoulut juhlittu ja kivaa oli!! =) ..muutaman biisin pääsin ravintelissa laulamaankin-ihanaa oli!!..paljon porukkaa ja ryysis kova, se tämä pikkujoulu aika kun sen tekee.

Räystäspääskynen kyseli pms oireistani..voi mahoton, oireita on niiiiin paljon, vaikka muille jakaa :p..

Alkavat 10vrk ennen uutta kiertoa ja mm. seuraavanlaisia: hermostuttaa/pinna tiukalla, ärsytyskynnys TOSI matala/hiotuttaa ja muutoinkin jotenkin kaiken kattava, ahdistava/pinkeä olo..juu ja turvottaa kans!! :/ ..tuossapa muutama näin äkkiseltään..tänään(eipäs kun eilen, nythän mennään jo lauantain puolella) vähän pienen pientä "oirehdintaa" tunistettavissa :( ..ei tuu elovaavia meille, ei..

Hyv yöt, nyt mammimaan kun silmiä vetää ihan kieroon *iso haukotus*

++++++unia kaikille!!:heart:

mur-mur
 
Nyt alkas "pelottaan"..kun mur-mur sanoi että lämmöt käyvät radikaalin alhaalla jos hedelmöittyminen tapahtunut,ja sitten nousevat yli 37..Eilen minulla oli 36 ja nyt 36.8 ja etovaa oloakin..Mielikuvitus taitaa tehdä tepposia..No illalla drinksuja kaikesta huolimatta!Hauskaa ja lemmekästä viikonloppua kaikille!! :heart:
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Emily67 (42)..............kp2/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp3/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp4/28..............yk4...........3.
Inia (42).................kp9/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp13/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp16/28........?............3.
Wiara (39)..................kp17/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp17/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp20/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp20/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp21/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp22/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp23/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp24/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp24/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp25/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp26/25-29........y.13v.........3.
ikiemo (45)................kp27/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp30/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp31/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp64/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp47/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Solakka Silakka (40)..dpo11
Pinkki69 (40)..............dpo10
Mahdotontako.............dpo10
Leena65 (44)...............dpo10
liiza (43).......................dpo9
Terry64 (45).................dpo7
mur-mur (44).............dpo7

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]
 
nillanilla, hienoa että on vauhti päällä! Nyt lykkyä pyttyyn! Miksi muuten sulla käytetään noita zumeja, etkö itse halua luomukiertoon, vai onko joku muu syy? Tuleeko paremmin tulosta noin?

Pinkkis, samoin kysyisin millä lääkityksellä/annoksella menet?

Täällä vähän tukala olo, ja vielä pitäis neljä päivää sinnitellä. Huomenna onnex vika kahden piikin aamu, maanantaiaamuna enää orgalutran-piikki, ja maanantai-iltana pregnyl piikki. Voi kunpa ois jo keskiviikko! Nyt kun homma ei oo enää uutta ja jännittävää, niin lähinnä toivoo että tää ois ohi. Olo tuntuu tukalammalta kuin viimex, ehkä sitä osaa paremmin kuulostella kroppaansa?

Niin, ja oireitakin on jo, rinnat alkaneet kasvaa, ja joskus vähän kipeätkin ;) Ei tarvii sitten loppukierrosta enää kuulostella :)
 
Huomenta.

Minä täällä lievän räkätaudin kourissa, mutta ei taida kyllä olla possua. Mutta näitä pöpöjä nyt on liikenteessä jos jonkinlaista...

Nilla ja Inia, meillä tehdään (toivottavasti) IVF lyhyen kaavan mukaan, eli ens viikolla kp 2 alan pistellä Puregonia, annos alkuun perus 150 yksikköä. Sit ne Orgalutranit, Pregnylit ja luget kaikki ajallaan. Eli eikös teillä oo ollu ihan samat kuviot? KIva kun ootte kertoillu hoitojen sujumisesta...paljon oon saanu tietoa ennen omaa koettelemusta. Muakin kylä hirvittää miten kestän töissä nuo palleroiden kasvatuspäivät kun normikiertokin on välillä tukalaa istua munisten kipuilujen takia. Ja en ole vielä edes juuri miettinyt miten ne "saikkupäivät" sit töissä hoidan. Mut yritän olla ressaamatta kauheasti etukäteen..joopa joo :D

Monilla olikin eilen ja tänään juhlintaa tiedossa. Kivaa :) Rentoutukaa kunnolla ja kyllä mun mielestä uskaltaa pari siidukkaakin/olusta ottaa. Miettikää miten monta yllärivauvaa maailmaan tulee kännäysreissujen tuloksena :| Ei voi yksittäinen rentoutusreissu maailmaa kaataa...mutta kaikki toki itse nämä asiat miettii.

Pinkkis
 
Ihanaa Pinkki kun pääset hoitoon. Kyllä se kummasti luo uskoa enemmän tähän kuumeiluun. Toivon kovasti onnea teille ja tärppiä heti! :heart: Ja paranemista räkätautiin, mulla se on ollu sitkeesti jo toista viikkoa, mutta on jo lievenemään päin.

Inialle tsemppiä ensi viikkoon ja toivotaan että se vatsanahka nyt joustaa niiden pulleiden palleroiden kanssa, eikä kipuilis liikaa! Toivon myös teille kovasti onnistumista! :heart:

Räystäspääsky olen saanut joskus luontaistuotteista apua pms:ään. Ei oikein muita oireita yleensä ole, mutta kovat tissikivut, noin viikko ennen menkkoja alkaa. Nekin tuntuu tyhjiltä ja turhilta toivon antajilta. Mutta en ole aina ihan varma niiden käytöstä ja onko luontaistuotteista kaikki tutkittua.. Ja välillä kun oon kokeillu vähähiilarista kuuria, on pms:ät pysynyt kivasti kurissa, nyt meinaan alottaa joulun alla sokerittoman ja pullattoman ajan :eek:

ON Täällä kuitenkin tissit kipeenä dpo12, vaikka luulin että clomit vei nekin tunnot.. ei kuitenkaan nännit kipeät, joka pitää vissiin raskautuneena olla. Myös vatsa enteilee ja kipuilee kuin tädin tullessa. Tuliskin vaan pian, niin pääsen taas clomeja napsimaan ja kokeilemaan viimeisen inssin.. en siis aio mitään testata, niin selvästi jo tuntuu menkkakivut.
 
INIA juu, toi Zumenon on estrogeeni lääke joka kasvattaa limakalvoa ja senhän on oltava ainakin 7mll ennenkuin suositellaan sirron tekemistä. Lääkellisessä passissa kiertopäivällä ei ole väliä (jos ovis osuu viikonlopulle silloin ei mahdoll siirtoon) vain limakalvon paksuus on se ratkaiseva tekijä.

PINNKKIS samat kuviot, mulla tosin eka ivf pitkällä kaavalla ja tämä toinen lyhyellä kaavalla. Tsempitykset hoitoon

SS voimia sinulle tädin ootteluun mutta jospa se kaartaakin ohi...
 
haave3 ++++++++ :heart: kovasti laitan ja mukavaa iltaa!!:p



..omaa napasta hieman..kun ei ollunna "muutakaan" tekemistä ja "pönttö" olo ;) dippailin parisen tuntia rakossa ollutta pisua OVIS TESTIIN ja aikas vahva viiva tuli?..

katsokaapa tuolta:

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html
..sivun 8 viim. kuvaa..testissä katsotaan, näyttääkö O-testi ja milloin, myös raskauden!!?

Miun viivanen yhtä vahva, kuin kuvan testin dpo6 päivän viiva(miulla nyt dpo7)
..siis, testi labra pystyyn on veskiin nyt laiteltava :D..ja ihan mielenkiinnosta seuraan, vahvistuneeko viivat..jos näin, sitten dippaan r-testiäkin TOTT-päivänä!!..onpahan jotain työsarkaa sitten tulevalle viikollehin..



Kaikille noita plussätehiä roppakaupalla!!!!:heart:


mur-mur
 

Yhteistyössä